little Skrevet 9. januar 2012 #21001 Skrevet 9. januar 2012 har ikke erfaring så kan nok ikke si noe. Men det er jo ingen folk her lenger :S Skal inn 19 januar:D Du MÅ bare glede deg masse Chicka!! :hoppendeglad: Du kommer ALDRI til å angre på dette. det vet jeg iallefall at IKKE jeg kommer til å gjøre. ENDELIG så har man "boobs" igjen HEHE.... Hvor mye har du fra før? og hvor mye skal du legge inn?
Betty84 Skrevet 9. januar 2012 #21002 Skrevet 9. januar 2012 Er det noen her som kan hjelpe meg med bestilling fra VS? Sliter litt med str. og hvordan Bhene demmes er. Små i str? Store?
Betty84 Skrevet 9. januar 2012 #21003 Skrevet 9. januar 2012 Ikke kjøre bil de første dagene.... Selv om du kjører pent og rolig med armene ned, betyr ikke det at det ikke kan skje noe uforutsett.... Send meg en PM om dere ikke får svar fra noen andre, er ikke så ofte inne på denne tråden lenger
maya28 Skrevet 9. januar 2012 #21004 Skrevet 9. januar 2012 Hei. Da er jeg endelig ferdig med opperasjon. la inn 360 og 310 cc. blir vel c el liten d. var veldig nervøs! vokna ,hadde ikke vondt når jeg voknet ,men mye trykk og spenning .som noen stod på meg. 1 1/2 time etter reiste vi til hotellet rett ved fornebuklinikken (gammelt rom,men var mere opptatt av meg selv). jeg ble kjempedårlig på den lille veien dit ,kald svettet og var like før ved å besvime . folk såg rart på meg:)hihi.. JEg angret sikkelig de 3 første dagene . jeg ble rastløs av medisinen og anbefaler ikke å ta den sterkeste tab som var opiat ,hallusinerte og var helt borte..helt grusomt . dag 2 skulle vi reise hjem med fly . Jeg trodde ikke vi skulle komme oss hjem . fikk krampe i muskelen på høgre side ( siden jeg la det under muskel) . Jeg anbefaler å ligge 4 dager over på hotell vist du reiser langt ,selv om det beste er å være hjemme:)q Jeg overlevde hjem !!! Og har ligget i 6 dager . 6 dagen er jeg bedre og er oppe ..men føler meg veldig hemmet av å ikke løfte og bærer og gjøre de vanlige tingene ...men får håpe alt går fort !!!!!!!! Har dusjet fra dag 4 .hver dag ..og er veldig godt (men også skummelt)har et fint arr og et helt blått..det som er blått er vondest. Får håpe arret gror fort Var på apoteket for å få tak i teipen som heter micropor.men de sa jeg kunne bruke scanpor ,som kom fra samme leverandør ... noen med erfaring der?????og senere kunne jeg bruke mepiform som passer på arret når det meste er grod. Er veldig fornøyd med størrelsen . naturlig verfall når hevelsen har gått ned
maia my Skrevet 9. januar 2012 #21005 Skrevet 9. januar 2012 Heihei Etter å ha lest mange sider i dette forumet bestemte jeg meg for å delta. Har etter lang tid bestemt meg for å ta silikon. Legen anbefalte med 240cc, men jeg ville ha mer så han sa at jeg maks kunne ta 290cc for å få det naturlig. Har lyst på en full C cup, men det er kanskje ikke mulig med rundt 280? Alle de som har lagt ut bilde har fått et kjempefint resultat!! Gleder meg veldig selv! Hei størrelsen på det du ender opp med kommer litt ann på hva du har fra før.La inn 280. hadde en 70 a fra før og ente opp med en full 70 c
Mia88 Skrevet 9. januar 2012 #21006 Skrevet 9. januar 2012 noen her som aaner hva norske bh str blir i kinesiske Bh str? skulle gjerne visst hva 75D blir på kinesisk? str som står er bare 32-34-36 osv i str. prøvde en BH kalkulator. men den var jo HELT feil.regna for det første ut at jeg var 75B.noe jeg var FØR operasjonen.får såvidt puppene mine inn i en stor C-cup nå liksom Noen som vet?
Chicka Skrevet 9. januar 2012 #21007 Skrevet 9. januar 2012 Du MÅ bare glede deg masse Chicka!! :hoppendeglad: Du kommer ALDRI til å angre på dette. det vet jeg iallefall at IKKE jeg kommer til å gjøre. ENDELIG så har man "boobs" igjen HEHE.... Hvor mye har du fra før? og hvor mye skal du legge inn? Har fortsatt litt macrolane enda, så kan bruke 70c i hm bher. Men det er pga omkretsen og ikke dybden. Men jeg har også blitt målt før på undertøysbutikker at jeg kan bruke 70c, men igjen, pga omkretsen. Alltid vært vanskelig med å finne bh pga okretsen "/ dybden derimot er en a. Ville ha en fyldig b, så anbefalte kirurgen meg 265:)
Chicka Skrevet 9. januar 2012 #21008 Skrevet 9. januar 2012 noen her som aaner hva norske bh str blir i kinesiske Bh str? skulle gjerne visst hva 75D blir på kinesisk? str som står er bare 32-34-36 osv i str. prøvde en BH kalkulator. men den var jo HELT feil.regna for det første ut at jeg var 75B.noe jeg var FØR operasjonen.får såvidt puppene mine inn i en stor C-cup nå liksom Noen som vet? det høres ut som det er vanlig amerikansk str? Er du 75D, er du vel 34D? 70D=32D osv..
Grayangel Skrevet 10. januar 2012 #21009 Skrevet 10. januar 2012 Andre operasjon på fredag :D Vet noen om det er like vondt andre , som første gang? 650cc EXH under Gleder meg så!
little Skrevet 10. januar 2012 #21010 Skrevet 10. januar 2012 Hei jenter:=) HERREGUUD jeg er SÅÅ stiv i nakke, skuldre og rygg altså!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå! Klarer ikke å slappe av heller føler jeg. Jeg opererte på fredag(altså 4 dager siden) Er dette helt normalt eller? Altså er det normalt å føle det slik?
StellinaX Skrevet 10. januar 2012 #21011 Skrevet 10. januar 2012 Andre operasjon på fredag :D Vet noen om det er like vondt andre , som første gang? 650cc EXH under Gleder meg så! Masse lykke til!! Hørt at reoperasjon skal være easypeasy i forhold til første operasjon, legen min er blandt de som har sagt det så da er det bare å håpe at det stemmer! HOld oss oppdaterte da, og jeg vil veldig gjerne se bilder når du er ferdig;) Jeg har ikke gjort annet enn å være syk siden starten av desember, så min operasjon er nok engang utsatt. Sikter mot midten av februar en gang go gleder meg stort!
kakii Skrevet 11. januar 2012 #21012 Skrevet 11. januar 2012 Hei! Jeg har lyst å melde meg inn her, har lest igjennom nesten hele tråden ! Jeg skal opperere på fornebuklinikken hos dr barstad førstkommende mandag. Skulle opprinnelig opperere på klinikk Bergen, men fikk en veldig dårlig magefølelse etter flere konsultasjoner. Har gledet meg sååå lenge til dette og telt timer siden jeg fikk den første timen, men nå kjenner jeg at jeg er fryktelig nervøs og har begynt å prøve og finne så mange som mulig negative ting som mulig. Noen som har det på samme måte?
Kamikaze Skrevet 11. januar 2012 #21013 Skrevet 11. januar 2012 Da har jeg bestilt konsultasjonstime hos Pål Schistad på Fornebuklinikken på lørdag! Er litt nervøs kjenner jeg er det noen spesielle spørsmål jeg burde forberede meg på eller noen jeg bør stille?
Grayangel Skrevet 11. januar 2012 #21014 Skrevet 11. januar 2012 Masse lykke til!! Hørt at reoperasjon skal være easypeasy i forhold til første operasjon, legen min er blandt de som har sagt det så da er det bare å håpe at det stemmer! HOld oss oppdaterte da, og jeg vil veldig gjerne se bilder når du er ferdig;) Jeg har ikke gjort annet enn å være syk siden starten av desember, så min operasjon er nok engang utsatt. Sikter mot midten av februar en gang go gleder meg stort! Uff, God bedring da ! Kan sende så fort de ikke er hovne lenger å sånn:)
maya28 Skrevet 11. januar 2012 #21015 Skrevet 11. januar 2012 Little : Hei . har også det slik som deg . ER kjempe vondt i nakken og var i skuldrene . sikkert fordi vi er anspendte , etter narkosen og vist du har lagt under muskelen . har nesten kul på nakken, trodde dette kom av at jeg la under muskelen , som lager spennn . HAr hatt vondt i hodet av det , og tatt parcet på grunn av dette ikke smerter i brystet. er på dag 8 nå
maya28 Skrevet 11. januar 2012 #21016 Skrevet 11. januar 2012 Hei!! Dusjet dere hver dag etter ingrepet til det grodde ? Står i papirene at du skal dusje daglig ,men ikke hvor mange dager man skal dusje daglig .. Noen svar plis!
little Skrevet 12. januar 2012 #21017 Skrevet 12. januar 2012 Hei! Jeg har lyst å melde meg inn her, har lest igjennom nesten hele tråden ! Jeg skal opperere på fornebuklinikken hos dr barstad førstkommende mandag. Skulle opprinnelig opperere på klinikk Bergen, men fikk en veldig dårlig magefølelse etter flere konsultasjoner. Har gledet meg sååå lenge til dette og telt timer siden jeg fikk den første timen, men nå kjenner jeg at jeg er fryktelig nervøs og har begynt å prøve og finne så mange som mulig negative ting som mulig. Noen som har det på samme måte? Hei til deg Kakii Koselig at du tok turen inn her også:=) Jeg fikk lyst til å svare deg, for jeg har også nå nylig operert hos dr.Barstad på Fornebuklinikken!:=) Er en uke siden imorgen faktisk. Så er jo rimelig "ferskt" Jeg må bare si en ting: du BØR virkelig glede deg!!!! Det er bare helt fantastisk der!:=) Kjempe bra på ALLE områder. Du blir såå godt tatt vare på, og du føler deg mega trygg!! Utrolig blide og hjelpsomme folk. Og dr.Barstad er virkelig dyktig!:=) jeg er strålende fornøyd med absolutt alt. Du må jo regne med at du kommer til å føle deg slapp og ha vondt en del dager etterpå, men det er IKKE noe som er uoverkommerlig! Du sitter igjen med en rimelig STOR premie etterpå vettu;) hehe.... Du sier du prøver å finne negative ting angående dette? hvorfor? Er du ikke HELT sikker på om du vil eller? Jeg er sikker på at du vil altså nei da, men jeg tror vel kanskje du bare er litt "redd" fremfor selve inngrepet osv?? Slik følte jeg det litt også faktisk. Men jeg hadde tenkt LEEENGE på dette, og jeg visste at det var dette jeg ville. Og vettu, jeg kommer garantert ALDRI til å angre på det!!
kakii Skrevet 12. januar 2012 #21018 Skrevet 12. januar 2012 Hei little! Tusen takk for svar! Kjente jeg ble myyye roligere nå! Har snakket med doktoren på telefonen flere ganger og føler meg veldig trygg, men har jo ikke møtt han enda så var kjekt du delte dine erfaringer! Er nok selve opperasjonen jeg er mest redd for. Jeg har veldig stor skrekk for nåler, hvordan "sitter" de narkosen? Er og veldig redd for at resultatet ikke var slik jeg hadde tenkt:) må jeg innigjen til kontroll dagen etter ? Jeg gleder meg til mandag når jeg våkner opp til nye pupper !
Cecilie20 Skrevet 12. januar 2012 #21019 Skrevet 12. januar 2012 Hvem skulle legge inn 600-650 cc her?? Husker ikke helt navn, anyone?
Grayangel Skrevet 12. januar 2012 #21020 Skrevet 12. januar 2012 Jeg skal legge inn 650cc imorgen Gruer meg sånn nå! Er så usikker denne gangen. Bare håper det blir bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå