Vimsa80 Skrevet 29. februar 2012 #21341 Skrevet 29. februar 2012 Hei! I morgen kl 10.00 er det min tur! Sykt å tenke på at om 24 timer har jeg pupper Merkelig lite nervøs.. men det kommer vel når jeg kommer inn på klinikken! :gjeiper: Spennende....12 timer nå til oppmøte :gjeiper: Jeg var ikke nervøs før op.dagen , fikk det på op.bordet rett før narkosen...sovna så det gikk fort over Lykke til i morgen, går kjempefint
Vimsa80 Skrevet 1. mars 2012 #21342 Skrevet 1. mars 2012 Hei igjen Har et spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med: Jeg målte meg nå og ligger på str 75D på BH kalkulatoren, men er jo bare 3 dager siden operasjonen så er fortsatt en del hevelser. Hvor mye vil jeg ende opp med sånn ca? Jeg syns puppa mine er råfine i den str her så ønsker ikke å gå ned så mye mer når hevelsene avtar liksom :gjeiper: Hva kan jeg forvente? Sportsbh`n fra sykehuset er på 80C....
Julie:) Skrevet 1. mars 2012 #21343 Skrevet 1. mars 2012 Heisann. Nå har det gått 5 mnd siden operasjonen, og det er bare 1 mnd igjen til jeg kan begynne med "vanlige" bhèr. Tiden har gått veldig raskt, tenker ikke så mye på puppene lengre. Men sover enda med sportsbh om natta.. synes det er mye bedre. I begynnelsen syntes jeg at de var veldig store, men skulle jeg ha operert meg nå så hadde jeg kanskje valgt bittelitt større. Hvordan går det med dere andre som ble operert rundt samme tid? Legger ved bilde Hei! Jeg syns puppene dine ser veldig flotte og naturlige ut Jeg opererte for snart fem mnd siden. Jeg er veldig fornøyd med str og resultat og nå er de en veldig naturlig del av meg syns jeg. Har tatt litt tid for meg å venne meg til de og har hatt perioder hvor jeg noen ganger angret men nå som jeg føler at de har tilpasset seg kroppen min er jeg bare superfornøyd Jeg la inn 290 i hver og syns str er helt riktig for meg. Jeg har brukt vanlige bher ved flere anledninger jeg og gleder meg til å kunne bruke hele tiden. Om natten bruker jeg som regel ingenting. Jeg har hatt på tape på arrene hele tiden, men så begynte jeg å lure på hvor lenge jeg egentlig skal bruke det? Jeg har nok kastet papirene mine men har dere noen peiling?
Lambada Skrevet 1. mars 2012 #21344 Skrevet 1. mars 2012 Cupcake91: Hvordan går det? Var det du som skulle operere på Medi3 i Ålesund?
Sundance Skrevet 1. mars 2012 #21345 Skrevet 1. mars 2012 (endret) Julie: Leste feil. Teipe i tre måneder mener jeg at jeg leste, samt hvis du er i solen før det har gått et år. Endret 1. mars 2012 av Sundance
cupcake91 Skrevet 1. mars 2012 #21346 Skrevet 1. mars 2012 Cupcake91: Hvordan går det? Var det du som skulle operere på Medi3 i Ålesund? Hei! Jeg opererte på Medi 3 i Ålesund ja. Går veldig bra! Alt gikk bedre enn forventet, ingen store smerter.. bare press på brystkassen men det er jo helt normalt! Bilturen hjem gikk smertefritt, bokstaveligtalt - selv med litt humper og dumper :D Det ble 265 gram, høyprofil under muskel Hadde litt lyst på moderat profil men han sa forskjellen var bare 1,5 cm i diameter og projeksjon. Og siden jeg er så smal i overkroppen sa han at det mest sannsynlig ble høyprofil, og det ble det! Puppene er kjempe spisse å rare, hvordan er dine nå? Legg ut bilde på bloggen din da! Spent på hvordan dine ser ut nå etter 2,5 uker!
Lambada Skrevet 1. mars 2012 #21347 Skrevet 1. mars 2012 Hei! Jeg opererte på Medi 3 i Ålesund ja. Går veldig bra! Alt gikk bedre enn forventet, ingen store smerter.. bare press på brystkassen men det er jo helt normalt! Bilturen hjem gikk smertefritt, bokstaveligtalt - selv med litt humper og dumper :D Det ble 265 gram, høyprofil under muskel Hadde litt lyst på moderat profil men han sa forskjellen var bare 1,5 cm i diameter og projeksjon. Og siden jeg er så smal i overkroppen sa han at det mest sannsynlig ble høyprofil, og det ble det! Puppene er kjempe spisse å rare, hvordan er dine nå? Legg ut bilde på bloggen din da! Spent på hvordan dine ser ut nå etter 2,5 uker! Så bra! Gratulerer :D Akkurat samme som meg da, bare at jeg har noen gram mer Skal ta å ta noen bilder etterpå å få lagt ut, hvis jeg ikke glemmer det igjen Jeg kjenner ingenting lenger, og hevelsen har gått ned veldig. Jeg var sykt hoven oppå. Nå er de mye rundere og finere. Og ikke minst mykere. Men de skal synke mye mer da, og det skjer mye saktere. Idag var min første dag på jobb igjen etter operasjonen, gikk veldig bra. Litt ekkelt og uvant i starten å løfte armene såpass mye, men fant meg gode teknikker som funka
Julie:) Skrevet 2. mars 2012 #21349 Skrevet 2. mars 2012 Julie: Leste feil. Teipe i tre måneder mener jeg at jeg leste, samt hvis du er i solen før det har gått et år. Tusen takk for svar. Da har jeg tapet mer enn lenge nok Må i sommer da men det går bra
Elirith Skrevet 2. mars 2012 #21350 Skrevet 2. mars 2012 Har nå lest gjennom hele tråden og har bestemt meg for å skrive litt her selv. Ble operert 27.februar av Dr.Schistad på Fornebuklinikken og er hittil kjempefornøyd med resultatet . Gleder meg veldig til å begynne å gå tur igjen da, for jeg begynner å bli utrolig rastløs! Er forresten 19 år, 162cm høy og veier 62kg. Fikk lagt inn 400gr, høy profil over muskel
sanssouci Skrevet 2. mars 2012 #21351 Skrevet 2. mars 2012 Nytt innlegg på bloggen i forbindelse med 1 års dag!! Kommer også til å kjøre en spørsmålsrunde snart, så send spørsmål til [email protected] eller legg de som kommentarer i innlegget! Ha en fin dag:) -Sanssouci http://sanssouci.blogg.no
Beebee Skrevet 2. mars 2012 #21352 Skrevet 2. mars 2012 Da er jeg ferdig, ligger på hotellet å spiser nøtter mens jeg venter på pizza foreløpig kjenner jeg ingen ting, men det kommer vel.. tenk at jeg endelig er ferdig og nå har jeg PUPPER :D 1
fairyfab Skrevet 2. mars 2012 #21353 Skrevet 2. mars 2012 Er det noen som har erfaringer med å ha i piercing under operasjonen? Det står jo at alt slikt skal fjernes helst noen dager før operasjonen. det er nå to uker til jeg skal i ilden og jeg tok piercing i navelen nå nylig. jeg var så dum å spørre først etter at jeg var ferdig om det var mulig å ta den ut i noen timer, men det var visst ikke mulig og de sa at de kanskje kunne prøve å pakke den inn i plastikk. Andre som har gjort dette? dumt å kaste bort pengene på den måten hvis jeg må fjerne hele greia
Chicka Skrevet 2. mars 2012 #21354 Skrevet 2. mars 2012 Er det noen som har erfaringer med å ha i piercing under operasjonen? Det står jo at alt slikt skal fjernes helst noen dager før operasjonen. det er nå to uker til jeg skal i ilden og jeg tok piercing i navelen nå nylig. jeg var så dum å spørre først etter at jeg var ferdig om det var mulig å ta den ut i noen timer, men det var visst ikke mulig og de sa at de kanskje kunne prøve å pakke den inn i plastikk. Andre som har gjort dette? dumt å kaste bort pengene på den måten hvis jeg må fjerne hele greia Det gikk fint med meg å ha det ved øret, men nå er jo dette lengre vekk fra området som blir operert også da.. Det gikk ikke an å ta vekk piercingen fra øret mitt heller egentlig. Men det gikk bra:) De hadde ikke akkurat noe valg, og jeg har ikke fått infeksjon:)
Lambada Skrevet 4. mars 2012 #21355 Skrevet 4. mars 2012 Jeg fikk ikke ha noen piercinger, da jeg kunne få brannskader sa de. Du få en sånn elektrodepad på deg under narkosen. Sto i brevet mitt at jeg får ikke under noen omstendigheter ha i piercinger i overkroppen etter op, da spesielt i navelen og nipppler. Det har jeg ikke lengre likevel, men satt i igjen de i ørene, nesen og tunga da jeg kom hjem
Beebee Skrevet 5. mars 2012 #21356 Skrevet 5. mars 2012 Er det normalt at det kjennes ut som om brystvortene og sårene revner noen dager etter op? Det er mildt sagt helt for jævlig idag, tre dager etter op.. di andre to dagene har vært nesten smertefri.. så stor overgang til idag
Lambada Skrevet 5. mars 2012 #21357 Skrevet 5. mars 2012 Er det normalt at det kjennes ut som om brystvortene og sårene revner noen dager etter op? Det er mildt sagt helt for jævlig idag, tre dager etter op.. di andre to dagene har vært nesten smertefri.. så stor overgang til idag Vanlig at brystvortene er såre vertfall. Presser vel en del i sårene også etterhvert ja. Jeg synes ikke jeg har kjent noe særlig egentlig, men jeg har amma to barn først da, kanskje det har noe med saken å gjøre.
Beebee Skrevet 6. mars 2012 #21358 Skrevet 6. mars 2012 Vanlig at brystvortene er såre vertfall. Presser vel en del i sårene også etterhvert ja. Jeg synes ikke jeg har kjent noe særlig egentlig, men jeg har amma to barn først da, kanskje det har noe med saken å gjøre. Jeg har også ammet to barn.. Jeg var jo forberedt på at det skulle være smertefult, men dette her er verre enn jeg hadde sett for meg, kjennes ut som noen drar piggtråd gjennom brystvortene og området rundt..
sjøhest Skrevet 6. mars 2012 #21359 Skrevet 6. mars 2012 Huffameg!! Kan du ikke proppe deg med smertestillende?
Beebee Skrevet 6. mars 2012 #21360 Skrevet 6. mars 2012 Å et annet spm; når det svir i sårene, svir det enda mer å dusje da?? Har ikke turt å dusje i tilfelle det skal bli verre Men jeg lengter etter en dusj nå
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå