Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja du har kanskje rett i det, den er ganske stram. Funker nok veldig bra til jogging og sånt, etter at alt er grodd.

Har en annen bh også som ligner litt på anita-bh'en:

http://hold-inn.no/index.php/hold-inn-undertoy-1/hold-in-bh/post-kirurgisk-stotte-bh.html

Denne er også veldig støttende, men strammer ikke, og er veldig behagelig. Har den i strl M, og den tror jeg vil sitte perfekt etter op, nå fyller jeg jo ikke ut cupene i det hele tatt :P Satse på den istedet da...

Hadde tatt den siste med til operasjonen:) Tror den er deiligere å ha på seg når du akkurat har fått to nye tvillinger:D Men da med den andre også, så kan du jo høre med kirurgen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt den siste med til operasjonen:) Tror den er deiligere å ha på seg når du akkurat har fått to nye tvillinger:D Men da med den andre også, så kan du jo høre med kirurgen:)

Ja det skal jeg gjøre. Blir spennende å se hvilken jeg våkner opp med da :fnise:

Enda mer utålmodig nå, snart bare to uker igjen (på mandag)! Tia går veldig sakte nå.

Er det noen andre som skal operere rundt samme tid som meg?

Skrevet

Hei ! det er nå 11 dager siden opperasjon! Ikke mye smerter igjen nå, men den ene er mye hardere enn den andre, er dette normalt ? det stikker litt til tider og i samme bryst. Skal ta av tapen på arrene nå- SPENT!!!

Jeg aner ikke hva som er normalt jeg...Legen min sa vel noe om at det var normalt at de kjentes forskjellig ut i den første tida...

Men ville bare høre hvordan det så ut under tapen? Ser arrene bra ut?! :)

Skrevet

Det er så gøy å lese at dere gleder dere til op :))) Husker så godt hvor spennende det var å vente og hvor sent tiden gikk.. ;) Nå er mine snart ett år gamle!! :O

Skrevet

Det er så gøy å lese at dere gleder dere til op :))) Husker så godt hvor spennende det var å vente og hvor sent tiden gikk.. ;) Nå er mine snart ett år gamle!! :O

Ja, det er jo grusomt å gå å vente å telle dager :) På mandag er det to uker til min op.

Er du fornøyd nå, når det har gått nesten ett år? Må jo være digg å kunne bruke vanlige bh'er igjen osv nå vil jeg tro :)

Skrevet

Idag betalte jeg operasjonen! Da er alt klart! Da går vel tia eeenda saktere tipper jeg :)

Skrevet (endret)

Ja du har kanskje rett i det, den er ganske stram. Funker nok veldig bra til jogging og sånt, etter at alt er grodd.

Har en annen bh også som ligner litt på anita-bh'en:

http://hold-inn.no/index.php/hold-inn-undertoy-1/hold-in-bh/post-kirurgisk-stotte-bh.html

Denne er også veldig støttende, men strammer ikke, og er veldig behagelig. Har den i strl M, og den tror jeg vil sitte perfekt etter op, nå fyller jeg jo ikke ut cupene i det hele tatt :P Satse på den istedet da...

Den ser mye deiligere å ha på seg etter en slik operasjon:) Men du kan jo ta med begge og se hva kirurgen sier:) Så er du på den sikre siden. Vi to er jo ganske like husker jeg å mene.. Og jeg har lagt inn 300 gram moderat under muskelen(802), og jeg bruker 70C i Anita (selvom den er litt for sor rundt under brystet):)

OBS! trodde den forrige meldingen ikke ble sent :fnise:

Tiden kommer til å gå super fort! Det skjedde hvertfall for meg, plutselig har jeg silikon i titsa. Skjønner det egentlig ikke enda jeg :gjeiper:

Endret av Chicka
Skrevet

Jeg er kan vel nesten si at jeg er "nyforelsket" i mine nye pupper :rodmer:

:fnise:

Skrevet

Ja, det er jo grusomt å gå å vente å telle dager :) På mandag er det to uker til min op.

Er du fornøyd nå, når det har gått nesten ett år? Må jo være digg å kunne bruke vanlige bh'er igjen osv nå vil jeg tro :)

Tiden går sååå fort etter OP :) Ihvertfall når man er ferdig med sportsbh :)

Jeg er kjempefornøyd enda! Det hender jeg tenker at de kunne vært større, men da tar jeg bare en rask titt på før-bildene og blir fornøyd igjen :) Blir fort vant til de :)

Ja, det var en lettelse å slippe å tenke på h va slags bh man kan gå med og ikke.. :D

Skrevet

Tiden går sååå fort etter OP :) Ihvertfall når man er ferdig med sportsbh :)

Jeg er kjempefornøyd enda! Det hender jeg tenker at de kunne vært større, men da tar jeg bare en rask titt på før-bildene og blir fornøyd igjen :) Blir fort vant til de :)

Ja, det var en lettelse å slippe å tenke på h va slags bh man kan gå med og ikke.. :D

Ja, jeg tenker tia går fort etterpå ja. Og de fleste tenker vel etter ei stund at de kunne vært bittelitt større, etter det jeg har lest :) Så jeg prøver å tenke at jeg ikke skal gå i samme fella, å være redd for at de skal bli for store. PKen får bare putte inn det som er plass til så lenge det passer til kroppen min, de vet jo best.

Skrevet

Jeg er kan vel nesten si at jeg er "nyforelsket" i mine nye pupper :rodmer:

:fnise:

Hoho...Blir mye titting i speilet ja :gjeiper: Glemte helt at jeg hadde ei lita ei i badebaljen her om dagen...stod jo å kikka i speilet jeg! Og vips: Ett badegulv fullt av vann :rodmer:

Skrevet

Idag betalte jeg operasjonen! Da er alt klart! Da går vel tia eeenda saktere tipper jeg :)

Godt å få betalt da! Ingen vei utenom nå!! :danse:

Skrevet

Godt å få betalt da! Ingen vei utenom nå!! :danse:

Ja, og ikke var det bittert å punge ut 35.000 kroner heller! Synes pengene er vel verd det :jepp: Får bare håpe jeg er fornøyd etterpå, men det er jeg ganske sikker på at jeg blir :)

Skjønner godt at dere blir "forelska" ja, det er jo noe man virkelig har ønska seg, ellers hadde vi vel ikke betalt så mye å villet gå gjennom den smerten å risikoen for komplikasjoner for å få de :biggrin:

Gleder meg ihjel til det er min tur!

En ting jeg reagerte litt på da jeg fikk infobrev fra klinikken min, at jeg skal ikke ta hverken forebyggende antibiotika eller kvalmestillende før operasjon. Leser at alle andre steder gjør de dette. Jeg skal kun vaske meg med Hibiscrub... hmm..

Skrevet

En ting jeg reagerte litt på da jeg fikk infobrev fra klinikken min, at jeg skal ikke ta hverken forebyggende antibiotika eller kvalmestillende før operasjon. Leser at alle andre steder gjør de dette. Jeg skal kun vaske meg med Hibiscrub... hmm..

På Colosseum klinikken Oslo, fikk jeg heller ikke forebyggende antibiotika eller kvalmestillende før operasjon. Kun: Hibiscrub og 2 ibux to timer før operasjon.

Skrevet

På Colosseum klinikken Oslo, fikk jeg heller ikke forebyggende antibiotika eller kvalmestillende før operasjon. Kun: Hibiscrub og 2 ibux to timer før operasjon.

Åja :)

Jeg spurte "hallo-dama" på Medi3, hun sa at det var egentlig ikke nødvendig når man er frisk å normal i kroppen, så lenge man er ren utenpå. Men det står også at man ikke skal ta noen form for ibuprofen og mange andre midler ei eller to uker før operasjon, man kan bli litt smårar av å gruble på alt dette her :gjeiper:

Skrevet

Er det noen som vet hvor lenge før operasjonen man må kutte ut alkohol eller røyk? :) Jeg har hørt så mye forskjellig!

Skrevet (endret)

Er det noen som vet hvor lenge før operasjonen man må kutte ut alkohol eller røyk? :) Jeg har hørt så mye forskjellig!

I brevet jeg fikk fra Medi3, står det "Alle former for tobakksbruk skal unngås i minst èn uke før, og èn uke etter operasjonen."

Står ingenting om alkohol tror jeg, annet enn at man bør ikke drikke etter 2 dager før operasjon minst vil jeg tro, siden det er blodfortynnende. Jeg skal opereres på en mandag, og har ikke tenkt å drikke helga før i hvertfall

Endret av Lambada
Skrevet

Fikk også samme beskjed, en uke før og etter op. Alkohol skal ikke inntas minst 3 før tror jeg. Og minst en uke etterpå:)

Skrevet

Noen som vet når det er trygt og sove på magen:)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...