Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

vel jeg er nesten som deg...er 162 og 54kg... er 69-70cm under brystet...hadde 70b i str før...la inn 260 og 280cc over muskel... er nå 70d/65E og fått høre at de passer bra til kroppen min og ikke ser noe unaturlig store ut...jeg kan sende bilde i bikini

Jaa! Hadde vært supert om du kunne gjøre det:D Men nå er det jo sånn at innleggene over muskel blir større da "/ Men nå er jeg kanskje litt smalere (er 68cm maks under brystet), så det er kanskje perfekt:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:fnise: Så flott!!!!!!!! Jeg kan bruke mine amme bh-en :sjenert: Hvor mye har du rund puppene?

Hø? Hvor mye jeg har rundt puppene?

Skjønte ikke helt den jeg :klo::rodme:

Jeg bruker en sportsbh i 80C nå da, men har den på innerste hakket.

Kirurgen tror jeg kommer til å bruke 75D når jeg kan bruke bh igjen. Men slik det spg ut i dag så hjelper ikke en cupstr opp mye, når jeg skulle prøve 75C.

Så kanskje jeg må opp i cup og str rundt for å finne en.

Jeg har lagt inn 375 & 350..... Nå svarte jeg på alt jeg kunne tenke rundt str, for å se om jeg svarte deg riktig :fnise:

Skrevet

Jaa! Hadde vært supert om du kunne gjøre det:D Men nå er det jo sånn at innleggene over muskel blir større da "/ Men nå er jeg kanskje litt smalere (er 68cm maks under brystet), så det er kanskje perfekt:D

Jepp bildene skal ligge i innboksen din nå :)

ja under muskel blir det litt mindre... et "tap" på 10-15%. Du må og huske på at din str blir antall cc du har nå pluss antall cc i innlegg, lurest er å ta litt mer enn du hadde tenkt for det blir ofte litt mindre enn du hadde sett for deg. Jeg skulle egentlig ha 240cc og 260cc men på operasjonsdagen sa jeg at jeg ville ha litt mer så tok 260cc og 280cc.

Jeg har også høy profil og det er jeg glad jeg gjorde for jeg er så smal oppe at jeg tror moderat ville blitt for bredt...er iallefall akkurat passe bredde nå.

Skrevet

Da har jeg fått meg time Idag kl 16:30 så da får jeg sjekket alt jeg tenker på :)

Skrevet

Hvordan var nettene i den første uken deres ? Føler/ følte dere at der var vondt på brystene når dere la dere ned ? Føler det skjer ganske så med en gang jeg legger meg bak, At det begynner å pulserende og dunke i puppene, især den med størst protese. Må ta smertestillende på natten da det ødelegger søvnen min. På dagen og med en gang jeg reiser meg og får annet "trykk" er der 0 problem.

Noen andre som kjenner til dette ?

Har akkurat det samme "problemet" som deg :) Når jeg skal legge meg ned,eller reise meg opp fra liggende stilling,så gjøre dt ganske vondt i puppene. men når jeg først er oppe og går,så går det veldig greit. men er litt vondt å bøye seg framover.Jeg har sluttet å ta smertestillende for jeg ble så utrolig kvalm av dem. :/

Skrevet

Må innrømme at jeg ELSKER puppene mine ^^ selv om de fortsatt er harde og sprengte så er jeg kjempefornøyd!

har str 80D i støtte BH. jeg som hadde for små pupper til å i det heletatt bruke BH uten spiler og puter i!

det føles ikke som om det er mine pupper ennå.men det har jo ikke gått 1 uke en gang ^^

Noen som kan si meg når dere begynte å føle det naturlig å ha dem der?

:)

Skrevet

Hei alle sammen!

Så er jeg noenlunde klar til min operasjon på Colosseum i morgen kl.1030. Ser noen har tatt smertestillende dagen før. Jeg har fått beskjed om å ta smertestillende 3-4 timer før operasjon?

Skrevet

Jepp bildene skal ligge i innboksen din nå :)

ja under muskel blir det litt mindre... et "tap" på 10-15%. Du må og huske på at din str blir antall cc du har nå pluss antall cc i innlegg, lurest er å ta litt mer enn du hadde tenkt for det blir ofte litt mindre enn du hadde sett for deg. Jeg skulle egentlig ha 240cc og 260cc men på operasjonsdagen sa jeg at jeg ville ha litt mer så tok 260cc og 280cc.

Jeg har også høy profil og det er jeg glad jeg gjorde for jeg er så smal oppe at jeg tror moderat ville blitt for bredt...er iallefall akkurat passe bredde nå.

Takk! :D Skal ta en titt straks, skjønner ikke helt det med innboksen og sånt jeg xD Jeg har ganske stor omkrets på puppene mine for at de er så flate, så moderat pluss (eler hva det enn nå heter) vil kanskje passe. Men hva vet nå jeg da. Får høre på kirurgen når det er min tur:D Kanskje jeg burde ta litt mer enn utgangspunktet da:) Har en venninne som er ganske mye større enn meg, både bredden og høyden. Hun har også hofter, og tok kun 290 (hadde nesten ingenting fra før av) og jeg syns de er mer enn store nok :O Men blir man kanskje litt "blind" når man har fått seg pupper? For hun mener også at de ikke er så store :S Hun mener også at de ser mindre ut i klær, at hun nesten ikke har noe lissom. Men jeg syns de står virkelig utover! Men super fint:D

Skrevet

Hei hei!

For et fantastisk forum!! Har vært her inne veldig mye de siste dagene. Jeg har konsultasjon på colosseum på onsdag 11.30. Har egentlig vært fast bestemt på å ta "så lite som mulig", men når jeg har lest flere av innleggene blir jeg veldig usikker... Aner jo ikke hvordan det vil se ut når det er inni puppen, hehe ;D Jeg er 1.63 høy og veier 63 kg. Bruker 75 A fra før, hadde egentlig tenkt 220-250 gram, men må jo også høre hva kirurgen har og si. Er veldig opptatt av at det skal se mest mulig naturlig ut. Har dere noen råd å komme med om hvor mye som hadde vært fint og naturlig og legge inn? Vet dere hvordan det er med inntak av alkohol tiden etter op.? Har op. den 19, og det blir jo alltid mye festligheter i romjulen, hehe :) Åååå, jeg gleder/gruer meg nå ;) Ha en fin dag alle sammen :)

Skrevet

Takk! :D Skal ta en titt straks, skjønner ikke helt det med innboksen og sånt jeg xD Jeg har ganske stor omkrets på puppene mine for at de er så flate, så moderat pluss (eler hva det enn nå heter) vil kanskje passe. Men hva vet nå jeg da. Får høre på kirurgen når det er min tur:D Kanskje jeg burde ta litt mer enn utgangspunktet da:) Har en venninne som er ganske mye større enn meg, både bredden og høyden. Hun har også hofter, og tok kun 290 (hadde nesten ingenting fra før av) og jeg syns de er mer enn store nok :O Men blir man kanskje litt "blind" når man har fått seg pupper? For hun mener også at de ikke er så store :S Hun mener også at de ser mindre ut i klær, at hun nesten ikke har noe lissom. Men jeg syns de står virkelig utover! Men super fint:D

Jeg har ihvertfall ikke blitt "blind" ^^ Jeg tok nettopp 300cc i hver og jeg syns mine er større enn forventet. vurderte først å kanskje ta mer.for jeg hadde INGENTING fra før. men 300cc ble bedre enn forventet :) de er jo litt hovne og struttende ennå,men er superfornøyd med størrelsen! :D

Skrevet

Hei hei!

For et fantastisk forum!! Har vært her inne veldig mye de siste dagene. Jeg har konsultasjon på colosseum på onsdag 11.30. Har egentlig vært fast bestemt på å ta "så lite som mulig", men når jeg har lest flere av innleggene blir jeg veldig usikker... Aner jo ikke hvordan det vil se ut når det er inni puppen, hehe ;D Jeg er 1.63 høy og veier 63 kg. Bruker 75 A fra før, hadde egentlig tenkt 220-250 gram, men må jo også høre hva kirurgen har og si. Er veldig opptatt av at det skal se mest mulig naturlig ut. Har dere noen råd å komme med om hvor mye som hadde vært fint og naturlig og legge inn? Vet dere hvordan det er med inntak av alkohol tiden etter op.? Har op. den 19, og det blir jo alltid mye festligheter i romjulen, hehe :) Åååå, jeg gleder/gruer meg nå ;) Ha en fin dag alle sammen :)

I mine papirer står det at jeg kan drikke alkohol 3 dager etter operasjonen. men man må jo ta hensyn til puppene. ^^

Ikke lurt å drikke seg så full at man kan få skadet puppene(fall osv) Men jeg merket at jeg reagerte på LITE alkohol (en slurk) og energidrikker når jeg hadde tatt smertestillende.ble helt rødsprengt og hoven i ansiktet. Vet ikke om jeg er den eneste? kanskje det bare er meg det er noe rart med ^^

Skrevet (endret)

Hei jenter! Var på etterkontrol idag. Alt ser veldig bra ut, veldig naturlig. Hevelser er gått ned, og puppene er allerede ganske myke. :)

Hø? Hvor mye jeg har rundt puppene?

Skjønte ikke helt den jeg :klo::rodme:

Jeg bruker en sportsbh i 80C nå da, men har den på innerste hakket.

Kirurgen tror jeg kommer til å bruke 75D når jeg kan bruke bh igjen. Men slik det spg ut i dag så hjelper ikke en cupstr opp mye, når jeg skulle prøve 75C.

Så kanskje jeg må opp i cup og str rundt for å finne en.

Jeg har lagt inn 375 & 350..... Nå svarte jeg på alt jeg kunne tenke rundt str, for å se om jeg svarte deg riktig :fnise:

:fnise: mente hvor mye har du rund pupper. f.eks jeg har 72cm under , og 89cm på den videste del(under brystvortene mine).

p.s. har alltid tenkt at jeg har 75C amme bh-en. Sjekket idag - den er i str 80C(passer perfekt nå). Betyr det at jeg faktisk endte opp med str 75D???? som jeg vet 75D = 80C. vanskelig å tro, for 89cm rund den videste delen høres ikke så mye ut.

Endret av .monika.d
Skrevet

Hei jenter! Var på etterkontrol idag. Alt ser veldig bra ut, veldig naturlig. Hevelser er gått ned, og puppene er allerede ganske myke. :)

:fnise: mente hvor mye har du rund pupper. f.eks jeg har 72cm under , og 89cm på den videste del(under brystvortene mine).

p.s. har alltid tenkt at jeg har 75C amme bh-en. Sjekket idag - den er i str 80C(passer perfekt nå). Betyr det at jeg faktisk endte opp med str 75D???? som jeg vet 75D = 80C. vanskelig å tro, for 89cm rund den videste del høres ikke så mye ut.

Haha, altså omkretsen liksom under puppene og midt på puppene?

Rundt ryggen?

Det skal jeg ta å måle, for jeg aaaaner ikke :)

Ja om du har 80c så har jeg også lært at dette er 75d :)

Skrevet

er det flere enn meg som har hatt problemer med magen etter operasjonen?

føler meg hoven/oppblåst i magen og har til tider sterke smerter. var fin før operasjonen og oppblåst rett etter.

er på dag 5 etter operasjonen og er fortsatt oppblåst i magen og har vondt. sluttet på smertestillende for 3 dager siden fordi jeg ble så dårlig av dem :/

Skrevet

er det flere enn meg som har hatt problemer med magen etter operasjonen?

føler meg hoven/oppblåst i magen og har til tider sterke smerter. var fin før operasjonen og oppblåst rett etter.

er på dag 5 etter operasjonen og er fortsatt oppblåst i magen og har vondt. sluttet på smertestillende for 3 dager siden fordi jeg ble så dårlig av dem :/

Jeg har det. Dette skjer hos mange kvinner og kan vare noen få dager, eller uker. Men dette forsvinner etter hvert.

Skrevet

Vært på kontroll og alt var i skjønneste orden =D

Fornebuklinikken, de som arbeider der, alle ledd - samt verdens beste kirurg Dr. Pål Schistad - er virkelig å anbefale ! Kunne ikke vært mer fornøyd med den behandlingen og arbeidet jeg har fått gjort der ! Thumbs up !

Service service service og dyktighet = resultater !

Gir herved min sterkeste og varmeste anbefalning, og føler jeg har gjort leksen min med 4 konsultasjoner på 4 annerkjente klinikker i hovedstaden og havnet altså opp med FORNEBUKLINIKKEN !

Jeg eier ikke ord for hvor takknemmelig jeg er og gleder meg så over å ha fått brystene jeg så lenge har lengtet etter.

Så om noen skulle være i tvil, ikke vær det - dette kan de !

Hilsen en nyoperert og glad jente :)

Skrevet

Fornebuklinikken, de som arbeider der, alle ledd - samt verdens beste kirurg Dr. Pål Schistad - er virkelig å anbefale ! Kunne ikke vært mer fornøyd med den behandlingen og arbeidet jeg har fått gjort der ! Thumbs up !

Gir herved min sterkeste og varmeste anbefalning, og føler jeg har gjort leksen min med 4 konsultasjoner på 4 annerkjente klinikker i hovedstaden og havnet altså opp med FORNEBUKLINIKKEN !

Jeg eier ikke ord for hvor takknemmelig jeg er og gleder meg så over å ha fått brystene jeg så lenge har lengtet etter.

Jeg er kjempeglad på dine vegne, suuuuperbra :D Ikke bare er puppene dine kjempefine, de er heeelt friske :)

Skrevet (endret)

Hva var det da, siden det ikke var rippling? Jeg mistenker at jeg har et lite søkk i underkant av puppene fordi Schistad flyttet folden min lenger ned. At det som nå ser og kjennes ut som et lite søkk er den gamle folden min. Eller så er det rippling...

Endret av Jenny A
Skrevet

Klokkeblomst: Lykke til i dag!!:) Hvem opererer deg? Jeg skal inn på Collosseum neste uke.

Hva var det da, siden det ikke var rippling? Jeg mistenker at jeg har et lite søkk i underkant av puppene fordi Schistad flyttet folden min lenger ned. At det som nå ser og kjennes ut som et lite søkk er den gamle folden min. Eller så er det rippling...

Ikke for å skremme eller noe og tror ikke det er dette du har altså, men tenkte bare informere allikevel. Det er en komplikasjon som heter double bubble, her er litt info: http://www.locateadoc.com/articles/breast-augmentation-complications-the-double-bubble-1367.html Her er noen bilder: http://www.google.no/search?q=double+bubble+breast&hl=no&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=UkjnTtHtNq7E4gT485nHAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CA0Q_AUoAQ&biw=1692&bih=902

Siden du skrev det med søkk i huden, så tenkte jeg det kunne være vedrt å utelukke i alle fall:)

Skrevet

Jeg er litt stressa idag...tror jeg begynner å få traction rippling...

når jeg står oppreist ser alt fint ut men når jeg bøyer meg fram får jeg rippling på siden av brystet... men trodde rippling var først og fremst hvis du har lite brystvev/tynn og store innlegg....føler ikke jeg passer helt til denne kategorien.'...

Snakte med colosseumklinikken de sa jeg skulle vente til det hadde gått 3mnd for brystet hadde ikke festet seg enda...og merkeligste er at det er først og frems på det brystet som var størst og hadde minst innlegg....

men kjenner jeg er litt urolig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...