Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter!! :klemmer:

En liten sniker, som har lest og lest i mange mnd! Tenk at en slik tråd kan ha såå mye informasjon, gode tanker og spørsmål man ikke visste man hadde! :gjeiper:

Jeg er glad jeg fant dere, og kan jo kjapt fortelle om meg selv (føler jo jeg "kjenner" noen av dere allerede):

Jeg er 33 år, og har en datter på 18mnd, etter svangerskap, amming og ikke minst ammeslutt ble jeg mer og mer klar for å ta avgjørelsen om å få en liten oppgradering av mine "slappiser"... :fnise: Har vel alltid sagt at jeg skulle gjøre dette, om sv.skap og amming satte sine spor, til og med lenge før jeg ble gravid! Liten kropp, men hadde opprinnelig flotte, ganske passe store bryster (om jeg får si det selv! :rodmer: ). Forrige onsdag var jeg på konsultasjon, og jaggu booka jeg meg time kjapt, for her sitter jeg; nyoperert og happy!

Operert i Oslo (Clk), 280cc under muskelen. Tar mine smertestillende, og mannen har hjemmekontor i dag og i morgen. Blir nok interessant med lillegull første uken..hun er jo ganske mammadalt.. :yvonne: så her får far trå til!! Foreløpig kjennes det jo veldig greit ut, tror jeg tåler endel smerter (har vært gjennom endel heftige operasjoner tidligere :snurt: ), så det blir spennende å se hvordan dette utarter seg!

Jeg vil bare få takket dere alle :rosaengel: for mye gode tips, erfaringer og tanker! Det har vært til stor hjelp! Jeg holder dere gjerne oppdatert på formen fortløpende, jeg storgleder meg til å bli kjent med den nye kroppen min! :hjerte:

Hei på deg :biggrin:

Kult at du fant turen innom her du også.

Er ikke lenge siden jeg ble operert heller. Er på dag 11 idag. Opererte på Fornebuklinikken. Er bare sååååååå HAPPY og sååååååå FORNØYD!! Jeg tok 300 under muskel. Jeg har aldri hatt store pupper, men etter amming ol, ble de jo ikke akkurat større :erter:

Sønnen min er jo nå 5,5 år, og jeg tenker jo litt på hvorfor jeg ikke gjorde dette tidligere :lol:

Du gjorde det på Colosseum klinikken? Hvordan er det der egentlig? Jeg var aldri der. Jeg var på Nobel først, så på Fornebu:)

Er nok gull verdt å ha gubben hjemme noen dager nå altså;) det hadde jeg også. Også fikk jeg mamma og pappa til å ha lillegutt noen dager faktisk. Slik at han ikke skjønte noe av hva jeg hadde gjort. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter!! :klemmer:

En liten sniker, som har lest og lest i mange mnd! Tenk at en slik tråd kan ha såå mye informasjon, gode tanker og spørsmål man ikke visste man hadde! :gjeiper:

Jeg er glad jeg fant dere, og kan jo kjapt fortelle om meg selv (føler jo jeg "kjenner" noen av dere allerede):

Jeg er 33 år, og har en datter på 18mnd, etter svangerskap, amming og ikke minst ammeslutt ble jeg mer og mer klar for å ta avgjørelsen om å få en liten oppgradering av mine "slappiser"... :fnise: Har vel alltid sagt at jeg skulle gjøre dette, om sv.skap og amming satte sine spor, til og med lenge før jeg ble gravid! Liten kropp, men hadde opprinnelig flotte, ganske passe store bryster (om jeg får si det selv! :rodmer: ). Forrige onsdag var jeg på konsultasjon, og jaggu booka jeg meg time kjapt, for her sitter jeg; nyoperert og happy!

Operert i Oslo (Clk), 280cc under muskelen. Tar mine smertestillende, og mannen har hjemmekontor i dag og i morgen. Blir nok interessant med lillegull første uken..hun er jo ganske mammadalt.. :yvonne: så her får far trå til!! Foreløpig kjennes det jo veldig greit ut, tror jeg tåler endel smerter (har vært gjennom endel heftige operasjoner tidligere :snurt: ), så det blir spennende å se hvordan dette utarter seg!

Jeg vil bare få takket dere alle :rosaengel: for mye gode tips, erfaringer og tanker! Det har vært til stor hjelp! Jeg holder dere gjerne oppdatert på formen fortløpende, jeg storgleder meg til å bli kjent med den nye kroppen min! :hjerte:

Gratulerer! Det gikk jammen fort!

Men jeg lurer på om du/dere som opererer på Colosseum får en annen bh enn de hos fornebu (triumph)? For hvis det, ser den dere får mye diggere ut å ha på seg. Vet du om man får kjøpt en sånn en der hvor du opererte?:)

Skrevet

God morgen jenter :kose:

Jeg ville bare ønske alle sammen en strålende fin dag:)

Jeg er på dag 12 idag, og formen blir bare bedre og bedre for hver dag som går:) I`M FEELING SO HAPPY!!!! :sminkedokke: :sminkedokke:

Jeg bare vet at jeg NEVER EVER kommer til å angre på disse puppene!! :hoppendeglad:

Stor klem fra meg

Skrevet

Gratulerer! Det gikk jammen fort!

Men jeg lurer på om du/dere som opererer på Colosseum får en annen bh enn de hos fornebu (triumph)? For hvis det, ser den dere får mye diggere ut å ha på seg. Vet du om man får kjøpt en sånn en der hvor du opererte?:)

Sports-bhèn jeg fikk på Colosseum heter "Anita", aner ikke om den ser diggere :tommelopp: ut enn Triumph sin..fant bilde av den her:

http://www.google.no/imgres?q=anita+sports+bra&um=1&hl=no&sa=N&biw=1311&bih=656&tbm=isch&tbnid=SKijUb5X03WH2M:&imgrefurl=http://www.womenfitness.net/apparels_sb_p9.htm&docid=QTGvqGVnCrKATM&imgurl=http://ecx.images-amazon.com/images/I/418QtESysaL._AA280_.jpg&w=280&h=280&ei=0XoWT9nKKMafOs-39IAE&zoom=1&iact=hc&vpx=813&vpy=136&dur=280&hovh=224&hovw=224&tx=149&ty=117&sig=111577635423097715144&page=1&tbnh=142&tbnw=142&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:5,s:0

Vet det var en mann innom mens jeg var der for å kjøpe en ekstra bh til sin kjære, så det er nok fullt mulig å kjøpe der! ;)

Skrevet

Hei på deg :biggrin:

Kult at du fant turen innom her du også.

Er ikke lenge siden jeg ble operert heller. Er på dag 11 idag. Opererte på Fornebuklinikken. Er bare sååååååå HAPPY og sååååååå FORNØYD!! Jeg tok 300 under muskel. Jeg har aldri hatt store pupper, men etter amming ol, ble de jo ikke akkurat større :erter:

Sønnen min er jo nå 5,5 år, og jeg tenker jo litt på hvorfor jeg ikke gjorde dette tidligere :lol:

Du gjorde det på Colosseum klinikken? Hvordan er det der egentlig? Jeg var aldri der. Jeg var på Nobel først, så på Fornebu:)

Er nok gull verdt å ha gubben hjemme noen dager nå altså;) det hadde jeg også. Også fikk jeg mamma og pappa til å ha lillegutt noen dager faktisk. Slik at han ikke skjønte noe av hva jeg hadde gjort. ;)

Ja, det var på Colosseumklinikken, hadde kun dem i hodet, ble anbefalt av en kjenning! :happy: Meget fornøyd med kirurgen og resten av personalet, og føler meg godt ivaretatt! (Kanksje det er "vanlig" prosedyre, men jeg satte pris på at de ringe dagen før operasjonen, og lurte om jeg hadde noen spørsmål, om jeg grua meg etc. De skal ringe meg nå i dag også, for å høre hvordan jeg har det!)

Skrevet

Ja nå er første natta/døgnet over! :Hehe:

Jeg har sovet greit og har lite smerter!!! Kjenner selvsagt at det trykker når jeg reiser meg, men det føles som første uken etter brå ammeslutt ;)

Jeg får ta av "brystbåndet" (det strammer fælt i huden under armhulene!) og dusje på lørdag! Får ta meg en kjapptur til frisøren for å få en hårvask i morgen, skal på jobbkurs hele fredag...regner med det blir litt slitsomt, men samme om jeg sitter der en dag, eller i stolen hjemme. Ellers skal jeg ikke på "vanlig" jobb før i slutten av neste uke, så håper jeg er litt mer mobil da!

Går bra med lillegull, hun får kose i fanget mitt når jeg sitter i en god stol med ei pute foran brystet :klem1: Veldig godt å kose litt :hjertesmil:

:roser: Roser stod på bordet når jeg kom hjem i går!! Mannen har nok vært litt beskymret..redd jeg skulle bli Pamela :rodme:

Da får dere alle ha en god dag!!!

Skrevet

Uuuh, skal spørre kjæresten å kjøpe en til meg mens jeg er sengliggende:D Trenger ikke å se digg ut, men bare den er god å ha på seg:D

Skrevet

Hei alle sammen! Er tredje dagen nå, har fryktelige smerter, ikke har jeg sovet i natt heller. Klarer ikke gjøre noe selv, er det normalt å ha mer plager tredje dagen eller burde jeg ringe? Snart tom for de "sterke pillene" og :)

Skrevet

Uuuh, skal spørre kjæresten å kjøpe en til meg mens jeg er sengliggende:D Trenger ikke å se digg ut, men bare den er god å ha på seg:D

Den kjennes veldig grei ut, men føler det er litt tidlig å si da jeg ennå har dette "båndet" festet over brystet, og det strammer sånn at jeg liksom ikke vet hva som er hva :gjeiper: Gode stropper med borrelås foran, og hemper mellom brystene. Men om du ikke er heeelt fornøyd med den fra Triumph, så er det vel bare å sjekke ut den ut!?

Skrevet

Hei alle sammen! Er tredje dagen nå, har fryktelige smerter, ikke har jeg sovet i natt heller. Klarer ikke gjøre noe selv, er det normalt å ha mer plager tredje dagen eller burde jeg ringe? Snart tom for de "sterke pillene" og :)

Huff! Det liker jeg ikke å høre. Skal inn i morgen, og gruer meg sykt til smertene som kommer:(

Skrevet

Hei du!

Gratulerer med pupper :)

Det er helt vanlig å ha vondt tredje dagen. Noen kommer seg fort, andre bruker lengre tid. Så ingen grunn til bekymring! Det går over!

Skrevet

Huff! Det liker jeg ikke å høre. Skal inn i morgen, og gruer meg sykt til smertene som kommer:(

Ingen ting å grue seg til!:) hele opplevelsen har vert mye bedre enn hva jeg trodde den skulle bli!:) syns bare det var så rart at jeg nesten ikke har hatt noe smerter før tredje dagen! Lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det går!

Skrevet

Hei du!

Gratulerer med pupper :)

Det er helt vanlig å ha vondt tredje dagen. Noen kommer seg fort, andre bruker lengre tid. Så ingen grunn til bekymring! Det går over!

Tusen takk!!:) ja var nok jeg som burde tatt det mer rolig i går, men hadde ikke smerter så gikk endel :)

Skrevet

hei!

jeg lurer på om det er noen av dere her som har noe erfaring med svangerskap etter operasjonen. jeg har selv ikke noen barn, men planlegger helt klart å få dette i (den ikke alt for nære) fremtiden! ble så klart advart på forhånd om at svangerskap og amming har sin effekt på resultatet, og har vel egentlig bestemt meg for å unngå ammingen i alle tilfeller! det jeg lurte på er om noen har noen erfaringer med dette som de har lyst å dele? noen som har fått barn og likevel ammet etter operasjonen? eller noen som unngikk amming og derfor ikke har merket så stor forskjell fra før svangerskapet?? lurer fælt på dette nå som jeg begynner å bli ganske knyttet til mitt fantastiske nye frontparti;)

Skrevet

hei!

jeg lurer på om det er noen av dere her som har noe erfaring med svangerskap etter operasjonen. jeg har selv ikke noen barn, men planlegger helt klart å få dette i (den ikke alt for nære) fremtiden! ble så klart advart på forhånd om at svangerskap og amming har sin effekt på resultatet, og har vel egentlig bestemt meg for å unngå ammingen i alle tilfeller! det jeg lurte på er om noen har noen erfaringer med dette som de har lyst å dele? noen som har fått barn og likevel ammet etter operasjonen? eller noen som unngikk amming og derfor ikke har merket så stor forskjell fra før svangerskapet?? lurer fælt på dette nå som jeg begynner å bli ganske knyttet til mitt fantastiske nye frontparti;)

Behøver ikke nødvendigvis være ammingen sin skyld. Det at du blir gravid i seg selv vil gjøre at brystene dine forandrer seg både areola og brystet ellers. Det vil vokse og fylle seg med melk, slik at huden vil strekke seg uansett. Mine bryster kunne ikke sammenlignes før og etter barna. Første ammet jeg, mens andre ammet jeg ikke. Brystene forandret seg mye etter nr. 2 selv om jeg ikke ammet. Dette er nå min erfaring, men kan jo være de som ikke merker like stor forskjell.(Jeg hadde ikke store pupper i utgangspunktet.)

Noen synes de får mer naturlige pupper etter graviditet (med silikon..

Du får kanskje rådføre deg med en plastisk kirurg før du tar ditt endelig valg om å gjøre det nå, eller vente.. Lykke til med valget, uansett :)

Skrevet

Tusen takk til deg også, Bee :) Dere er supre!

Et nytt og litt annerledes spørsmål... har noen av dere opplevd at klinikken deres har ringt feil? Altså, selv om jeg er 22 år, har jeg ennå ikke somlet meg til å registrere mobilnummeret mitt under mitt eget navn. Det har alltid vært like greit at det er registrert under pappa, for jeg vil ikke at folk skal kunne finne meg på gule sider uansett. Men det er ikke akkurat sjelden at pappa får meldinger og telefoner som skulle ha vært til meg, så nå er jeg litt bekymret for at fornebuklinikken skal finne på å ringe han når de skal ha tak i meg. Dette er noe jeg ser på som min sak, og jeg har ingen planer om å fortelle det til foreldrene mine i nærmeste fremtid.. Jeg har litt telefonskrekk og hater egentlig å ringe folk jeg ikke kjenner veldig godt, og spesielt leger o.l... men burde jeg likevel ringe klinikken og si ifra? Tror dere det er en sjans for at de ringer han, selv om jeg vet at de har nummeret mitt siden jeg har snakket med dem før? Eller er det en enkel måte jeg kan få registrert nummeret mitt på eget navn? Skal ikke være lett å holde ting for seg selv nå til dags! :P

Skrevet

Tusen takk til deg også, Bee :) Dere er supre!

Et nytt og litt annerledes spørsmål... har noen av dere opplevd at klinikken deres har ringt feil? Altså, selv om jeg er 22 år, har jeg ennå ikke somlet meg til å registrere mobilnummeret mitt under mitt eget navn. Det har alltid vært like greit at det er registrert under pappa, for jeg vil ikke at folk skal kunne finne meg på gule sider uansett. Men det er ikke akkurat sjelden at pappa får meldinger og telefoner som skulle ha vært til meg, så nå er jeg litt bekymret for at fornebuklinikken skal finne på å ringe han når de skal ha tak i meg. Dette er noe jeg ser på som min sak, og jeg har ingen planer om å fortelle det til foreldrene mine i nærmeste fremtid.. Jeg har litt telefonskrekk og hater egentlig å ringe folk jeg ikke kjenner veldig godt, og spesielt leger o.l... men burde jeg likevel ringe klinikken og si ifra? Tror dere det er en sjans for at de ringer han, selv om jeg vet at de har nummeret mitt siden jeg har snakket med dem før? Eller er det en enkel måte jeg kan få registrert nummeret mitt på eget navn? Skal ikke være lett å holde ting for seg selv nå til dags! :P

Hei

Ring til klinikken å si ifra. Enkelt og greit. Så slipper du å tenke noe mer på det. Også kan du jo i ettertid få nummeret til å være registrert på deg. Enklere for deg i fremtiden vil jeg tro :gjeiper:

Lykke til :fnise:

Skrevet

Huff ... hver gang jeg dusjer og tørker meg får jeg stikkendes smerte i en muskel i skulderen . så ender med en paracet etter hver dusjing... hva er orsaken ? anspendt ?

Skrevet

Huff ... hver gang jeg dusjer og tørker meg får jeg stikkendes smerte i en muskel i skulderen . så ender med en paracet etter hver dusjing... hva er orsaken ? anspendt ?

Ja jeg tipper det er at du er anspent altså. Det er jo slik at vi bruker musklene på en litt annen måte etter en slik operasjon(ja iallefall i begynnelsen) grunnet at vi jo er redd det skal bli noe galt osv....

Ja slik er iallefall jeg. Man belaster andre muskler, og derfor så blir man mer anspent og "støl" på en måte.

Hvor lenge er det siden du opererte??

Skrevet

oppererte for litt over 2 uker siden.

Får håpe det går over !!!

scanpore tapen sitter dårlig . holder på å dette av etter dag 4. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...