Lambada Skrevet 1. mai 2012 #21481 Skrevet 1. mai 2012 Nytt innlegg på bloggen, oppdatering etter 11 uker, med bilder
Lambada Skrevet 1. mai 2012 #21482 Skrevet 1. mai 2012 (endret) oops, dobbelposting! Endret 1. mai 2012 av Lambada
sjøhest Skrevet 1. mai 2012 #21483 Skrevet 1. mai 2012 syns det ser ut som puppene har blitt mye større enn rett etter operasjonen jeg Lambada? Syns du og det? Er ikke det litt merkelig? Men fint resultat!
Stripa Skrevet 2. mai 2012 #21484 Skrevet 2. mai 2012 Hei hei alle sammen! Er så glad for at jeg snublet over denne tråden. Masse nyttig info Så vidt jeg kan lese så er det ingen som har tatt både brystløft og BF? Er det virkelig ingen som har heng på puppene? Jeg var på konsultasjon i dag og fikk beskjed om at jeg måtte ha løft i tillegg til innlegg. Dette kom litt som er sjokk på meg. Ikke fordi jeg ikke viste at jeg har ett lite heng men fordi jeg vet om så mange med mer heng enn meg som bare har fått innlegg og resultatet har blitt helt perfekt. Jeg vil ikke ha løft pga de ekstra arrene og det de medfører seg både kosmetisk og følelsemessig. I morgen skal jeg ringe å bestille meg konsultasjon hos Klinikk Bergen og så får vi se hva de mener
Lottee Skrevet 3. mai 2012 #21485 Skrevet 3. mai 2012 Heisann alle sammen. Jeg ble så glad når jeg kom over denne siden idag. Mye god og relevant informasjon her. Jeg skal til konsultasjon den 9.mai. Gleder meg. Er idag en "liten" 75b, og ønsker større pupper, men som ser naturlige ut :-). Noen som kan fortelle meg hvor lang tid det er vanlig at dte går mellom en konsultasjon og den aktuelle operasjonen. Har litt lyst å få gjort det før sommeren, men ikke om det blir for sent. Da får det eventuelt vente til sensommeren! Skal forresten ta på colosseumklinikken i Stavanger. Noen som har erfaring herifra?
Stripa Skrevet 4. mai 2012 #21486 Skrevet 4. mai 2012 Nå har jeg fått time hos Klinikk Bergen på kommende tirsdag. Veldig spent på hva de sier
StjernePerle Skrevet 5. mai 2012 #21487 Skrevet 5. mai 2012 Hei! Jeg er helt nye her, men vil gjerne være med i klubben! :D hehe.. Jeg skal legge inn brystimplantater i juli i år, og når jeg begynte å undersøke, og lese meg opp dukket jo denne tråden opp med en gang! Og jeg hr fått MASSE nyttig informasjon her! Fremdeles så har jeg noen litt ubesvarte spørsmål jeg veldig gjerne ville snakket med noen i lik situsjon om! Og hva er vel bedre da enn å prate med dere som har gjort dette selv! Min sak er at jeg er 23 år, har en datter på 2 år som jeg ammet i 1 år. Jeg hadde ekstremt mye melk og veldig melkespreng så mens jeg ammet var puppene mine GIGANTISKE.. Før jeg fikk barn var puppene mine nokså store. Kunne bare drømme om å få tak i en bh på h&m.. Hendte jeg fikk tak i på cubus om de hadde inne 75D. Men selvom puppene mine var store før så har de alltid vært hengete. Nå, et år etter jeg er ferdig med å amme har huden strekt seg utrolig bra sammen. For puppene mine er under halve str (hvertfall!) av hva de var før. Kirurgen som skal operere meg mener det er fordi jeg enda er ung at de har strammet seg opp såpass. Men de henger jo enda mye, og er helt tomme.. Bedre enn ti å begynne med, men fremdeles nokså vrengte bukselommer! hehe.. Mine spørsmål er vel egentlig om det er noen her som har tatt silikon mellom to barn? Vi skal ha et barn til i fremtiden, men ikke enda. Vi er midt i byggeprsess av hus, begynnelsen av våre karriærer osv så det blir noen år til. Men i mellomtiden vil jeg ikke gå med disse puppene den delen av ungdomstiden.. Men jeg er rett for at jeg ikke skulle få plass til melk om jeg legger inn silikon nå. Får håpe jeg ikke får så volsomt til produksjon med neste barn, at operasjonen har gjort så det avtar litt. Og dere som har ammet med silikon? Hvordan ble puppene?? Og jeg er også litt usikker på hva jeg skal legge inn. Jeg er vel en b-cup nå, og tenker 300 gram?? Forresten.. CeeCee: er du fremdeles aktiv her?? Takk for svar til de som gidder! Blir jeg veldig takknemlig for :D
Alive Skrevet 8. mai 2012 #21488 Skrevet 8. mai 2012 Stripa. Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte ha løft på første konsultasjon. Men jeg dro et annet sted og fikk en second opinion. Det kommer jo helt an på hva slags resultat du ser for deg. Jeg plages ikke med litt heng. Jeg vil vel heller ha det så det fortsatt ser naturlig ut etter å ha ammet tre barn.
Pernille:91 Skrevet 8. mai 2012 #21489 Skrevet 8. mai 2012 jeg fikk opperert inn 240 høy profil bak muskel sist mandag hadde en 70 aa cup før(er 164 cm og veier 50 kg) aner ikke hvilken str jeg kommer til åå få nå egentlig.. har hatt litt smerter men trodde helt ærlig det kom til å bli værre enn det som det har vært idag skulle jeg dusje og så i speilet den ene puppen "hang" litt lenger nede enn den andre :S hva kommer dette av og vil den andre bli lik slik at det ser jevnt ut? ble skikkelig redd når jeg så dette.. håper på noen erfarne svar
cayenne83 Skrevet 8. mai 2012 #21490 Skrevet 8. mai 2012 jeg fikk opperert inn 240 høy profil bak muskel sist mandag hadde en 70 aa cup før(er 164 cm og veier 50 kg) aner ikke hvilken str jeg kommer til åå få nå egentlig.. har hatt litt smerter men trodde helt ærlig det kom til å bli værre enn det som det har vært idag skulle jeg dusje og så i speilet den ene puppen "hang" litt lenger nede enn den andre :S hva kommer dette av og vil den andre bli lik slik at det ser jevnt ut? ble skikkelig redd når jeg så dette.. håper på noen erfarne svar Hei! Det er helt normalt at puppene utvikler seg forskjellig etter en operasjon. Det kan gå opptil 1 år før man ser det endelige resultatet. Puppene kan ha ganske stor forskjell før de endelig blir nogenlunde like.. lykke til!
Pernille:91 Skrevet 8. mai 2012 #21491 Skrevet 8. mai 2012 Hei! Det er helt normalt at puppene utvikler seg forskjellig etter en operasjon. Det kan gå opptil 1 år før man ser det endelige resultatet. Puppene kan ha ganske stor forskjell før de endelig blir nogenlunde like.. lykke til! Åj, må jeg vente 1 helt år før de blir like i størrelse og ferdig "dropping"?
Stripa Skrevet 8. mai 2012 #21492 Skrevet 8. mai 2012 Stripa. Jeg fikk også beskjed om at jeg måtte ha løft på første konsultasjon. Men jeg dro et annet sted og fikk en second opinion. Det kommer jo helt an på hva slags resultat du ser for deg. Jeg plages ikke med litt heng. Jeg vil vel heller ha det så det fortsatt ser naturlig ut etter å ha ammet tre barn. Det høres ut som at vi har vært på de samme plassene Jeg var på ny konultasjon i dag og har fått satt dato for operasjon!! :D 21 mai! Bare 13 dager til!! :D Les gjerne bloggen min for å lese om mine konsultasjoner
Bianca91 Skrevet 8. mai 2012 #21493 Skrevet 8. mai 2012 Åj, må jeg vente 1 helt år før de blir like i størrelse og ferdig "dropping"? Nei, det må du ikke Men det varrierer... med meg tok det ca 3 uker før de ble helt like. Grunnen er nok at du har under muskel og at den ene muskelen har sluppet taket mer enn den andre! Helt normalt
cayenne83 Skrevet 9. mai 2012 #21494 Skrevet 9. mai 2012 Åj, må jeg vente 1 helt år før de blir like i størrelse og ferdig "dropping"? Neida, mest sannsynlig ikke, men det KAN gå et helt år før det blir normalt.. men hos de aller fleste så er de ganske like innen 3 mnd.. Jeg tok under muskel, og mine er helt like nå etter 7-8 uker.. Man kan selvfølgelig være uheldig å være en av de få hvor det aldri blir likt, men da må man ta dette opp med kirurgen.. du har vel feks en 3 mnd kontroll? Da vil han kunne se om det er normal/unormal forskjell..
Gjest Flukt Skrevet 9. mai 2012 #21495 Skrevet 9. mai 2012 Javel jenter, da er jeg tilbake her i dagboka og leser, 4 år etter jeg tok brystoperasjon. Sist jeg var innom var det bare 150 sider her, og tror ikke jeg har tid til å lese gjennom hva som har skjedd siden sist! Jeg fikk lagt inn runde silikonimplantater, 300 over muskel da jeg opererte meg, gikk fra A- til C-cup, og har vært ganske fornøyd disse årene. Det viktigste for meg var jo i grunnen bare å ha "noe" der, litt fylde på brystkassa Men jeg har aldri vært fornøyd med dem utseendemessig. Jeg hadde masse melk da jeg ammet barnet mitt, og de vrengte bukselommene jeg satt igjen med i ettertid var grunnen til at jeg tok operasjonen. Kirurgen rådet meg til å ikke foreta noe brystløft, pga arrene det ville gi, og at han mente resultatet ville bli flott bare ved å fylle "lommene" opp. Kirurgen mente at det ville gå helt fint å legge over muskel, selv om jeg var lita og sped (155 cm/40 kg). Så snart hevelsen gikk ned etter operasjonen, og etterhvert bare mer og mer, så har kanten spesielt på det ene implantatet vært veldig tydelig. Kanten har da vært tydelig på siden, mot den andre puppen, og ikke "oppe på puppen". Dette har gjort at jeg ikke har kunnet bruke f.eks. bikinitopper uten push-up, da push-up lager kløfta som skjuler hvor stygge puppene mine er på sidene mot hverandre. Brystvortene har ulik høyde og titter liksom hver sin vei hehe.. Altså ser puppene mine bare rare ut når jeg ikke har undertøy på meg, og jeg har ofte tenkt det kanskje ville vært bedre med brystløft i tillegg. Mistet også følelsen helt under begge puppene etter operasjon, og den har aldri kommet tilbake. Jeg kunne jo fint ha levd med dette, men så begynte det å stikke så fælt i den ene puppen, den der kanten på implantatet har vært tydeligst. Og nå har altså implantatet vridd seg, slik at kanten nå tydelig stikker "ut fra" puppen, og området der brystvorta er, er liksom helt flatt :gjeiper: Så har nå fått time hos Nobel Clinic i morgen, der de skal vurdere hva som bør og kan gjøres. Slik jeg ser det, så må nye implantater legges delvis under muskel for å unngå at kanten vises igjen, jeg vil også helst ha økt størrelse i samme slengen. Da jeg tok operasjon sist, ante jeg ingenting om hva "lav, moderat eller høy profil" var, og ikke vet jeg hva jeg har nå heller. Men vil helst ha høy profil nå ved korreksjon. Og siden jeg nå må fikse på puppene igjen uansett, så har jeg lyst til å foreta brystløft i samme slengen for å få penere og mer symmetriske pupper igjen.. Ikke har jeg råd til operasjon nå egentlig, så det skal jo bli spennende å se hva opprustinga vil komme på :gjeiper: Vurderer også å ordne det på Budapest Klinikken. Så nå lurer jeg på, er det noen her som har tatt både brystløft og brystforstørrelse samtidig? Har noen andre opplevd at implantet er på avveier? Og er det noen som har gått fra over muskel til under muskel senere? Ble resultatet veldig annerledes, og vil den gamle lomma ødelegge utseendet litt? Og er det noen som har vært på Nobel Clinic, som har lyst til å anbefale/advare? Setter veldig stor pris på svar! Trodde det var gjort nå jeg, og at jeg slapp å styre mer med puppene på en goood stund. Men dengang ei
Margaret123 Skrevet 9. mai 2012 #21496 Skrevet 9. mai 2012 Javel jenter, da er jeg tilbake her i dagboka og leser, 4 år etter jeg tok brystoperasjon. Sist jeg var innom var det bare 150 sider her, og tror ikke jeg har tid til å lese gjennom hva som har skjedd siden sist! Jeg fikk lagt inn runde silikonimplantater, 300 over muskel da jeg opererte meg, gikk fra A- til C-cup, og har vært ganske fornøyd disse årene. Det viktigste for meg var jo i grunnen bare å ha "noe" der, litt fylde på brystkassa Men jeg har aldri vært fornøyd med dem utseendemessig. Jeg hadde masse melk da jeg ammet barnet mitt, og de vrengte bukselommene jeg satt igjen med i ettertid var grunnen til at jeg tok operasjonen. Kirurgen rådet meg til å ikke foreta noe brystløft, pga arrene det ville gi, og at han mente resultatet ville bli flott bare ved å fylle "lommene" opp. Kirurgen mente at det ville gå helt fint å legge over muskel, selv om jeg var lita og sped (155 cm/40 kg). Så snart hevelsen gikk ned etter operasjonen, og etterhvert bare mer og mer, så har kanten spesielt på det ene implantatet vært veldig tydelig. Kanten har da vært tydelig på siden, mot den andre puppen, og ikke "oppe på puppen". Dette har gjort at jeg ikke har kunnet bruke f.eks. bikinitopper uten push-up, da push-up lager kløfta som skjuler hvor stygge puppene mine er på sidene mot hverandre. Brystvortene har ulik høyde og titter liksom hver sin vei hehe.. Altså ser puppene mine bare rare ut når jeg ikke har undertøy på meg, og jeg har ofte tenkt det kanskje ville vært bedre med brystløft i tillegg. Mistet også følelsen helt under begge puppene etter operasjon, og den har aldri kommet tilbake. Jeg kunne jo fint ha levd med dette, men så begynte det å stikke så fælt i den ene puppen, den der kanten på implantatet har vært tydeligst. Og nå har altså implantatet vridd seg, slik at kanten nå tydelig stikker "ut fra" puppen, og området der brystvorta er, er liksom helt flatt :gjeiper: Så har nå fått time hos Nobel Clinic i morgen, der de skal vurdere hva som bør og kan gjøres. Slik jeg ser det, så må nye implantater legges delvis under muskel for å unngå at kanten vises igjen, jeg vil også helst ha økt størrelse i samme slengen. Da jeg tok operasjon sist, ante jeg ingenting om hva "lav, moderat eller høy profil" var, og ikke vet jeg hva jeg har nå heller. Men vil helst ha høy profil nå ved korreksjon. Og siden jeg nå må fikse på puppene igjen uansett, så har jeg lyst til å foreta brystløft i samme slengen for å få penere og mer symmetriske pupper igjen.. Ikke har jeg råd til operasjon nå egentlig, så det skal jo bli spennende å se hva opprustinga vil komme på :gjeiper: Vurderer også å ordne det på Budapest Klinikken. Så nå lurer jeg på, er det noen her som har tatt både brystløft og brystforstørrelse samtidig? Har noen andre opplevd at implantet er på avveier? Og er det noen som har gått fra over muskel til under muskel senere? Ble resultatet veldig annerledes, og vil den gamle lomma ødelegge utseendet litt? Og er det noen som har vært på Nobel Clinic, som har lyst til å anbefale/advare? Setter veldig stor pris på svar! Trodde det var gjort nå jeg, og at jeg slapp å styre mer med puppene på en goood stund. Men dengang ei
Margaret123 Skrevet 9. mai 2012 #21497 Skrevet 9. mai 2012 Hei du flukt skrev ett tomt innlegg til deg, iPhone og jeg er ikke særlig enige ;p Men lurer på en ting, så du skrev at du var spe bygd å ikke veide så my å ikke er så høy, er akkurat like høy å veier like mye, ble litt redd de ikke ville operer meg for jeg et så lita, Det et vell ikke nå minimum vekt? jeg er vell bare sånn. Ble litt bekymret for det, skal operer 5 juni på klinikk stokkan, å er så spent, begynnt å telle dager nå!! Hihi
Gjest Flukt Skrevet 9. mai 2012 #21498 Skrevet 9. mai 2012 Hei du flukt skrev ett tomt innlegg til deg, iPhone og jeg er ikke særlig enige ;p Men lurer på en ting, så du skrev at du var spe bygd å ikke veide så my å ikke er så høy, er akkurat like høy å veier like mye, ble litt redd de ikke ville operer meg for jeg et så lita, Det et vell ikke nå minimum vekt? jeg er vell bare sånn. Ble litt bekymret for det, skal operer 5 juni på klinikk stokkan, å er så spent, begynnt å telle dager nå!! Hihi Jeg tror en skal være temmelig tynn for ikke å få lov til å opereres. Mange tenker "spiseforstyrrelser" så snart de får høre vekta mi, men jeg ser slettes ikke sykelig tynn ut da jeg ikke er høy heller. Tror ikke du vil få problemer med det Lykke til med operasjon da!
Henriiette Skrevet 9. mai 2012 #21499 Skrevet 9. mai 2012 Hei var på sjekk i dag, har vært litt sløv, bare en gang i løpet av 6år :/ hadde ingen hard kapsel, men innleggene har flyttet seg siden jeg har brukt push up så da blir det ny operasjon så fort som mulig. Har 280 nå men vil øke litt. Dere som har tatt to operasjoner, hvor mye økte dere med ?
Gjest Flukt Skrevet 9. mai 2012 #21500 Skrevet 9. mai 2012 Hei var på sjekk i dag, har vært litt sløv, bare en gang i løpet av 6år :/ hadde ingen hard kapsel, men innleggene har flyttet seg siden jeg har brukt push up så da blir det ny operasjon så fort som mulig. Har 280 nå men vil øke litt. Dere som har tatt to operasjoner, hvor mye økte dere med ? Hei! Går det an å se på puppene dine at innleggene har flyttet seg? Jeg har skrevet et innlegg litt lenger oppe, innlegget i den ene puppen min er ganske på tur nå, så må operere igjen selv. Jeg har alltid pleid å bruke push-up, så kanskje dette er grunnen til at det ble slik hos meg og? Fikk aldri beskjed om ikke å bruke push-up, så det har jeg aldri tenkt over..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå