Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror ikke du skal være bekmyret for det! Legen veit nok hvem som trenger og ikke! Jeg hørte aldri noe snakk om nedpressbånd for å si det sånn! :)

Jeg har fått beskjed om at de aller fleste har gått bort fra å bruke nedpressbånd, fordi det ikke er vitenskapelig dokumentert at det har noen effekt.. Noen leger mener det er bra, andre mener det ikke er noen forskjell.. Har fått med meg at alle klinikker gir forskjellige råd. Stol på en blanding av din egen lege + sunn fornuft, så tror jeg det går bra :) Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er veldig hyggelig! Var hos han2 ganger for å diskutere diverse og 2 ganger etter operasjonen.. han var her i Norge da, jeg dro ikke til sverige. Men ja, jeg vet ikke hvorfor jeg må bruke nedpressbåndet i 6 uker, men skal innrømme at jeg jukser.. Gikk bare med det hele døgnet de første 14 dagene. Nå er jeg uten på dagen og sover med det om natten.. Føles veldig mye bedre! båndet gjorde at jeg fikk vondt overalt. De kulene i arrene du kjenner, det er ikke bare størknet blod? Jeg innbilte meg nemlig at jeg hadde masse kuler der, men nå har jeg byttet tape en gang, og da fulgte hele "remsen" med størknet blod med og det var altså det som lagde kulene hos meg.. Arrene er super fine. Sykepleieren sa i dag at hun nesten ikke kunne se de. så bra at du klarer deg uten smertestillende! Jeg gikk på de ganske lenge og kan fortsatt finne på å ta en Ibux eller to.. :)

Da håper vi det er størknet blod. Torsdag skal teipen av. Valgte bo pga ryktet hans, en stor pluss at det ble litt billigere pga kursen. ;) også at det kortere til Sverige enn Oslo for oss. Fint å høre andre fornøyde, og moro at arrene ble fine. Jeg har fått stygge arr fra andre operasjoner, så blir spennende å se om de andre bare har vært ræva til å sy.

Skrevet

Hmmm... Syns det er veldig rart at dere har fått beskjed om å bruke nedpressbånd og ikke jeg. Skremmer meg litt :tristbla:

Enig med de andre, mange som går bort fra det. Så bare følg din leges råd og vær glad du slipper. ;)

Skrevet

Hej!

Jag undrar hur mycket ni har betalat hos Bo Cederqvist i Strömstad ni som opererat er där? =)

Har opererat mig på nobel clinic i oslo för 2 år sedan men har lite lyst o lägga in mer snart =)

Kramar

Skrevet

Hej!

Jag undrar hur mycket ni har betalat hos Bo Cederqvist i Strömstad ni som opererat er där? =)

Har opererat mig på nobel clinic i oslo för 2 år sedan men har lite lyst o lägga in mer snart =)

Kramar

Aner ikke hva han tar i Sverige, men her i Norge betalte jeg 28500 NKR.. :)

Skrevet

Da håper vi det er størknet blod. Torsdag skal teipen av. Valgte bo pga ryktet hans, en stor pluss at det ble litt billigere pga kursen. ;) også at det kortere til Sverige enn Oslo for oss. Fint å høre andre fornøyde, og moro at arrene ble fine. Jeg har fått stygge arr fra andre operasjoner, så blir spennende å se om de andre bare har vært ræva til å sy.

Ja, også er han jo overlege i plastikk kirurgi på østfold sentralsykehus + at han i tilegg er spesialist i almenn kirurgi.. så vi er heldige som er opererte av han :)

Krysser fingrene for at dine arr også blir fine :)

Skrevet

Ja, også er han jo overlege i plastikk kirurgi på østfold sentralsykehus + at han i tilegg er spesialist i almenn kirurgi.. så vi er heldige som er opererte av han :)

Krysser fingrene for at dine arr også blir fine :)

Jepp, derfor var valget enkelt. Tror faktisk han er tannlege og. :)

Skrevet

Hej!

Kramar

25000 svenske, ble rett under 22000 norske. Hva har du fra før da og hvor mye vil du opp? Bare for å være litt nysgjerrig. ;)

Skrevet

Jepp, derfor var valget enkelt. Tror faktisk han er tannlege og. :)

Ja, stemmer det :) Men tannlege har ikke så mye med plastikk kirurgi å gjøre, sånn sett da ;)Men han er uansett dyktig og jeg er veldig fornøyd! Håper du er/blir det også :)

Hvilken størrelse tror du at du kommer til å bli?

Skrevet

Ja, stemmer det :) Men tannlege har ikke så mye med plastikk kirurgi å gjøre, sånn sett da ;)Men han er uansett dyktig og jeg er veldig fornøyd! Håper du er/blir det også :)

Hvilken størrelse tror du at du kommer til å bli?

Nei, har ikke så mye med det. Men han har bra skole gang.

Er fornøyd enn så lenge. Prøvde en gammel bh fra amme tiden, har en vanlig som ble brukt på by turer. Den er 80c og måtte prøve den i går. Den satt perfekt. :) så puppa har blitt akkurat som jeg ville.

Skiftet teip i dag, og små kulene er under huden. Er vel kanskje blod ansamlinger. Ellers så arrene bra ut, vil jo forandre.

Skrevet

Hei Jenter!

Jeg har fulgt med å lest mye her, og det har vært til stor hjelp!!!

Så utrolig fint med en sånn side :)

Jeg er 169 og 55kg,og hadde tidligere en 75c (noen 75d fra H&M) og var ok fornøyd med frontpartiet.

Så måtte jeg slutte på p-piller fordi jeg ikke tålte hormonene, og vips..... så ble puppene "tomme"...

Nå bruker jeg 75b,og fylden er borte :(

Har vært på konsultasjon på Nobel Clinic i Oslo, og fått operasjonsdag 19.april!

Der mente de at jeg minimum burde legge inn 240 for å fylle opp.

Jeg ønsker å fylle en c-cup igjen, og vil det skal se veldig naturlig ut.

Har lest litt på denne siden om noen som har blitt enig med kirurgen sin om en str. og våknet opp med mye mer fordi kirurgen så det var "plass til mer"!! og det så bedre ut... må jo stole på at de vet hva de driver med og hva som ser best ut til min kropp,

men er alikevel livredd for at de skal bli for store..!!??

Også lurer jeg veldig på dette med over muskel vs. under muskel??

Hva ser mest naturlig ut?

Kjenner jeg tenker og stresser en del, da det er så mye forskjellig folk sier her om hvilken str,hvordan profil, ru eller glatt, under eller over muskel.... det er MYE, og bare 2uker til op!!! HJELP...

Ser her at mange velger Fornebuklinikken. Er det noen som har erfaring med Nobel clinic??

Hilsen forvirra med masse spørsmål..... :roll:

Skrevet

Nei, har ikke så mye med det. Men han har bra skole gang.

Er fornøyd enn så lenge. Prøvde en gammel bh fra amme tiden, har en vanlig som ble brukt på by turer. Den er 80c og måtte prøve den i går. Den satt perfekt. :) så puppa har blitt akkurat som jeg ville.

Skiftet teip i dag, og små kulene er under huden. Er vel kanskje blod ansamlinger. Ellers så arrene bra ut, vil jo forandre.

Kanskje det er stingene du kjenner under huden? :)

Skrevet

Hei Jenter!

Jeg er 169 og 55kg,og hadde tidligere en 75c (noen 75d fra H&M) og var ok fornøyd med frontpartiet.

Så måtte jeg slutte på p-piller fordi jeg ikke tålte hormonene, og vips..... så ble puppene "tomme"...

Har vært på konsultasjon på Nobel Clinic i Oslo, og fått operasjonsdag 19.april!

Har lest litt på denne siden om noen som har blitt enig med kirurgen sin om en str. og våknet opp med mye mer fordi kirurgen så det var "plass til mer"!! og det så bedre ut... må jo stole på at de vet hva de driver med og hva som ser best ut til min kropp,

Kjenner jeg tenker og stresser en del, da det er så mye forskjellig folk sier her om hvilken str,hvordan profil, ru eller glatt, under eller over muskel.... det er MYE, og bare 2uker til op!!! HJELP...

Ser her at mange velger Fornebuklinikken. Er det noen som har erfaring med Nobel clinic??

Hei hei..

Ettersom hva jeg har fått med meg, så ser det oftest naturligst ut om du har under muskelen, men dette kan være individuelt, så jeg hadde stolt på kirurgen min.. Han ser hva som passer deg.. Skjønner redselen med at de skal bli for store, men jeg la inn 400cc og jeg har absolutt ikke store pupper nå. Jeg skulle egentlig ha lavprofil, men under operasjonen så fant han ut at høyprofil så mye bedre ut på meg. det er jeg glad for i dag, puppene er kjempe fine, absolutt ikke "langt oppi halsen" og jeg er hvertfall veldig fornøyd.

Lykke til :)

Skrevet

Enig med cayenne her! Legen ser hva som passer deg best, og de har som regel gjort det her hundrevis av ganger fra før :) Jeg sa på forhånd at jeg ville gjerne ha størst mulig, og legen prøvde større på meg men mente at det ville se altfor sprengt ut, slik at det ble med den størrelsen vi hadde avtalt på forhånd! Jeg får vel str 80D/DD nå!

Jeg har over muskel, dette fordi jeg hadde endel fett og sånt fra før slik at det ville bli best naturlig for meg! Dersom du er svært tynn vil under muskel se mer naturlig ut! Men jeg har hørt at du kan få mer vondt i etterkant av dette. Og hvis du, som jeg, trener endel styrketrening vil det også være lurt med over muskel.

Men hør på legen din, han vet hva han snakker om!! :) Lykke til!!

Skrevet

Min kirug sa ihvertfall at så lenge du har nok fett så blir det mer naturlig over muskel ettersom de blir mykere enn under muskel.

Skrevet

Hei Jenter!

Hei :)

Jeg opererte på nobel for 6 mnd siden. Jeg er veldig fornøyd. Jeg sa litt om hva jeg har hørt med tanke på under over muskel etc og min pk sa til meg at så lenge jeg så ut som jeg gjorde, hadde nok fett og pupper fra før var det ikke noe vits å legge under muskel og resultatet ville bli bedre over. Jeg var opptatt av å ikke få for store, og sa til kirurgen at str var helt opp til han men at jeg ikke ville ha store bimbo pupper.. Han sa han trodde 270 ville bli bra, men la inn 290 under operasjon. Tror de har godt øye for hva som blir pent på hver enkelt. Bare å være tydelig på hva du selv ønsker av resultat. Jeg har aldri satt meg inn i profiler eller noe, jeg er veldig fornøyd med det jeg har fått hvertfall :)

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Må si nok en gang hvor utrolig fint det er med et forum som dette, hvor man kan dele tanker og spørsmål med andre som har vært igjennom det samme!

Jeg vil ikke at noen skal vite om min op, så det er kun kjæresten og en venninne som vet, de støtter meg og holder ut gjennom mine mange spørsmål og puppemas ;) men de har jo ikke så mange svar.

Det er en veldig stor avgjørelse å velge å bli operert!

Og la et fremmed menneske putte fremmedlegemeer inn i kroppen din, og håpe på at du blir fornøyd.. kjenner jeg er veldig nervøs for å ikke bli det.. flere som har stresset litt rundt det?

Men som dere sier, så vet de hva de driver med og ser hva som passer hver enkelt kropp best :)Er nok bare mine nerver som går i spinn!!..

Man hører veldig sjelden om jenter som ikke er fornøyde, virker som de aller fleste får som de ønsker :) Jeg må bare stole på dem :)

Julie!

Så godt å høre at du er fornøyd med Nobel:)

Av hva jeg leser virker det som om vi hadde ganske likt utgangspunkt:

75b som vil fylle en c å se naturlig ut;)

Noen spørsmål til deg:

Hvordan er dine pupper nå? fyller du en c-cup? eller mer?

Er de fortsatt harde etter 6mnd?

Og hva med arr..?

Blir veldig glad for å høre din historie om du vil dele.... :)

:helen:

Skrevet

Må si nok en gang hvor utrolig fint det er med et forum som dette, hvor man kan dele tanker og spørsmål med andre som har vært igjennom det samme!

Jeg vil ikke at noen skal vite om min op, så det er kun kjæresten og en venninne som vet, de støtter meg og holder ut gjennom mine mange spørsmål og puppemas ;) men de har jo ikke så mange svar.

Og la et fremmed menneske putte fremmedlegemeer inn i kroppen din, og håpe på at du blir fornøyd.. kjenner jeg er veldig nervøs for å ikke bli det.. flere som har stresset litt rundt det?

Men som dere sier, så vet de hva de driver med og ser hva som passer hver enkelt kropp best :)Er nok bare mine nerver som går i spinn!!..

Man hører veldig sjelden om jenter som ikke er fornøyde, virker som de aller fleste får som de ønsker :) Jeg må bare stole på dem :)

Julie!

Noen spørsmål til deg:

Og hva med arr..?

Var mye som surret rundt i hodet mitt før operasjonen, tror det er sånn hos de fleste. ;)

Man lar ett annet menneske tukle med formene dine, og legger utseende ditt i andres hender..skummelt ja.

Men må stole på at de kan jobben sin.

Her ble det bestemt 250 på konultasjonen, når jeg kom på operasjon dagen sa jeg at jeg

var usikker og la egentlig ting i hans hender, endte opp med 400.... :D var litt skeptisk. Valgte å stole på han.

Glad for det. Puppene ser veldig bra ut, bitte litt for store, men er jo kun 10 dager siden, så de vil jo falle mer på plass.

Og det med over og under er veldig smak sak hos legen. Å legge under har vel noen flere fordeler, mindre sjanse for kapsling og rippling,

Og protese kanten vil ikke bli synlig. Ulemper er vel at det tar lang tid før de faller på plass, dette med trening og svekkelse av muskel.

Er mye mere for og imot, men det er det som poppet opp i hodet mitt. Viktigste er hva som passer din kropp og det ser legen. :)

Skrevet

Kanskje det er stingene du kjenner under huden? :)

Tror det må være stingene, de virker mindre i dag. Så da satser vi på at de er borte i løpet av uka.

Skrevet

Julie!

Noen spørsmål til deg:

Og hva med arr..?

Mine pupper er nå mykere, men kjenner selvfølgelig at det er noe inni. Puppene er veldig pene og de er ikke overdrevne store, men selvfølgelig en del større enn de var. Det som er merkelig er at man venner seg veldig fort til de og de blir en del av deg på en måte. i noen klær syns jeg de ser mye større ut og andre ganger kan jeg ikke skjønne at det kan ha vært noe der i det heletatt da de ikke ser så store ut.

Det skal sies at jeg hadde en liten periode i ukene etter op som jeg "angret" var redd de ikke skulle bli fine og tenkte veldig hva har jeg gjort nå. Det var uvant å skulle tilpasse seg større pupper. Men etterhvert når jeg fant meg tilrette i klærne mine igjen og følte at puppene ble en naturlig del av meg har jeg bare vært veldig fornøyd.

Str ble som jeg hadde tenkt meg, men det samsvarte ikke med bh str. Så nå bruker jeg 75 DD Evt 70 E men som sagt, det er vanskelig å tenke str ut i fra hva du legger inn tror jeg. Kirurgen hadde som sagt all makt der, og som flere her inne sier også, for noen er 400 passe og andre 300 uten at det nødvendigvis blir så stor forskjell på resultatet med tanke på hvor store de er.

Arrene sitter akkurat i folden under brystet og syns ikke om jeg ikke legger meg flatt på gulvet uten noe på eller drar de opp. Har vært i syden med bikini etterpå og de syntes ikke da.

Bare å spørre mer om du lurer på noe, kan svare så godt jeg kan hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...