Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal legge inn 650cc imorgen :)

Gruer meg sånn nå! Er så usikker denne gangen. Bare håper det blir bra :)

Lucky you :) Jeg er sikker på at det vil gå KJEMPEBRA :)

Mulig du har svart på dette før, men..

Jeg vuderer å legge inn 600 gram (har 375 nå i hvert).

Er vanskelig å komme i kontakt med jenter som skal legge inn

så "mye" som oss. Derfor hadde jeg satt såå pris på svar :)

Hvor gammel er du?

Høyde og vekt?

Hvor mange gram har du i hvert bryst?

Hvor skal du operere?

Hvor mye koster din operasjon i morgen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lucky you :) Jeg er sikker på at det vil gå KJEMPEBRA :)

Mulig du har svart på dette før, men..

Jeg vuderer å legge inn 600 gram (har 375 nå i hvert).

Er vanskelig å komme i kontakt med jenter som skal legge inn

så "mye" som oss. Derfor hadde jeg satt såå pris på svar :)

Hvor gammel er du?

Høyde og vekt?

Hvor mange gram har du i hvert bryst?

Hvor skal du operere?

Hvor mye koster din operasjon i morgen?

Jaa, men egentlig så er ikke 600 store forskjellen fra 375, det er faktisk en størrelse større. Så ikke tenk på det som mye :)

Jeg er 20 år. Veier ca 47 kg, og er 1,55 høy. Skal operere på Colosseums klinikken for andre gang i Oslo, hos Knut Skolleborg. Det koster meg 15 000 siden jeg gjør det innen ett år:)

Nå idag har jeg 400 cc Extra high profile. Begynte fra AA, så nå er jeg en DD/E/F ut ifra forskjellige butikker. Men problemet mitt er att jeg har ganaske stort mellomrom mellom innleggene, så får veldig lite kløft. Er derfor jeg vil operere igjen. Vil få ca 3 cm mer, fordelt på hele innlegget, og litt mer projekson. Jeg bestemte meg for 650cc etter å ha sett på den siden her: http://www.justbreastimplants.com/forum/large-breast-implants/

Der står det veldig mye om folk som har *store* proteser.

Håper det var bra nok svar, er litt dårlig på å forklare ^^

Skrevet

Hei little! Tusen takk for svar! Kjente jeg ble myyye roligere nå! Har snakket med doktoren på telefonen flere ganger og føler meg veldig trygg, men har jo ikke møtt han enda så var kjekt du delte dine erfaringer! Er nok selve opperasjonen jeg er mest redd for. Jeg har veldig stor skrekk for nåler, hvordan "sitter" de narkosen? Er og veldig redd for at resultatet ikke var slik jeg hadde tenkt:) må jeg innigjen til kontroll dagen etter ? Jeg gleder meg til mandag når jeg våkner opp til nye pupper !

Hei igjen:=)

Så bra at mitt svar kunne være til litt hjelp da :biggrin:

Jeg var bare dønn ærlig med deg. Jeg er SÅÅÅ UTROLIG fornøyd! og ville aldri i livet vært foruten disse puppene akkurat nå!! :duskedame:

De setter en kanyle i armen din, så du får narkosen inn der:) Og det gjør IKKE IKKE noe vondt å sette den kanylen inn i armen! Jeg merket det faktisk ikke i det heletatt!! Så du skal iallefall ikke grue deg til det. LOVER LOVER.

Man våkner på "oppvåkningen" etter ca 1-1,5 time. Ligger der i alt fra 1-2 timer. Så kan du bli hentet for så å reise hjem. Ja eller på hotell eller hvor du skal være. Og NEI man skal ikke på kontroll dagen etter. Ikke før etter 12 mnd!;) Sykepleieren sjekker jo bh ol før du reiser, så det holder med det. Du får med deg et skriv om ALT du skal gjøre og ikke gjøre. Og der står alt veldig bra forklart. Er bare å følge den "malen", så blir nok alt kjempe bra skal du se:)

Hvor mye skal du legge inn? Og hvor stor er du i utgangspunktet?

Skrevet

Tusen takk for utfyllende svar :D Det hjalp masse!!

Oppdater oss etter OP. :)

Lykke tiiiiil :D

Skrevet

Little: Så bra!!!! :D Satser på det går bra bare jeg ikke ser på nålen. Snakket med legen igjen i dag ( må vere den mest masete pasienten noen sinne) Han syns det er vanskelig å si mye om størrelse siden han ikke har sett meg enda, men tipper det blir rundt 300, runde. Er en 75 b nå.. Hvor mye la du ? Jeg har ikke lyst å ta for mye, men er på den andre siden redd jeg angrer på at jeg tok for lite, de fleste angrer jo den veien.

Skrevet

Heihei :jepp:

Etter å ha lest mange sider i dette forumet bestemte jeg meg for å delta.

Har etter lang tid bestemt meg for å ta silikon.

Legen anbefalte med 240cc, men jeg ville ha mer så han sa at jeg maks kunne ta 290cc for å få det naturlig.

Har lyst på en full C cup, men det er kanskje ikke mulig med rundt 280?

Alle de som har lagt ut bilde har fått et kjempefint resultat!!

:biggrin:

Gleder meg veldig selv!

Det er godt mulig du får en full c med 280!:) det kommer helt ann på størrelsen og formen før operasjonen... Jeg var en 70aa før og la inn 240, var ikke plass til mer..., nå er jeg 65dd, 65e eller 65f på change, eller 70d på hm!:D er superfornøyd og elsker puppene mine!! Bare gled deg!;);)

Skrevet

Tidligere så er det en del som har lurt på Victorias Secret bikiniene. Jeg har bestil en god del av dem nå og de bikiniene som finnes i S,M,L er veldig små i størrelsen og jeg har den største størrelsen. Til vanlig bruker jeg 70c i BH. Altså forholdsvis ganske små til at jeg har tatt silikon, hehe. Mange av dere har mye større, derfor vil jeg bare ¨advare¨ dere om at hvis dere skal bestille derfra så må dere kjøpe de bikinien som går etter BH-størrelser :)

Skrevet

hei jenter:)

Huff jeg har litt dårlig samvittighet idag. En uke har gått siden operasjonen, og idag har jeg bært litt tungt. eller altså tungt og tungt, men noen poser. Var på et senter istad, og da var det jo igrunn gjort :gjeiper:

Håper virkelig ikke det virker noe inn på resultatet. men altså det må jo tåle en god del også :jepp:

Skrevet

Tidligere så er det en del som har lurt på Victorias Secret bikiniene. Jeg har bestil en god del av dem nå og de bikiniene som finnes i S,M,L er veldig små i størrelsen og jeg har den største størrelsen. Til vanlig bruker jeg 70c i BH. Altså forholdsvis ganske små til at jeg har tatt silikon, hehe. Mange av dere har mye større, derfor vil jeg bare ¨advare¨ dere om at hvis dere skal bestille derfra så må dere kjøpe de bikinien som går etter BH-størrelser :)

Bruker du 70c i hm bher? Og har large på overdelen? hvordan er trusene da? bestilte small i begge to, så håper det passer :S

Skrevet

Bruker du 70c i hm bher? Og har large på overdelen? hvordan er trusene da? bestilte small i begge to, så håper det passer :S

I HM bher bruker jeg 75 C, det er da de med spiler og push up. I bh-er som er uten push up så bruker jeg 70C. Trusene opplevde jeg som normale, bestilte M og det er det jeg vanligvis bruker. Bestilte før overdelene i M, men de var hakket for små så da bestilte jeg L neste gang og jeg syntes de sitter mye finere.

Skrevet

Tusen takk Cecilie og StellinaX:)

Operasjonen gikk veldig fint. Og er ikke mye jeg ser, men det jeg ser, ser veldig fint ut :) Kan sende bilde så fort jeg orker.

Andre operasjon var ikke halvparten så smertefull som første. Føler meg helt fin:)

Skrevet

GRATULERER med nye pupper :danse::jepp:

Godt å høre at alt er bra med deg!!

Hvordan er forskjellen på størrelsen din?

Merker du noe?

Skulle ønske jeg fikk sett!

Vi er jo nesten prikk lik i utgangspunktet.

Skrevet

Hei.

Da er jeg endelig ferdig med opperasjon.

la inn 360 og 310 cc. blir vel c el liten d.

var veldig nervøs! vokna ,hadde ikke vondt når jeg voknet ,men mye trykk og spenning .som noen stod på meg.

1 1/2 time etter reiste vi til hotellet rett ved fornebuklinikken (gammelt rom,men var mere opptatt av meg selv). jeg ble kjempedårlig på den lille veien dit ,kald svettet og var like før ved å besvime . folk såg rart på meg:)hihi..

JEg angret sikkelig de 3 første dagene . jeg ble rastløs av medisinen og anbefaler ikke å ta den sterkeste tab som var opiat ,hallusinerte og var helt borte..helt grusomt . dag 2 skulle vi reise hjem med fly . Jeg trodde ikke vi skulle komme oss hjem . fikk krampe i muskelen på høgre side ( siden jeg la det under muskel) . Jeg anbefaler å ligge 4 dager over på hotell vist du reiser langt ,selv om det beste er å være hjemme:)q

Jeg overlevde hjem !!!

Og har ligget i 6 dager . 6 dagen er jeg bedre og er oppe ..men føler meg veldig hemmet av å ikke løfte og bærer og gjøre de vanlige tingene ...men får håpe alt går fort !!!!!!!!

Har dusjet fra dag 4 .hver dag ..og er veldig godt (men også skummelt)har et fint arr og et helt blått..det som er blått er vondest.

Får håpe arret gror fort

Var på apoteket for å få tak i teipen som heter micropor.men de sa jeg kunne bruke scanpor ,som kom fra samme leverandør ... noen med erfaring der?????og senere kunne jeg bruke mepiform som passer på arret når det meste er grod.

Er veldig fornøyd med størrelsen . naturlig :) verfall når hevelsen har gått ned :)

Scanpore er visst ikke like bra som Micopore leste jeg rett før jeg opererte. Jeg kjøpte Micropore og brukte den i noen uker så gikk jeg over til Mepiform når jeg ikke hadde skorpe på sårene lenger. Nå har jeg vel egentlig sluttet å teipe siden det er over 3mnd siden jeg opererte :)

Så bra at du er fornøyd forresten :biggrin:

Skrevet

Tusen takk Cecilie og StellinaX:)

Operasjonen gikk veldig fint. Og er ikke mye jeg ser, men det jeg ser, ser veldig fint ut :) Kan sende bilde så fort jeg orker.

Andre operasjon var ikke halvparten så smertefull som første. Føler meg helt fin:)

"Grayangel": CONGRATULATIONS with new boobs!! :danser:

Jeg må jo bare få si at jeg synes du er rimelig modig, som legger inn såpass mye!! Ja for du er jo lita i deg selv også har jeg forstått! :tommelsmil:

kult kult;).....

Ja formen er bare bra eller? Jeg opererte for en uke siden idag, og nå er formen egentlig veldig bra!:=) Jeg var bittelitt slappere for en uke siden kan man si ;)

Send meg gjerne bilde altså, når du føler du orker:=)

Masse god bedring videre.

Skrevet

Little: Så bra!!!! :D Satser på det går bra bare jeg ikke ser på nålen. Snakket med legen igjen i dag ( må vere den mest masete pasienten noen sinne) Han syns det er vanskelig å si mye om størrelse siden han ikke har sett meg enda, men tipper det blir rundt 300, runde. Er en 75 b nå.. Hvor mye la du ? Jeg har ikke lyst å ta for mye, men er på den andre siden redd jeg angrer på at jeg tok for lite, de fleste angrer jo den veien.

Jeg la inn 300 i hver, og er SÅÅÅÅÅ utrolig fornøyd!!:=) :rodmer:

Du er nok IKKE masete skjønner du. Er sikkert mange som er i din situasjon. Blit jo noe helt annet å ta konsultasjonen på tlf også lissom. Du skal nok ikke tenke på det:)

Høres jo ut som 300 blir bra på deg også. Du har jo litt fra før også. Jeg hadde null pupp fra før. Men jeg er lita i meg selv, og kunne ikke hatt noe større enn jeg har nå! Eller jeg ville ikke hatt det heller. Er som sagt kjempe fornøyd med disse som jeg har fått nå!! weeeeee :danse:

Når skulle du inn igjen? Nå på Mandag?

Skrevet

Nå skal jeg dra til konsultasjonstimen med Pål Schistad på Fornebuklinikken om under en time... jeg er litt nervøs! Men gleder meg :D jeg er sååå klar for å sette dato!

Skrevet

Nå skal jeg dra til konsultasjonstimen med Pål Schistad på Fornebuklinikken om under en time... jeg er litt nervøs! Men gleder meg :D jeg er sååå klar for å sette dato!

Håper det gikk bra med deg idag kamikaze :duskedame:

Du må fortelle meg/oss hvordan det gikk:)))

Skrevet (endret)

ENDELIG HAR JEG OPERASJONSDATO :D jeg er så glad! 1. mars hos Pål Schistad på Fornebuklinikken! Hurra Hurra Hurra!

Håper det gikk bra med deg idag kamikaze :duskedame:

Du må fortelle meg/oss hvordan det gikk:)))

Det gikk kjempebra :D Jeg er storfornøyd med både valg av kirurg og sted og alt føles riktig. Ingen dårlig magefølelse som jeg fryktet! Kommer ikke til å klare å tenke på annet! Let the countdown begin :fnise:

Endret av Kamikaze
Skrevet

Jeg la inn 300 i hver, og er SÅÅÅÅÅ utrolig fornøyd!!:=) :rodmer:

Du er nok IKKE masete skjønner du. Er sikkert mange som er i din situasjon. Blit jo noe helt annet å ta konsultasjonen på tlf også lissom. Du skal nok ikke tenke på det:)

Høres jo ut som 300 blir bra på deg også. Du har jo litt fra før også. Jeg hadde null pupp fra før. Men jeg er lita i meg selv, og kunne ikke hatt noe større enn jeg har nå! Eller jeg ville ikke hatt det heller. Er som sagt kjempe fornøyd med disse som jeg har fått nå!! weeeeee :danse:

Når skulle du inn igjen? Nå på Mandag?

Ja skal inn nå på mandag! Er så spent !!!! Gleder meg mer og mer nå!!! Spent på hva han sier om størrelse. Skal ta tog hjem, tenkte det var bedre enn fly? Hvordan er dine arr? Livredd for å få store arr!! Hadde du med sports bh? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...