Mia88 Skrevet 21. desember 2011 #20961 Skrevet 21. desember 2011 Jeg fikk beskjed av kirurgen at jeg kunne ligge som jeg ville etter første uken. Bare det ikke gjør vondt går det bra. Spilene kan gnage på arrene og gi stygge arr. Bhr med spile punsher også puppene oppover slik at dette kan spille inn på hvordan innleggene gror seg til. Okei det maker jo litt sense. Men går utifra at de ikke blir sånn etter et par- 3 timer med bruk av spile BH ^^
Mia88 Skrevet 22. desember 2011 #20962 Skrevet 22. desember 2011 Må bare mase litt igjen jeg. er det flere enn meg som har blitt syke etter operasjonen? og da mener jeg ikke PGA operasjonen. men som har fått influensa eller forkjølelse og lignende. For jeg har blitt skikkelig forkjøla. og nå verker det noe sykt i puppene. Kan noen si meg om dette er normalt?
enleen Skrevet 24. desember 2011 #20963 Skrevet 24. desember 2011 God jul alle sammen! Håper dere koser dere masse fremover:) Ellers har jeg noen spørsmål... 1. Ble dere oppblåst i magen etter op? Hvor lang tid tok det før det gikk over? Har nå hatt ballongmage i 5 dager, og spiser ikke så veldig mye, så synes det er litt rart.. Magen min er vanligvis paddeflat! Kan det være paraceten som gjør det? 2. Sluttet på p pillene søndag kveld, har enda ikke fått mensen, vanligvis kommer den etter tre dager.. Har dette noe med operasjonen eller medisinene å gjøre? Må også tilføye her at jeg har hoppet over den 2-3 ganger på rad nå, kan det være derfor den ikke kommer? Eller er jeg helt gravid? Juleklemmer
Mia88 Skrevet 25. desember 2011 #20964 Skrevet 25. desember 2011 God jul alle sammen! Håper dere koser dere masse fremover:) Ellers har jeg noen spørsmål... 1. Ble dere oppblåst i magen etter op? Hvor lang tid tok det før det gikk over? Har nå hatt ballongmage i 5 dager, og spiser ikke så veldig mye, så synes det er litt rart.. Magen min er vanligvis paddeflat! Kan det være paraceten som gjør det? 2. Sluttet på p pillene søndag kveld, har enda ikke fått mensen, vanligvis kommer den etter tre dager.. Har dette noe med operasjonen eller medisinene å gjøre? Må også tilføye her at jeg har hoppet over den 2-3 ganger på rad nå, kan det være derfor den ikke kommer? Eller er jeg helt gravid? Juleklemmer Jeg var oppblåst i 2 uker.er helt normalt etter at man har hatt narkose. det med mensen kan jeg desverre ikke svare deg på. kanskje du burde ta den en test hvis den fortsatt ikke har kommet om noen dager,bare for å være sikkert?
MyBoobJob Skrevet 30. desember 2011 #20967 Skrevet 30. desember 2011 Har lest at om du klarer å lage kløft kommer ann på hvordan brystene dine er plassert fra naturen sin side.. Jeg fikk til det gsnske fort... jeg gikk på fest etter uke 3 og tok da på bh og fikk den kløfta da...de kan både presses sammen og oppover....så dette er nok veldig inviduelt Ja det tror jeg også. Puppene mine er naturlig ganske lang fra hverandre så det var litt stort bare..
MyBoobJob Skrevet 30. desember 2011 #20968 Skrevet 30. desember 2011 Må bare mase litt igjen jeg. er det flere enn meg som har blitt syke etter operasjonen? og da mener jeg ikke PGA operasjonen. men som har fått influensa eller forkjølelse og lignende. For jeg har blitt skikkelig forkjøla. og nå verker det noe sykt i puppene. Kan noen si meg om dette er normalt? Jeg har ikke vært syk etter operasjonen (litt rart egentlig når jeg tenker meg om - jeg pleier jo "alltid" å få influensa eller noe) så jeg vet ikke. Men merker at jeg har "gode og mindre gode dager" med puppene også. Noen dager kjenner jeg ingenting, mens andre dager (hvis jeg er sliten eller noe) er det litt ubehagelig at kjæresten tar på de feks. Og noen ganger er brystvortene sinnsykt følsomme! Hehe
Jenny A Skrevet 1. januar 2012 #20969 Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Skal i gang igjen med trening for første gang etter operasjon i morgen. Starter med sykkeltime. Er veldig spendt på hva operasjonen har gjort med brystmusklaturen. Gruer meg litt til vekttrening og styrketrening. Elsker saltimer inspirert av kampsport. Noen som kan fortelle litt om hvordan det var å trene brystmusklaturen etter op? Er nå drøye 9 uker siden operasjon.
maya28 Skrevet 1. januar 2012 #20970 Skrevet 1. januar 2012 Hei ..... Huff huff 2 dager igjen til op. Noen andre so har hatt det som meg . engstelig og lurer på om jeg har valgt rett Gruer meg syykt ,kommer til å riste som bare det .... Er det noe som er lurt å handle inn som ikke står i papirene ?
sjøhest Skrevet 1. januar 2012 #20971 Skrevet 1. januar 2012 Hei jenter. Jeg har noen spm igjen.. Vet noen av dere hvor mange dager ca. etter operasjon jeg ikke kan løfte ungen min på sånn 10 kg? Hvor mye kan en løfte, og når? Kommer sikkert til å ta under muskel, så det blir vel ekstra vondt. Og vi skal flytte ila sommeren, så det blir mye bæring.. Og etter hvor lang tid kan jeg få ryggmassasje? Merkelig spm, men vi skal på spa-ferie i utlandet, og da vil jeg ha det.. Da blir jo overkroppen liksom trykt nedi benken da.. er det ok? Og når en har silikon, kan en behandle puppene litt hardt da? Altså.. kan en massere de litt hardt? Eller blir puppene noe en må være forsiktig med så ikke noe blir ødelagt? Håper på svar!
Grayangel Skrevet 2. januar 2012 #20972 Skrevet 2. januar 2012 Andre operasjon den 13.Januar mest sannsynlig:) 600 eller 650cc under muskel:) Gleder seg!:D
Chicka Skrevet 3. januar 2012 #20973 Skrevet 3. januar 2012 Jeg gleder også meg:D 2 uker og 2 dager igjen! Det er jo ingenting! Men er så redd for å få for store. Jeg vil absolutt ikke ha det, håper virkelig 265 ikke er for mye for meg. Vil bare ha en fyldig b-cup. Men er det noen av dere som har tips/liste over hva man burde skaffe seg på forhånd:D? WIIIII
Grayangel Skrevet 3. januar 2012 #20974 Skrevet 3. januar 2012 265 vil muligens bli mer enn en b-cup. Sett noen her som har fått både C og D av det. Men kommer ann på brystvidde og hvordan puppene dine ser ut nå, om hvor mye 265 vil bli på deg:) Har legen din sagt det vil bli en B, så gjør det sikkert det:)
Chicka Skrevet 3. januar 2012 #20975 Skrevet 3. januar 2012 265 vil muligens bli mer enn en b-cup. Sett noen her som har fått både C og D av det. Men kommer ann på brystvidde og hvordan puppene dine ser ut nå, om hvor mye 265 vil bli på deg:) Har legen din sagt det vil bli en B, så gjør det sikkert det:) Jeg bruker HM-bher i str 70B-C.(Brukte C da jeg hadde størst bryst, og tidligere i år siden jeg har tatt macrolane) Men det er ikke sånn at puppene er det man kan kalle b-cup, ville ha sagt mer en AA (det jeg har naturlig) xD Lyst på en "silikon"-B-cup. Føler det er litt større en enn HM 70B:)
Michelle81 Skrevet 4. januar 2012 #20976 Skrevet 4. januar 2012 Hei jenter. Jeg har noen spm igjen.. Vet noen av dere hvor mange dager ca. etter operasjon jeg ikke kan løfte ungen min på sånn 10 kg? Hvor mye kan en løfte, og når? Kommer sikkert til å ta under muskel, så det blir vel ekstra vondt. Og vi skal flytte ila sommeren, så det blir mye bæring.. Og etter hvor lang tid kan jeg få ryggmassasje? Merkelig spm, men vi skal på spa-ferie i utlandet, og da vil jeg ha det.. Da blir jo overkroppen liksom trykt nedi benken da.. er det ok? Og når en har silikon, kan en behandle puppene litt hardt da? Altså.. kan en massere de litt hardt? Eller blir puppene noe en må være forsiktig med så ikke noe blir ødelagt? Håper på svar! Vel sett flere steder at du bør ikke barnet ditt på iallefall på 2uker....tar ca 2uker for såret til å gro...så det anbefales å ikke løfte mer enn 2kg i disse to ukene...Men kirugen min var til og med skeptisk på at jeg skulle bære hunden min på 5kg noe særlig i d hele tatt på flere uker. Beste er nok å høre hva din kirurg har å si. jeg ville ha massasjetime pga vondt rygg men de sa da måtte jeg sitte for fikk ikke ligge på magen på 6 uker.
Michelle81 Skrevet 4. januar 2012 #20977 Skrevet 4. januar 2012 (endret) Jeg bruker HM-bher i str 70B-C.(Brukte C da jeg hadde størst bryst, og tidligere i år siden jeg har tatt macrolane) Men det er ikke sånn at puppene er det man kan kalle b-cup, ville ha sagt mer en AA (det jeg har naturlig) xD Lyst på en "silikon"-B-cup. Føler det er litt større en enn HM 70B:) vel vanskelig å si siden du har macrolane...de vil nok bli en ca 70d i starten men så krympe etterhvert som macrolanen forsvinner.... jeg gikk jo som sagt opp 2cup str med 260 og 280cc. fra 70b til 70d...men ja jeg vet hva du mener...selv om jeg er 70d ser jeg ikke ut som en "d-cup..".med klær på ser det vel ut som b/c cup... 70c i h&m var for stort til meg så tipper du vil du jo få større en planlagt i starten...men det blir nok bra skal du se...du må nok bare vente litt lengre enn oss andre for vite det endelige resultater siden de vil krympe en del de neste mnd.. Macrolane varer vel ca 1år? Endret 4. januar 2012 av Michelle81
sjøhest Skrevet 4. januar 2012 #20978 Skrevet 4. januar 2012 Vel sett flere steder at du bør ikke barnet ditt på iallefall på 2uker....tar ca 2uker for såret til å gro...så det anbefales å ikke løfte mer enn 2kg i disse to ukene...Men kirugen min var til og med skeptisk på at jeg skulle bære hunden min på 5kg noe særlig i d hele tatt på flere uker. Beste er nok å høre hva din kirurg har å si. jeg ville ha massasjetime pga vondt rygg men de sa da måtte jeg sitte for fikk ikke ligge på magen på 6 uker. Takk for svar. Da kan jeg glemme spaet Og bør vel gjøre det når vi begge har ferie så jeg ikke må bære. Men når kan jeg gå med vanlig bikini da?
Michelle81 Skrevet 4. januar 2012 #20979 Skrevet 4. januar 2012 Takk for svar. Da kan jeg glemme spaet Og bør vel gjøre det når vi begge har ferie så jeg ikke må bære. Men når kan jeg gå med vanlig bikini da? Beste er å tenke 6uker med alt...men du kan nok gå litt i bikini etter 2uker.jeg fikk gå med spile bh i bursdag etter 3uker...det du må være obs på er at bikini ikke gir støtte så vær obs på å ikke være i mye bevegelse og bare for en kort stund Men vær mest forsiktig mhp på sol....du kan få stygge arr hvis du får sol på dem
anirahtak Skrevet 4. januar 2012 #20980 Skrevet 4. januar 2012 Hjelp!!! Jeg har et lite problem som jeg er litt bekymret over. Jeg tok silikoninnlegg 12 desember 2011, og har 300cc i hver pupp. Jeg sa på forhånd til legen at jeg ville at det skulle se mest mulig naturlig ut, og siden jeg var rimelig flat fra før av ville jeg ha max 75C. Jeg er veldig fornøyd med resultatet, synes de er veldig fine! Det eneste er at det høyre brystet er litt større enn det andre. Har vært slik hele tiden, men da jeg ringte klinikken ca en uke etter operasjonen sa de at dette var normalt, og at det var fordi de hadde "rotet litt mer rundt" og prøvd forskjellige størrelser på den siden. Men når har det gått tre uker og det er ennå en forskjell. Det høyre brystet er mye ømmere og mer hovent enn det andre, og det virker som om det "begynner" litt høyere oppe på brystkassen enn det andre. I tillegg har jeg hatt forskjellige smerter i høøyre og venstre. Høyre har liksom konstant vært mer ømt, mens i venstre har jeg hatt en mye vondere og "synkende" følelse i det jeg har stått opp fra sofaer og senger. Vurderer å ringe legen, men vil liksom ikke kaste vekk tiden hans visst dette er vanlig, og noe mange opplever! Noen som har samme problemet?? Setter STOR pris på svar, føler jeg har ringt og "mast" litt på klinikken et par ganger, så tør ikke ringe meg:/ Klem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå