Cecilie20 Skrevet 10. desember 2011 #20841 Skrevet 10. desember 2011 Men om jeg skal måle for å finne diameteren min.. Så må jeg jo selvsagt måle med silikonen inni? Om jeg feks er 13 cm nå, kan jeg da ha vidden på innlegget på 15 cm eller? Jeg er så dårlig med tall ^^
Cecilie20 Skrevet 10. desember 2011 #20842 Skrevet 10. desember 2011 Når jeg skal måle brystene mine. Skal jeg måle fra brystvorten og ut eller hele puppen over?
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20843 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
Pusetøsa Skrevet 10. desember 2011 #20844 Skrevet 10. desember 2011 9 dager siden operasjon. Det ene brystet kjennes helt normalt ut nå, skulle ukke tro at jeg har operert det engang (altså, ingen smerter eller underlige følelser i det) Men det andre brystet, med størst innlegg i er rart syns jeg. Jeg vet jo det at det vil føles annerledes ut lengre, siden det hadde større innlegg og var mere "sprengt".... Men det er nesten som om jeg kjenner innlegget inni der, altså jeg kjenner at det er en ting som ikke skal være der. Og det"sitrer" liksom, når jeg bruker den armen mye så kjenner jeg det godt i muskelen og brystet der også, selvom jeg har lagt OVER muskelen. Noen som kjenner seg igjen i slike rare følelser eller kan betrygge meg om at det er normalt å kjenne slik siden det er 2 forskjellige str? Jeg begynte jo å jobbe igjen i går, og følte selv at det var greit å løfte noen esker som ikke veide for mye. Men ga meg etter ca 1 time, for jeg syns det var unehagelig i det brystet
Cecilie20 Skrevet 10. desember 2011 #20845 Skrevet 10. desember 2011 Ingen som kan si noe om dette med rippling ? Vel.. jeg har ikke vært borti det, men jeg fikk høre på klinikken at om tynne jenter får store proteser, kan det oppstå rippling ganske tidlig. Dette er fordi at protesene er for store.. Men om dette er tilfelle til deg, kan jeg ikke svare på. Når noen går ned i vekt, kan det også oppstå ripling oppstå, fordi brystfettet forsvinner. Ring til kirurgen din fortest mulig. Det kan være godt å få unna bekymringene sine vekk fra skuldrene, for som regel er det ikke alvorlig Beklager at dette kanskje ikke var til stor hjelp.. Jeg vet hvor frustrerende det kan være :S
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20846 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Jeg føler det akkurat som deg pusetøsa - bare jeg har under muskelen. Sa det til mannen min Idag : venstre er som om den alltid skulle hatt silikon, den til høyre derimot verker, stikker, pulserer og klør litt og og. Tror det er normalt, ringte Fornebu og de sa det var normalt. Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20847 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Takk for svar Cecilie. Tenker at jeg ringer de på mandag - mer får jeg ikke gjort. Dette med bh derimot plager meg, jeg kunne som sagt likegjerne vært uten og her hører man jenter klage over hvor stramme de er og og, mens jeg svømmer i min. Hva tenker dere ? Hvor stramt skal den sitte ? Hvor bør den gi støtte ? Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20848 Skrevet 10. desember 2011 Beklager skrivefeilene her, sitter med iPhone og den lever sitt eget liv, håper dere forstår alikevel
Cecilie20 Skrevet 10. desember 2011 #20849 Skrevet 10. desember 2011 Takk for svar Cecilie. Tenker at jeg ringer de på mandag - mer får jeg ikke gjort. Dette med bh derimot plager meg, jeg kunne som sagt likegjerne vært uten og her hører man jenter klage over hvor stramme de er og og, mens jeg svømmer i min. Helt merkelig at de Gir en jente som er 70 rundt 80 i bh. For ikke å snakke om at stroppene er heeeeelt slappe og de fikk jeg IKKE stramme da dette ville løfte puppene. Hva tenker dere ? Hvor stramt skal den sitte ? Hvor bør den gi støtte ? Er bare så redd at den "folden" har oppstått Pga for stor bh og eller at for stor bh ødelegger resultatet for meg. Skal jo g med den i noen uker og nå er jo den viktigste tiden, jeg er bare på dag 6 ! Bare hyggelig! Ja, gjør gjerne det. Ta gjerne bilde av folden og send deretter på mail slik at kirurgen din får sett det ordentlig ved mindre du bor nærme klinikken. Det finnes forskjellige grader av folder, så det hadde vært fint og latt din kirurg se din. Ang. BH en din, så er jo dette det som kalles en "støttebh". Så den burde jo definitivt gi støtte.. Snakk med kirurgen din om dette også - det er ganske åpenbart at du har flere ting å spørre dem om. HVIS folden har oppstått pga feil bh, så er dette noe klinikken må erstatte, og ikke deg. For all del, sett deg med en liste og skriv ned dine spørsmål og ta det opp med dem i telefonen. Send bilder av folden slik at de ser i hvilken grad den er i. Lykke til :)
Cecilie20 Skrevet 10. desember 2011 #20850 Skrevet 10. desember 2011 Bare hyggelig! Ja, gjør gjerne det. Ta gjerne bilde av folden og send deretter på mail slik at kirurgen din får sett det ordentlig ved mindre du bor nærme klinikken. Det finnes forskjellige grader av folder, så det hadde vært fint og latt din kirurg se din. Ang. BH en din, så er jo dette det som kalles en "støttebh". Så den burde jo definitivt gi støtte.. Snakk med kirurgen din om dette også - det er ganske åpenbart at du har flere ting å spørre dem om. HVIS folden har oppstått pga feil bh, så er dette noe klinikken må erstatte, og ikke deg. For all del, sett deg med en liste og skriv ned dine spørsmål og ta det opp med dem i telefonen. Send bilder av folden slik at de ser i hvilken grad den er i. Lykke til :) Forresten, kan noen fortelle meg om brystene mine ser sprengte ut? Bildene er tatt etter 6 mnd etter operasjonen.
StellinaX Skrevet 10. desember 2011 #20851 Skrevet 10. desember 2011 Forresten, kan noen fortelle meg om brystene mine ser sprengte ut? Bildene er tatt etter 6 mnd etter operasjonen. Hva slags profil har du? Synes det kan se ut som de ikke har droppet helt ennå, kanskje lommen er litt for tight? Synes ellers at du ser veldig fin og symmetrisk ut:) Bredden på innleggene ser perfekt ut synes jeg. Vedr. måling av brystvidde, så må det gjøres før man opererer. Tipper kirurgen din har målt deg og sitter på disse tallene, og at innlegget ditt er valgt ut fra dette målet:)
Pusetøsa Skrevet 10. desember 2011 #20852 Skrevet 10. desember 2011 Jeg føler det akkurat som deg pusetøsa - bare jeg har under muskelen. Sa det til mannen min Idag : venstre er som om den alltid skulle hatt silikon, den til høyre derimot verker, stikker, pulserer og klør litt og og. Tror det er normalt, Inget Fornebu og de sa det var normalt. En ting jeg bekymrer meg for er den synlige ripplingen som dukket opp hos meg på fag 5, spør meg nå om det kan ha noen sammenheng med at jeg har fått ALT for stor bh kanskje ? Den støtter ingen veier ! Ikke ikke jeg nedpressbånd heller - kan for løs bh i starten ødelegge ene resultatet ? Den holder de ikke på plass noen veier, kunne like gjerne gått uten... Jeg er bekymret for det ! Så denne lille ene folden på dag 5, var ikke der i starten, og så slår det meg at denne latterlige bhåen ikke støtter da den er for stor !? What to do ? Man er jo redd for å kjøpe en for stram bh også, for jeg fikk klar beskjed om at jeg IKKE måtte løfte se for mye ! De skyldige IKKE ha støtte fra stroppene! Kun fra siden og under..... Vel, denne bhåen er 80 rundt og for løs, det preger resten av bhåens størrelse. Er det mulig at siden jeg har feil bh så tidlig at dette kan forårsake folden som dukket opp på dag 5 og/eller ødelegger fasongen på brystene ? Vil det gå seg til om jeg får kjøpt en bedre størrelse imorgen ?? Bh'en skal vel holde på plass implantatet slik at det gror i riktig posisjon, er det ikke så? Og jeg var jo på kontroll dagen etter operasjon. Sykepleierne hadde tatt på meg bh'en etter operasjonen og den var tydligvis tatt for løst på. Legen strammet den til og sa at det var en grunn for at den var på, den skal holde alt på plass. Og jeg følte meg godt stappet etter han fixet på den, men fikk også bedre støtte i bh'en på en måte Har du vært på etterkontroll? Jeg var dagen etter operasjon og i går. Og legen min var strålende fornøyd med resultatet og sa at alt såg bra ut. Jeg sa at det ene brystet kjentes rart ut, men at det sikkert hadde sammenheng med at det var større implantat siden han ga meg denne beskjeden på første kontroll at dette ville være normalt. Og han sa ingenting på det, bare kjente og klemte og konkluderte med at dette var bra greier. Også dyttet han litt på puppene og bare : "Åsså får du en FIN, stor kløft!" hehe
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20853 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Skal ringe og be om en kontroll jeg Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
Pusetøsa Skrevet 10. desember 2011 #20854 Skrevet 10. desember 2011 Man blir ikke satt opp på etterkontroll hos Fornebu etter hva jeg forstår, da må man Evtl be om en selv. Jeg ringer mandag, men kan alt være ødelagt nå ? Kan det fikses på tro ??? Jeg aner ikke, men håper at dette er noe forbigående hos deg! Hvor lenge må det gå før du kan ta armene over hodet? Jeg fikk beskjed om 1 uke, for dette kunne gjøre at implantatet flyttet på seg før det hadde festet seg. Så da regner jeg jo med at det tar ca 1 uke før det er festet, og da nærmer jo du deg den grensen eller? Men dette kan jo være forskjellig fra om du har under/over muskelen kanskje? Trodde at det skulle være mindre sjangse for ripling uner muskelen?
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20855 Skrevet 10. desember 2011 (endret) Synes det er rart om det ikke skal kunne ordnes på nå, da hadde jo kontroll vært uhyyyyyre viktig og dermed burde en såpass anerkjent klinikk ha det som en fast rutine. Bhåen er ikke stram nok, ingen tvil om det, men har holdt meg helt i ro og gjort det jeg skulle så mer får jeg ikke gjort, om det har noe å si så ser de kjempebra ut - de er RÅflinke !!!! Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
-C- Skrevet 10. desember 2011 #20856 Skrevet 10. desember 2011 (endret) . Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
Pusetøsa Skrevet 10. desember 2011 #20857 Skrevet 10. desember 2011 Synes det er rart om det ikke skal kunne ordnes på nå, da hadde jo kontroll vært uhyyyyyre viktig og dermed burde en såpass anerkjent klinikk ha det som en fast rutine. Bhåen er ikke stram nok, ingen tvil om det, men har holdt meg helt i ro og gjort det jeg skulle så mer får jeg ikke gjort om det har noe å si så ser de kjempebra ut !!!! Det er ikke direkte rippling heller men en sånn svak skygge, folde om man ser gooooodt etter ! Huff... Bekymret ! Men jeg kjøper meg den samme bhåen som jeg fikk der imorgen, i en bedre størrelse. Også ringer jeg på mandag. Får jo ikke gjort noe mer i grunn ! =\ Det går heeeelt sikkert fint Må huske på at det er kun 6 dager siden operasjonen din og at brystene dine er fremdeles i forandring. Kjøp deg en god bh i morgen og snakk med de på Mandag Frem til da så får du prøve å ikke tenke på det, kose deg masse og nyte at du har fått deg et par fantastiske boobs! :klemmer:
Cecilie20 Skrevet 11. desember 2011 #20858 Skrevet 11. desember 2011 Hva slags profil har du? Synes det kan se ut som de ikke har droppet helt ennå, kanskje lommen er litt for tight? Synes ellers at du ser veldig fin og symmetrisk ut:) Bredden på innleggene ser perfekt ut synes jeg. Vedr. måling av brystvidde, så må det gjøres før man opererer. Tipper kirurgen din har målt deg og sitter på disse tallene, og at innlegget ditt er valgt ut fra dette målet:) Tusen takk for det, varmer å høre slikt Synes det er en kjempefin størrelse jeg også, men skulle gjerne hatt dem større, siden jeg har en veldig smal midje og breie hofter. Hadde vært enda penere på MEG om jeg hadde hatt dem større ved tanke på at kroppen ville harmonert mye finere. Men, jeg er spent på å høre fra de andre kirurgene jeg Men så lurer jeg på.. Det er jo mange som opererer for å strekke ut huden maksimalt slik at nye innlegg kan byttes til. Hva er konsekvensene om man ødelegger brystvevet? Min kirurg sa at de så sprengte ut på bildene, og om det var slik i virkeligheten så kunne jeg ikke operere inn større innlegg fordi det kunne ødelegge brystvevet. Men om det da blir ødelagt, hva kan skje egentlig?
Cecilie20 Skrevet 11. desember 2011 #20859 Skrevet 11. desember 2011 Er det noen som har operert hos Oslo Plastikkkirurgi (?) ? www.osloplastikkirurgi.no
Cecilie20 Skrevet 11. desember 2011 #20860 Skrevet 11. desember 2011 Haha, nå spammer jeg veldig her inne, føler jeg.. Men jeg begynte å tenke på noe her i natten Hva er mulighetene for å lage en lukket gruppe inne på Facebook "Ceecees hemmelige dagbok"? Jeg synes det hadde vært litt koselig jeg Men så er det selvsagt mange som ønsker å være anonyme.. Men, hmm...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå