Judge Judy Skrevet 4. januar 2012 #20981 Skrevet 4. januar 2012 Ligger et svar til deg i den andre tråden din, var bare litt sen å poste i forhold til redigeringen din
anirahtak Skrevet 4. januar 2012 #20982 Skrevet 4. januar 2012 Ligger et svar til deg i den andre tråden din, var bare litt sen å poste i forhold til redigeringen din Takk for svar! Jeg vet egentlig ikke hva jeg har, bare ba han om å ta det som kom til å se mest naturlig ut! Det var vel derfor han testet ut forskjellige størrelser. Gir det nok litt mer tid, men er så vanskelig å være tålmodig når man er så spent på resultatet;)
Judge Judy Skrevet 4. januar 2012 #20983 Skrevet 4. januar 2012 Har du ikke fått med deg noe papirer på hva du har fått da? Jeg har ikke operert selv, så vet ikke hvordan slikt fungerer. Men hadde det vært meg hadde jeg sikkert krevd journalen min med en gang jeg våknet, om jeg kjenner meg selv rett^^
Mia88 Skrevet 4. januar 2012 #20984 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har ikke vært syk etter operasjonen (litt rart egentlig når jeg tenker meg om - jeg pleier jo "alltid" å få influensa eller noe) så jeg vet ikke. Men merker at jeg har "gode og mindre gode dager" med puppene også. Noen dager kjenner jeg ingenting, mens andre dager (hvis jeg er sliten eller noe) er det litt ubehagelig at kjæresten tar på de feks. Og noen ganger er brystvortene sinnsykt følsomme! Hehe snakket med kirurgen jeg.hun sa de mest sansynlig var såre fordi nervene fester seg og følelsen kommer tilbake. jeg er på 4.uke i dag og niplene mine er SYKT såre og følsomme hyler til bare noen kommer inntil meg. hehe. men det går vel over etterhvert satser jeg på ^^
Mia88 Skrevet 4. januar 2012 #20985 Skrevet 4. januar 2012 Hjelp!!! Jeg har et lite problem som jeg er litt bekymret over. Jeg tok silikoninnlegg 12 desember 2011, og har 300cc i hver pupp. Jeg sa på forhånd til legen at jeg ville at det skulle se mest mulig naturlig ut, og siden jeg var rimelig flat fra før av ville jeg ha max 75C. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, synes de er veldig fine! Det eneste er at det høyre brystet er litt større enn det andre. Har vært slik hele tiden, men da jeg ringte klinikken ca en uke etter operasjonen sa de at dette var normalt, og at det var fordi de hadde "rotet litt mer rundt" og prøvd forskjellige størrelser på den siden. Men når har det gått tre uker og det er ennå en forskjell. Det høyre brystet er mye ømmere og mer hovent enn det andre, og det virker som om det "begynner" litt høyere oppe på brystkassen enn det andre. I tillegg har jeg hatt forskjellige smerter i høøyre og venstre. Høyre har liksom konstant vært mer ømt, mens i venstre har jeg hatt en mye vondere og "synkende" følelse i det jeg har stått opp fra sofaer og senger. Vurderer å ringe legen, men vil liksom ikke kaste vekk tiden hans visst dette er vanlig, og noe mange opplever! Noen som har samme problemet?? Setter STOR pris på svar, føler jeg har ringt og "mast" litt på klinikken et par ganger, så tør ikke ringe meg:/ Klem! Jeg fikk beskjed av min klinikk om å ta kontakt med en gang hvis det ble foeskjelel på brystene,enten i størrelse elelr smerte,hovenhet,hardhet,farge osv. fordi det kunne dreie seg om blødning,betennelse eller kapsling av protesen. kanskje lurte å kontakte dem,bare for å være sikker? blås i om de syns du "maser" jeg har spurt så mange spørsmål til min kirurg at hun nå bare kaller meg "hun som maser" men det kan være alvorlig.så greit å være sikker
Chicka Skrevet 4. januar 2012 #20986 Skrevet 4. januar 2012 vel vanskelig å si siden du har macrolane...de vil nok bli en ca 70d i starten men så krympe etterhvert som macrolanen forsvinner.... jeg gikk jo som sagt opp 2cup str med 260 og 280cc. fra 70b til 70d...men ja jeg vet hva du mener...selv om jeg er 70d ser jeg ikke ut som en "d-cup..".med klær på ser det vel ut som b/c cup... 70c i h&m var for stort til meg så tipper du vil du jo få større en planlagt i starten...men det blir nok bra skal du se...du må nok bare vente litt lengre enn oss andre for vite det endelige resultater siden de vil krympe en del de neste mnd.. Macrolane varer vel ca 1år? Varer ca et år ja, men jeg har fått en liten kapseldannelse i den ene puppen. Så er mulig det tar enda litt lenger tid. Skulle ønske alt var borte nå! Men å bruke 70D i HM/cubus+ bher er PERFEKT:D så håper jeg for ca som deg:D
Michelle81 Skrevet 5. januar 2012 #20987 Skrevet 5. januar 2012 Varer ca et år ja, men jeg har fått en liten kapseldannelse i den ene puppen. Så er mulig det tar enda litt lenger tid. Skulle ønske alt var borte nå! Men å bruke 70D i HM/cubus+ bher er PERFEKT:D så håper jeg for ca som deg:D eneste dumme er at h&m ikke selger 70D...då kan ikke lenger kjøpe undertøy der....Men fant nettopp ut at cubus selger mange fine bher i både 65d og 70d :-) også det beste av alt fikk undertøy fra victoria secret nettopp...aldri vært så kjekt å shoppe før!!!!
little Skrevet 5. januar 2012 #20988 Skrevet 5. januar 2012 Imorgen skal jeg opereres. Jeg er KJEMPE spent. Jeg skal strax ta denne antibiotikan, og lurer på om den gir noe ubehag?? Er det noen som har reagert? Jeg tenkte kanskje det kan være greit å ta den sammen med litt mat nå i 20 tiden!? Og etterpå skal jeg vaske meg med denne Hibiscrub. Også lurer jeg veldig på hvordan det blir etter operasjonen? kan man i det HELE tatt klare seg selv? reise seg opp? gå på do? lage seg mat ol?? Blir kjempe glad for alle svar jeg kan få
anirahtak Skrevet 5. januar 2012 #20990 Skrevet 5. januar 2012 Imorgen skal jeg opereres. Jeg er KJEMPE spent. Jeg skal strax ta denne antibiotikan, og lurer på om den gir noe ubehag?? Er det noen som har reagert? Jeg tenkte kanskje det kan være greit å ta den sammen med litt mat nå i 20 tiden!? Og etterpå skal jeg vaske meg med denne Hibiscrub. Også lurer jeg veldig på hvordan det blir etter operasjonen? kan man i det HELE tatt klare seg selv? reise seg opp? gå på do? lage seg mat ol?? Blir kjempe glad for alle svar jeg kan få hei! jeg merket ihvertfall ikke noe ubehag ved antibiotika, men jeg tok den litt senere på kvelden, rett før jeg la meg. Fikk beskjed om å vaske hele kropp + hår med hibiscrub dagen før, og deretter bare kroppen på operasjonsdagen! etter operasjonen ble jeg veldig groggy og omtåket da jeg våknet fra narkosen, og trengte noen timer til å komme meg etter det. Måtte ha hjelp til å reise meg opp og ned fra sofaen, og opp og ned fra do. Kunne ikke lage mat selv, måtte ha hjelp til det. Verste smerten kom når jeg hadde lagt meg ned, og skulle reise meg opp igjen, da kjentes det ut som om innleggende sank nedover! men man må jo uansett ha noen til å hjelpe seg første dagen, så da burde det gå greit! håper dette hjalp:)
anirahtak Skrevet 5. januar 2012 #20991 Skrevet 5. januar 2012 Jeg fikk beskjed av min klinikk om å ta kontakt med en gang hvis det ble foeskjelel på brystene,enten i størrelse elelr smerte,hovenhet,hardhet,farge osv. fordi det kunne dreie seg om blødning,betennelse eller kapsling av protesen. kanskje lurte å kontakte dem,bare for å være sikker? blås i om de syns du "maser" jeg har spurt så mange spørsmål til min kirurg at hun nå bare kaller meg "hun som maser" men det kan være alvorlig.så greit å være sikker Okei! jeg ble litt stresset her nå, så ringte og bestilte time hos legen. Satser på at det ikke er noe alvorlig! Men virker som de tar litt lettere på det hos den klinikken jeg går til, for de sa det var litt tidlig med tre uker, og at det sikkert ikke var noe gale. Men better safe then sorry, vil heller gå til legen en gang for mye enn en gang for lite;)
anirahtak Skrevet 5. januar 2012 #20992 Skrevet 5. januar 2012 Jeg fikk beskjed av min klinikk om å ta kontakt med en gang hvis det ble foeskjelel på brystene,enten i størrelse elelr smerte,hovenhet,hardhet,farge osv. fordi det kunne dreie seg om blødning,betennelse eller kapsling av protesen. kanskje lurte å kontakte dem,bare for å være sikker? blås i om de syns du "maser" jeg har spurt så mange spørsmål til min kirurg at hun nå bare kaller meg "hun som maser" men det kan være alvorlig.så greit å være sikker Okei! jeg ble litt stresset her nå, så ringte og bestilte time hos legen. Satser på at det ikke er noe alvorlig! Men virker som de tar litt lettere på det hos den klinikken jeg går til, for de sa det var litt tidlig med tre uker, og at det sikkert ikke var noe gale. Men better safe then sorry, vil heller gå til legen en gang for mye enn en gang for lite;)
anirahtak Skrevet 5. januar 2012 #20993 Skrevet 5. januar 2012 Har du ikke fått med deg noe papirer på hva du har fått da? Jeg har ikke operert selv, så vet ikke hvordan slikt fungerer. Men hadde det vært meg hadde jeg sikkert krevd journalen min med en gang jeg våknet, om jeg kjenner meg selv rett^^ Fikk med meg en lapp hvor det sto strl på innlegg. Jeg ba bare på forhånd om å få det så naturlig som mulig, og overlot resten til kirurgen. Visste at han var flink da jeg hadde en god venninne som tok samme med veldig bra resultat. Er sikker på at de fortalte meg og viste meg alt etter operasjonen, men jeg var så omtåket og rett og slett høy etter narkosen at jeg ikke husker noen ting av det de sa:p Kom meg ikke helt fra narkoserusen før jeg kom hjem og da tenkte jeg ikke så mye mer på det!
Chicka Skrevet 5. januar 2012 #20994 Skrevet 5. januar 2012 Imorgen skal jeg opereres. Jeg er KJEMPE spent. Jeg skal strax ta denne antibiotikan, og lurer på om den gir noe ubehag?? Er det noen som har reagert? Jeg tenkte kanskje det kan være greit å ta den sammen med litt mat nå i 20 tiden!? Og etterpå skal jeg vaske meg med denne Hibiscrub. Også lurer jeg veldig på hvordan det blir etter operasjonen? kan man i det HELE tatt klare seg selv? reise seg opp? gå på do? lage seg mat ol?? Blir kjempe glad for alle svar jeg kan få åååh, masse lykke til:D:D!!! fint at du fortsatt er litt nyoperert når jeg er ferdig, men fortsatt har litt erfaring så jeg kan spørre deg om masse! Men jeg lurer også på om hva jeg skal gjøre med piercingene mine? Jeg har noen i øra som sitter fast, har ikke peiling på hvordan jeg tar de ut
Chicka Skrevet 6. januar 2012 #20995 Skrevet 6. januar 2012 Nå føler jeg bombanderer greia her. Men er det noen som har kjøpt noen andre gode sportsbher enn det dere fikk (triumph. om dere har fått noe annet så hadde det vært snilt om dere delte det )? Husker da jeg måtte gå med den shit triumph bhen, ikke gøy! vond!
Chicka Skrevet 7. januar 2012 #20996 Skrevet 7. januar 2012 little! Hvordan gikk det:D? Hallo, hvor blir det av folk?
usikker28 Skrevet 7. januar 2012 #20997 Skrevet 7. januar 2012 Heihei Etter å ha lest mange sider i dette forumet bestemte jeg meg for å delta. Har etter lang tid bestemt meg for å ta silikon. Legen anbefalte med 240cc, men jeg ville ha mer så han sa at jeg maks kunne ta 290cc for å få det naturlig. Har lyst på en full C cup, men det er kanskje ikke mulig med rundt 280? Alle de som har lagt ut bilde har fått et kjempefint resultat!! Gleder meg veldig selv!
little Skrevet 8. januar 2012 #20998 Skrevet 8. januar 2012 little! Hvordan gikk det:D? Hallo, hvor blir det av folk? Hei Chicka:=) Nå er jeg inne på nettet på dataen igjen. Har bare brukt mobilen tidligere i helgen. Alt har gått fint med meg. Og jeg kommer meg for hver time som går føler jeg. Har jo selvfølgelig hatt en del smerter, men ikke noe som ikke er overkommelig :gjeiper: Når skal du inn?
little Skrevet 8. januar 2012 #20999 Skrevet 8. januar 2012 Hei dere:=) Du jeg ble operert på fredag morgen. Også lurte jeg på om jeg idag kunne bli med ut å kjøre en tur med bil?? er ikke noe galt i det, om jeg orker det?
Chicka Skrevet 8. januar 2012 #21000 Skrevet 8. januar 2012 har ikke erfaring så kan nok ikke si noe. Men det er jo ingen folk her lenger :S Skal inn 19 januar:D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå