Lambada Skrevet 19. januar 2012 #21101 Skrevet 19. januar 2012 Hei jenter Så bra at jeg fant dere, har trålet nettet i ukesvis om brystforstørrelse. Jeg var på konsultasjon forrige mandag, og skal opereres den 13.februar! :D Håper tia går fort, det er jo helt tortur å vente når man gleder seg så borti natta. Jeg skal opereres ved Medi3 i Ålesund, noen som har erfaring derfra? Jeg følte meg veldig trygg på konsultasjonen, og har troa på at det blir fint. Jeg skal ha runde implantater, ca 300ml, under muskelen. Er veldig tynn, 168 høy og ca 50kg. Er en 75A/70B nå, men er veldig "tom" etter å ha ammet to barn. Jeg ønsker meg en c-cup, siden jeg brukte den størrelsen da jeg ammet. Var meget fornøyd med størrelsen på den tia Er 28 år, barna mine er 6,5 år og 2,5 år. Og er heldigvis gift med en kjempegod mann som skal passe på meg i tia etter operasjonen (eller i hvertfall det viktigste som er å ta seg av ungene og lage mat, slik at jeg slipper ) Sånn jeg er nå, har jeg null sjans å få pusha opp puppene såpass mye at jeg får litt kløft en gang. Med både push-up bh og kyllingfileter. Så jeg håper virkelig at det blir bedre etter operasjonen, jeg har omtrent ikke former igjen. Jeg ble veldig glad nå når jeg fant dere, kjekt å snakke med jenter som gjør det samme som meg på samme tid!
Lambada Skrevet 19. januar 2012 #21102 Skrevet 19. januar 2012 (endret) ooops, det ble dobbelposta :S Endret 19. januar 2012 av Lambada
little Skrevet 20. januar 2012 #21103 Skrevet 20. januar 2012 Hei jenter Så bra at jeg fant dere, har trålet nettet i ukesvis om brystforstørrelse. Jeg var på konsultasjon forrige mandag, og skal opereres den 13.februar! :D Håper tia går fort, det er jo helt tortur å vente når man gleder seg så borti natta. Jeg skal opereres ved Medi3 i Ålesund, noen som har erfaring derfra? Jeg følte meg veldig trygg på konsultasjonen, og har troa på at det blir fint. Jeg skal ha runde implantater, ca 300ml, under muskelen. Er veldig tynn, 168 høy og ca 50kg. Er en 75A/70B nå, men er veldig "tom" etter å ha ammet to barn. Jeg ønsker meg en c-cup, siden jeg brukte den størrelsen da jeg ammet. Var meget fornøyd med størrelsen på den tia Er 28 år, barna mine er 6,5 år og 2,5 år. Og er heldigvis gift med en kjempegod mann som skal passe på meg i tia etter operasjonen (eller i hvertfall det viktigste som er å ta seg av ungene og lage mat, slik at jeg slipper ) Sånn jeg er nå, har jeg null sjans å få pusha opp puppene såpass mye at jeg får litt kløft en gang. Med både push-up bh og kyllingfileter. Så jeg håper virkelig at det blir bedre etter operasjonen, jeg har omtrent ikke former igjen. Jeg ble veldig glad nå når jeg fant dere, kjekt å snakke med jenter som gjør det samme som meg på samme tid! Hei hei Velkommen inn hit!:=) Så kult at du har time til operasjon om ikke så lenge. Tiden går fort dit altså. og du BØT virkelig glede deg! Det kommer til å bli SÅ bra!!! Jeg opererte for akkurat 2 uker siden idag, og jeg kunne IKKE vært MER fornøyd! Er egentlig litt moro, for jeg er på AKKURAT samme strl som deg. Ja i både høyde og vekt. sånn ca iallefall. Og jeg la inn 300 i hver jeg også. det ble SÅ bra! Jeg opererte på fornebuklinikken. Jeg har ikke hørt om klinikken du skal på, men er helt sikkert bra:) Kjempe bra at du har en god og snill mann, som kan "dulle" litt med deg etter operasjonen. Og om dere har muligheten, så skaff dere barnevakt de første dagene. Kan være utrolig deilig med litt ro rundt seg da altså. Det er iallefall min erfaring. Jeg har en gutt på 5 år, og han var hos besteforeldrene sine fra fre-man faktisk. Så lenge hadde han ikke vært borte på flere år, så klart det var litt uvant og trist på samme tid. MEN jeg trengte virkelig å slappe av. Bare ha meg selv å konsentrere meg om.
little Skrevet 20. januar 2012 #21104 Skrevet 20. januar 2012 Hei hei Velkommen inn hit!:=) Så kult at du har time til operasjon om ikke så lenge. Tiden går fort dit altså. og du BØT virkelig glede deg! Det kommer til å bli SÅ bra!!! Jeg opererte for akkurat 2 uker siden idag, og jeg kunne IKKE vært MER fornøyd! Er egentlig litt moro, for jeg er på AKKURAT samme strl som deg. Ja i både høyde og vekt. sånn ca iallefall. Og jeg la inn 300 i hver jeg også. det ble SÅ bra! Jeg opererte på fornebuklinikken. Jeg har ikke hørt om klinikken du skal på, men er helt sikkert bra:) Kjempe bra at du har en god og snill mann, som kan "dulle" litt med deg etter operasjonen. Og om dere har muligheten, så skaff dere barnevakt de første dagene. Kan være utrolig deilig med litt ro rundt seg da altså. Det er iallefall min erfaring. Jeg har en gutt på 5 år, og han var hos besteforeldrene sine fra fre-man faktisk. Så lenge hadde han ikke vært borte på flere år, så klart det var litt uvant og trist på samme tid. MEN jeg trengte virkelig å slappe av. Bare ha meg selv å konsentrere meg om. *BØR... Ble litt skrivefeil her gitt;)
Lambada Skrevet 20. januar 2012 #21105 Skrevet 20. januar 2012 Hei hei Velkommen inn hit!:=) Så kult at du har time til operasjon om ikke så lenge. Tiden går fort dit altså. og du BØT virkelig glede deg! Det kommer til å bli SÅ bra!!! Jeg opererte for akkurat 2 uker siden idag, og jeg kunne IKKE vært MER fornøyd! Er egentlig litt moro, for jeg er på AKKURAT samme strl som deg. Ja i både høyde og vekt. sånn ca iallefall. Og jeg la inn 300 i hver jeg også. det ble SÅ bra! Jeg opererte på fornebuklinikken. Jeg har ikke hørt om klinikken du skal på, men er helt sikkert bra:) Kjempe bra at du har en god og snill mann, som kan "dulle" litt med deg etter operasjonen. Og om dere har muligheten, så skaff dere barnevakt de første dagene. Kan være utrolig deilig med litt ro rundt seg da altså. Det er iallefall min erfaring. Jeg har en gutt på 5 år, og han var hos besteforeldrene sine fra fre-man faktisk. Så lenge hadde han ikke vært borte på flere år, så klart det var litt uvant og trist på samme tid. MEN jeg trengte virkelig å slappe av. Bare ha meg selv å konsentrere meg om. Hei Så gøy at vi er akkurat samme størrelse La du også implantatene under muskelen? Så bra at du er så fornøyd, jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å bli strålende fornøyd også, har gledet meg så lenge Jeg bor et lite stykke unna Ålesund, så jeg skal sove over hos en venn til dagen etter operasjon, da bærer det hjemover igjen. Eldste dattera mi går i 1.klasse, og er veldig rolig å ha i hus, minste på 2,5 år går i barnehage til kl 16.00 hver dag, så jeg tror det skal gå helt fint Håper virkelig at tia før operasjon går fort ja Er så glad jeg får operere nå snart slik at jeg er "ferdig" til sommern
Chicka Skrevet 20. januar 2012 #21106 Skrevet 20. januar 2012 Hei jenter Så bra at jeg fant dere, har trålet nettet i ukesvis om brystforstørrelse. Jeg var på konsultasjon forrige mandag, og skal opereres den 13.februar! :D Håper tia går fort, det er jo helt tortur å vente når man gleder seg så borti natta. Jeg skal opereres ved Medi3 i Ålesund, noen som har erfaring derfra? Jeg følte meg veldig trygg på konsultasjonen, og har troa på at det blir fint. Jeg skal ha runde implantater, ca 300ml, under muskelen. Er veldig tynn, 168 høy og ca 50kg. Er en 75A/70B nå, men er veldig "tom" etter å ha ammet to barn. Jeg ønsker meg en c-cup, siden jeg brukte den størrelsen da jeg ammet. Var meget fornøyd med størrelsen på den tia Er 28 år, barna mine er 6,5 år og 2,5 år. Og er heldigvis gift med en kjempegod mann som skal passe på meg i tia etter operasjonen (eller i hvertfall det viktigste som er å ta seg av ungene og lage mat, slik at jeg slipper ) Sånn jeg er nå, har jeg null sjans å få pusha opp puppene såpass mye at jeg får litt kløft en gang. Med både push-up bh og kyllingfileter. Så jeg håper virkelig at det blir bedre etter operasjonen, jeg har omtrent ikke former igjen. Jeg ble veldig glad nå når jeg fant dere, kjekt å snakke med jenter som gjør det samme som meg på samme tid! Velkommen!:D Jeg har akkurat blitt operert! Jeg bestilte timen for halvt år siden, og dagene gikk faktisk veldig fort. Nå sitter jeg her med nye pupper:) jeg er selv 168 (kanskje 170) og veide meg igår og veide 51.. Så er ca det samme som deg. Og la inn 300 runde på begge sider. Har ikke fått sett de i det hele tatt, så gleder meg til å dusje på mandag for å se hvordan det har blitt:D
Chicka Skrevet 20. januar 2012 #21107 Skrevet 20. januar 2012 Nå er jeg ferdig operert ! Wii. Ble 300 under i hver. Håper det ikke blir for stort, siden jeg egentlig ikke ville ha 290 (siden venninna mi har det og jeg syns hun har store og hun er større og høyere enn meg), men kirurgene vet hvaa de gjør:) Men nå er det abre å telle dagene til jeg er bedre:) Vet dere når jeg kan bevege armene mine "ordentlig! igjen, og når jeg kan løfte armene mine over hodet, og når jeg kan løfte tyngre ting igjen:)? 1
Lambada Skrevet 20. januar 2012 #21108 Skrevet 20. januar 2012 Velkommen!:D Jeg har akkurat blitt operert! Jeg bestilte timen for halvt år siden, og dagene gikk faktisk veldig fort. Nå sitter jeg her med nye pupper:) jeg er selv 168 (kanskje 170) og veide meg igår og veide 51.. Så er ca det samme som deg. Og la inn 300 runde på begge sider. Har ikke fått sett de i det hele tatt, så gleder meg til å dusje på mandag for å se hvordan det har blitt:D Tusen takk! Gratulerer så mye Så herlig det må være å endelig være ferdig! Selv om du ikke har fått sett de enda. Tror jeg er nærmere 51 jeg også, så vi er nok ganske like da. La du de under muskelen? Lykke til med recoveryen
kakii Skrevet 21. januar 2012 #21109 Skrevet 21. januar 2012 Nå er jeg ferdig operert ! Wii. Ble 300 under i hver. Håper det ikke blir for stort, siden jeg egentlig ikke ville ha 290 (siden venninna mi har det og jeg syns hun har store og hun er større og høyere enn meg), men kirurgene vet hvaa de gjør:) Men nå er det abre å telle dagene til jeg er bedre:) Vet dere når jeg kan bevege armene mine "ordentlig! igjen, og når jeg kan løfte armene mine over hodet, og når jeg kan løfte tyngre ting igjen:)? Gratulerer så mye!! Hvordan går det med deg nå? Planen min var 280 men våknet opp med 320, men ser nå jeg ikke kunne hatt mindre:)! Kirurgen vet nok best. Du blir nok fornøyd ! Jeg fikk beskjed om å vente 1 uke med å ta hendene over hodet
Chicka Skrevet 21. januar 2012 #21110 Skrevet 21. januar 2012 Tusen takk! Gratulerer så mye Så herlig det må være å endelig være ferdig! Selv om du ikke har fått sett de enda. Tror jeg er nærmere 51 jeg også, så vi er nok ganske like da. La du de under muskelen? Lykke til med recoveryen Jupp, la de under:) Har nesten ikke vondt i det hele tatt, litt skummelt for jeg er redd for å gjøre ting jeg egentlig ikke skal :S
Chicka Skrevet 21. januar 2012 #21111 Skrevet 21. januar 2012 Gratulerer så mye!! Hvordan går det med deg nå? Planen min var 280 men våknet opp med 320, men ser nå jeg ikke kunne hatt mindre:)! Kirurgen vet nok best. Du blir nok fornøyd ! Jeg fikk beskjed om å vente 1 uke med å ta hendene over hodet Ja, de har nok masse erfaringer så de vet det beste de:) Da venter jeg med å bevege armene mine inntil da, siden jeg ikke har så veldig vondt akkurat nå. Kunne lett klart å få de opp nå føler jeg.. Jeg har bedre enn jeg hadde forestilt meg faktisk. Våknet opp og hadde dren også som ble tatt ut i dag. Fikk høre at de herja ganske mye med meg siden jeg fortsatt macrolane inni meg. ALDRI FINN PÅ Å TA MACROLANE! Ikke bra for kroppen deres. Dette skal forsvinne av seg selv, men siden min hadde kapslet seg sånn så hadde det aldri gått ut av seg selv. Så måtte operere det bort..
anirahtak Skrevet 22. januar 2012 #21113 Skrevet 22. januar 2012 Behøver ikke nødvendigvis være ammingen sin skyld. Det at du blir gravid i seg selv vil gjøre at brystene dine forandrer seg både areola og brystet ellers. Det vil vokse og fylle seg med melk, slik at huden vil strekke seg uansett. Mine bryster kunne ikke sammenlignes før og etter barna. Første ammet jeg, mens andre ammet jeg ikke. Brystene forandret seg mye etter nr. 2 selv om jeg ikke ammet. Dette er nå min erfaring, men kan jo være de som ikke merker like stor forskjell.(Jeg hadde ikke store pupper i utgangspunktet.) Noen synes de får mer naturlige pupper etter graviditet (med silikon.. Du får kanskje rådføre deg med en plastisk kirurg før du tar ditt endelig valg om å gjøre det nå, eller vente.. Lykke til med valget, uansett Takk for svar:)jeg tok operasjonen allerede for seks uker siden, og angrer overhodet ikke på det! For meg var det kun dette med graviditet/amming som gjorde at jeg tenkte meg om to ganger. Det at de blir litt slappere/mer naturlig blir ikke noe problem, det er dette med kapseldannelse som jeg er redd for:/ kirurgen min snakket nemlig mye om faren for kapseldannelse som øker svangerskap og hvis man ammer er det visstnok opp til 50% sjanse for kapsel! (selv om de som fikk det i de aller fleste tilfeller likevel var mer fornøyd enn før operasjonen) Er jo ikke noe problem ennå, men alltid kjekt med litt råd/erfaringer fra andre:)
anirahtak Skrevet 22. januar 2012 #21114 Skrevet 22. januar 2012 Hei jenter! Noen her inne som har tatt snittet på areola? Spørsmål til dere: Er det vanlig at huden under arret er veldig hard? Området under brystvorten kjennes nemlig veldig hardt ut. Er dette bare sånn det blir når arret gror? Er nå seks uker siden operasjonen!
kakii Skrevet 22. januar 2012 #21115 Skrevet 22. januar 2012 Ja, de har nok masse erfaringer så de vet det beste de:) Da venter jeg med å bevege armene mine inntil da, siden jeg ikke har så veldig vondt akkurat nå. Kunne lett klart å få de opp nå føler jeg.. Jeg har bedre enn jeg hadde forestilt meg faktisk. Våknet opp og hadde dren også som ble tatt ut i dag. Fikk høre at de herja ganske mye med meg siden jeg fortsatt macrolane inni meg. ALDRI FINN PÅ Å TA MACROLANE! Ikke bra for kroppen deres. Dette skal forsvinne av seg selv, men siden min hadde kapslet seg sånn så hadde det aldri gått ut av seg selv. Så måtte operere det bort.. Hadde det på samme måte, følte nesten ingenting. Dag tre og fire var de absolutt verste dagene, kanskje fordi jeg hadde beveget meg mer enn hva jeg burde de to dagene før
Chicka Skrevet 22. januar 2012 #21116 Skrevet 22. januar 2012 hva er macrolane? Det er som restylane bare inn i puppa..
Chicka Skrevet 22. januar 2012 #21117 Skrevet 22. januar 2012 Hadde det på samme måte, følte nesten ingenting. Dag tre og fire var de absolutt verste dagene, kanskje fordi jeg hadde beveget meg mer enn hva jeg burde de to dagene før Åh, huff! Jeg som gledet meg til 3.dag var over for da er det verste forbi. Tror jeg har gjort ganske mye enn det jeg burde. Håper det går bra jeg:D Du overlevde jo:) Men er det noen som syns de fikk for store? Jeg syns mine er litt for store enn det jeg hadde tenkt på.. Håper det går litt ned jeg . Ikke ofte folk syns de blir for store, mer omvendt. Kanskje det bare er uvant
Putekrigern Skrevet 22. januar 2012 #21118 Skrevet 22. januar 2012 Formen her har vært super fra dag 1 (opererte tirsdag), det var deilig å ta av "støttebåndet" som gnagde fælt i går, og ikke minst få ta en dusj!! :gjeiper: Jeg er litt blå/gul nederst rundt sidene. Ellers har jeg det veldig bra!! Synes 280cc er meer enn nok, kanskje jeg endrer mening når de blir mykere?! Mulig jeg stikker opp til klinikken å kjøper meg en sportsbh til, synes den er veldig god God kveld!
Chicka Skrevet 23. januar 2012 #21119 Skrevet 23. januar 2012 Formen her har vært super fra dag 1 (opererte tirsdag), det var deilig å ta av "støttebåndet" som gnagde fælt i går, og ikke minst få ta en dusj!! :gjeiper: Jeg er litt blå/gul nederst rundt sidene. Ellers har jeg det veldig bra!! Synes 280cc er meer enn nok, kanskje jeg endrer mening når de blir mykere?! Mulig jeg stikker opp til klinikken å kjøper meg en sportsbh til, synes den er veldig god God kveld! Så bra du har det fint:D Jeg har heller ikke noe spess pain i det hele tatt, tok det på torsdag. Men skal bli deillig å sove på ryggen igjen og ikke sittende:) Åssen bh har du? jeg vil også ha en ny:D
Lambada Skrevet 23. januar 2012 #21120 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Akkurat 3 uker igjen til min operasjon! :D Jeg lurer på, er det noen av dere opererte som har prøvd disse bh'ene i tiden etterpå? Synes de såg så behaglige ut, og ser greie ut å bruke etter den 6. uka da man helst ikke skal bruke spile-bh. http://www.laredoute.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=52869&productId=235943&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Om noen har prøvd dem, er de gode? Endret 23. januar 2012 av Lambada
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå