amn Skrevet 7. juni 2007 #2081 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er 1.60 og veier 54 kg. Hvilken kirurg skal operere deg? Jeg opereres av dr. Schistad, så det gjør kanskje du også, siden vi har samme dag. Ja, det blir kjempespennende. Man har jo en forestilling om hvordan man gjerne vil ha det, men så er det jo umulig å si på forhånd eksakt hvordan resultatet vil bli. Men etter all sannsynlighet blir vi nok fornøyde Vienna: Hvordan går det med deg nå? Hvordan er formen og hva/hvor mye er du istand til å gjøre etter 2 uker? Jeg hadde blitt glad for en "tilstandsrapport" Ja vi skal ha samme lege ja Når på dagen skal du inn? Vi blir nok fornøyde
Vienna Skrevet 7. juni 2007 #2082 Skrevet 7. juni 2007 Hei alle sammen! Gjett hvem som fryder seg med flotte pupper i sommersola.....lykke:) Det er i dag to uker siden jeg fikk operert inn 280 over muskel, og tilstanden min er som foelger: Jeg er rett og slett et syn! Neida, men jeg er saa veldig, veldig fornoeyd, bare...ok, de kunne ha vaert litt stoerre (skulle ha hoert paa deg, Cee Cee!), men med tanke paa spoersmaal fra omverdenen (som er et veldig viktig punkt for meg), saa var det nok smartest av meg aa ikke ta mer enn 280 (over muskel). Hadde en liten B fra foer, og har naa en liten C, helt perfekt til mine 1.71 cm og 56 kg. Se ut som en B i de fleste klaer, men som en definitiv C i sommerens tunika-mote. For ikke aa snakke om i push-up. Foeles fantastisk aa endelig ha noe ordentlig aa faktisk pushe up! Ikke at jeg kan gaa med push-up ennaa, men maatte jo proeve litt hjemme, da... Jeg har faatt helt naturlig overgang mellom brystvegg og implantat, og de ser allerede veldig ekte ut etter kun to uker. Den venstre puppen er myk og fin, men har fremdels litt smaa-smerter i arret. Har ikke saar hud, men har opplevd en og annen stikining i brystvorten (som ikke er vonde bare rare). Den hoyre puppen derimot, er fremdeles hard,vond og oem, vondt i arret og saa saar i huden at selv en bomulls-BH kjennes ut som sandpapir....hm...er litt bekymret for akkurat dette, men har hoert at det er veldig vanlig at brystene heles i ulikt tempo. Den hoyre puppen ligger liksom en uke paa etterskudd i forhold til den venstre...haaper dette gaar fort over! Har noen opplevd noe lignende? Skal man ha vondt saa lenge....? Takknemlig for svar:) Ellers er jeg bare lykkelig om dagen, og oensker dere som skal opereres snart masse lykke til, det blir SAA bra! Stor klem fra Vienna
CeeCee Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #2083 Skrevet 7. juni 2007 Hei alle sammen! Gjett hvem som fryder seg med flotte pupper i sommersola.....lykke:) Det er i dag to uker siden jeg fikk operert inn 280 over muskel, og tilstanden min er som foelger: Jeg er rett og slett et syn! Neida, men jeg er saa veldig, veldig fornoeyd, bare...ok, de kunne ha vaert litt stoerre (skulle ha hoert paa deg, Cee Cee!), men med tanke paa spoersmaal fra omverdenen (som er et veldig viktig punkt for meg), saa var det nok smartest av meg aa ikke ta mer enn 280 (over muskel). Hadde en liten B fra foer, og har naa en liten C, helt perfekt til mine 1.71 cm og 56 kg. Se ut som en B i de fleste klaer, men som en definitiv C i sommerens tunika-mote. For ikke aa snakke om i push-up. Foeles fantastisk aa endelig ha noe ordentlig aa faktisk pushe up! Ikke at jeg kan gaa med push-up ennaa, men maatte jo proeve litt hjemme, da... Jeg har faatt helt naturlig overgang mellom brystvegg og implantat, og de ser allerede veldig ekte ut etter kun to uker. Den venstre puppen er myk og fin, men har fremdels litt smaa-smerter i arret. Har ikke saar hud, men har opplevd en og annen stikining i brystvorten (som ikke er vonde bare rare). Den hoyre puppen derimot, er fremdeles hard,vond og oem, vondt i arret og saa saar i huden at selv en bomulls-BH kjennes ut som sandpapir....hm...er litt bekymret for akkurat dette, men har hoert at det er veldig vanlig at brystene heles i ulikt tempo. Den hoyre puppen ligger liksom en uke paa etterskudd i forhold til den venstre...haaper dette gaar fort over! Har noen opplevd noe lignende? Skal man ha vondt saa lenge....? Takknemlig for svar:) Ellers er jeg bare lykkelig om dagen, og oensker dere som skal opereres snart masse lykke til, det blir SAA bra! Stor klem fra Vienna Så bra å høre at du er fornøyd Vienna Nyt dem!! Hilsen -CeeCee-
Gjest puselabb Skrevet 7. juni 2007 #2084 Skrevet 7. juni 2007 Ja vi skal ha samme lege ja Når på dagen skal du inn? Vi blir nok fornøyde Kl. 10.00 skal jeg opereres. Grue/gleder meg!
Gjest puselabb Skrevet 10. juni 2007 #2085 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har bltt spurt om å passe en hund (stor rase) to uker etter operasjonen min. Så lurer jeg på om dette er lurt. Ville dere her inne som er operert vært i form til det? (gå turer med en hund som drar, kanskje hopper på deg når du kommer) Jeg vet liksom ikke hvor pigg man føler seg etter to uker, kan man bevege seg "fritt"? Eller er man fortsatt litt handlingshemmet? Jeg vil gjerne gjøre denne tjenesten, og tenkte først at det ikke blir noe problem to uker etter, men så ble jeg usikker...
Vienna Skrevet 10. juni 2007 #2086 Skrevet 10. juni 2007 Jeg har bltt spurt om å passe en hund (stor rase) to uker etter operasjonen min. Så lurer jeg på om dette er lurt. Ville dere her inne som er operert vært i form til det? (gå turer med en hund som drar, kanskje hopper på deg når du kommer) Jeg vet liksom ikke hvor pigg man føler seg etter to uker, kan man bevege seg "fritt"? Eller er man fortsatt litt handlingshemmet? Jeg vil gjerne gjøre denne tjenesten, og tenkte først at det ikke blir noe problem to uker etter, men så ble jeg usikker... Hm...tror nok jeg hadde vært i form til det, MEN så er det det med å ta det med ro den første tiden, da...man skal jo helst ikke en gang støvsuge før etter to-tre uker, og det kan jo være ganske tungt å gå med en stor hund som drar. Det er nå to og en halv uke siden jeg opererte, og jeg har fremdeles ganske vondt i den høyre puppen, så jeg ville nok vært litt skeptisk. Er det forresten normalt å ha såpass vondt etter to og en halv uke, noen som vet? Tror jeg må ringe kirurgen i morgen og spørre.
dwood333 Skrevet 11. juni 2007 #2087 Skrevet 11. juni 2007 Hei tok bryst forstørrelse i Mars jeg,men nå kjenner jeg en sånn streng som går fra puppen og inni armhulen??? Kjenner det veldig bra når jeg holder hånden over hode,hva kan dette være ?? noen som har opplevd dette
emmeli Skrevet 11. juni 2007 #2088 Skrevet 11. juni 2007 Hei tok bryst forstørrelse i Mars jeg,men nå kjenner jeg en sånn streng som går fra puppen og inni armhulen??? Kjenner det veldig bra når jeg holder hånden over hode,hva kan dette være ?? noen som har opplevd dette Heisan Jeg opererte også i mars og jeg hadde og en slik streng som gikk under brystet og litt nedover. Ganske ubehagelig.. Men jeg hørte med andre som hadde operert og de hadde og hatt slik så jeg regnet med at det var ganske normalt.. Det har gått bort hos meg nå, så jeg håper din og forsvinner snart..
Gjest puselabb Skrevet 11. juni 2007 #2089 Skrevet 11. juni 2007 Hm...tror nok jeg hadde vært i form til det, MEN så er det det med å ta det med ro den første tiden, da...man skal jo helst ikke en gang støvsuge før etter to-tre uker, og det kan jo være ganske tungt å gå med en stor hund som drar. Det er nå to og en halv uke siden jeg opererte, og jeg har fremdeles ganske vondt i den høyre puppen, så jeg ville nok vært litt skeptisk. Tusen takk for svar Vienna Jeg må nok revurdere det ja.
Kvelerslangen Skrevet 12. juni 2007 #2090 Skrevet 12. juni 2007 Hei alle sammen Jeg har lest de nyeste innleggene, - spennende med dere som skal opereres nå i juni da! Drømmer om nye pupper selv, men har ikke vært i konsultasjon ennå. Vurderer å gjøre meg ferdig med barneproduskjonen først, men synes det er så lenge å vente... Kanskje nye pupper først og bli gravid om et år... hm... Har vært i mammografi da! Det er jo anbefalt leste jeg, å være til mamografi før operasjon.. God sommer til alle!
amn Skrevet 13. juni 2007 #2091 Skrevet 13. juni 2007 Hei igjen. Sitter her og gleder meg veldig mye til den 19 nå. Men har blitt så usikker angående størelsen. Legen snakka om å legge inn 300 i den ene puppen og 320 i den andre. Er dette mye? Ble dere enige med legen om en annen størelse operasjons dagen?
Vienna Skrevet 15. juni 2007 #2092 Skrevet 15. juni 2007 Hei igjen. Sitter her og gleder meg veldig mye til den 19 nå. Men har blitt så usikker angående størelsen. Legen snakka om å legge inn 300 i den ene puppen og 320 i den andre. Er dette mye? Ble dere enige med legen om en annen størelse operasjons dagen? Hei! 300/320 er IKKE mye! Jeg la inn 280 for tre uker siden, og med klaer paa ser det ut som en alminnelig B-cup. Den faktiske BH-stoerrelsen min er 75C, men som sagt, det ser ikke slik ut med klaer. Legen min anbefalte 300 til meg ogsaa, men jeg var livredd for at de skulle bli for store, saa jeg endte paa 280 (som jeg synes var aa virkelig ta hardt i..!). Er fornoeyd med resultatet, men skulle nok gjerne hatt litt stoerre (350, kanskje?). Saa hoer paa legen din du! Jeg proevde ogsaa ristesten paa forhaand, og fant ut at for mitt vedkommende gav den ikke noe riktig bilde av hvordan det ville bli seende ut. Jeg styrte voldsomt med akkurat dette husker jeg, saa paa bilder opp, ned og i mente, og klarte ikke sa bestemme meg foer ti minutter foer jeg skulle opereres. Begynta paa 220, men legen forhandlet seg frem til 280 (og han hadde helt rett i sin overbevisning om at jeg kom til aa ville ha stoerre enn bare 220!) saa jeg er glad jeg hoerte paa ham. Men det var jo selvfoelgelig bare min erfaring. Akk, valgets kvaler! Lykke blir det uansett:)
amn Skrevet 15. juni 2007 #2093 Skrevet 15. juni 2007 Hei! 300/320 er IKKE mye! Jeg la inn 280 for tre uker siden, og med klaer paa ser det ut som en alminnelig B-cup. Den faktiske BH-stoerrelsen min er 75C, men som sagt, det ser ikke slik ut med klaer. Legen min anbefalte 300 til meg ogsaa, men jeg var livredd for at de skulle bli for store, saa jeg endte paa 280 (som jeg synes var aa virkelig ta hardt i..!). Er fornoeyd med resultatet, men skulle nok gjerne hatt litt stoerre (350, kanskje?). Saa hoer paa legen din du! Jeg proevde ogsaa ristesten paa forhaand, og fant ut at for mitt vedkommende gav den ikke noe riktig bilde av hvordan det ville bli seende ut. Jeg styrte voldsomt med akkurat dette husker jeg, saa paa bilder opp, ned og i mente, og klarte ikke sa bestemme meg foer ti minutter foer jeg skulle opereres. Begynta paa 220, men legen forhandlet seg frem til 280 (og han hadde helt rett i sin overbevisning om at jeg kom til aa ville ha stoerre enn bare 220!) saa jeg er glad jeg hoerte paa ham. Men det var jo selvfoelgelig bare min erfaring. Akk, valgets kvaler! Lykke blir det uansett:) Vanskelig dette ja. Jeg har vel en 85 B nå og ønsker meg en D,derfor jeg lurer på om 300 nok til å gi meg dette
Gjest puselabb Skrevet 15. juni 2007 #2094 Skrevet 15. juni 2007 Vanskelig dette ja. Jeg har vel en 85 B nå og ønsker meg en D,derfor jeg lurer på om 300 nok til å gi meg dette Jeg har en 80b nå. Da jeg var på konsultasjon ble vi enige om å legge inn 320 i hver, etter at jeg hadde prøvd ulike protesestørrelser. Etterpå viste jeg kirurgen bilde av hva jeg gjerne vil "oppnå". Da sa han at jeg ville få omtrent den størrelsen ved å legge inn 320. Det var en normal d-cup (ikke liten, ikke helt full). Det er jo individuelt hvor mye man må legge inn for å oppnå den størrelsen man ønsker seg, vi er jo alle ulikt bygd. Derfor er det vanskelig å si om 300/320 vil gi deg en d-cup. (men hvis jeg skal synse så tror jeg det, med tanke på at vi har lik cup-str. i utgangspunktet)
amn Skrevet 16. juni 2007 #2095 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har en 80b nå. Da jeg var på konsultasjon ble vi enige om å legge inn 320 i hver, etter at jeg hadde prøvd ulike protesestørrelser. Etterpå viste jeg kirurgen bilde av hva jeg gjerne vil "oppnå". Da sa han at jeg ville få omtrent den størrelsen ved å legge inn 320. Det var en normal d-cup (ikke liten, ikke helt full). Det er jo individuelt hvor mye man må legge inn for å oppnå den størrelsen man ønsker seg, vi er jo alle ulikt bygd. Derfor er det vanskelig å si om 300/320 vil gi deg en d-cup. (men hvis jeg skal synse så tror jeg det, med tanke på at vi har lik cup-str. i utgangspunktet) Jeg tror at jeg kommer til å be han legge inn det som det er plass til og at det samtidig skal se bra ut,ikke unaturlig liksom. Vil jo at det skal synes at jeg har gjort det,og har lyst på pupper med litt størelse. Får se hva han sier på operasjonsdagen
Gjest puselabb Skrevet 17. juni 2007 #2096 Skrevet 17. juni 2007 Vienna: Hva hadde du på deg dagen du ble operert? Har hørt at det er lurt med løse klær, og noe som man ikke må dra over hodet. Men jeg har liksom ikke noe.. Og hvordan var det å sove de første nettene? Tok det lang tid før du kunne ligge på siden? Dette kan selvfølgelig også besvares av andre som har operert, takker for svar
amn Skrevet 17. juni 2007 #2097 Skrevet 17. juni 2007 Det skjer ikke mest i denne tråden Men nå er det snart min tur også,gleder meg og gruer meg noe helt sinnykt!
Mariacand Skrevet 18. juni 2007 #2098 Skrevet 18. juni 2007 Hej Ann og Puselabb... Ville ønske jer pøj pøj i morgen. Og glæder mig meget til at få en ordentlig referat. For påtænker selv fornebu klinikken..Skal bare lige have taget mig sammen til at slutte rygning og tage et heletejk..DA burde jeg være klar..Jeg har en meget lille a cup idag..Så skulle gerne bare have en cup større :-) Lykke til i morgen.. Maria :-) :-)
Gjest Opa Skrevet 18. juni 2007 #2100 Skrevet 18. juni 2007 Jeg vil anbefale dere å ikke være så forferdelig opptatt av str på protesa, altså hvor mange gram. For det er veldig individuelt hvordan resultatet blir! Om 300 gir svære pupper til en person, er det ikke sikkert at det blir det samme på en annen! Ta heller med bilder av hva slags pupper dere synes er fine på konsultasjon, så får kirurgen vurdere hvor mya som må legges inn. Selv var jeg en a-cup (som jeg ikke fylte ut) før operasjonen, og vi ble enige om 250 -jeg ville først ha 220, for jeg syntes 250 hørtes mye ut..., han syntes 275-, men etter å ha sjekket med en venninne og rundt om på nettet, var jeg på en konsultasjon til, hvor jeg prøvde 275 protese i bhen. Den var akkurat sånn jeg så ut med bh med masse innlegg, men han fortalte at ca 25% av protesa "forsvinner", derfor ble vi enige om 300. Jeg våknet med 350. Nå har jeg en c-cup. Og jeg er så fornøyd med str! Tenke seg til at jeg egentlig ville ha 220, for 250 "hørtes så mye ut"!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå