Beebee Skrevet 25. februar 2012 #21321 Skrevet 25. februar 2012 Heisann. Nå har det gått 5 mnd siden operasjonen, og det er bare 1 mnd igjen til jeg kan begynne med "vanlige" bhèr. Tiden har gått veldig raskt, tenker ikke så mye på puppene lengre. Men sover enda med sportsbh om natta.. synes det er mye bedre. I begynnelsen syntes jeg at de var veldig store, men skulle jeg ha operert meg nå så hadde jeg kanskje valgt bittelitt større. Hvordan går det med dere andre som ble operert rundt samme tid? Legger ved bilde Superfint resultat!
Lambada Skrevet 26. februar 2012 #21322 Skrevet 26. februar 2012 Hvor forkjølet må man være for å ikke få lov til å operere? Jeg skal operere om 4 (!!) dager, men har vondt i halsen, er tett i nesa og hoster en del?? :/ Jeg er så redd for å ikke få operere, men jeg vil jo ikke hoste opp stingene heller! Jeg var skikkelig sjuk før operasjon. Hosta så jeg brakk meg, spesielt om natta. Forma var bra men hosta enda en god del natta før op, så jeg møtte opp på klinikken, å sa ingenting om det heller. Gikk helt fint. Hosta bare litt etterpå også oga alle pillene jeg måtte ta hele tia. Men har du feber, eller bakteriell infeksjon i kroppen, bør du ikke operere. Er bare å stikke til legen å få tatt en CRP (stikk i fingern) for å sjekke om det er bakterielt eller virus. Virus må bare gå over av seg selv, og du får sikkert hostesaft (Cosylan kan man ta dagene før op). Bakterielt må vel kanskje behandles med antibiotika eller noe, skulle en tro? Jeg hadde i hvertfall virus, så det gikk greit siden jeg var på bedringens vei. Står om alt dette på bloggen min
Kamikaze Skrevet 26. februar 2012 #21323 Skrevet 26. februar 2012 Jeg var skikkelig sjuk før operasjon. Hosta så jeg brakk meg, spesielt om natta. Forma var bra men hosta enda en god del natta før op, så jeg møtte opp på klinikken, å sa ingenting om det heller. Gikk helt fint. Hosta bare litt etterpå også oga alle pillene jeg måtte ta hele tia. Men har du feber, eller bakteriell infeksjon i kroppen, bør du ikke operere. Er bare å stikke til legen å få tatt en CRP (stikk i fingern) for å sjekke om det er bakterielt eller virus. Virus må bare gå over av seg selv, og du får sikkert hostesaft (Cosylan kan man ta dagene før op). Bakterielt må vel kanskje behandles med antibiotika eller noe, skulle en tro? Jeg hadde i hvertfall virus, så det gikk greit siden jeg var på bedringens vei. Står om alt dette på bloggen min Åh, så fantastisk godt å høre! Jeg har vært hos legen, og det er virusinfeksjon, så ingenting å gjøre med det. Har fått cosylan også, så det er godt å høre at jeg kan ta den uten å bekymre meg. Men gjorde det ikke vondt å hoste når du var nyoperert? Når ble dere forresten ringt av klinikken for å få klokkeslett og slikt? De sa at de skulle ringe "et par uker" før, men jeg har ennå ikke hørt noe. Hmm.. håper jeg hørte feil og at de mente et par dager, for det er jo tross alt bare 3 hele dager til operasjon! Herregud, dette er så uvirkelig :D
Lambada Skrevet 27. februar 2012 #21324 Skrevet 27. februar 2012 Åh, så fantastisk godt å høre! Jeg har vært hos legen, og det er virusinfeksjon, så ingenting å gjøre med det. Har fått cosylan også, så det er godt å høre at jeg kan ta den uten å bekymre meg. Men gjorde det ikke vondt å hoste når du var nyoperert? Når ble dere forresten ringt av klinikken for å få klokkeslett og slikt? De sa at de skulle ringe "et par uker" før, men jeg har ennå ikke hørt noe. Hmm.. håper jeg hørte feil og at de mente et par dager, for det er jo tross alt bare 3 hele dager til operasjon! Herregud, dette er så uvirkelig :D Da hadde jeg ringt klinikken idag å spurt om det Var ikke akkurat særlig behagelig å hoste nei, men klarte å kvele hosten en del sånn det ikke ble slikt trykk. Mye verre med nys, for den klarer jeg ikke kvele. Men det skal mye til for å ødelegge noe, og stingene holder. Hud er veldig seigt. Det som er viktigst, er å ikke løfte armene, eller løfte noe tungt, eller få slag på brystet.
Kamikaze Skrevet 28. februar 2012 #21325 Skrevet 28. februar 2012 (endret) Nå har jeg bestilt en post-op bh og to spileløse bher :D :D :D Håper de passer! Spileløse: http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=Panache-Sophie-Nursing-Bra&product_id=PA-5821&size=&colour=Black http://www.figleaves.com/uk/product.asp?product=HOTMilk-Radiance-Nursing-Bra&product_id=HTM-RA-BRA&size=&colour=Pinks Endret 29. februar 2012 av Kamikaze
MyBoobJob Skrevet 28. februar 2012 #21326 Skrevet 28. februar 2012 Heisann. Nå har det gått 5 mnd siden operasjonen, og det er bare 1 mnd igjen til jeg kan begynne med "vanlige" bhèr. Tiden har gått veldig raskt, tenker ikke så mye på puppene lengre. Men sover enda med sportsbh om natta.. synes det er mye bedre. I begynnelsen syntes jeg at de var veldig store, men skulle jeg ha operert meg nå så hadde jeg kanskje valgt bittelitt større. Hvordan går det med dere andre som ble operert rundt samme tid? Legger ved bilde Vi opererte jo omtrent likt (?) og jeg kan også snart begynne med "vanlige" BHer Gleder meg! Jeg tenker ikke så mye på de jeg heller og de er en del av meg og hverdagen. Det eneste jeg merker er at jeg har litt nedsatt følelse på undersiden av puppene, litt som om det er "bedøvd" på en måte (tenk følelsen i kinnet etter tannlegen når det holder på å gå ut) og jeg har noen ganger veldig følsomme brystvorter! Ellers sover jeg uten BH og går litt uten BH i helgene og sånt, hehe Du har et veldig fint resultat forresten! Synes ikke du trenger større, men skjønner følelsen..
Vimsa80 Skrevet 28. februar 2012 #21327 Skrevet 28. februar 2012 Ja...da sitter jeg her i "godstolen" med flunkende nye bryst og masse herlige medisiner innabords. Har ikke hatt de helt store smertene pga at jeg følger legens doseringer nøye, men er ganske sprengt og jeg kjenner det i såret på venstre bryst. Dessuten klør det....og mens det er litt ubehagelig, småvondt, klør og er ømt så ser jeg ned på mine to nye venninner å tenker at hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette før? Det er så verdt det Jeg oppererte meg i går, 27 feb på fornebuklinikken hos Dr.Schistad og jeg vil si til alle dere som vurderer brystopperasjon - for all del, bestill dere en konsultasjontime på Fornebu, da vil dere ikke være i tvil ...de var FANTASTISKE ..hver og en, fra kirurg, sykepleier, anesti osv. Jeg fikk full oppmerksomhet og servicen var magisk Måtte bare fortelle det pga at det var denne tråden som fikk meg til å gjennomføre drømmen om å få silikon og som fikk meg til å velge Fornebu - så vil gjerne anbefale videre til de som er usikre :gjeiper: 2
Beebee Skrevet 28. februar 2012 #21329 Skrevet 28. februar 2012 Ja...da sitter jeg her i "godstolen" med flunkende nye bryst og masse herlige medisiner innabords. Har ikke hatt de helt store smertene pga at jeg følger legens doseringer nøye, men er ganske sprengt og jeg kjenner det i såret på venstre bryst. Dessuten klør det....og mens det er litt ubehagelig, småvondt, klør og er ømt så ser jeg ned på mine to nye venninner å tenker at hvorfor i all verden har jeg ikke gjort dette før? Det er så verdt det Jeg oppererte meg i går, 27 feb på fornebuklinikken hos Dr.Schistad og jeg vil si til alle dere som vurderer brystopperasjon - for all del, bestill dere en konsultasjontime på Fornebu, da vil dere ikke være i tvil ...de var FANTASTISKE ..hver og en, fra kirurg, sykepleier, anesti osv. Jeg fikk full oppmerksomhet og servicen var magisk Måtte bare fortelle det pga at det var denne tråden som fikk meg til å gjennomføre drømmen om å få silikon og som fikk meg til å velge Fornebu - så vil gjerne anbefale videre til de som er usikre :gjeiper: Såå heldig du er som er ferdi!! Jeg har 3 dager igjen å klarer nesten ikke vente lenger!! Er så spent at jeg sprekker snart, tenker ikke på annet å går bare rundt å surrer Legg gjerne ut mer detaljert fra op.dagen hvis du orker og vil
Vimsa80 Skrevet 28. februar 2012 #21330 Skrevet 28. februar 2012 Såå heldig du er som er ferdi!! Jeg har 3 dager igjen å klarer nesten ikke vente lenger!! Er så spent at jeg sprekker snart, tenker ikke på annet å går bare rundt å surrer Legg gjerne ut mer detaljert fra op.dagen hvis du orker og vil Klart jeg orker Hadde time kl 11.30 på mandag, kom inn med engang. Pga at jeg kommer fra Trøndelag så skulle vi ha konsultasjon samme dag som op.dagen, hadde kun snakket med Dr.Schistad 1 gang pr tlf 2 uker før fastsatt dato. Så hverken str eller noe var bestemt på forhånd. Gikk ganske fort å bli enig. Han mente 405 på høyre bryst og 375 på venstre - vi testa det på 3D maskina å fant ut at det ble perfekt. Jeg er 164 høy og veier ca 56 kg Avgjørelsen tok 10 min, så ble jeg tegna på, fikk nattskjorte, sexy sykehustruse, tøfler og morgenkåpe og deretter ble jeg frakta til op.salen hvor jeg hilste på en hyggelig, svensk anestilege. Ble veid og deretter lagt på benken og vaska med sterk sprit. Må innrømme at da jeg lå der med lysene mot meg og lukta av spriten samt at han anestilegen satt kanylen i hånda mi..så ble jeg nervøs, fikk nesten et lite panikk annfall (tror ikke de merka det) - men fikk sånn "hva er det du driver med" greie - gikk over da legen sa på herlig svensk at "nå skal du få medisin så du blir litt trøtt, så skal du få medisin så du blir enda trøttere" - husker ikke mer etter det før jeg våkna og så ned. Kjente ingenting pga at lokalbedøvelsen fortsatt fungerte, så jeg fikk i meg mat, kaffe, vann...prata skit med sykepleier`n å var i meget godt humør pga fine smertestillende :gjeiper: De forklarte godt hvordan de neste dagene ville bli, fikk med meg skriv om dosering på medisiner osv. Kom inn kl 11.30 og gikk ut av klinikken kl 14.30. Lå på hotell første natta og må si det ble liiiiiite søvn, var urolig og rastløs. Var også ganske jævlig å sitte oppreist i ei hotellseng med myke puter bak. Er visst vanlig å føle det slik ett par døgn etterpå. Har hatt det slik i dag også. Sitter nå i en stressless å her skal jeg sitte ihvertfall til fredag Veldig fornøyd med opplevelsen og jeg er sikker på at det vil gå bra for deg også. Masse masse lykke til, håper å få høre fra deg når du sitter der med dine nye stoltheter. Hvor skal du operere deg forresten?
Sundance Skrevet 28. februar 2012 #21331 Skrevet 28. februar 2012 Gratulerer så mye Vimsa80. Tenker det må være utrolig deilig å være ferdig. Jeg skal op torsdag, gruer meg, men gleder meg samtidig.:-))
Sundance Skrevet 28. februar 2012 #21332 Skrevet 28. februar 2012 Kjøpte en sportsbh fra Triumph i dag, triaction, fikk den anbefalt på klinikken. Da jeg prøvde den tenkte jeg på hvordan jeg skal klare å sove med den. Noen erfaringer eller tips om andre gode sportsbh'er?
Beebee Skrevet 29. februar 2012 #21333 Skrevet 29. februar 2012 Kjøpte en sportsbh fra Triumph i dag, triaction, fikk den anbefalt på klinikken. Da jeg prøvde den tenkte jeg på hvordan jeg skal klare å sove med den. Noen erfaringer eller tips om andre gode sportsbh'er? Har lest bare gode ting om swegmark sin, så den har jeg kjøpt idag. Den var veldi god på, så får vi håpe den er like god etter operasjonen
Beebee Skrevet 29. februar 2012 #21334 Skrevet 29. februar 2012 Veldig fornøyd med opplevelsen og jeg er sikker på at det vil gå bra for deg også. Masse masse lykke til, håper å få høre fra deg når du sitter der med dine nye stoltheter. Hvor skal du operere deg forresten? Så fint å høre at alt gikk så bra Kan jeg spørre om hvor mye du la inn og hvilken størrelse du hadde fra før? Over eller under muskel? Suger til meg all info jeg kan få nå di siste dagene før min op Skal opereres i Tromsø, noen andre med erfaring derifra?
cupcake91 Skrevet 29. februar 2012 #21335 Skrevet 29. februar 2012 Hei! I morgen kl 10.00 er det min tur! :D Sykt å tenke på at om 24 timer har jeg pupper :D Merkelig lite nervøs.. men det kommer vel når jeg kommer inn på klinikken!
cupcake91 Skrevet 29. februar 2012 #21336 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei! I morgen kl 10.00 er det min tur! Sykt å tenke på at om 24 timer har jeg pupper Merkelig lite nervøs.. men det kommer vel når jeg kommer inn på klinikken! :gjeiper: Endret 29. februar 2012 av cupcake91
MyBoobJob Skrevet 29. februar 2012 #21337 Skrevet 29. februar 2012 Hei! I morgen kl 10.00 er det min tur! :D Sykt å tenke på at om 24 timer har jeg pupper :D Merkelig lite nervøs.. men det kommer vel når jeg kommer inn på klinikken! Så spennende Nå er det vel snart på tide med Hibiscrub-dusj kanskje..? Hehe.. husker jeg var spent og nervøs og samtidig gledet meg fælt!
cupcake91 Skrevet 29. februar 2012 #21338 Skrevet 29. februar 2012 Så spennende Nå er det vel snart på tide med Hibiscrub-dusj kanskje..? Hehe.. husker jeg var spent og nervøs og samtidig gledet meg fælt! Jepp! Skal snart spise en bedre middag og så hoppe i dusjen å skrubbe i vei! :gjeiper: Har fått skriv fra klinikken om å vaske håret med vanlig shampoo og resten av kroppen med Hibiscrub.. Litt usikker på om jeg skal vaske håret med Hibiscrub også, bare for å være på den sikre siden! Kan man vaske ansiktet med det også? Står bare at man ikke skal få det i øyne å ører.. Hihi, spent ja!
MyBoobJob Skrevet 29. februar 2012 #21339 Skrevet 29. februar 2012 Jepp! Skal snart spise en bedre middag og så hoppe i dusjen å skrubbe i vei! :gjeiper: Har fått skriv fra klinikken om å vaske håret med vanlig shampoo og resten av kroppen med Hibiscrub.. Litt usikker på om jeg skal vaske håret med Hibiscrub også, bare for å være på den sikre siden! Kan man vaske ansiktet med det også? Står bare at man ikke skal få det i øyne å ører.. Hihi, spent ja! Jeg vaska håret med Hibiscruben også da jeg fikk beskjed om det (ble litt tørt, men) vask ansiktet forsiktig uten å få det i øya du
Vimsa80 Skrevet 29. februar 2012 #21340 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Så fint å høre at alt gikk så bra Kan jeg spørre om hvor mye du la inn og hvilken størrelse du hadde fra før? Over eller under muskel? Suger til meg all info jeg kan få nå di siste dagene før min op Skal opereres i Tromsø, noen andre med erfaring derifra? Jeg gikk fra en veeldig liten 75A, la inn 405cc på høyre og 375cc på venstre pga litt forskjell etter amming. Ligger nå på ca 75D tror jeg...vanskelig å si enda. Så runde, ru, moderat profil under muskel. Ser frem til å se hvordan det blir når hevelsen går tilbake å fasongen begynner å komme seg. Akkurat nå gleder jeg meg aller aller mest til dusj på fredag - om jeg bare kunne fått satt opp håret i et strikk eller no...ser helt kaos ut, typ skrekkfilm hår :gjeiper: Endret 29. februar 2012 av Vimsa80
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå