Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal opperere ca kl 13, vasker meg kvelden før og rett før opperasjonen på klinikken. Kan jeg da ha på meg sminke når jeg kommer dit? Noen som vet? :)

Skrevet

"Grayangel": CONGRATULATIONS with new boobs!! :danser:

Jeg må jo bare få si at jeg synes du er rimelig modig, som legger inn såpass mye!! Ja for du er jo lita i deg selv også har jeg forstått! :tommelsmil:

kult kult;).....

Ja formen er bare bra eller? Jeg opererte for en uke siden idag, og nå er formen egentlig veldig bra!:=) Jeg var bittelitt slappere for en uke siden kan man si ;)

Send meg gjerne bilde altså, når du føler du orker:=)

Masse god bedring videre.

Hehe, takk for det :) Gratulerer så mye tilbake! Hvordan er formen din da? Min er veldig fin så langt!

Hvor mye la du inn da?

Er så forskjellig hvor mye cc er på hver også da! Men skal si jeg er 100% fornøyd så langt, og angrer ikke ett sekund:)

Kan prøve å få tatt bilde de nærmeste dagene :) De er så hovne å sprengte nå, hehe

Skrevet

Jeg la under ...

var det veldig vondt etterpå? hvor lenge?

Skrevet

Hehe, takk for det :) Gratulerer så mye tilbake! Hvordan er formen din da? Min er veldig fin så langt!

Hvor mye la du inn da?

Er så forskjellig hvor mye cc er på hver også da! Men skal si jeg er 100% fornøyd så langt, og angrer ikke ett sekund:)

Kan prøve å få tatt bilde de nærmeste dagene :) De er så hovne å sprengte nå, hehe

Hei igjen :vinke:

Formen min er kjempe bra den nå altså. er dag nr 8 idag, så blir jo bare bedre og bedre :sexy:

Jeg la inn 300 i hver, og er strålende fornøyd med det. Jeg hadde NULL pupp fra før, og jeg er lita også. Så dette er mer enn nok for meg ;) hehe.......

Mine er jo også litt hovne ennå, men jammen må jeg si meg forelsket i de alikevel :hjertesmil::tongue: haha...

JAA jeg vil veldig gjerne ha bildet etter du har tatt:) Er jo bare rå gøy å se andre`s resultater også:))

Skrevet

Ja skal inn nå på mandag! Er så spent !!!! Gleder meg mer og mer nå!!! Spent på hva han sier om størrelse. Skal ta tog hjem, tenkte det var bedre enn fly? Hvordan er dine arr? Livredd for å få store arr!! Hadde du med sports bh? :)

Ååå ja men da skjønner jeg at du er rimelig spent nå :gjeiper:

Hvor bor du?

Arrene mine ser kjempe bra ut. IKKE store i det hele tatt. De er som sagt før, VELDIG DYKTIGE på dette her, så ikke bekymre deg for arrene!:)

Sports bh får du på klinikken . Det er med i prisen:)

Skrevet

var det veldig vondt etterpå? hvor lenge?

jeg la under også, men NEI ikke noe vondt synes jeg. Selvfølgelig har man jo noe smerter de første dagene, men ikke noe ille. Synes JEG iallefall :hjerter:

Skrevet

ENDELIG HAR JEG OPERASJONSDATO :D jeg er så glad! 1. mars hos Pål Schistad på Fornebuklinikken! Hurra Hurra Hurra!

Det gikk kjempebra :D Jeg er storfornøyd med både valg av kirurg og sted og alt føles riktig. Ingen dårlig magefølelse som jeg fryktet! Kommer ikke til å klare å tenke på annet! Let the countdown begin :fnise:

:danser: COOOOOOL!! :sminkedokke:

Gratulerer med operasjonsdag;) hehe... Går jo kjempe fort dit vettu :sexy:

Skrevet

Noen som har lagt under muskel?

Jeg la under muskel for litt over 3 mnd siden.. :) Vondt de første dagene selvfølgelig, men fullt overkommelig med smertestillende og en hjelpsom kjæreste og masse filmer :biggrin:

Skrevet

Jeg skal opperere ca kl 13, vasker meg kvelden før og rett før opperasjonen på klinikken. Kan jeg da ha på meg sminke når jeg kommer dit? Noen som vet? :)

Ingen sminke, kremer, neglelakk, parfyme eller smykker fikk jeg beskjed om. Dusjet meg med Hibiscrub kvelden før og la meg uten å smøre inn noen ting, og det samme etter dusjen på morgenen operasjonsdagen. Naturlig og med litt tørr hud, hehe :)

Skrevet

Ååå ja men da skjønner jeg at du er rimelig spent nå :gjeiper:

Hvor bor du?

Arrene mine ser kjempe bra ut. IKKE store i det hele tatt. De er som sagt før, VELDIG DYKTIGE på dette her, så ikke bekymre deg for arrene!:)

Sports bh får du på klinikken . Det er med i prisen:)

Så bra!! Bør jeg kjøpe tape før opperasjonen så jeg har det klart? Mange spørsmål nå.. He he. Jeg er fra Bergen så blir ett stykke å reise :) men hadde bestemt meg for den klinikken så da må det bli sånn:) he he

Skrevet

Ingen sminke, kremer, neglelakk, parfyme eller smykker fikk jeg beskjed om. Dusjet meg med Hibiscrub kvelden før og la meg uten å smøre inn noen ting, og det samme etter dusjen på morgenen operasjonsdagen. Naturlig og med litt tørr hud, hehe :)

Selv om jeg skal dusje på klinikken? Så jeg må gå hele morgenen uten noe som helst form for krem eller

Sminke i det hele tatt? :/ huff :gjeiper:

Skrevet

Noen som har opplevd å få litt double bubbel? Jeg har antydning til dette. Kommer det til å bli verre? Tenker ikke mye på det sånn som det er nå. Nå ser det bare ut som en skygge der hvor min gamle fold var. Men om det blir verre er jeg ikke like happy! For de som ikke vet hva det er, google det. Til info så ser jeg ikke ut som de på bildene dersom du googler og velger bilder, men tror jeg må ha en mild utgave av fenomenet. Så langt er det det eneste jeg kan klage på når det gjelder mine nye boobs. Begynner å bli en del uker siden nå..

Hvor lenge har dere tapet arret, forresten?

Skrevet

Vil bare si at dette er en flott tråd! Begynte å lese fra førsten og leser litt når jeg har tid til overs. Er artig å lese om andres erfaringer ! :fnise:

Nå har jeg selv bestemt å gjøre noe med mine egne bryster og var på konsultasjon på Fornebuklinikken etter å ha hørt veldig mye bra om de. Han anbefalte meg å ta anatomiske OVER muskel noe som var det stikk motsatte av det jeg hadde tenkt. Allikevel følte jeg vi var på bølgelengde hele veien så jeg regner med at han vet best hva som vil gi best resultat på meg.

jeg satt jo såklart i gang med research, men når det første man finner om anatomiske nesten bare er negativt så blir man jo veldig skeptisk.

Man blir jo helt gal av alt man leser, men når man skal ta en så stor avgjørelse er det viktig å være godt forberedt!

det står blant annet at anatomiske er veldig trøblete. ser bra ut originalt men etter tid med aktivitet osv. så kan implantatet vri seg og etterlate et deformert utseende og det ikke engang burde være på markedet. det høres jo veldig drøyt ut ??? :tristbla:

i tillegg vil kanten synes veldig godt øverst om man bruker push up bh og ikke få samme WOW-effekt som om man har runde.

utifra det jeg har lest her inne er det ikke fullt så mange som har tatt anatomiske, men dersom det er det, kan dere si noe om resultatet og deres erfaringer med hvordan de utvikler seg med tiden?

og er det noen som har lagt OVER muskel som føler de har begynt å henge?

Skrevet

Så bra!! Bør jeg kjøpe tape før opperasjonen så jeg har det klart? Mange spørsmål nå.. He he. Jeg er fra Bergen så blir ett stykke å reise :) men hadde bestemt meg for den klinikken så da må det bli sånn:) he he

Hello again :gjeiper:

Jeg kjøpte ikke teip før nå på Torsdagen, så du har GOD tid på å kjøpe det egentlig;) Skal jo ikke skifte teip før etter 10-12 dager.

Jeg skal jo ikke bytte før til uken.

Jeg skjønner VELDIG godt at du har valgt å gjøre dette på Fornebuklinikken ja:) Selv om det sikkert er mange andre bra, så har jeg faktisk mine tvil om at noen kan toppe de altså :danse:

Og da det gjelder dusj, så ville jeg ha ringt å spurt de imorgen rett og slett. Eller send en mail nå ikveld. Skal du dusje på hotellet på kvelden da? også da du kommer til klinikken igjen?

Skrevet

Hello again :gjeiper:

Jeg kjøpte ikke teip før nå på Torsdagen, så du har GOD tid på å kjøpe det egentlig;) Skal jo ikke skifte teip før etter 10-12 dager.

Jeg skal jo ikke bytte før til uken.

Jeg skjønner VELDIG godt at du har valgt å gjøre dette på Fornebuklinikken ja:) Selv om det sikkert er mange andre bra, så har jeg faktisk mine tvil om at noen kan toppe de altså :danse:

Og da det gjelder dusj, så ville jeg ha ringt å spurt de imorgen rett og slett. Eller send en mail nå ikveld. Skal du dusje på hotellet på kvelden da? også da du kommer til klinikken igjen?

Hehe kjempe flott!!:) takk for supre svar!!! Nei tar nattog bort så skal bare møte noen venner osv før je reiser til klinikken, så må dusje osv der ( det gikk helt greitt, doktor barstad sa de hadde kjempe flott dusj!:)) men er dumt om jeg ikke kan ha noe som helst make up på om morgenen selv om jeg skal dusje på klinikken:) er de åpen søndager da? Sendte en Mail fredag jeg ikke fikk svar på:P

Skrevet

imårgen skal jeg skifte teip!!

dusjet dere først og skiftet ?eller tok dere av ,dusjet og hadde på tape ???

Skrevet

imårgen skal jeg skifte teip!!

dusjet dere først og skiftet ?eller tok dere av ,dusjet og hadde på tape ???

jeg dusjet ihvertfall først og så skiftet tape etterpå, bare fordi det virket logisk at det var lettere å få av når den var våt! Funket fint for meg ihvertfall ;)

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe en hudfarget tape ihvertfall! Ser så utrolig mye bedre og mer diskre ut enn hvit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...