Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hm! Ja får spørre på konsultasjonen:) Er ikke aktuelt å isolere seg inne hele sommeren i hvert fall!

Gjør det, soling er nok ikke noe problem, har operert andre steder og har aldri fått beskjed om noe annet. Eneste er at man ikke skal få sol på arrene. Bade kan man gjøre når såret har grodd. Det tryggeste svaret får du fra legen din. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sole, så lenge du dekker til arrene ordentlig. :)

Skrevet

Hei jenter:-) lurer på en ting..jeg skal ut på byen i morgen så finner jeg ingen antrekk som er fine på med denne bestemor bhen fra klinikken:-P fikk beskjed om å bruke den dag og natt i 4 uker. Lurer da altså på om det gjør noe å bruke en spileløs bh uten push up i sånn ca 7 timer den kvelden? Det er nå 17 dager siden op altså 2 og en halv uke.

Skrevet

Man skal ikke være i sola i det hele tatt de første 8 ukene. fikk hvertfall jeg beskjed om..

Begrunnelsen dems er? Hvor opererte du? Rare greier.

Skrevet

Hei jenter:-) lurer på en ting..jeg skal ut på byen i morgen så finner jeg ingen antrekk som er fine på med denne bestemor bhen fra klinikken:-P fikk beskjed om å bruke den dag og natt i 4 uker. Lurer da altså på om det gjør noe å bruke en spileløs bh uten push up i sånn ca 7 timer den kvelden? Det er nå 17 dager siden op altså 2 og en halv uke.

Det samme dilemma har jeg. Skal ut neste helg. Men da er det tre og en halv uke siden. Så jeg gjør det for noen timer, hvis jeg ikke finner en sports bh som er bedre.

Skrevet

Begrunnelsen dems er? Hvor opererte du? Rare greier.

Begrunnelsen er at solstråler (UV) trenger lett gjennom klær/teip osv. Det er ikke kun arrene som skal gro, men hele huden på brystet - siden huden over hele brystet blir strukket. Det er derfor det beste for huden å få helt ro de første 8 ukene. Så selv om man dekker seg til med singlet e.l. så vil solstrålene gå gjennom, og man kan få synlige strekkmerker av sola. Jeg opererte meg hos Bo Cederqvist.

Skrevet (endret)

Begrunnelsen er at solstråler (UV) trenger lett gjennom klær/teip osv. Det er ikke kun arrene som skal gro, men hele huden på brystet - siden huden over hele brystet blir strukket. Det er derfor det beste for huden å få helt ro de første 8 ukene. Så selv om man dekker seg til med singlet e.l. så vil solstrålene gå gjennom, og man kan få synlige strekkmerker av sola. Jeg opererte meg hos Bo Cederqvist.

Jeg fikk beskjed at jeg kan sole meg så lenge jeg har på meg en bikinitopp :)

Endret av usikker28
Skrevet

Hei.

Jeg har lyst til å få hjelp til å finne en bh / bh-størrelsen som er helt riktig til meg, men vil ikke gå i en butikk her jeg bor, da jeg selv driver butikk i sentrum...

Skal til Bergen i juni, og der er det jo ingen som kjenner meg. Er det noen som har tips om en undertøysforretning i Bergen, helst i sentrum, hvor en kan få god hjelp til å finne riktig bh og hvor de har godt utvalg?

Skrevet

Hei.

Jeg har lyst til å få hjelp til å finne en bh / bh-størrelsen som er helt riktig til meg, men vil ikke gå i en butikk her jeg bor, da jeg selv driver butikk i sentrum...

Skal til Bergen i juni, og der er det jo ingen som kjenner meg. Er det noen som har tips om en undertøysforretning i Bergen, helst i sentrum, hvor en kan få god hjelp til å finne riktig bh og hvor de har godt utvalg?

Netty undertøy i Strandgaten :)

Skrevet

Hei, jeg er et nytt medlem som fyller 23 år til høsten :) Skal endelig operere meg på onsdag, gleder meg masse :D 400g runde, over muskel. Krysser fingrene for at det blir bra resultat :)

Skrevet

Hei, jeg er et nytt medlem som fyller 23 år til høsten :) Skal endelig operere meg på onsdag, gleder meg masse :D 400g runde, over muskel. Krysser fingrene for at det blir bra resultat :)

velkommen :) Kan tenke meg du gleder deg til operasjonen! Jeg har også 400cc, men jeg har under muskel da. Ønsker deg lykke til :)

Skrevet

velkommen :) Kan tenke meg du gleder deg til operasjonen! Jeg har også 400cc, men jeg har under muskel da. Ønsker deg lykke til :)

Ja gleder meg kjepe masse, kan egentlig ikke fatte at det skal skje allerede i morgen :O

Hvilken bh størrelse hadde du fra før, og hva har du nå? :)

Skrevet

Ja gleder meg kjepe masse, kan egentlig ikke fatte at det skal skje allerede i morgen :O

Hvilken bh størrelse hadde du fra før, og hva har du nå? :)

Brukte 80B før, nå er jeg 80D.. Men har ikke målt meg på en ordentlig undertøysbutikk da.. men har kjøpt noen bh'er og kjenner jo hva som passer.. :)

Skrevet

Brukte 80B før, nå er jeg 80D.. Men har ikke målt meg på en ordentlig undertøysbutikk da.. men har kjøpt noen bh'er og kjenner jo hva som passer.. :)

Okei, høres bra ut. Gleder meg til jeg kan kjøpe bh'r selv :)

Skrevet

Jeg har et ganske viktig spørsmål....

Vil operasjonen dukke opp i journalen min? Altså hvis foreldrene mine har tilgang til legejournalen min, noe de har fordi jeg har en lang og komplisert sykdomshistorie, vil de da kunne se at jeg har tatt operasjonen?

Skrevet

sikkert ikke hvis du er over 16 år.. men det må du spørre legen din om for å være sikker, siden det høres ut som du allerede har noen spesielle regler.

Skrevet

Okei, høres bra ut. Gleder meg til jeg kan kjøpe bh'r selv :)

Hei, hvordan gikk operasjonen, og hvordan er det med deg nå? :)

Skrevet

sikkert ikke hvis du er over 16 år.. men det må du spørre legen din om for å være sikker, siden det høres ut som du allerede har noen spesielle regler.

Er langt over 16, men tror jeg har spesielle regler der, ja. Men dukker det i det hele tatt opp i journalen min? Ødelegger ikke det hele anonymitetsopplegget? Og hvis jeg bytter fastlege, har den gamle fastlegen min fortsatt tilgang til de "oppdaterte" versjonene av journalen min, eller er det bare min lege som har den?

Skrevet

Er langt over 16, men tror jeg har spesielle regler der, ja. Men dukker det i det hele tatt opp i journalen min? Ødelegger ikke det hele anonymitetsopplegget? Og hvis jeg bytter fastlege, har den gamle fastlegen min fortsatt tilgang til de "oppdaterte" versjonene av journalen min, eller er det bare min lege som har den?

Du må spørre din nye lege :) Tviler på at gamle leger blir oppdaterte på ting som skjer med deg.

Skrevet

Etter hva jeg har skjønt så dukker det ikke opp i legejornalen så lenge du opperer deg på en privat klinikk. Gjør du det på ett sykehus, så tror jeg det vil stå i jorunalen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...