Lambada Skrevet 14. februar 2012 #21261 Skrevet 14. februar 2012 Beklager alle skrivefeilene, trasig å skrive på iphone
sjøhest Skrevet 14. februar 2012 #21262 Skrevet 14. februar 2012 Spennende, Lambada. Høres ut som det gikk veldig fint. Skal du legge ut etter-bilder på bloggen din?
sanssouci Skrevet 14. februar 2012 #21263 Skrevet 14. februar 2012 Åååå! Så bra at du fortsatt "lever"! Har fulgt lenge med på bloggen din Vært stor inspirasjon og hjelp for meg! Håper du og puppene dine har det bra Synes det er kjempefint med puppeblogger! Før- og etterbilder, tanker, følelser. Oppfordrer flere til å gjøre det samme Det er nå 3 dager siden min operasjon. Føler meg piggere nå! Stikker litt på høyresida/under armen der, og bh-en gnager litt... Men det får vel bare gå seg til regner jeg med Så hyggelig! Vi har det veldig bra, du får følge med på nye bilder rundt 1.mars! Gratulerer med nye bryster, de vil føles mye bedre med tiden:)
AlfaOmega Skrevet 14. februar 2012 #21264 Skrevet 14. februar 2012 (endret) Slettet Endret 4. juni 2020 av AlfaOmega
Lambada Skrevet 14. februar 2012 #21265 Skrevet 14. februar 2012 Sjøhest: ja jeg kommer til å legge ut mye bilder på bloggen, når jeg kommer hjem til pc'en min i kveld Har bare iphone nå, og er hos en venn i Ålesund ennå. Får ikke til å legge ut bilder med tlf
Gjest alveola Skrevet 14. februar 2012 #21266 Skrevet 14. februar 2012 Til dere som er ny opererte: Trengte dere noe mer smertestillende en det resepten ga? Om 1 uke får jeg nye innlegg! Jippiiiiiii. Jeg brukte opp det jeg fikk resept på. etter det holdt det med vanlig paracet om jeg hadde vondt Lykke til!!
Sundance Skrevet 14. februar 2012 #21267 Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer til alle nyopererte og dere som har op tidligere.:-) Er det ingen her som har erfaring eller har hørt noe om Tønsberg Privatklinikk?? Får litt dårlig magefølelse på å velge et sted ingen har noen erfaringer med.... Ser det er mange som velger Fornebu, men syns det blir i overkant langt å kjøre....
pumpkinpie Skrevet 14. februar 2012 #21268 Skrevet 14. februar 2012 Gratulerer til alle nyopererte og dere som har op tidligere.:-) Er det ingen her som har erfaring eller har hørt noe om Tønsberg Privatklinikk?? Får litt dårlig magefølelse på å velge et sted ingen har noen erfaringer med.... Ser det er mange som velger Fornebu, men syns det blir i overkant langt å kjøre.... Jeg har ikke hørt så mye om andre enn de som ligger i Oslo.. Men om du ikke finner så mye info/erfaringer, så ville jeg nok anbefalt å faktisk dra til en kjent klinikk. Selv om det er langt å dra, kjenner du noen i Oslo du kan være hos da? Anbefaler Fornebuklinikken på det sterkeste iallfall! Jeg synes det er veldig viktig å velge "riktig" når man skal gjøre noe så stort!
Sundance Skrevet 14. februar 2012 #21269 Skrevet 14. februar 2012 Pumkinpie: Takk for tilbakemelding. Tvilen kom etter å lest meg igjennom her. Har ca to timer til Oslo med bil og er bekymret for hjemover turen.... Kjenner noen i Oslo, men ikke så nære og vil helst hjem... Men, uansett, heller mer mot Fornebu, tenkern noen dager til før jeg ringer tror jeg.
Lambada Skrevet 14. februar 2012 #21270 Skrevet 14. februar 2012 Har nå lagt ut bilder på bloggen min for de som er interresert
Gjest alveola Skrevet 15. februar 2012 #21271 Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med nye pupper til dere som er nyoperert Til dere som har tatt silikon under brystmuskel: Min venninne opererte samme dag som meg, altså en uke siden! Hun la inn 280cc silikon under muskelen. Men det syns nesten ikke. Vil de kunne bli finere/ virke større når brystmuskelen får strekt seg litt? Hun er veldig skuffet og syns ikke det var verdt det i det hele tatt.. Mine er større, men nå har jeg over muskelen da. men jeg syns de er så på siden. Vil det bedre seg? vil de bli mer "lealause" etterhvert?
Lambada Skrevet 15. februar 2012 #21272 Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med nye pupper til dere som er nyoperert Til dere som har tatt silikon under brystmuskel: Min venninne opererte samme dag som meg, altså en uke siden! Hun la inn 280cc silikon under muskelen. Men det syns nesten ikke. Vil de kunne bli finere/ virke større når brystmuskelen får strekt seg litt? Hun er veldig skuffet og syns ikke det var verdt det i det hele tatt.. Mine er større, men nå har jeg over muskelen da. men jeg syns de er så på siden. Vil det bedre seg? vil de bli mer "lealause" etterhvert? Jeg har under muskel, og har bare 15cc mer enn henne (295cc) men jeg har høy profil. Jeg spurte om dette med profil fordi jeg hadde hørt at mye av silikonen "forsvinner" når man legger det under muskel. Men jeg tror nok at det blir bedre etter noen uker når det er grodd og muskelen ikke er så øm lenger. Jeg har før og etterbilder på bloggen min som hun kan se, hvordan høy profil ser ut. Mine er nå kjempespisse! Det skal nok roe seg ned etterhvert da. Er jo bare 2 dager siden min op.
Gjest alveola Skrevet 15. februar 2012 #21273 Skrevet 15. februar 2012 Jeg har under muskel, og har bare 15cc mer enn henne (295cc) men jeg har høy profil. Jeg spurte om dette med profil fordi jeg hadde hørt at mye av silikonen "forsvinner" når man legger det under muskel. Men jeg tror nok at det blir bedre etter noen uker når det er grodd og muskelen ikke er så øm lenger. Jeg har før og etterbilder på bloggen min som hun kan se, hvordan høy profil ser ut. Mine er nå kjempespisse! Det skal nok roe seg ned etterhvert da. Er jo bare 2 dager siden min op. Takk for svar :)Var inne på bloggen din og så før i dag faktisk Hun har ikke høyprofil, da hun ble frarådet det av kirurgen. Han sa at de som var meget tynne ofte fikk et veldig unaturlig resultat med de. I tillegg til at de kostet mer, tror jeg og. Det var vel derfor hun valgte det bort.. Men, hun har vært å prøvd bh i dag og hun er mer fornøyd etter det. Muskelen strekker seg jo ikke over natten, og den vil jo holde på plass implantatet til og begynne med? Vil jeg tro da, det høres ihvertfall veldig logisk ut :gjeiper: Har prøvd bher selv i dag. Syns det var morsomt at 70E satt perfekt, men det vil jo bli umulig å finne bher på billigbutikkene. Jeg har forresten 80C i den bhen jeg fikk på klinikken, så det kan nok hende du må ha større du og :gjeiper:
Vimsa80 Skrevet 15. februar 2012 #21274 Skrevet 15. februar 2012 Heisann jenter :-) Jeg føler jo allerede at jeg kjenner noen av dere da jeg har lest nesten 1064 sider på dette formuet, dere har virkelig gitt meg svar på så utrolig mye - denne siden er genial :-) Etter amming av et barn så falt puppa mine rett ned i gulvet, de må pr dags dato rulles inn i bh`n ...eller bh`ene - hender det blir flere lag :gjeiper: vel...nå er sønnen min 11 år, har derfor gått slik å plagdes med meg selv lenge nok- så nå skal jeg endelig få meg pupper - dato: 27.02.2012 hos Dr. Schistad på Fornebu. Jeg er fra Trøndelag, så jeg å kjæresten min kjører faktisk i ens ærend til Fornebuklinikken etter mye research. Jeg skal til konsultasjon samme dag som inngrepet finner sted så str er jeg fortsatt blank på annet enn at Schistad mente rundt 280-300 gr etter å ha sett bildene og etter å ha tatt i betraktning at jeg jobber som instruktør på et treningsenter... så her håper jeg kanskje dere kan hjelpe meg litt ;-) Jeg er ei normal bygd jente på 164, 57 kg. Bh str er på 75a- men kunne sikkert passet bedre i en Hello Kitty bh da jeg ikke akkurat fyller en a cup. Jeg er ei puppe-jente, jeg liker pupper å selv tenkte jeg rundt 380-400 gr - hva mener dere? Blir veldig takknemlig for svar da jeg ikke vil sitte å krangle med legen som skal gi meg fine pupper på operasjonsdagen :gjeiper:
pumpkinpie Skrevet 15. februar 2012 #21275 Skrevet 15. februar 2012 Heisann jenter :-) Jeg føler jo allerede at jeg kjenner noen av dere da jeg har lest nesten 1064 sider på dette formuet, dere har virkelig gitt meg svar på så utrolig mye - denne siden er genial :-) Etter amming av et barn så falt puppa mine rett ned i gulvet, de må pr dags dato rulles inn i bh`n ...eller bh`ene - hender det blir flere lag :gjeiper: vel...nå er sønnen min 11 år, har derfor gått slik å plagdes med meg selv lenge nok- så nå skal jeg endelig få meg pupper - dato: 27.02.2012 hos Dr. Schistad på Fornebu. Jeg er fra Trøndelag, så jeg å kjæresten min kjører faktisk i ens ærend til Fornebuklinikken etter mye research. Jeg skal til konsultasjon samme dag som inngrepet finner sted så str er jeg fortsatt blank på annet enn at Schistad mente rundt 280-300 gr etter å ha sett bildene og etter å ha tatt i betraktning at jeg jobber som instruktør på et treningsenter... så her håper jeg kanskje dere kan hjelpe meg litt ;-) Jeg er ei normal bygd jente på 164, 57 kg. Bh str er på 75a- men kunne sikkert passet bedre i en Hello Kitty bh da jeg ikke akkurat fyller en a cup. Jeg er ei puppe-jente, jeg liker pupper å selv tenkte jeg rundt 380-400 gr - hva mener dere? Blir veldig takknemlig for svar da jeg ikke vil sitte å krangle med legen som skal gi meg fine pupper på operasjonsdagen :gjeiper: Hei og velkommen! Kan forsikre deg med at du vil bli tatt supergodt vare på hos Fornebuklinikken og Dr. Schistad! Han er veldig opptatt av at resultatet skal bli naturlig, og jeg ville nok latt han ta avgjørelsene. Jeg var vel en 65-70A, fylte ikke de ut en gang. La inn 335 cc, ta en titt på bloggen min i signaturen min for å se resultater Jeg tror uansett hvor mye du legger inn så vil du bli superfornøyd! Som Schistad sa til meg, at jeg har ikke så mye fett på overkroppen. Så hvis han la inn særlig mye mer enn 335, så ville man evt kunne se/kjenne kanter på siden. Han er også opptatt av at det skal se bra ut i forhold til resten av kroppen, proporsjonene dine. Det synes jeg er kjempefint! Jeg hadde med masse puppebilder på konsultasjonsdagen, men jeg tok ikke de fram en gang. Lot han se på meg, og han visste med en gang hva som ville passe. Angrer ikke et sekund!
StellinaX Skrevet 15. februar 2012 #21276 Skrevet 15. februar 2012 (endret) Heisann jenter :-) Jeg føler jo allerede at jeg kjenner noen av dere da jeg har lest nesten 1064 sider på dette formuet, dere har virkelig gitt meg svar på så utrolig mye - denne siden er genial :-) Etter amming av et barn så falt puppa mine rett ned i gulvet, de må pr dags dato rulles inn i bh`n ...eller bh`ene - hender det blir flere lag :gjeiper: vel...nå er sønnen min 11 år, har derfor gått slik å plagdes med meg selv lenge nok- så nå skal jeg endelig få meg pupper - dato: 27.02.2012 hos Dr. Schistad på Fornebu. Jeg er fra Trøndelag, så jeg å kjæresten min kjører faktisk i ens ærend til Fornebuklinikken etter mye research. Jeg skal til konsultasjon samme dag som inngrepet finner sted så str er jeg fortsatt blank på annet enn at Schistad mente rundt 280-300 gr etter å ha sett bildene og etter å ha tatt i betraktning at jeg jobber som instruktør på et treningsenter... så her håper jeg kanskje dere kan hjelpe meg litt ;-) Jeg er ei normal bygd jente på 164, 57 kg. Bh str er på 75a- men kunne sikkert passet bedre i en Hello Kitty bh da jeg ikke akkurat fyller en a cup. Jeg er ei puppe-jente, jeg liker pupper å selv tenkte jeg rundt 380-400 gr - hva mener dere? Blir veldig takknemlig for svar da jeg ikke vil sitte å krangle med legen som skal gi meg fine pupper på operasjonsdagen :gjeiper: Hei, ville bare titte innom og si at dersom du har lyst på litt str på puppene og tenker på 380-400cc...så gå for det! Det er ikke veldig stort, og det er så kjedelig å komme ut fra operasjonen og tenke at man skulle ha valgt en større str. Jeg gjorde det, tok 325cc høy profil og de har alltid føltes litt for små ifht hva jeg ønsket meg og forventet. Skal ha en reoperasjon pga at ene puppen sitter litt lavere enn andre (høyre muskel vil ikke helt slippe taket), og da går jeg opp til 400cc eller 450cc høy profil, sannsynligvis sistnevnte. Jeg ønsker ikke å være all boobs, og jobber også på treningssenter som pt. Kan også nevne at de på Fornebu sa at høy profil ville gi meg et stygt og unaturlig resultat, noe som ikke stemmer i det hele tatt (jeg opererte meg på Collosseum). Jeg hadde nok vært enda mer skuffet om jeg hadde gått for mod eller mod+ profil. Bare nevner det fordi jeg tipper du må over på høy profil hvis du skal legge inn 400cc, mod profil kan fort bli for brede i den str. Mitt inntrykk av Fornebu er at de er veldig dyktige, men noe konservative når det kommer til str. Lykke til, og husk at 100cc tilsvarer ca 1/2 cup, dvs. det er ikke veldig stor forskjell på et 300cc og 400cc implantat:) Ps) Du kan gjerne få se bilder om du vil, bare gi en lyd i så fall. Jeg er 171cm, 57 kg og var også paddeflat etter to ammerunder. Endret 15. februar 2012 av StellinaX
Chicka Skrevet 15. februar 2012 #21277 Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer med nye pupper til dere som er nyoperert Til dere som har tatt silikon under brystmuskel: Min venninne opererte samme dag som meg, altså en uke siden! Hun la inn 280cc silikon under muskelen. Men det syns nesten ikke. Vil de kunne bli finere/ virke større når brystmuskelen får strekt seg litt? Hun er veldig skuffet og syns ikke det var verdt det i det hele tatt.. Mine er større, men nå har jeg over muskelen da. men jeg syns de er så på siden. Vil det bedre seg? vil de bli mer "lealause" etterhvert? Puppene vil etterhvert gå innover:) Så ingenting å bekymre seg for der:D De kommer til å bli ganske gely også, ikke noe jeg har erfaring med. Mine er jo nesten helt nye, men venninna mi sine er kjempe myke:D Så håper mine blir det også
Gjest alveola Skrevet 15. februar 2012 #21278 Skrevet 15. februar 2012 Puppene vil etterhvert gå innover:) Så ingenting å bekymre seg for der:D De kommer til å bli ganske gely også, ikke noe jeg har erfaring med. Mine er jo nesten helt nye, men venninna mi sine er kjempe myke:D Så håper mine blir det også Ahh, takk! Det var herlig å høre!! Jeg er veldig hoven mellom puppene og, så det er vel ratt derfor de ikke har funnet hverandre riktig enda
Grayangel Skrevet 16. februar 2012 #21279 Skrevet 16. februar 2012 Attt høy profil ser mer falsk ut syns jeg ikke. Derimot ville jeg anbefalt det til deg som tenker på å legge inn 400cc, ellers vil de se veldig små ut. Jeg la inn 400cc høy profil første gangen jeg opererte, og kan ikke si jeg syns de var "store"
Stitzh Skrevet 16. februar 2012 #21280 Skrevet 16. februar 2012 Hei. Jeg opererte meg i april i fjor, men er ikke fornøyd. Puppene er forsåvidt fine til kroppen min, men jeg synes det er for tydelig at det er silikon. De er for store og for runde på toppen. Har vurdert før og gjøre noe med deg, men slo det egentlig fra meg. Men nå som jeg har begynte å bruke litt mindre klær, ikke lenger -15 grader ute... ser jeg igjen at jeg synes de er for store. Er så lei meg for det, for vil egentlig ikke gjennom det her en gang til... Er det noen andre som har operert flere ganger her? Hvor mye betalte dere? Og hvordan var den andre OP kontra den første OP?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå