StellinaX Skrevet 20. februar 2012 #21301 Skrevet 20. februar 2012 Hva betyr det der profil-greiene? Altså høy, lav, mellom..? Det sier noe om forholdet mellom vidden på implantatene og projeksjonen, altså hvor mye de peker utover på en måte. Hvis du har f.eks et innlegg på 350cc i alle profilene, så vil de i moderat profil være de bredeste med minst projeksjon, mod+ vil være litt smalere med litt mer projeksjon og høy profil vil være de smaleste implantatene med mest projeksjon. Hva man velger handler både om ønsket str og look samt hvilke fysiske mål man har, f.eks bredde på brystkasse og bredde på brystene. Implantatenes vidde bør helst matche brystenes vidde i mest mulig grad.
sjøhest Skrevet 20. februar 2012 #21302 Skrevet 20. februar 2012 Det sier noe om forholdet mellom vidden på implantatene og projeksjonen, altså hvor mye de peker utover på en måte. Hvis du har f.eks et innlegg på 350cc i alle profilene, så vil de i moderat profil være de bredeste med minst projeksjon, mod+ vil være litt smalere med litt mer projeksjon og høy profil vil være de smaleste implantatene med mest projeksjon. Hva man velger handler både om ønsket str og look samt hvilke fysiske mål man har, f.eks bredde på brystkasse og bredde på brystene. Implantatenes vidde bør helst matche brystenes vidde i mest mulig grad. Hmm! Jeg syns noen får to baller som står ganske langt fra hverandre. Det vil jeg ikke ha. Jeg vil at de skal se naturlige ute og være ganske nærme hverandre.. har dette med profil å gjøre?
StellinaX Skrevet 20. februar 2012 #21303 Skrevet 20. februar 2012 Hmm! Jeg syns noen får to baller som står ganske langt fra hverandre. Det vil jeg ikke ha. Jeg vil at de skal se naturlige ute og være ganske nærme hverandre.. har dette med profil å gjøre? Det kan ha med profil å gjøre, det kan ha med formen på puppene slik de er utgangspunktet, det kan ha med størrelsen på implantatet å gjøre, hvor mye brystvev du har og om innleggene legges over eller under muskel...tror med dine preferanser at du bør gå for mod eller mod+, evt anatomiske, men det kan nok kirurgen din svare bedre på Har du vært til konusltasjon?
sjøhest Skrevet 20. februar 2012 #21304 Skrevet 20. februar 2012 Det kan ha med profil å gjøre, det kan ha med formen på puppene slik de er utgangspunktet, det kan ha med størrelsen på implantatet å gjøre, hvor mye brystvev du har og om innleggene legges over eller under muskel...tror med dine preferanser at du bør gå for mod eller mod+, evt anatomiske, men det kan nok kirurgen din svare bedre på Har du vært til konusltasjon? Ok Nei, har ikke det fordi det er lenge til jeg har råd til operasjon uansett. Men skal ta når jeg får råd
StellinaX Skrevet 20. februar 2012 #21305 Skrevet 20. februar 2012 Ok Nei, har ikke det fordi det er lenge til jeg har råd til operasjon uansett. Men skal ta når jeg får råd okei:) Greit å gjøre litt research tidlig, da har du god tid til å finne ut hva det er du ønsker deg for resultat. Anbefaler denne siden: https://www.loveyourlook.com/breast/augmentation/gallery.aspx Her kan du se før- og etterbilder, hvilken type implantat og ant tall cc de har lagt inn. Kan være greit å kikke på de som har nogenlunde likt utgangspunkt som en selv da dette har mye å si for det endelige resultatet.
Beebee Skrevet 21. februar 2012 #21307 Skrevet 21. februar 2012 Hei alle sammen! For en fantastisk side!! Har lest gjennom tråden, og har fått svar på alt jeg har lurt på, tenkt på og tilogmed det jeg ikke visste jeg lurte på! Om 10 dager er dagen jeg har ventet på i over 10 år, endelig sier jeg bare!! SOM jeg gleder meg til å endelig få pupper, etter å ha hatt små pupper hele livet, og etter å ha fått aa cup etter å ha ammet to barn. Dagen kan faktisk ikke komme fort nok nå!! Heldigvis fikk jeg time fort når jeg først bestemte meg for at tiden var inne nå :D Lykke til til dere andre som skal opereres snart, og takk for all informasjon og erfaring fra dere andre som har gått igjennom dette! 2
MyBoobJob Skrevet 21. februar 2012 #21308 Skrevet 21. februar 2012 Hei alle sammen! For en fantastisk side!! Har lest gjennom tråden, og har fått svar på alt jeg har lurt på, tenkt på og tilogmed det jeg ikke visste jeg lurte på! Om 10 dager er dagen jeg har ventet på i over 10 år, endelig sier jeg bare!! SOM jeg gleder meg til å endelig få pupper, etter å ha hatt små pupper hele livet, og etter å ha fått aa cup etter å ha ammet to barn. Dagen kan faktisk ikke komme fort nok nå!! Heldigvis fikk jeg time fort når jeg først bestemte meg for at tiden var inne nå :D Lykke til til dere andre som skal opereres snart, og takk for all informasjon og erfaring fra dere andre som har gått igjennom dette! Så hyggelig 10 dager går kjempefort - før du vet ordet av det har du nye pupper vettu!
Beebee Skrevet 22. februar 2012 #21309 Skrevet 22. februar 2012 Hadde noen av dere bilde med, for å vise hvordan dere ønsket at resultatet skulle bli? Og ble puppene slik dere hadde sett for dere?
Lambada Skrevet 23. februar 2012 #21310 Skrevet 23. februar 2012 Hadde noen av dere bilde med, for å vise hvordan dere ønsket at resultatet skulle bli? Og ble puppene slik dere hadde sett for dere? Hadde faktisk med bilder, men de ble aldri vist. Jeg forklarte heller ut i fra mine egne bryst hvordan jeg ville de skulle bli. Resultatet er ganske likt som på bilde, i hvertfall når hevelsen her går ned Er bare 10 dager siden op enda.
-C- Skrevet 23. februar 2012 #21311 Skrevet 23. februar 2012 Er det noen som har operert segcto ganger her ? Andre gangen for å få litt større proteser ? Lurer isåfall på om dere har bilde etter begge operasjonene slik at man kan se bilde på før og etter fra første til andre operasjonen ? Også lurer jeg på om det blir noen særlig forskjell utseendemessig. Altså størrelse er jo selvsagt, men tenker på fasong ?? Og så lurer jeg på om det er større sjanse for å miste følelsen i brystene etter andre operasjon og om dere merket forskjell fra 1 operasjon til 2 operasjon på det ? Alt i alt, ble du mer fornøyd andre gang ? Tenker at hvis man er fornøyd med fasongen og da opererer inn større, om man da etterpå vil få veldig annerledese pupper enn det man hadde og derav kanskje ikke like fine andre gangen, bare "større"?? Noen som kjenner noen eller som har operert to ganger for å få større ?
Grayangel Skrevet 23. februar 2012 #21312 Skrevet 23. februar 2012 Er det noen som har operert segcto ganger her ? Andre gangen for å få litt større proteser ? Lurer isåfall på om dere har bilde etter begge operasjonene slik at man kan se bilde på før og etter fra første til andre operasjonen ? Også lurer jeg på om det blir noen særlig forskjell utseendemessig. Altså størrelse er jo selvsagt, men tenker på fasong ?? Og så lurer jeg på om det er større sjanse for å miste følelsen i brystene etter andre operasjon og om dere merket forskjell fra 1 operasjon til 2 operasjon på det ? Alt i alt, ble du mer fornøyd andre gang ? Tenker at hvis man er fornøyd med fasongen og da opererer inn større, om man da etterpå vil få veldig annerledese pupper enn det man hadde og derav kanskje ikke like fine andre gangen, bare "større"?? Noen som kjenner noen eller som har operert to ganger for å få større ? Jeg har operert Og alt endrer seg. Er super fornøyd nå!
-C- Skrevet 23. februar 2012 #21313 Skrevet 23. februar 2012 (endret) Så braaaa ! Endret 23. februar 2012 av Hvitt ønske
Linda_tangen Skrevet 24. februar 2012 #21314 Skrevet 24. februar 2012 Hei. jeg er ei jente på 26 år. Har to små barn,som begge har blitt ammet. Puppene så derfor deretter. Og jeg bestemte meg for å legge inn silikon. Men var ikke bare bare å finansiere dette. Så har gått å vært deprimert helt siden min konsultasjon for 1 år siden. Men endelig ordnet det seg. Så i overigår, opererte jeg meg endelig :D :D 345 cc i ene brystet og 365 cc i andre ( litt forskjell på de..) Runde proteser,over muskelen, medium high profile. Jeg er i grei form, bortsett fra støl og øm og føler meg litt rastløs og sliten i kjeve musklene (aner ikke hvorfor...), og litt vansker for å sove.. Min erfaring med dette! Veldig fornøyd med størrelsen (det lille jeg har sett av det iallefall...)
sjøhest Skrevet 24. februar 2012 #21315 Skrevet 24. februar 2012 (endret) Gratulerer med nye boobs ) Jeg lurer litt på hvordan hjemturen var fra klinikken for folk? Var dere dårlige? Hvilken form er en i egentlig de første timene etter operasjonen? Jeg må kjøre i hvertfall 45 min hjem. Men det går kanskje helt ok? Altså, ikke kjøre selv da.. Endret 24. februar 2012 av sjøhest
Beebee Skrevet 25. februar 2012 #21316 Skrevet 25. februar 2012 Gratulere med nye pupper hvor gamle er barna dine? Det er det jeg egentlig gruer meg mest til, for minste min er 11 måneder.. men det må jo bare gå bra Jeg lurer også på den hjemturen, vi blir over på hotell til dagen etter, men, da skal vi kjøre 6 timer.. liitt spent på den turen ja! :o
sjøhest Skrevet 25. februar 2012 #21317 Skrevet 25. februar 2012 Også tenker jeg på at jeg ikke vet hvordan silikonpuppes føles å ta på.Det skulle jeg jo gjerne visst på forhånd. Men hvordan? Man får vel ikke kjenne skikkelig som utpå hud på konsultasjon? Det blir jo litt vanskelig.
Linda_tangen Skrevet 25. februar 2012 #21318 Skrevet 25. februar 2012 Gratulere med nye pupper hvor gamle er barna dine? Det er det jeg egentlig gruer meg mest til, for minste min er 11 måneder.. men det må jo bare gå bra Jeg lurer også på den hjemturen, vi blir over på hotell til dagen etter, men, da skal vi kjøre 6 timer.. liitt spent på den turen ja! :o Barna mine er 3 1/2 år og 18 mnd. Har en helt fantastisk mann, så var ingen problem for meg. Kjøreturen tok 3 1/2 time, gikk bra, bare at jeg følte meg full og trøtt.
*Wenche* Skrevet 25. februar 2012 #21319 Skrevet 25. februar 2012 Heisann. Nå har det gått 5 mnd siden operasjonen, og det er bare 1 mnd igjen til jeg kan begynne med "vanlige" bhèr. Tiden har gått veldig raskt, tenker ikke så mye på puppene lengre. Men sover enda med sportsbh om natta.. synes det er mye bedre. I begynnelsen syntes jeg at de var veldig store, men skulle jeg ha operert meg nå så hadde jeg kanskje valgt bittelitt større. Hvordan går det med dere andre som ble operert rundt samme tid? Legger ved bilde
Kamikaze Skrevet 25. februar 2012 #21320 Skrevet 25. februar 2012 (endret) Hvor forkjølet må man være for å ikke få lov til å operere? Jeg skal operere om 4 (!!) dager, men har vondt i halsen, er tett i nesa og hoster en del?? :/ Jeg er så redd for å ikke få operere, men jeg vil jo ikke hoste opp stingene heller! Endret 25. februar 2012 av Kamikaze
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå