Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt på det jeg og, med trening osv, men jeg er så tynn over brystkassa at ribbebein viser godt både over og under brystene, så jeg må ha protesene under muskelen uansett, ellers ser de ut som to tennisballer.

Jeg er også veldig tynn på overkroppen, så under muskel er helt klart best for meg.. Men kjennes brystet mer naturlig ut med protese over muskelen? Har lest så forskjellig! Noen mener at man får det mest naturlige resultatet under muskel, mens andre mener at brystet blir hardere å ta på og beveger seg mindre på grunn av at muskelen strammer over protesen.. Eller er det bare den første tiden? :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye :D Så HERLIG det må være å være ferdig! Håper forma er bra de neste dagene :) Nå gleder jeg meg bare enda mer!

Takk!! ja er superdeilig. har stressa og tenkt og grua meg masse. nå er det bare å overleve disse dagene etter op. :) tenker på deg! blir spennende å høre om din op!

har forresten laget meg en blogg:

http://newboobs.blogg.no/

følg gjerne med :)

Skrevet

Takk for erfaringen! Jeg pumper ikke jern akkurat, men har jo lyst å kunne trene brystmuskulaturen litt etter operasjonen, når jeg føler for det! :-) Ville vel sett dumt ut hvis jeg trente hele kroppen untatt brystmusklene.. :gjeiper:

Hvordan vil du sammenligne operasjonen over og under muskelen?

"Normal trening" skal gå helt fint uansett.

2ndre operasjonen var klart best, å legge silikon over muskel er et enklere inngrep enn under. Når du legger under blir det mye mer press og strekking av muskelvevet, og det merkes gjerne!

Når det gjelder utseende vil jeg si at det ikke er så stor forskjell. MAnge tror at over ser mer kunstig ut, men det er ikke alltid tilfelle. I og med at jeg allerede hadde "lommer", ble de nye ganske like de gamle i fasongen, men littegrann større ;)

En lege sa til meg, vi kan ikke lage pene pupper, men vi kan forstørre de du allerede har. Man skal nok ikke ta det 100% bokstavelig, men uansett vil utgangspunktet alltid spille en vesentlig rolle på sluttresultatet.

Lykke til!

Skrevet

"Normal trening" skal gå helt fint uansett.

2ndre operasjonen var klart best, å legge silikon over muskel er et enklere inngrep enn under. Når du legger under blir det mye mer press og strekking av muskelvevet, og det merkes gjerne!

Når det gjelder utseende vil jeg si at det ikke er så stor forskjell. MAnge tror at over ser mer kunstig ut, men det er ikke alltid tilfelle. I og med at jeg allerede hadde "lommer", ble de nye ganske like de gamle i fasongen, men littegrann større ;)

En lege sa til meg, vi kan ikke lage pene pupper, men vi kan forstørre de du allerede har. Man skal nok ikke ta det 100% bokstavelig, men uansett vil utgangspunktet alltid spille en vesentlig rolle på sluttresultatet.

Lykke til!

Fullstendig klar over at man bare forstørrer de puppene man har i utgangspunktet! Kirurgen sa jeg hadde et bra utgangspunkt. Jeg liker formen på puppene mine, skulle bare ønske at de var større :wink:

Skrevet

Takk!! ja er superdeilig. har stressa og tenkt og grua meg masse. nå er det bare å overleve disse dagene etter op. :) tenker på deg! blir spennende å høre om din op!

har forresten laget meg en blogg:

http://newboobs.blogg.no/

følg gjerne med :)

Fin blogg du har laget :) Legger du ut før og etter bilder også? :)

Skrevet

Jeg liker formen på puppene mine, skulle bare ønske at de var større :wink:

Det blir sikkert bra! ;)

Gjest alveola
Skrevet

Får vel nesten presentere meg jeg og da, etter å ha sneket en god stund ;)

Jeg er 25 år, fra østlandet, har ei jente på 3 år og jeg ble operert denne uka her.. 280cc og 300cc pga liten sideforskjell etter amming, over muskel, ru silikonproteser. Opererte hos Aviva i Oslo. Jeg er såå glad i mitt nye frontparti !!! :biggrin:

Kjenner en del "bobling" inne i brystene, men jeg vil tro det bare er implantatene som beveger seg når jeg beveger meg :)

Har en haug med spørsmål, men dere skal slippe å få de nå i første innlegget mitt! Har fulgt med her en god stund og hentet mye nyttig informasjon :)

Skrevet

Velkommen hit Alveola :) jeg er nå på vei til Ålesund og skal opereres imorgen tidlig. Kjenner sommerfuglene veldig godt i magen idag! Blir nok enda verre imorra, sikkert litt lite søvn i natt også tipper jeg :)

Skrevet

Velkommen hit Alveola :) jeg er nå på vei til Ålesund og skal opereres imorgen tidlig. Kjenner sommerfuglene veldig godt i magen idag! Blir nok enda verre imorra, sikkert litt lite søvn i natt også tipper jeg :)

Masse lykke til!!! :klemmer:

Gjest alveola
Skrevet

Takk :)

Lykke til i morra da! Det kommer til å bli kjempebra!!

Jeg har faktisk aldri sovet så godt som natten før operasjonen :P

Du får gi pip fra deg i morgen da, vi må jo få høre hvordan det har gått :)

Skrevet

MASSE lykke til!!! kommer til å gå superbra. blir spennende å høre din historie. :)

bilder kommer forresten etterhvert når jeg orker skru på macbooken. foreløpig bare brukt ipad og iphone. og med de kan man ikke laste opp bilder... superteit.

Velkommen, Alveola!!! :)

Skrevet

Masse lykke til i morgen! :klem: Følger spent med på bloggen din!

Skrevet

Lykke til! Fortell oss hvordan det har gått! :)

Skrevet

Nytt innlegg på plass på bloggen!

http://sanssouci.blogg.no

Snart 1 års jubileum for meg:)

Åååå! Så bra at du fortsatt "lever"! Har fulgt lenge med på bloggen din :) Vært stor inspirasjon og hjelp for meg! Håper du og puppene dine har det bra ;)

Synes det er kjempefint med puppeblogger! Før- og etterbilder, tanker, følelser. Oppfordrer flere til å gjøre det samme :)

Det er nå 3 dager siden min operasjon. Føler meg piggere nå! Stikker litt på høyresida/under armen der, og bh-en gnager litt... Men det får vel bare gå seg til regner jeg med :)

Skrevet

Nå har jeg nettopp kommet hjem til kompisen min som er min sykepleier til imorgen :) alt har gått veldig bra, faktisk over ALL forventning! Trodde det skulle være mye verre, jeg har tatt under muskel. Nå er jeg litt bedøvd enda, kirurgen sa jeg kommer til å få mer vondt i natt. Men jeg har opplevd mye verre :) det ble 295cc runde, høy profil, under muskel. De er kjempespisse å rare nå :P måtte le da jeg våkna å såg ned. Har nedpressbånd og triaction bh utenpå. Veldig til press over brystkassa. Skriver mer siden, er så tungvint med iphone :)

Skrevet

Nå har jeg nettopp kommet hjem til kompisen min som er min sykepleier til imorgen :) alt har gått veldig bra, faktisk over ALL forventning! Trodde det skulle være mye verre, jeg har tatt under muskel. Nå er jeg litt bedøvd enda, kirurgen sa jeg kommer til å få mer vondt i natt. Men jeg har opplevd mye verre :) det ble 295cc runde, høy profil, under muskel. De er kjempespisse å rare nå :P måtte le da jeg våkna å såg ned. Har nedpressbånd og triaction bh utenpå. Veldig til press over brystkassa. Skriver mer siden, er så tungvint med iphone :)

Så godt å høre du har det bra! Tenkt masse på deg :) Dette kommer til å gå superfint! Hehe, mine ser også kjempespisse ut! Jeg trodde jeg skulle bli enda bedre i dag, men det presser så mye rundt brystet.. Og bh-en gnager..

Håper du oppdaterer bloggen din når du orker :) Hvil masse nå!

• Liker 1
Skrevet

Hei alle sammen.

Først, helt genialt med et forum som dette. Jeg har fulgt med en stund, fått svar på mange spørsmål jeg har hatt ( samt endel jeg ikke visste jeg lurte på engang..:-))

Jeg har i flere år ønsket å gjøre noe med mine usynlige frontdeler. Puppene er helt tomme etter graviditet og amming av tre barn... Kaller de bare skinnfiller. Føler meg absolutt ikke som noen kvinne, kler ikke av meg for mannen min, går ikke på offentlige badeanlegg og er på stranda med t-skjorte/ kjole! Jeg blir lei meg hver gang jeg ser meg selv i speilet.

Etter mange runder med meg selv tror jeg at jeg har bestemt meg for å gjøre noe med det. Men, jeg vil at det skal være naturlig og at ingen skal kunne se at jeg har gjort noe. Frykten min har vært tiden etter operasjon, er så redd det skal være ulidelig vondt ( det er dette som har holdt meg igjen).

Er i dag 75a tenker jeg, fyller ikke disse ut engang, kun i bunnen. Jeg er 172 cm og veier 55-57 kg. Er vel noe bred over skuldrene tror jeg, ellers ganske tynn til høyden min.

Er fremdeles der at jeg prøver å få meg selv til å ringe for konsultasjon hver dag, mislyktes i dag og...

Hva tror dere jeg må ha for å fylle en b- cup, liten c kanskje?

Noen med erfaring fra Tønsberg privatklinikk? En datteravdeling til Drammen private sykehus som er i Teres gruppen.

Så igjen, takk til alle dere som holder denne dagboken levende. :-))

Klem fra moi:-))

Skrevet

Åh endelig er du ferdig:D Håper alt er bra med deg. Det ble jo mye mer enn det du egentlig hadde tenkt på, du har fått deg pupper:D WIII

Skrevet

Tusen takk dere :)

Her er min historie:

Sov nesten ikke i det hele tatt natt til op.dag (igår). Kom til Medi3 og ble tatt inn med en gang selv om jeg var et kvarter for tidlig. Fikk eget rom og seng å bytta til en "nattdress". En sykepleier tok bilder av meg i alle vinkler, og forklarte alt som skulle skje, både der, og etter op når jeg skulle hjem.

Snakket deretter med en kjempehyggelig anestesilege, og fikk noen piller som skulle slå inn til etter jeg var ferdig operert.

Så kom kirurgen og tegna på meg og vi gikk gjennom alt en gang til. Han sa jeg skulle få høy profil fordi jeg er så smal på overkroppen og hvert bryst er så smal at det blir ikke store greiene med moderat profil. Jeg valgte å bare høre på han, og er glad for det nå :) han tok enda mer bilder av meg.

Så bar det inn på operasjonsstua, opp på benken og fikk på meg tepper og varmeflasker og gode puter. Fikk kanyle i arma og ble straks døsig siden de begynte å gi narkosen med en gang. Ble vasket med sprit, det stinka vindusspylervæske sa jeg :P så var jeg borte vekk.

Våknet på operasjonsbordet, ei dame sa at jeg var ferdig, jeg bøyde meg straks for å se resultatet og ble helt aldeles overlykkelig. Kjente såvidt på dem, knallhard og store (siden jeg er vant med nesten ingenting) og jeg begynte å le av at de var så spisse og harde. Plutselig oppdaget jeg at jeg hadde et rør i halsen som de da fjernet (var ikke ekkelt altså). Etter dette husker jeg ikke noe før jeg plutselig var i senga mi på rommet igjen. Hadde ikke vondt i det hele tatt da, men det seig på etter en liten stund, stort press over brystkassa, føltes ut som at noen satt på meg. Var kortpusta og måtte ha flere pustepauser pr setning når jeg skulle prate. Fikk smertestillende gjennom veneflonen og det virket med en gang. Hadde ingen bh eller noe på, så fikk sett såvidt. Så tok de på nedpressbåndet og til slutt bh utenpå det igjen slik at denne ikke skulle gnage. Fikk litt mat og drikke og kaffe og fikk gå på do.

Forma var kjemoebra hele tida, Var egentlif bare i en herlig avslappet rus. Han som skulle hente meg fikk komme inn, og fikk alle instrukser om piller og når de skulle taes, og hva jeg absolutt ikke måtte gjøre.

Fikk antibiotika gjennom veneflon, så skal jeg fortsette og ta det i tabletter fra idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...