Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei dere :D Da har jeg dusjet, deilig var det !

Alt har gått så fint og jeg ELSKER puppene ! Må bare si at de er helt riktig størrelse og de er helt like enda det er 335 gram og 360 gram !

Endret av Hvitt ønske
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sende bilde når jeg er hjemme på søndag! Hvor mye har du nå?

Jeg og Skolleborg ble enig om 600cc extrahigh profile. Han sa at de som ikke blir fornøyd med 400cc, må ha 600 for å bli fornøyd. Så tror nok det blir det på meg:)

- og nei, de blir ikke som Tine ifra paradise sine , hah!

Jeg var hos Skolleborg og fikk lagt inn 450 under muskel. Da jeg var på etterkontroll og sa jeg syns de var for små, fikk jeg til svar at da må jeg opp i 600-700 og at det måtte jeg ikke finne på :/

Kan jeg spørre om høyden og vekten din?

Skrevet

Jeg var hos Skolleborg og fikk lagt inn 450 under muskel. Da jeg var på etterkontroll og sa jeg syns de var for små, fikk jeg til svar at da må jeg opp i 600-700 og at det måtte jeg ikke finne på :/

Kan jeg få se bilder av resultatet ditt?:) Og hva er din høyde/vekt?

Jeg tror jeg går for 450cc når jeg skal reoperes, ny dato er 21.des forresten, er 171cm/57kg.

Skrevet

Er det noen som har lagt inn ca 265g, og er rundt 168 og 51 kg, som vil sende bilder til meg:D?

Vet at det er induvielt, men kanskje jeg får sett sånn ca str:) Lurer sånn på hvordan det kan sees! Bruker 65-70 i omkretsen. Er så redd for at de blir for store, men samtidig vil jeg ikke angre for at de blir for små når jeg skal bruke minst 30.000 :O

Nå er det 1 mnd til min tuuur:D:D

Skrevet

Er 1,58. Veier vell rundt 48. Men har ganske brede hofter osv, så er ikke som en strek fordet. Jeg syns de ble ALT for små. Og de fyller ikke ordentlig ut brystet. Får veldig lite kløft. For han var 100% enig med att jeg burde ta de 600cc.

Skrevet

Kan jeg få se bilder av resultatet ditt?:) Og hva er din høyde/vekt?

Jeg tror jeg går for 450cc når jeg skal reoperes, ny dato er 21.des forresten, er 171cm/57kg.

Kan sende når jeg er hjemme på søndag :)

Hvor mye cc har du fra før av?

Er faktisk en del lavere enn deg å ^^ men er veldig individuelt hvor mye gram er på hver egentlig!

Skrevet

Er 1,58. Veier vell rundt 48. Men har ganske brede hofter osv, så er ikke som en strek fordet. Jeg syns de ble ALT for små. Og de fyller ikke ordentlig ut brystet. Får veldig lite kløft. For han var 100% enig med att jeg burde ta de 600cc.

Jeg har 325cc, og føler akkurat det samme. Puppene fyller ikke ut brystet skikkelig, og selv om jeg ikke hr lyst på gigantiske pupper, så tror jeg at jeg må opp en del i str for å få den looken jeg vil ha. Pga vidden på brystene mine, så kan jeg maks ha 450cc med høy profil, da er jeg allerede noen mm over brystvidden. Må over på ultra høy profil hvis jeg skal ha større enn dèt. Har lite brystvev fra før og ganske tynn hud, så tror ikke uhp vil se veldig fint ut på meg, kriurgen min er enig:)

tror du at du blir fornøyd med 600cc, eller har du vurdert enda større? Har lest at 200cc tilsvarer ca en cup str.

Gleder meg til å se bilder!:)

Skrevet

Kan sende når jeg er hjemme på søndag :)

Hvor mye cc har du fra før av?

Er faktisk en del lavere enn deg å ^^ men er veldig individuelt hvor mye gram er på hver egentlig!

Enig, veldig individuelt hvordan ma bærer ulike størrelser.

Skrevet

Enig, veldig individuelt hvordan ma bærer ulike størrelser.

600ml Er er endel bredere innlegg enn de jeg har nå, og er i utgangspunktet det att de ikke fyller ut som er hovedproblemet mitt, så vil nok bli fornøyd :) Og en størrelse vil hjelpe mye!

Siden du har 325, og legger inn 450, vil du nok øke nesten en str du og! Du kan jo be om extrahigh profile,hvis du ønsker mer volume oppe. Det er den protesen som gir mest fyll alle veier. Uff, jeg er dårlig på å forklare !:)

Skrevet

Jeg er 159 og veier 50kg. Men har hofter og rompe, så jeg er heller ingen strek.

Mine proteser fyller ikke ut brystene ordentlig de heller :/ Likte de veldig godt slik de var de første dagene etter operasjonen når de var hovne.

Er ikke mye til kløft her heller.

Når du skal ta 600cc, skal du legge over eller under muskel da? Kan man legge så store under muskel? Har du over eller under nå? Lenge siden du opererte første gang?

Jeg oppererte i sommer, men syns det er litt surt å betale 17tusen til for nye nå, mn så blir det jo enda dyrere om jeg venter over 1år. Kan jeg spørre om prisen du må ut med?

Skrevet

Jeg er 159 og veier 50kg. Men har hofter og rompe, så jeg er heller ingen strek.

Mine proteser fyller ikke ut brystene ordentlig de heller :/ Likte de veldig godt slik de var de første dagene etter operasjonen når de var hovne.

Er ikke mye til kløft her heller.

Når du skal ta 600cc, skal du legge over eller under muskel da? Kan man legge så store under muskel? Har du over eller under nå? Lenge siden du opererte første gang?

Jeg oppererte i sommer, men syns det er litt surt å betale 17tusen til for nye nå, mn så blir det jo enda dyrere om jeg venter over 1år. Kan jeg spørre om prisen du må ut med?

Da er vi omtrent helt like! Likte de også da de var hovne, da fylte de ordentlig ut alle veier:)

Legger under. Det gir alltid mer naturlig resultat. Har under fra før av og!

Opererte i slutten av septemember, så hatt de 2,5 måned nå. Må ut med 15000 om jeg gjør det innen ett år. Så da bare gjør jeg det, er surt nok som det er å betale 30 000 for noe man ikke er fornøyd med :/

Skrevet

600ml Er er endel bredere innlegg enn de jeg har nå, og er i utgangspunktet det att de ikke fyller ut som er hovedproblemet mitt, så vil nok bli fornøyd :) Og en størrelse vil hjelpe mye!

Siden du har 325, og legger inn 450, vil du nok øke nesten en str du og! Du kan jo be om extrahigh profile,hvis du ønsker mer volume oppe. Det er den protesen som gir mest fyll alle veier. Uff, jeg er dårlig på å forklare !:)

Tror 450 vil gjøre jobben, er vidden jeg er ute etter også først og fremst:) Får 1,1cm mer vidde og høyde på innleggene med 450, håper og tror det vil holde for å gjøre meg fornøyd.

Skrevet

Tror 450 vil gjøre jobben, er vidden jeg er ute etter også først og fremst:) Får 1,1cm mer vidde og høyde på innleggene med 450, håper og tror det vil holde for å gjøre meg fornøyd.

vil nok det!:) har ganske mye å si den cm!

Skrevet

Da er vi omtrent helt like! Likte de også da de var hovne, da fylte de ordentlig ut alle veier:)

Legger under. Det gir alltid mer naturlig resultat. Har under fra før av og!

Opererte i slutten av septemember, så hatt de 2,5 måned nå. Må ut med 15000 om jeg gjør det innen ett år. Så da bare gjør jeg det, er surt nok som det er å betale 30 000 for noe man ikke er fornøyd med :/

Hvilken klinikk brukte du?

Skrevet

Hvilken klinikk brukte du?

Colosseum klinikken:)

Skrevet

Hei jenter, jeg trenger litt hjelp med noe.

Jeg la inn 375 cc under muskel for ca 6 mnd sider.

Jeg sendte inn bilder til Nobel Clinic (der jeg opererte)

av resultatet, siden jeg er svært interessert i å operere

for andre gang, for å legge inn større proteser.

Men min kirurg hadde sett på bildene, og han mente de så ganske

sprengte ut, som kunne gjøre en andre operasjon vanskelig siden

dette kan ødelegge brystvevet mitt.

Hva er komplikasjonene for et slikt inngrep, og hva skjer om

brystvevet blir ødelagt?

375 cc høres mye ut, og er mye mer enn mange av dere har operert inn her inne,

men på MEG ser de ganske små ut iforhold til ønsket størrelse.

Er det flere som har hørt/opplevd noe slikt? Jeg er så frustrert og lei meg..

De la også til at det var vanskelig å si om dette faktisk var et tilfelle, siden

det bare var noen bilder, så de ba meg om å komme til en ny vurdering om jeg ønsket

dette.

Jeg er bare så redd for at jeg aldri skal få operere igjen, siden det kanskje er umulig

anatomisk sett :(...

Skrevet

Hva om jeg spør om extrahight profile med 550 gram? Kanskje extra high vil gjøre det enklere.. ikke vet jeg :/

Skrevet

Cecilie20: Jeg tror helt fint du kan legge inn mer etterhvert. Noen kirurger er mer konservative enn andre, og min erfaring med legen jeg møtte på konsultasjonen på Nobel var at han var veldig konservativ. Han sa at jeg ville se forferdelig ut med høy profil, og at 335cc var det meste jeg kunne få.

Nå har jeg 325cc høy profil, og ser absolutt ikke forferdelig ut, jeg har bare mindre pupper enn jeg opprinnelig ønsket meg. Kommer ikke til å endre profil til moderat heller, for elsker projeksjonen høy profil gir.

En ting som man må tenke på når man skal legge inn islikon, er vidden på brystene. Mine ble målt til 12,2cm, og da er målet å finne et innlegg som matcher denne dm best mulig. Innleggene jeg har nå er 11,4 cm brede, og de føles for smale. 450, som jeg skal legge inn nå snart, er 12,5cm brede, dvs. litt bredere enn mine bryster opprinnelig var/er. Man bør visstnok holde seg innen +/- 1cm for brystvidden, går man mye bredere kan faren for komplikasjoner øke. Så har det selvfølgelig mye å si hvor mye brystvev man har fra før og sånt hvordan resultatet vil bli.

Det er egentlig her de ulike profilene på innleggene kommer inn også; har du høy profil nå (?) så vil du kunne gå opp i cc ved å velge ekstra høy profil. 550 cc har en vidde på 12,5 cm da (som høy profil 450cc), så kan hende disse blir noe for brede for deg? Vanskelig å si, men kan godt hende det kan la seg gjøre. Ville hørt med en annen klinikk i tillegg hvis jeg var deg, alltid fint å få en 2nd opinion når man er usikker:)

Skrevet

Cecilie20: Jeg tror helt fint du kan legge inn mer etterhvert. Noen kirurger er mer konservative enn andre, og min erfaring med legen jeg møtte på konsultasjonen på Nobel var at han var veldig konservativ. Han sa at jeg ville se forferdelig ut med høy profil, og at 335cc var det meste jeg kunne få.

Nå har jeg 325cc høy profil, og ser absolutt ikke forferdelig ut, jeg har bare mindre pupper enn jeg opprinnelig ønsket meg. Kommer ikke til å endre profil til moderat heller, for elsker projeksjonen høy profil gir.

En ting som man må tenke på når man skal legge inn islikon, er vidden på brystene. Mine ble målt til 12,2cm, og da er målet å finne et innlegg som matcher denne dm best mulig. Innleggene jeg har nå er 11,4 cm brede, og de føles for smale. 450, som jeg skal legge inn nå snart, er 12,5cm brede, dvs. litt bredere enn mine bryster opprinnelig var/er. Man bør visstnok holde seg innen +/- 1cm for brystvidden, går man mye bredere kan faren for komplikasjoner øke. Så har det selvfølgelig mye å si hvor mye brystvev man har fra før og sånt hvordan resultatet vil bli.

Det er egentlig her de ulike profilene på innleggene kommer inn også; har du høy profil nå (?) så vil du kunne gå opp i cc ved å velge ekstra høy profil. 550 cc har en vidde på 12,5 cm da (som høy profil 450cc), så kan hende disse blir noe for brede for deg? Vanskelig å si, men kan godt hende det kan la seg gjøre. Ville hørt med en annen klinikk i tillegg hvis jeg var deg, alltid fint å få en 2nd opinion når man er usikker:)

Tusen hjertelig takk for veldig oppmuntrende ord, dette trengte jeg! Tusen takk!

Det som er fint å vite, er at Dr Morten Haug hos Nobel er svært forsvarlig av seg, og det er jeg glad for heldigvis :) Det er fint å vite at det er grunnen.

Men grunnen til at jeg ville så gjerne legge meg under kniven nå er fordi at jeg får rabatt om jeg gjør det innen et år. Og det ble jeg svært glad for, siden jeg hadde bestemt meg for å gjøre om på størrelsen uansett. :)

Jeg har sendt en mail til Fornebu med bilder, for å høre om de mener det samme utifra bildene. Blir spennende, tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...