Jenny A Skrevet 13. desember 2011 #20901 Skrevet 13. desember 2011 Klokkeblomst: Lykke til i dag!! Hvem opererer deg? Jeg skal inn på Collosseum neste uke. Ikke for å skremme eller noe og tror ikke det er dette du har altså, men tenkte bare informere allikevel. Det er en komplikasjon som heter double bubble, her er litt info: http://www.locateadoc.com/articles/breast-augmentation-complications-the-double-bubble-1367.html Her er noen bilder: http://www.google.no/search?q=double+bubble+breast&hl=no&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=UkjnTtHtNq7E4gT485nHAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CA0Q_AUoAQ&biw=1692&bih=902 Siden du skrev det med søkk i huden, så tenkte jeg det kunne være vedrt å utelukke i alle fall:) Ja, kan kanskje se ut som det er det det er, men foreløpig langt ifra så ille som de bildene på linken. Ser mer ut som en skygge i underkant av brystene. Vil det utvikle seg og bli verre tror du?
Mia88 Skrevet 13. desember 2011 #20902 Skrevet 13. desember 2011 Jeg har det. Dette skjer hos mange kvinner og kan vare noen få dager, eller uker. Men dette forsvinner etter hvert. bra å vite. min samboer begynte å bli bekymra for at jeg var gravid når han så magen min men jeg forsikret han om at man IKKE får så stor mage over natta hvis man er gravid. hehe den var trill rund liksom. men bittelitt bedre i dag da. håper det går over snart
Mia88 Skrevet 13. desember 2011 #20903 Skrevet 13. desember 2011 i morgen skal jeg på 1 ukes-sjekk ^^ håper på at alt ser bra ut og at det gror som det skal!
Jeanettehelen Skrevet 13. desember 2011 #20904 Skrevet 13. desember 2011 er det flere enn meg som har hatt problemer med magen etter operasjonen? føler meg hoven/oppblåst i magen og har til tider sterke smerter. var fin før operasjonen og oppblåst rett etter. er på dag 5 etter operasjonen og er fortsatt oppblåst i magen og har vondt. sluttet på smertestillende for 3 dager siden fordi jeg ble så dårlig av dem :/ jeag var ikke "på do" på flere dager etter op!! medisinen som gjør det.. etter noen dager var jeg skikkelig hard i magen.. går seg til.
Mia88 Skrevet 13. desember 2011 #20905 Skrevet 13. desember 2011 jeag var ikke "på do" på flere dager etter op!! medisinen som gjør det.. etter noen dager var jeg skikkelig hard i magen.. går seg til. "bra" å høre at jeg ikke er den eneste. begynte å lure litt på om det var noe galt. Men da vet jeg ihvertfall at det er normalt og at det går over
MyBoobJob Skrevet 13. desember 2011 #20906 Skrevet 13. desember 2011 jeag var ikke "på do" på flere dager etter op!! medisinen som gjør det.. etter noen dager var jeg skikkelig hard i magen.. går seg til. Ja fillern, når jeg tenker etter var det slik for meg også! Hehe
StellinaX Skrevet 13. desember 2011 #20907 Skrevet 13. desember 2011 Ja, kan kanskje se ut som det er det det er, men foreløpig langt ifra så ille som de bildene på linken. Ser mer ut som en skygge i underkant av brystene. Vil det utvikle seg og bli verre tror du? Jeg kan litt for lite om dette til å si for sikkert, men jeg tror ikke double bubble er noe som går tilbake av seg selv. Tror det må fikses 8dersom man ønsker det) med evt. kirurgi, og går ut fra at det er noe som kan forverres med tiden pga mer heng etc. Men igjen, dette kan jeg ikke nok om til å si for sikkert. Håper uansett ikke det er dette du har!
Skylines Skrevet 14. desember 2011 #20908 Skrevet 14. desember 2011 Angånde treg mage er det vel hovedsaklig narkosen som gjør det, ettersom tarmsystemet blir "stoppet" under narkose. Jeg opererte beinet i september og slet i flere mnd med treg mage.
.monika.d Skrevet 14. desember 2011 #20909 Skrevet 14. desember 2011 Plus antibiotik tbl, som vi tar kvelden før, gir problemer med magen. Var i undertøys butikken, prøvde forskjelige Triumph bh'er uten push ups. Såååå.... 70F eller 75D (begge var liiiiit trange). 75 c dekker ikke så mye..Prøvde også 75F, men da hvis jeg bøyer meg frem, så er den liiiiit for stor. Så etter noen mnd blir det bare perfekt med 70F eller 75D. Men det ser ikke ut som en stor bryst i det helle tatt
klokkeblomst Skrevet 14. desember 2011 #20910 Skrevet 14. desember 2011 Så er jeg ferdig operert!! I går fikk jeg lagt inn 450cc. Det ser ikke voldsomt ut. Jeg hadde tenkt 350 cc fordi jeg er slank, men da jeg er litt breskuldret passet det bedre med 450. Det hele har gått fint, ingen problem. Men har vært ute på morfin siden og tatt det helt med ro. Ble operert av dr Skolleborg!
MyBoobJob Skrevet 15. desember 2011 #20911 Skrevet 15. desember 2011 Så er jeg ferdig operert!! I går fikk jeg lagt inn 450cc. Det ser ikke voldsomt ut. Jeg hadde tenkt 350 cc fordi jeg er slank, men da jeg er litt breskuldret passet det bedre med 450. Det hele har gått fint, ingen problem. Men har vært ute på morfin siden og tatt det helt med ro. Ble operert av dr Skolleborg! Så bra! Gratulerer så mye Håper formen er grei
MyBoobJob Skrevet 15. desember 2011 #20912 Skrevet 15. desember 2011 OMG! Jeg klarte å lage kløft i dag jenter! Det er første gangen jeg klarer å presse puppene sammen uten at det gjør vondt og det føles ut som om de har løsnet litt og satt seg på plass liksom.. Tar det som et godt tegn jeg..
enleen Skrevet 15. desember 2011 #20913 Skrevet 15. desember 2011 OMG! Jeg klarte å lage kløft i dag jenter! Det er første gangen jeg klarer å presse puppene sammen uten at det gjør vondt og det føles ut som om de har løsnet litt og satt seg på plass liksom.. Tar det som et godt tegn jeg.. Gratulerer! Heldiggris, jeg vil også ha kløft! Jeg opereres på mandag, vil det ta nesten 3 måneder før jeg også kan "lage kløft"?
.monika.d Skrevet 15. desember 2011 #20914 Skrevet 15. desember 2011 Gratulerer Klokkeblomst!!!! hvordan føler du deg? MyBoobJob Jeeehh!! Så bra! Gratulerer!!
Michelle81 Skrevet 16. desember 2011 #20915 Skrevet 16. desember 2011 Gratulerer! Heldiggris, jeg vil også ha kløft! Jeg opereres på mandag, vil det ta nesten 3 måneder før jeg også kan "lage kløft"? Har lest at om du klarer å lage kløft kommer ann på hvordan brystene dine er plassert fra naturen sin side.. Jeg fikk til det gsnske fort... jeg gikk på fest etter uke 3 og tok da på bh og fikk den kløfta da...de kan både presses sammen og oppover....så dette er nok veldig inviduelt
.monika.d Skrevet 16. desember 2011 #20916 Skrevet 16. desember 2011 Jenter, hvor kjøper dere spileløs bh'er?
enleen Skrevet 16. desember 2011 #20917 Skrevet 16. desember 2011 Har lest at om du klarer å lage kløft kommer ann på hvordan brystene dine er plassert fra naturen sin side.. Jeg fikk til det gsnske fort... jeg gikk på fest etter uke 3 og tok da på bh og fikk den kløfta da...de kan både presses sammen og oppover....så dette er nok veldig inviduelt Åå, da så! Satser på jeg er like heldig som deg da :D hehe Vet du forresten noe om hvor lenge man bør vente med å drikke alkohol eller gå på fest etter op?
Michelle81 Skrevet 16. desember 2011 #20918 Skrevet 16. desember 2011 Jenter, hvor kjøper dere spileløs bh'er? Mange fine på nelly.com :-)
klokkeblomst Skrevet 16. desember 2011 #20919 Skrevet 16. desember 2011 Takk!! Jeg føler meg noenlunde. Nå er jeg på tredje dag, og sluttet på morfinen i går. Det merker jeg. Synes det er mer vondt i dag. Men i morgen kan jeg dusje og da får jeg jo også se for første gang. Det blir spennende. Så nå må jeg bare bite i meg de siste smertene og sove sittende om natten. Magen min er også ganske oppblåst. Men 450 cc er slett ikke oversize på meg. D blir mindre altså hvilket er bra.
Jeanettehelen Skrevet 16. desember 2011 #20920 Skrevet 16. desember 2011 Takk!! Jeg føler meg noenlunde. Nå er jeg på tredje dag, og sluttet på morfinen i går. Det merker jeg. Synes det er mer vondt i dag. Men i morgen kan jeg dusje og da får jeg jo også se for første gang. Det blir spennende. Så nå må jeg bare bite i meg de siste smertene og sove sittende om natten. Magen min er også ganske oppblåst. Men 450 cc er slett ikke oversize på meg. D blir mindre altså hvilket er bra. Er ganske så vanlig at magen er oppblåst. Tror det gikk opp til en uke før jeg "var på do"! Så prøv å følg med.. Herlig tid i vente!!! :D (med tanke på smerter og sånt )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå