Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pumpkinpie: så gøy, vi er like tung og like høy, og jeg skal operere 3 dager etter deg :) min kirurg sa ca 300cc.

Gleder meg helt villt nå, gruer meg ikke i det hele tatt :) jeg har hatt narkose flere ganger da, så jeg føler meg helt trygg. Det er mer deilig enn skummelt synes jeg :)

Det beste er jo at man bare sovner, og våkner igjen og har pupper! :)

Har også kjøpt inn hibiscrub og bh'er, tabletter skal jeg få på klinikken før jeg drar. Ingen antibiotika på forhånd.

MEN jeg har blitt forkjøla :((( håper det går over fort så jeg får operere i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det bare noen få dager til jeg skal operere!!! jeg skal operere på fornebuklinikken av dr schistad 10. februar og har oppmøte 7:15!! grugleder meg masse... posta en gang før men kan ta kjapp oppsummering, er 21 år, 168 cm høy og veier 51 kg. jeg fyller ikke ut noen bher fra før! føler meg lite kvinne... tenk nå skal jeg endelig få bryster haha! har kjøpt inn alle piller og hibiscrub.. tar meg to uker fri fra jobb.

dr schistad sa jeg har lite fett på overkroppen men han trodde 335 cc ville bli perfekt, under muskel. nå får vi håpe jeg har plass til det! ønsker ikke få superstore heller, vil ha noe som ser fint og normalt ut til min kropp. vil være kvinne! vil se bra ut i klær.

klarer nesten ikke vente!! eneste jeg gruer meg til nå er narkosen egentlig... aldri hatt det før! :)

Ingenting å grue seg til! Du er i kjempe gode hender:D Jeg er like høy som deg og veier som deg, tok 300 g. Og jeg er super fornøyd:D jeg har pupper uten at det blir for mye! Du må bare glede deg masse:D Og når det gjelder narkosen, så får du bare stikk i armen (som når du tar blodprøve), og så våkner du med nye pupper:)

Skrevet

Har noen av dere problemer med å søke etter forumer her? For at jeg ska klare å komme meg inn på denne gruppa, så jeg søke fra goggle først :forvirret:

Skrevet

Har noen av dere problemer med å søke etter forumer her? For at jeg ska klare å komme meg inn på denne gruppa, så jeg søke fra goggle først :forvirret:

Jepp plutselig så eksisterer visst ikke Ceecee's hemmelige verden mer, når jeg søker på det under forum. Men til venstre på sida her, hvis du bare går inn på kvinneguiden.no og "forum", så klikker jeg bare på "mine innlegg" og da velger jeg bare siste sida på ceecee's, siden det står at jeg har skrevet her før.

Skrevet

Har funnet litt lite ut om hva som kan være vanlig å legge inn for noen på min høyde, vekt og kroppsbygning. Er det noen her som er rundt 1.75 og rundt 63 kg? I tillegg har jeg brede skuldre og brystkasse, men lav prosent kroppsfett så det er selve kroppsbygningen som er sånn. Bruker 80-85A nå (kan også passe 75B i noen få tilfeller). Hadde vært spennende å høre hva andre har lagt inn som er såpass høy.

Jeg er 175 høy og veier 63 kg :)

La inn 390 under muskel og bilder kan du se på bloggen min :)

Skrevet

Lurer på litt mer jeg :)

2 uker siden jeg operete nå. Er det for tidlig å komme seg ut og feste litt? Har ikke vært så mye moro når man har nesten låst seg inne i 2 uker xD

Og så spør jeg igjen:

Er det noen som har operert fra Fornebuklinikken som husker når vi kan slutte med støttebhen og begynne med bher uten spiler og push-up?

Vet ikke om du har vært og festet litt siden det er helg, men håper du tok det med ro i så fall..? :) Bare være forsiktig med alkoholen og evt fulle folk som kan dytte borti deg osv så går det nok bra :)

Tror det var støtte-BH dag og natt i 4 uker så BH uten spiler i 6mnd.. :)

Skrevet

Vet ikke om du har vært og festet litt siden det er helg, men håper du tok det med ro i så fall..? :) Bare være forsiktig med alkoholen og evt fulle folk som kan dytte borti deg osv så går det nok bra :)

Tror det var støtte-BH dag og natt i 4 uker så BH uten spiler i 6mnd.. :)

Ah, takk for svar:D Ble litt usikker når det stod på papariene at jeg skulle bruke bh så mye som mulig etter de fire ukene. Men da skal jeg brenne støttebhen når det har gått fire uker, jippiiii:D

Tok det ganske med ro i helgen, var heldigvis ingen sørpefulle folk som kom borti meg:D

Skrevet

Greyangel: Har du lagt inn 600 nå? :) Åsen ble resultatet? Fornøyd?

Ble de ca sånn som de var når de var hovne etter 450, eller veldig mye større?

Skrevet

Jeg er 175 høy og veier 63 kg :)

La inn 390 under muskel og bilder kan du se på bloggen min :)

Ble veldig flott resultat du fikk! Fint å høre erfaringer fra akkurat der jeg skal. Nå er det ikke mange dagene igjen til konsultasjonen. Syns det går altfor sakte jeg. Hehe. Men kan jo egentlig når som helst gjennomføre selve operasjonen, så håper dette går fort. Har sett mye på bilder og må si at jeg ofte liker implanater med høy profil av litt størrelse. Er det noen som har lagt inn dette som kan fortelle litt?

Skrevet (endret)

Åååh, jobbet for ordentlig igjen i dag. Løftet ganske mange tunge esker i dag, klarte ikke å lure meg enda:( Er kun litt over 2 uker siden jeg hadde operasjonen. Pluss, strakk jeg for å nå noe ganske høyt oppe, og kjente at jeg strakk i stingene på høyre pupp. Hadde litt vondt i puppen og under i noen få timer etterpå også :O

Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Burde jeg ta kontakt med klinikken? Akkurat nå kjenner jeg ikke noe spesielt enn det jeg pleier, super redd for at jeg har skafet puppene nå :sukk:

Håper ikke jeg får kapsling pga dette!

Endret av Chicka
Skrevet

Chicka, tror ikke du har skadet noe :) da hadde du sikkert hatt vondt enda. Men man skal jo uansett ikke løfte før etter 4 uker. Stingene holder nok. Jeg har nettopp skjært og sydd to plasser på magen og nettopp fjerna stinga, føltes litt sånn for meg også første gangene jeg strekte meg, men det er litt annerledes. Siden det ikke er muskulært eller er noe fyll inni. Men stinga holder nok :) hud er veldig seigt!

Det er vel pga brystmusklene man ikke skal løfte, fordi protesene skal gro på plass i ro. Om man løfter, strammer man disse maks.

Men er du usikker er det jo ikke farlog å ringe å spør :)

Skrevet

Uff, nå har jeg skikkelig nerver! Mest fordi jeg gleder meg, men også litt fordi jeg er redd jeg ikke blir fornøyd..

Er forresten 170 og veier 56kilo, Er en a/b cup fra før og skal legge inn 420ml under muskel på fornebuklinikken! :)

Er det noen her som har lagt inn så mye?

Er kjemperedd for smertene dagene etterpå, men mange som sier det ikke er noe og grue seg til.

Skrevet

Hei!

I dag er det 3 uker siden operasjonen!! Ser at noen er litt spendt på kommende operasjon, så jeg kan fortelle hvordan det hele forløp seg hos meg på Colosseum klinikken Oslo, dette varierer nok fra sted til sted, og sikkert fra kirurg til kirurg:

Dusjet med hibiscrub før jeg dro om morningen, var fastende og tok to ibux to timer før timen på klinikken. Møtte opp i "kosebukse" og hettejakke, og stor sko (som er lett å få på seg!). Betalte og møtte hyggelige ansatte!

Kirurgen og jeg tok en prat, han tegnet og tok bilder. Vi var enige om 280cc under muskel (jeg er 166 cm og 51 kg). Fikk noen beroligende tabletter, og tok på meg sykehusskjorten (beholdt truse7bukse/sokker), kunne beholde kontaktlinsene på, og ble med inn til op.salen. Der ble det satt kanyle i hånda for å sette inn narkosen. Dette gikk fort og greit, alle var såå søte! Deretter våknet jeg og alt var over. Fin form, og fikk sett sportsbh og støttebånd, men ikke så mye mer.

Fikk tatt tlf til min mann, og han var på vei.

Fikk med meg 14 morfintabletter (ketorax), og hadde hentet ut pinex forte og vanlig ibux. Min mann fikk litt info, og vi hadde med oss inforasjonsskriv hjem.

Vel hjemme ble det litt sløving/soving i godstolen, og jeg tok smertestillende så ofte jeg "skulle". litt leit å ikke kunne løfte på min datter (1,5år), men hun fikk mye pappatid de første dagene. Sykepleier ringte meg dagen etter op., og det var fint å bare snakke litt med henne.

Var på jobbmøte allerede dag 3, og det var deilig å ta av "støttebåndet" dag 4, og ikke minst få dusjet ordentlig. Endel blåmerker "rundt" puppene, og jeg synes de fremdeles er store NOK!! Hehe..Ingen smerter å klage på, sov godt om natta, og lever nå "som før"..passer litt på når lillegull blir litt ivrig og hun plutselig slenger en fot i pupperetning i herjestunder.

Jobb og hverdagsliv er lite berørt, foruten en mann som er MEGET klåfingra...hmm..Puppene er fremdeles ømme, og harde, men det håper jeg kommer seg. Skiftet tape på arr lørdag, da tapen begynte å krølle seg. De ser veldig bra ut. Føner tapen etter dusjing, og bruker sportsbhèn "Anita" som jeg måtte innom klinikken å kjøpe en til av, for den er veldig god, og ser helt grei ut!

Jeg er veldig fornøyd!!!!!

Ønsker andre som snart skal opereres snart masse lykke til!!! Det kommer til å gå så fint!!

Skrevet

Pumpkinpie: så gøy, vi er like tung og like høy, og jeg skal operere 3 dager etter deg :) min kirurg sa ca 300cc.

Gleder meg helt villt nå, gruer meg ikke i det hele tatt :) jeg har hatt narkose flere ganger da, så jeg føler meg helt trygg. Det er mer deilig enn skummelt synes jeg :)

Det beste er jo at man bare sovner, og våkner igjen og har pupper! :)

Har også kjøpt inn hibiscrub og bh'er, tabletter skal jeg få på klinikken før jeg drar. Ingen antibiotika på forhånd.

MEN jeg har blitt forkjøla :((( håper det går over fort så jeg får operere i det hele tatt.

Åååh, så gøy Lambada og Chika! Gleder meg sykt mye!! Kan ikke vente med å kjøpe undertøy som faktisk PASSER! Og fylle ut kjolene mine :) Nytt liv! Haha. Åh hjelp, syntes tida går så fort.. Var på konsultasjon i november. Og nå er vi plutselig i februar! Og det er nå 3 dager til operasjon!

Spørsmål:

Er det noen som vet om noen blogger som skriver om brystoperasjon? Anonyme eller ei. Jeg vet om feks sanssouci, men hun har ikke blogget på kjempelenge nå. Jeg er veldig interessert i å se før og etter, og hvordan folk opplever operasjonen. Synes det er ganske greit å lese blogger med bilder :)

Skrevet

Åååh, så gøy Lambada og Chika! Gleder meg sykt mye!! Kan ikke vente med å kjøpe undertøy som faktisk PASSER! Og fylle ut kjolene mine :) Nytt liv! Haha. Åh hjelp, syntes tida går så fort.. Var på konsultasjon i november. Og nå er vi plutselig i februar! Og det er nå 3 dager til operasjon!

Spørsmål:

Er det noen som vet om noen blogger som skriver om brystoperasjon? Anonyme eller ei. Jeg vet om feks sanssouci, men hun har ikke blogget på kjempelenge nå. Jeg er veldig interessert i å se før og etter, og hvordan folk opplever operasjonen. Synes det er ganske greit å lese blogger med bilder :)

Du har jo hun som er med oss her:) myboobjob.blogg.no:)

• Liker 1
Skrevet

5 dager igjen til op, og jeg hoster til jeg brekker meg. Var hos legen idag og fikk to typer hostedempende (sånn man ikke får kjøre bil etter man har tatt), og sykemelding for resten av uka.

Har virusinfeksjon, så det må jo bare gå over av seg selv.

Hvis jeg ikke er bra igjen til lørdag, får jeg ikke operere på mandag :tristbla: Jeg som har gledd meg så lenge, så blir jeg sjuk NÅ?!! :kjefte:

Blir så irritert altså. SKAL bli frisk til lørdag. Jeg SKAL operere på mandag!

Skrevet

Greyangel: Har du lagt inn 600 nå? :) Åsen ble resultatet? Fornøyd?

Ble de ca sånn som de var når de var hovne etter 450, eller veldig mye større?

Hei! Ble til slutt 650. Er en del større, vil si ca to cup størrelser. Men de ser veldig "naturlige" ut i forhold til hva man skulle tro, og endelig fyller de ut brystet, så jeg slipper så stor avstand. Superfornøyd! Eneste som er var att jeg nå på mandag måtte inn til hasteoperasjon pga den ene ville ikke gå ned, og han trodde det var veskeansamling, men viste seg det ikke var det, så nå har jeg 700 i den ene og 650 i den andre. Ser helt like ut.

Eneste du skal være oppmerksom på er att det er mye mer komplikasjoner som kan oppstå med større implantater ( noe jeg da på mandag fikk erfare) .

Så nå er jeg helt done, ALDRI mer operasjoner på meg. Men resultatet er bra..

Skrevet

Hei!

Jeg operte inn 220 under muskel for 3 år siden.

Jeg har nå blitt flink til å trene, men hva burde jeg være forsiktig med?

Husker legen spurte om jeg trente mye før jeg tok operasjonen, noe jeg ikke gjorde, for da burde man ta over muskel.

Jeg trener 1-3 ganger i uka på sats..

Skrevet

Hei jenter:)

jeg tok silikon 3 februar på fornebuklinikken, mette haga la in 345 i hvert bryst, og jeg ligger nå hjemme og driver dank mens hevelsen og smertene skal gå over..

jeg har et spsm, jeg ser at den ene puppen henger littegranne lenger en den andre, er dette vanlig???? kommer den andre til å henge litt etterhvert og?? ser nesten ut som det ene silikon innplantatet er lagt høyere opp... er det noen som har opplevd lignende????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...