Gjest puselabb Skrevet 24. juni 2007 #2121 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg var ute og gikk allerede dagen etter operasjonene jeg. Har så klart tatt det helt med ro da,ikke gjort noe anstrengende. Merker at jeg begynner å bli rastløs ja,har ikke så veldig vondt lenger. Men fra og med tirsdag kan vi jo begynne å leve som vanlig nesten. Bare ikke vaske gulv og støvsuge da. Og ikke trene enda,merker jeg har lyst til det snart. Har fått litt dilla av at jeg har gått opp litt siden operasjonen,men så har jeg ikke spist så sundt heller da Vi må bytte bilder av puppene en dag,nysgjerrig på og se hvordan dine ser ut Ja jeg vil gjerne ut å gå litt, magen kunne trenge det merker jeg. Har spist altfor mye, og det er jo dumt når jeg bare har sittet stille... Men det har liksom ikke vært noe annet å finne på Idag ble vi bedt på grilling til svigerforeldrene, men jeg tør ikke dra. Jeg går ikke helt vanlig siden jeg er så stram under puppene, da er jeg redd de skal se det. Dessuten føler jeg meg ikke helt 100% heller. Sambo var helt uforberedt da mammaen ringte, og mumlet noen unnskyldninger. Hun må ha skjønt at det er noe, ble helt flau av å høre på jeg. Synes ikke de trenger å vite det, men nå skulle jeg nesten ønske vi hadde fortalt det på forhånd, for jeg ville gjerne vært der og grillet. Men men... Ja jeg vil gjerne bytte bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 25. juni 2007 #2122 Del Skrevet 25. juni 2007 Her går det stadig framover. Blir mere og mere fornøyd med resultatet. Men fy så blå jeg er. I dag har jeg byttet til en annen sportsbh,det var deilig. Snakket med fornebu i dag og der sa dem at det var helt ok så lenge den ga støtte. Dette er samme merket som jeg fikk på klinikken,bare at den ikke har så bred strikk under og den har knepping forann. Så nå er den andre i vaskemaskina. Fra i morgen kunne jeg begynne å leve mere som vanlig,men måtte høre på kroppen hva jeg orker og ikke orker. På torsdag er det jobb igjen,spent på hvordan det går. Hvordan går det med deg puselabb? Hvordan er det med dere andre puppedamer da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 25. juni 2007 #2123 Del Skrevet 25. juni 2007 Her går det stadig framover. Blir mere og mere fornøyd med resultatet. Men fy så blå jeg er. I dag har jeg byttet til en annen sportsbh,det var deilig. Snakket med fornebu i dag og der sa dem at det var helt ok så lenge den ga støtte. Dette er samme merket som jeg fikk på klinikken,bare at den ikke har så bred strikk under og den har knepping forann. Så nå er den andre i vaskemaskina. Fra i morgen kunne jeg begynne å leve mere som vanlig,men måtte høre på kroppen hva jeg orker og ikke orker. På torsdag er det jobb igjen,spent på hvordan det går. Hvordan går det med deg puselabb? Hvordan er det med dere andre puppedamer da? Jeg merker at jeg blir litt bedre for hver dag. Svir bare i sårene hvis jeg har vært litt mye i bevegelse, også er det stramt når jeg reiser meg hvis jeg har sittet en stund. Jeg skal bytte til en annen sports-bh imorgen, en som ikke er fullt så stram rundt ryggen. Jeg har kjøpt en av Swegmark sine, den er det mange her inne som har anbefalt tidligere. Gleder meg til å kunne leve mer normalt, kjøre bil og gå tur og slikt. Jeg skal ikke på jobb før om 2 uker jeg da, dette er sommerferien min i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 26. juni 2007 #2124 Del Skrevet 26. juni 2007 Foresten. Hva heter dine innplantat? Mine heter Monobloc Breast implants Silicone Profil xp GS-XP450-425-T(Venstre) Monobloc Breast implants Silicone Profil xp GS-XP500-485-T(Høyre) VAr inne på hjemmesiden til leverandøren på disse implantatene og fant ut at det er cohesive gel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 27. juni 2007 #2125 Del Skrevet 27. juni 2007 Mine er: Implant Mammaire Monobloc Monobloc Breast implants Silicone Profil: xp GS-XP350-330-T Ja, det er visst cohesive gel :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 27. juni 2007 #2126 Del Skrevet 27. juni 2007 Mine er: Implant Mammaire Monobloc Monobloc Breast implants Silicone Profil: xp GS-XP350-330-T Ja, det er visst cohesive gel :smile: Vi har også ekstra høy profil begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 27. juni 2007 #2127 Del Skrevet 27. juni 2007 En annen ting jeg lurer på her også,hvor mange cm er du rundt brystet nå? Og hvor mange cm var du før? Jeg er 110 cm nå og var 103 ca. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathrine- Skrevet 27. juni 2007 #2128 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei CeeCee.. Håper virkelig du kan hjelpe meg. Jeg har bestilt time på colosseums klinikken i starten av august Så lurer jeg på hvilken BH str. jeg vil få!? Håper du kan hjelpe meg. For jeg har blitt veldig usikker, redd for å ta for lite, siden det er det mange som sliter med i ettertid. Jeg er 158-160cm høy, veier 46 kg ca. Jeg har 70AA nå, og skal legge 240ml i den ene og 220 i den andre.. Og så lurer jeg på om jeg burde legge under muskel, siden jeg er så spinkel. Han sa jeg har nok vev til å legge over, men redd det vil se litt unaturlig ut, og plastikk plassert. hehe! Håper du kal hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 29. juni 2007 #2129 Del Skrevet 29. juni 2007 En annen ting jeg lurer på her også,hvor mange cm er du rundt brystet nå? Og hvor mange cm var du før? Jeg er 110 cm nå og var 103 ca. Jeg er 94 cm rundt brystet nå. Jeg vet ikke hva jeg var før (tenkte ikke på å måle det), men skal jeg tippe så må jeg ha vært rundt 86-87 cm. Da måler jeg altså rundt ryggen og over det ytterste punktet på brystet. For det var det du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 29. juni 2007 #2130 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg er 94 cm rundt brystet nå. Jeg vet ikke hva jeg var før (tenkte ikke på å måle det), men skal jeg tippe så må jeg ha vært rundt 86-87 cm. Da måler jeg altså rundt ryggen og over det ytterste punktet på brystet. For det var det du mente? Ja det var det jeg tenkte på ja Bare artig å sammenligne liksom. Selv om jeg nok er ei kraftigere jente en du er i utgangspunktet. Hadde min første arbeidsdag etter operasjonen i natt. Tok det veldig pent,men merket at jeg fort fikk vondt og ble sliten av ingenting. Men det var deilig å få kommet litt i gang alikevell. Hvordan er det med formen din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 29. juni 2007 #2131 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja det var det jeg tenkte på ja Bare artig å sammenligne liksom. Selv om jeg nok er ei kraftigere jente en du er i utgangspunktet. Hadde min første arbeidsdag etter operasjonen i natt. Tok det veldig pent,men merket at jeg fort fikk vondt og ble sliten av ingenting. Men det var deilig å få kommet litt i gang alikevell. Hvordan er det med formen din nå? Ja, jeg merker også at jeg blir ganske fort sliten enda. Og hvis jeg har vært veldig mye i aktivitet en dag svir arrene litt ekstra. Ellers er formen veldig bra. Merker at arrene er der, men jeg kan bevege armene veldig fritt. Puppene er kjempefine, ser at de begynner å falle på plass. Den høyre er litt mer hoven og henger litt etter den venstre i helingsprossesen. Det er antagelig fordi jeg bruker høyrarmen mest. Da jeg om onsdagen skulle prøve å kjøre bil hadde jeg en morsom opplevelse. Jeg justerte setet, starta bilen og skulle sette den i revers. Men det gikk ikke. Jeg klarte rett og slett ikke trykke girspaken hardt nok ned Så jeg måtte bare gi opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 1. juli 2007 #2132 Del Skrevet 1. juli 2007 Amn: Hvordan gjør du det når du dusjer? Jeg kan liksom ikke unngå at teipene blir våte, og det skal de vel ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #2133 Del Skrevet 1. juli 2007 Amn: Hvordan gjør du det når du dusjer? Jeg kan liksom ikke unngå at teipene blir våte, og det skal de vel ikke? Det gjør ingenting om teipen blir våt Gratulerer til deg om amn! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #2134 Del Skrevet 1. juli 2007 Hei CeeCee.. Håper virkelig du kan hjelpe meg. Jeg har bestilt time på colosseums klinikken i starten av august Så lurer jeg på hvilken BH str. jeg vil få!? Håper du kan hjelpe meg. For jeg har blitt veldig usikker, redd for å ta for lite, siden det er det mange som sliter med i ettertid. Jeg er 158-160cm høy, veier 46 kg ca. Jeg har 70AA nå, og skal legge 240ml i den ene og 220 i den andre.. Og så lurer jeg på om jeg burde legge under muskel, siden jeg er så spinkel. Han sa jeg har nok vev til å legge over, men redd det vil se litt unaturlig ut, og plastikk plassert. hehe! Håper du kal hjelpe Hei! jeg er 168/52 ca, og la inn 290. Var 75A/AA og er nå 75C/D, så jeg tror nok at du vil bli fornøyd med 240. Det viktigste er at d sier hvilken cup str. du ønsker å få. Slik kan kirurgen bedre estimere hvor mye han bør legge inn. Jeg har plassering over muskel, og mine ser ikke plastikk ut, men veldig naturlig overgang. Jeg vil anbefale deg å velge cogel-implantat (Cohesive gel). Vi med lite brystvev får gjerne mye rippling med vanlig silikonimplantater. Jeg har vanlige og hvis jeg nærmer meg 50 kg får jeg veldig synlig rippling. Cogels rippler mindre enn vanlige silikonimplantater. Det er altfor vanskelig for meg å si hvilken størrelse du vil få. Det avhenger av kroppsbygningen din, og høyde/vekt sier ingenting om det. Lykke til! Hilsen -CeeCee- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 2. juli 2007 #2135 Del Skrevet 2. juli 2007 Det gjør ingenting om teipen blir våt Takk for svar, det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 2. juli 2007 #2136 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå er det 2 uker siden jeg fikk større pupper i morgen Var for morroskyld å skulle prøve bh i dag,D cup ble for lite..aner ikke hvilke størelse jeg er enda for jeg orka ikke prøve mere en denne ene. Når kan man begynne å sove på siden igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2137 Del Skrevet 2. juli 2007 Nå er det 2 uker siden jeg fikk større pupper i morgen Var for morroskyld å skulle prøve bh i dag,D cup ble for lite..aner ikke hvilke størelse jeg er enda for jeg orka ikke prøve mere en denne ene. Når kan man begynne å sove på siden igjen? Du kan sove på siden igjen når du ikke synes det er vondt. Jeger magesover selv, og det var helt forferdelig å måtte vente til jeg endelig kunne sove på magen!! Det med at man ikke kan sove på magen hvis man har store implantater er bare vissvass.. Vet om ei bittelita dame som har 700 i hver og hun har ingen problemer å sove på magen Tror det var Aylar som sa at hun ikke kunne sove på magen... Det er bare tulll... Det er forresten en fordel å sove på magen for da holder lommene seg åpne og man kan unngå å få hard kapsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 2. juli 2007 #2138 Del Skrevet 2. juli 2007 Du kan sove på siden igjen når du ikke synes det er vondt. Jeger magesover selv, og det var helt forferdelig å måtte vente til jeg endelig kunne sove på magen!! Det med at man ikke kan sove på magen hvis man har store implantater er bare vissvass.. Vet om ei bittelita dame som har 700 i hver og hun har ingen problemer å sove på magen Tror det var Aylar som sa at hun ikke kunne sove på magen... Det er bare tulll... Det er forresten en fordel å sove på magen for da holder lommene seg åpne og man kan unngå å få hard kapsel Takk for svar. En bitteliten ting til. Når kan jeg begynne å tenke på at jeg kan bestille meg bh? Tenker på om puppene krymper noe? Mine har ikke krympet noe siden operasjonen. Tok mål på en nettside,kom fram til da at jeg skal ha 85E Kan jeg bestille meg en bh,eller burde jeg vente? Har dere krympet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2139 Del Skrevet 2. juli 2007 Takk for svar. En bitteliten ting til. Når kan jeg begynne å tenke på at jeg kan bestille meg bh? Tenker på om puppene krymper noe? Mine har ikke krympet noe siden operasjonen. Tok mål på en nettside,kom fram til da at jeg skal ha 85E Kan jeg bestille meg en bh,eller burde jeg vente? Har dere krympet? Grunnen til at du har vanskelig for å finne BH nå er at puppene ikke har seget skikkelig på plass og du er hoven. Dette kan ta noen uker. Jeg hadde ventet 6 uker før jeg hadde kjøpt BH. Iallefall sånne dyre.. Du kan vel uansett ikke bruke vanlig BH før etter du er ferdig med sportsBHen Mine krympet litt og seg på plass og fikk en helt annen og helt naturlig form. Det tok noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amn Skrevet 2. juli 2007 #2140 Del Skrevet 2. juli 2007 Grunnen til at du har vanskelig for å finne BH nå er at puppene ikke har seget skikkelig på plass og du er hoven. Dette kan ta noen uker. Jeg hadde ventet 6 uker før jeg hadde kjøpt BH. Iallefall sånne dyre.. Du kan vel uansett ikke bruke vanlig BH før etter du er ferdig med sportsBHen Mine krympet litt og seg på plass og fikk en helt annen og helt naturlig form. Det tok noen uker. Ok. Synes alt mine har seget ganske mye alt jeg. Håper virkelig ikke dem siger så veldig mye mere,synes dem er blitt fine sånn som dem er nå. Men dem er rimelige harde enda. Hvor lang tid tar det før dem mykner? Når sluttet dine å sige og forandre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå