Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan var nettene i den første uken deres ? Føler/ følte dere at der var vondt på brystene når dere la dere ned ? Føler det skjer ganske så med en gang jeg legger meg bak.

Endret av Hvitt ønske
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi omtrent helt like! Likte de også da de var hovne, da fylte de ordentlig ut alle veier:)

Legger under. Det gir alltid mer naturlig resultat. Har under fra før av og!

Opererte i slutten av septemember, så hatt de 2,5 måned nå. Må ut med 15000 om jeg gjør det innen ett år. Så da bare gjør jeg det, er surt nok som det er å betale 30 000 for noe man ikke er fornøyd med :/

Ja, rart vi fikk så ulike svar og ulik pris.

Er litt usikker på å opperere igjen, da jeg måtte være så lenge borte fra jobb sist. Var du lenge dårlig etterpå?

Skrevet

Ja, rart vi fikk så ulike svar og ulik pris.

Er litt usikker på å opperere igjen, da jeg måtte være så lenge borte fra jobb sist. Var du lenge dårlig etterpå?

Var dårlig i 7 uker omtrent. Før ting var ca normalt.. Så tenker på det selv:/

Skrevet

Hvordan var nettene i den første uken deres ? Føler/ følte dere at der var vondt på brystene når dere la dere ned ? Føler det skjer ganske så med en gang jeg legger meg bak, At det begynner å pulserende og dunke i puppene, især den med størst protese. Må ta smertestillende på natten da det ødelegger søvnen min. På dagen og med en gang jeg reiser meg og får annet "trykk" er der 0 problem.

Noen andre som kjenner til dette ?

Jeg lå ikke helt flatt i begynnelsen, syns det var bedre å ligge litt høyere enn normalt.

Nå de 2 siste nettene har jeg lagt uten bh :Hehe:

Og det var ganske deilig å slippe den bh'en som jeg syns gnager litt på arret, og det har føltes bedre ut på dagen også.

Men du har jo under muskelen, så når du legger deg ned regner jeg med at musklene retter seg mer ut og presser implantatet ned.

Og det er jo et stort åpent sår der, etter at de har lagt til lommen.

Det går sikkert snart over ;)

En vennine av meg som tok under muskelen brukte smertestillende i 2 uker, pga ubehag når hun lå og generelle smerter.

Skrevet

mihhiii, måtte bare prøve min game favoritt bh på i dag.

Den var 75C...

Og jeg kan bare glemme for alt i verden å få den på.

Den dekker jo ikke halve puppen engang :skratte:

Gleder meg så evig mye til jeg kan tråkke inn på en undertøysbutikk og be de om å måle meg :skratte:

Skrevet

Hvitt ønske: ikke kjekt å høre du er så bekymret men ring på mandag til klinikken du så ordner nok alt seg :-)

Men syns d va rart de ga dg 80rundt..de spurte mg hva BHstr jeg hadde fra før. Jeg er 70d nå og de ga mg 70c i støttebh for den skulle sitte fast på. 80rundt kan umulig gi noen støtte!!

Skrevet

Hvordan var nettene i den første uken deres ? Føler/ følte dere at der var vondt på brystene når dere la dere ned ? Føler det skjer ganske så med en gang jeg legger meg bak, At det begynner å pulserende og dunke i puppene, især den med størst protese. Må ta smertestillende på natten da det ødelegger søvnen min. På dagen og med en gang jeg reiser meg og får annet "trykk" er der 0 problem.

Noen andre som kjenner til dette ?

[/quot

nå har jeg da over muskel..men klarte ikke ligge flatt i starten for d føltes som om brystene

Skulle eksplodere..mer trykk..men når jeg lå høyere ble d bedre...men det er over nå...

Jeg hadde også mer spreng om mest vondt i den me størst innlegg men d ee også godt vekk nå

Skrevet

Den var 75C...

Gleder meg så evig mye til jeg kan tråkke inn på en undertøysbutikk og be de om å måle meg :skratte

så kjekt!!! Jeg og har testa på gamle BHer...dekker kun halve puppen :-) tror min nye hoppy har blitt bh shopping og har stått en evighet på badet og prøvt sikker alle toppene jeg har...sykt uvant å ha den kløfta!

Skrevet

Veldig fin dagbok dette :) Jeg har spekulert en god stund på å ta silikon. Jeg er 162 cm og 48 kg, pleier å ligge rundt 50. Opererte låret i høst, og da forsvant puppene. De har aldri vært større enn 75A, men nå fyller jeg ikke ut den størrelsen heller. De har begynt å sige litt også. Jeg er 23 år og barnløs forresten.

Jeg ønsker meg en fin C-cup, ikke noe veldig stort. Har lite fett og brystvev, så er kanskje under muskel som er tingen.

I forhold til evt. graviditet senere i livet, er det lurt å bli ferdig med det først?

Skrevet

Hvitt ønske - tror du må gi litt mer tid til brystvevet, for det må jo spre seg litt. Så jeg synes det er ikke noe rippling ;) men, selfølegelig, hør med de fra kliniken.

Ang bh-en. Spør om de kan sende deg en annen bh-en så snart som mulig. Den må jo gi støtte! Hvilken støtte bh strørelsen har du nå?

Skrevet

Hei dere :)

Da har jeg vært å kjøpt meg samme bh som jeg fikk på klinikken, bare i mindre størrelse. Kjøpte 70 C og fikk perfekt resultat ! Kjøpte Tri-Action fra Triumphbutikken.

Kjøpte meg i tillegg to til der, så nå burde det være bra. Skal ringe de imorgen uansett jeg, høre med de om denne lille folden.

Monika.d - det er bare jeg som ser denne folden, ingen andre, så det kan hende jeg må gi det mer tid. Altså uansett så ser det virkelig KJEMPEbra ut, så jeg er sykt fornøyd, men klart, man ønsker ikke å ha en folde så tidlig da, men får se hva de sier. Jeg ringer uansett jeg, så får jeg det heller kontrollert :)

Ble beroliget da andre her sier det sprenger på når man ligger, da er det jo bare normalt :)

Skrevet

Veldig fin dagbok dette :) Jeg har spekulert en god stund på å ta silikon. Jeg er 162 cm og 48 kg, pleier å ligge rundt 50. Opererte låret i høst, og da forsvant puppene. De har aldri vært større enn 75A, men nå fyller jeg ikke ut den størrelsen heller. De har begynt å sige litt også. Jeg er 23 år og barnløs

Jeg ønsker meg en fin C-cup, ikke noe veldig stort. Har lite fett og brystvev, så er kanskje under muskel som er tingen.

I forhold til evt. graviditet senere i livet, er det lurt å bli ferdig med det først?

Vel d som er dumt å gjøre d før en graviditet er at faren for kapsling øker betraktelig. men amming er ikke et problem...jeg har et barn selv men kan ikke utelukke at jeg en hang får et til..men jeg ville heller gjøre d nå enn å gå flere år til misfornøyd...jeg var selv en full 70c før men mista mye av brystene pga amming...og endte på em 70b...var kjempe misførnøyd....nå har jeg nettopp fått silikon og er blitt 70d...er så digg å endelig føle seg kvinnelig igjen og skulle ønskt jeg gjorde d før!!!!

Skrevet

Hei dere :)

Da har jeg vært å kjøpt meg samme bh som jeg fikk på klinikken, bare i mindre størrelse. Kjøpte 70 C og fikk perfekt resultat ! Kjøpte Tri-Action fra Triumphbutikken.

Kjøpte meg i tillegg to til der, så nå burde det være bra. Skal ringe de imorgen uansett jeg, høre med de om denne lille folden.

Monika.d - det er bare jeg som ser denne folden, ingen andre, så det kan hende jeg må gi det mer tid. Altså uansett så ser det virkelig KJEMPEbra ut, så jeg er sykt fornøyd, men klart, man ønsker ikke å ha en folde så tidlig da, men får se hva de sier. Jeg ringer uansett jeg, så får jeg det heller kontrollert :)

Ble beroliget da andre her sier det sprenger på når man ligger, da er det jo bare normalt :)

Så bra du fant bh i riktig str!!!!

Skrevet (endret)

Den var 75C...

Gleder meg så evig mye til jeg kan tråkke inn på en undertøysbutikk og be de om å måle meg :skratte:

:fnise: Så flott!!!!!!!! Jeg kan bruke mine amme bh-en :sjenert: Hvor mye har du rund puppene?

Endret av .monika.d
Skrevet

Jeg føler det brener under puppene når jeg legger meg. og jeg fortsatt sover i hvilestol.

Og jeg har etterkontrol i morgen. Blir spennende å høre fra kirurgen, hva synes han om resultaten. Jeg er super fornøyd!!!! :rodmer:

Skrevet

Håper bare de lar meg komme i morgen, selv om de kanskje ikke er like hysteriske som meg, føler jeg at jeg må innom der sånn at jeg enten kan få dette med den folden be eller avkreftet. De skal vel gjøre tid når man er såpass nyoperert og engstelig ? Kan jo ikke si "kom om to uker" ??

Skrevet

Håper bare de lar meg komme i morgen, selv om de kanskje ikke er like hysteriske som meg, føler jeg at jeg må innom der sånn at jeg enten kan få dette med den folden be eller avkreftet. De skal vel gjøre tid når man er såpass nyoperert og engstelig ? Kan jo ikke si "kom om to uker" ??

Du har betalt for en tjeneste og da burde de kunne være behjelpelig synes jeg. ville bare gått der og uttrykkt at jeg var urolig og ikke brydd mg om de syns jeg overdriver eller noe. jeg har iallefall ring flere ganger og spurt masse spm... vil heller vite enn å gå rundt å gruble.

Skrevet

Sant, jeg trenger jo ikke en time av kirurgens tid akkurat, å det håper jeg de kan få presset inn

Skrevet

Forresten, kan noen fortelle meg om brystene mine ser sprengte ut? Bildene er tatt etter 6 mnd etter operasjonen.

syns ikke de så sprengte ut men kan vær enig om at det så ikke ut som de hadde droppet helt ferdig. Men ja forstår hva du sier...for 375cc hørres mye ut men det ser ikke gigantisk ut....tror faktisk mine er litt større og jeg har 260 og 280cc.............

men de veldi fine ut da =)

Skrevet

Er det noen som har lagt inn ca 265g, og er rundt 168 og 51 kg, som vil sende bilder til meg:D?

Vet at det er induvielt, men kanskje jeg får sett sånn ca str:) Lurer sånn på hvordan det kan sees! Bruker 65-70 i omkretsen. Er så redd for at de blir for store, men samtidig vil jeg ikke angre for at de blir for små når jeg skal bruke minst 30.000 :O

Nå er det 1 mnd til min tuuur:D:D

vel jeg er nesten som deg...er 162 og 54kg... er 69-70cm under brystet...hadde 70b i str før...la inn 260 og 280cc over muskel... er nå 70d/65E og fått høre at de passer bra til kroppen min og ikke ser noe unaturlig store ut...jeg kan sende bilde i bikini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...