gtfo Skrevet 9. april 2012 #21441 Skrevet 9. april 2012 Hallo! melder meg litt inn her jeg planlegger silikoninnlegg i august! suger til meg informasjon. men er en ting jeg lurer på! har ammet et barn, har bare småe vregnte baklommer igjen av det som en gang var puppene mine.. er det dårligere resultat på de som har ammet enn de som ikke har ammet?
gtfo Skrevet 9. april 2012 #21442 Skrevet 9. april 2012 Og hvilke klinikker er mest foretrukket? Bor i finnmark så må reise uansett, så kan reise hvor som helst ^^
snuppsia Skrevet 9. april 2012 #21443 Skrevet 9. april 2012 Lurer på hvordan klinikk dere anbefaler for de som er 18? Har tenkt nøye gjennom dette og puppene mine passer ikke til kroppen min i det hele tatt. Har også helt bånn selvtillit. Bruker 80A fra før av og veier 65 kg ca og er 170 høy. Har former alså. Vil ha 375-400 cc
Schnuppaluppa Skrevet 9. april 2012 #21444 Skrevet 9. april 2012 Hallo! melder meg litt inn her jeg planlegger silikoninnlegg i august! suger til meg informasjon. men er en ting jeg lurer på! har ammet et barn, har bare småe vregnte baklommer igjen av det som en gang var puppene mine.. er det dårligere resultat på de som har ammet enn de som ikke har ammet? Er bedre når man har ammet, ihvertfall med tanke på smerte. Huden har jo allerede strekt seg. Jeg har ammet to og fikk beskjed om at de var perfekte til å legge inn silikon på. Syns de har blitt flotte. De er nesten som når jeg ammet. send en Mail til en klinikk med bilder og spør. Står en del anbefalinger bakover i sidene her. Jeg er fra helt øst, så blir nok langt å dra hit.
Schnuppaluppa Skrevet 9. april 2012 #21445 Skrevet 9. april 2012 Lurer på hvordan klinikk dere anbefaler for de som er 18? Har tenkt nøye gjennom dette og puppene mine passer ikke til kroppen min i det hele tatt. Har også helt bånn selvtillit. Bruker 80A fra før av og veier 65 kg ca og er 170 høy. Har former alså. Vil ha 375-400 cc Anbefaler å vente ett par år til... Man forandrer seg ofte litt til i de neste årene. Puppene gir deg ikke bedre selvtillit. Det er det hode ditt som gjør. Har vært der selv, har vært fast bestemt på pupper siden jeg var 17, de fikk faktisk en grei str på seg litt etter 20, men etter litt vekt nedgang ble de Borte, nå er jeg 30 ferdig med barn og var klar for å fylle opp. Er vel mange klinikker som har 20 års grense?! Så ring litt rundt og spør, dra på konsultasjon hos de som er seriøse. De kan pupper ihvertfall. Lykke til.
cayenne83 Skrevet 10. april 2012 #21446 Skrevet 10. april 2012 Hallo! melder meg litt inn her jeg planlegger silikoninnlegg i august! suger til meg informasjon. men er en ting jeg lurer på! har ammet et barn, har bare småe vregnte baklommer igjen av det som en gang var puppene mine.. er det dårligere resultat på de som har ammet enn de som ikke har ammet? Hei, det er et supert utgangspunkt når man har ammet. Puppene blir kjempe fine! Men dette med smerte er jeg IKKE enig i. Jeg har ammet to barn, det yngste barnet ammet jeg i nesten to år, fullammet i ett. Og jeg hadde SMERTER! Nå er det 3 1/2 uke siden jeg tok silikon og jeg kjenner det fremdeles godt. Så at man får mindre smerter er ikke sant. Legen sa og til meg at jeg kom til å få vondere enn normalt, fordi muskler og vev var så trange på meg... selv om jeg har ammet. Men resultatet er supert. Lykke til
christine_ Skrevet 10. april 2012 #21447 Skrevet 10. april 2012 Ang. puppeteipen: Fler som sliter med å sette den på? Hehe..når jeg gjør det blir det litt mange luftlommer osv.. Noen tips?
Schnuppaluppa Skrevet 10. april 2012 #21448 Skrevet 10. april 2012 Hei, det er et supert utgangspunkt når man har ammet. Puppene blir kjempe fine! Men dette med smerte er jeg IKKE enig i. Jeg har ammet to barn, det yngste barnet ammet jeg i nesten to år, fullammet i ett. Og jeg hadde SMERTER! Nå er det 3 1/2 uke siden jeg tok silikon og jeg kjenner det fremdeles godt. Så at man får mindre smerter er ikke sant. Legen sa og til meg at jeg kom til å få vondere enn normalt, fordi muskler og vev var så trange på meg... selv om jeg har ammet. Men resultatet er supert. Lykke til Her var alt strekt ut etter amming, og oversprengte melkepupper,så sikkert derfor jeg slapp unna smerter. Syns melkesprengen med førstemann var verre enn å legge inn. Legen min sa at de som har ammet slapp billigere unna. Men vi er jo så forskjellige. Men resultatet blir nok helt supert.
Schnuppaluppa Skrevet 10. april 2012 #21449 Skrevet 10. april 2012 Ang. puppeteipen: Fler som sliter med å sette den på? Hehe..når jeg gjør det blir det litt mange luftlommer osv.. Noen tips? Hvem teip bruker du da? Jeg kjøpte en tynn en. Setter den på midten først og drar fingrene ut mot sidene mens jeg setter den på. Ingen luft.
christine_ Skrevet 10. april 2012 #21450 Skrevet 10. april 2012 Bruker en tynn brun en jeg fikk på klinikken.. Okei da prøver jeg på det neste gang:) Sikkert bare litt nervøs første gang jeg skulle skifte den!
Grayangel Skrevet 10. april 2012 #21451 Skrevet 10. april 2012 Du som er 18! Støtter deg 100% hvis du vet du vil ha silikon. Du vet hva som gir deg bedre selvtillit. Min ble 200% bedre etter op. jeg er 20! Men kunne likeså godt gjort det da jeg var 18. Har 650/700cc
sjøhest Skrevet 11. april 2012 #21452 Skrevet 11. april 2012 Lurer på noe mer jeg.. Skal på konsultasjon i mai, og jeg tenker på når jeg evt. skal gjøre operasjonen. Er det dumt å gjøre det i starten av sommeren? Ødelegger jeg sommeren for meg selv da? Hvilke ting er det en ikke kan gjøre/må passe på etterpå?
christine_ Skrevet 11. april 2012 #21453 Skrevet 11. april 2012 Lurer på noe mer jeg.. Skal på konsultasjon i mai, og jeg tenker på når jeg evt. skal gjøre operasjonen. Er det dumt å gjøre det i starten av sommeren? Ødelegger jeg sommeren for meg selv da? Hvilke ting er det en ikke kan gjøre/må passe på etterpå? Heisann. Det du må passe på er jo å bytte teip hver uke og unngå tung fysisk aktivitet i hvertfall 6 uker. Ellers så tror jeg ikke det er noe i veien for å gjøre det før sommern. Kommer vel litt ann på hvordan du har det etter operasjonen. Jeg kom meg veldig fort og følte meg ganske på topp etter en uke. Hvis du blir dårlig og sånt lenge etter så kan jo det bidra til å ødelegge sommern for deg..
sjøhest Skrevet 11. april 2012 #21454 Skrevet 11. april 2012 Ja jeg tenkte også på om en kan sole seg og bade som normalt osv ?
christine_ Skrevet 11. april 2012 #21455 Skrevet 11. april 2012 Tror ikke det skal være noe problem.. Artene skal helst unngå sol i ett år etter operasjon. Slik at de blir finest mulig. Såra skal jo teipes så de får jo ikke sol på seg. Er vel ikke noe problem å bade heller.. Hør med legen når du skal dit, eller send de en Mail i forkant!
cayenne83 Skrevet 12. april 2012 #21456 Skrevet 12. april 2012 Ja jeg tenkte også på om en kan sole seg og bade som normalt osv ? Jeg får ikke lov til å hverken bade eller sole meg de første 8 ukene. Arrene skal være helt grodd før du utsetter de for bading. Både i sjøen og i ditt eget badekar. Dette er jo for å unngå å få bakterier i såret.. Arrene skal ikke ha sol på et år.. Ellers så hadde ikke jeg gjort det på sommeren, men folk reagerer jo forskjellig.. Er du heldig så fungerer du relativt normalt etter en uke eller to
sjøhest Skrevet 12. april 2012 #21457 Skrevet 12. april 2012 Jeg får ikke lov til å hverken bade eller sole meg de første 8 ukene. Arrene skal være helt grodd før du utsetter de for bading. Både i sjøen og i ditt eget badekar. Dette er jo for å unngå å få bakterier i såret.. Arrene skal ikke ha sol på et år.. Ellers så hadde ikke jeg gjort det på sommeren, men folk reagerer jo forskjellig.. Er du heldig så fungerer du relativt normalt etter en uke eller to men jeg kan vel være i solen og sole meg i en singlet for eks? så lenge ikke arrene blir eksponerte?
cayenne83 Skrevet 12. april 2012 #21458 Skrevet 12. april 2012 men jeg kan vel være i solen og sole meg i en singlet for eks? så lenge ikke arrene blir eksponerte? Man skal ikke være i sola i det hele tatt de første 8 ukene. fikk hvertfall jeg beskjed om..
christine_ Skrevet 12. april 2012 #21459 Skrevet 12. april 2012 Mange får beskjed om forskjellig skjønner jeg! Du kan bare sende klinikken en mail så svarer de helt sikkert på det du lurer på!
sjøhest Skrevet 12. april 2012 #21460 Skrevet 12. april 2012 Hm! Ja får spørre på konsultasjonen:) Er ikke aktuelt å isolere seg inne hele sommeren i hvert fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå