Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mine nye pupper er snart 6 uker gamle og jeg har ligget på siden i nesten 3 uker. Schistad sa til meg at jeg kunne ligge sånn som jeg ville etter 1 uke, dersom det ikke var vondt. Lå til og med litt på magen i morges.

Har du fått eksplisitt beskjed om å ikke ligge på siden eller magen?

Fikk samme beskjed som deg :D Har voknet to ganger av at jeg prøver å finne en stillng på mage! :P Ikke så veldig godt, så holder meg på siden ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er jeg ferdig operert!Formen er overraskende bra. har ingenting vondt og føler meg pigg. blir rastløs av å ligge på sofan.for jeg føler ikke at jeg egentlig trenger det. men er vel best å følge ordre om å holde meg i ro. blir v el værre når bedøvelsen går ut :P

Gratulerer så mye!:) Pass på å ta smertestillende når du skal, selv om du ikke nødvendigvis har så vondt da :)

Gleder meg til å lese om hvordan du opplevde hele operasjonsdagen (hvis du vil dele med oss?) :biggrin:

Skrevet

Da er jeg ferdig operert!Formen er overraskende bra. har ingenting vondt og føler meg pigg. blir rastløs av å ligge på sofan.for jeg føler ikke at jeg egentlig trenger det. men er vel best å følge ordre om å holde meg i ro. blir v el værre når bedøvelsen går ut :P

Gratulerer!! :klemmer:

Skrevet

Gratulerer så mye!:) Pass på å ta smertestillende når du skal, selv om du ikke nødvendigvis har så vondt da :)

Gleder meg til å lese om hvordan du opplevde hele operasjonsdagen (hvis du vil dele med oss?) :biggrin:

jeg tar smertestillende vettu! ;) har ikke vondt i det heletatt :) føler bare bittelitt spreng.så so far,so good.

operasjonen gikk kjempe fint.sovna,våkna igjen og vips!så hadde jeg pupper! følte meg fin med en gang jeg våkna.bare LITT svimmel.ikke vondt,ikke kvalm. :)

gleder meg til å ta av bandasjoen på fredag så jeg får sett dem ordentlig! :)

Skrevet

I mine papirer står det at du kan sove på siden etter en uke. men er det fortsatt litt ubehagelig, skal man vente et par dager til før man prøver igjen :)

Jeg gleder meg skikkelig til å kunne gå i vsnlig BH!!!!!! Er så d*** lei sportsbh'n :gjeiper:

Ja jeg er så utålmodig at jeg har allerede kjøpt inn ny BH og testet hvordan jeg ser ut i de forskjellige toppene mine.... sier bare wow jeg har fått den kløfta..... fikk lov å ha på BH et par timer når jeg skulle på noe spesielt...så i helga er det bursdagsfest.... =)

Skrevet

Ja jeg er så utålmodig at jeg har allerede kjøpt inn ny BH og testet hvordan jeg ser ut i de forskjellige toppene mine.... sier bare wow jeg har fått den kløfta..... fikk lov å ha på BH et par timer når jeg skulle på noe spesielt...så i helga er det bursdagsfest.... =)

hehe :)

Har kjøpt et par bh'er jeg også. Så har nok hatt de på "luftetur", ja ;)

Jeg lurer egentlig litt på hvorfor man må gå med sportsbh i 6 uka??"!!!! er jo en hel evighet.... :kjefte: Mye mere behagelig med vanlig bh..

Skrevet

Gratulerer til dere som har til nå overstått operasjonen! På tirsdag neste uke er det min tur og jeg er spent. Vil bare høre om en ting. Er det noen av dere som tar en sigarett om dagen eller flere? Jeg tar meg gjerne noen om kvelden, og har nettopp lest at det ikke er bra å røyke i forhold til operasjonen. Så håper ikke sårene gror dårligere e.l. Har stumpa røyken helt nå, og blir nødt for å holde meg unna!

Skrevet

Gratulerer Mia! :klemmer: Ta det med ro, enda hvis du føler deg bra nå. Det blir verre etter hvert, desverre. Men bare for noen få dager.

Føler at implanten på en side beveger seg. Flyter litt for mye til bryst kanten, og det gjør skikkelig vond. hvis dere forstår hva mener jeg. Noen som oppdager/oppdaget dette? Bekymrer meg litt..

regna med at det kommer til å bli vondere etterhvert. men har heldigvis masse smertestillende. :)

Hvis jeg merker det samme som deg med mine proteser så skal jeg ihvertfall si ifra. du kan jo alltids kontakte kirurgen hvis du er bekymret da :) greit å være sikker.

Skrevet

hehe :)

Har kjøpt et par bh'er jeg også. Så har nok hatt de på "luftetur", ja ;)

Jeg lurer egentlig litt på hvorfor man må gå med sportsbh i 6 uka??"!!!! er jo en hel evighet.... :kjefte: Mye mere behagelig med vanlig bh..

Vel de skal feste seg/ vokse fast en BH gir vel ikke den nødvendige støtten...iallefall hvis den er push up holdt fast litt høyt oppe og spileBH vil gnikke borti arret ut.... men ja er lei av sportsBH kan ikke gå i noe utringa..

Skrevet

Gratulerer til dere som har til nå overstått operasjonen! På tirsdag neste uke er det min tur og jeg er spent. Vil bare høre om en ting. Er det noen av dere som tar en sigarett om dagen eller flere? Jeg tar meg gjerne noen om kvelden, og har nettopp lest at det ikke er bra å røyke i forhold til operasjonen. Så håper ikke sårene gror dårligere e.l. Har stumpa røyken helt nå, og blir nødt for å holde meg unna!

Jeg røyker desverre, og hat røykt både dagene før og etter operasjonen.

Men mye mindre enn vanlig, vil jo gjerne ha et fint resultat jeg også og legen sa at det hadde ganske mye å si for at arret skal bli pent.

Så det er bare til å holde seg unna, du er flink! :klemmer:

Når det er sagt så har jeg flere venniner som har tatt samme operasjon som alle røyker.

De har alle veldig fine arr, som nesten ikke synes.

Men igjen, så kunne de kanskje vært enda bedre om de ikike gjorde det.

Så om du klarer å holde deg unna, er det absolutt det beste!

Skrevet

Vondt i brystmuskelen.. Vi har de siste 2-3 ukene flyttet, og jeg har nok løftet en del tunge ting som jeg ikke burde. Men det er jo helt håpløst å ikke gjøre det. Jeg får jo ikke vondt der og da, men merker litt ubehag i etterkant. Håper det går greit. Har veldig lyst til å komme nogenlunde i orden til jul...

Skrevet

Jeg lurer på en ting til egentlig alle her inne, hvordan er det med alkohol og festing etter en slik operasjon?

Jeg skal på en fest akkurat en uke etter min brystoperasjon, kan jeg drikke litt, eller mer enn litt eller burde jeg holde meg HELT unna drinkene?

Og dansing - er det noe jeg burde være litt forsiktig med? Ble visst to spørsmål istedet for ett, hehehe

Skrevet

Jeg lurer på en ting til egentlig alle her inne, hvordan er det med alkohol og festing etter en slik operasjon?

Jeg skal på en fest akkurat en uke etter min brystoperasjon, kan jeg drikke litt, eller mer enn litt eller burde jeg holde meg HELT unna drinkene?

Og dansing - er det noe jeg burde være litt forsiktig med? Ble visst to spørsmål istedet for ett, hehehe

Jeg ville ikke gjort det, rett & slett fordi jeg hadde vært redd for at fulle fulk hadde gitt meg en albue i brystet.

Alkohol gjør jo at du får mindre vondt, og kanskje tar deg mer ut enn du burde.

Så jeg ville ventet, men hør hva kirurgen din sier :)

Skrevet

Hei,

Er det noen her som har tatt silikon for å korrigere noe som heter "pectus carinatum" ? vet ikke hva det heter på norsk men dere kan se det på bildene under:

http://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=pectus+carinatum&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=HEHhToGyI6HY4QS43KnmBg&biw=1151&bih=624&sei=H0HhTp77COTO4QSZqpSSBw

Det er en dame som har skrevet om dette tidligere på dette forumet/dagboken.

Mener å huske at hun gikk til 3 forskjellige steder, hvor hun fikk 3 forskjellige svar.

Hun roet seg vel med det siste, om at hun burde få en operasjon av sykehuset i første omgang hvor de korrigerte brystbenet hennes før det ble snakk om silikonimplantater.

Mens de 2 andre mente at det var fullt mulig å legge inn silikonimplantat med et godt resultat.

Så dette ville jeg snakket med forskjellige kirurger om.

Spør gjerne om de om mulig har før og etter bilder av en slik operasjon, som kanskje kan gi deg en pekepinn på hvorfor de velger sin metode osv. (vet ikke om det er lov å vise før/etter bilder i Norge mer?)

Skrevet

Det er en dame som har skrevet om dette tidligere på dette forumet/dagboken.

Mener å huske at hun gikk til 3 forskjellige steder, hvor hun fikk 3 forskjellige svar.

Hun roet seg vel med det siste, om at hun burde få en operasjon av sykehuset i første omgang hvor de korrigerte brystbenet hennes før det ble snakk om silikonimplantater.

Mens de 2 andre mente at det var fullt mulig å legge inn silikonimplantat med et godt resultat.

Så dette ville jeg snakket med forskjellige kirurger om.

Spør gjerne om de om mulig har før og etter bilder av en slik operasjon, som kanskje kan gi deg en pekepinn på hvorfor de velger sin metode osv. (vet ikke om det er lov å vise før/etter bilder i Norge mer?)

Postet av: Judge Judy, 16.07.2011 - 14:21 i forumet A-D

Jeg har vært på konsultasjon ved klinikk bergen, og ville ikke operert meg der. Men jeg er et spesialtilfelle da, så det er ikke sikkert det gjelder deg. Jeg har noe som heter pectus carinatum, der brystbeinet peker utover, lengre ut enn puppene. I tillegg er brystkassen min mer beinete.

1 konsultasjon ved Klinikk Bergen; 220 i ene pupp og 240 i andre, over muskel.

2 konsultasjon ved Fana medisinske; anatomiske under muskel, 245 i ene og 345-390 i andre (!) for å utjevne forskjell i brystkassen.

3 konsultasjon ved Plastikkirurgisk institutt; Stefan Emmes sier det ville være katastrofe å gi meg proteser over muskel, og henviser meg til Haukeland for å fjerne deler av brystbeinet.

Nå har jeg time med thoraxkirurg og plastikkirurg ved haukeland i slutten av juli

Men har du et normalt utgangspunkt kommer du helt sikkert til å bli kjempe flott! Jeg bare stoler ikke på å overlate min (misdannede ) kropp til dem.

(Fant svaret til deg) :klemmer:

Skrevet

i dag kan jeg ta av bandasjen! har tatt en litenn sniktitt,men er spent på å se dem i sin "helhet" :fnise:

gleder meg! :D

Skrevet (endret)

Jeg tenker å ta 450cc når jeg skal reoperere (utsatt fra 8.des til 21.des pga mycoplasma infeksjon), har sett masse masse bilder på nett, og er helt enig med deg i at 400cc ofte ser veldig naturlig og slett ikke stort ut.

På www.justbreastimplants.com/forum er det mange jenter med større implantat, anbefaler deg å melde deg inn der.

Har veldig lyst å se hvordan du ser ut nå forresten:)

Hvitt ønske: Grattis med boobs!:-) Er du fornøyd med resultatet så langt? Send meg gjerne bilder når du får tatt det, er spent;)

Som nevnt over så er min operasjon utsatt, arg! Kjipt, men bedre å vente til jeg er helt frisk enn å utsette meg og puppene for en operasjon nå.

Kan sende bilde når jeg er hjemme på søndag! Hvor mye har du nå?

Jeg og Skolleborg ble enig om 600cc extrahigh profile. Han sa at de som ikke blir fornøyd med 400cc, må ha 600 for å bli fornøyd. Så tror nok det blir det på meg:)

- og nei, de blir ikke som Tine ifra paradise sine , hah!

Endret av Grayangel
Skrevet

Hurra!!!!!!! :D

Nå har jeg endelig spart opp nok penger. Når du er student med andre faste utgifter, er det ikke bare-bare å spare opp 30 000 kr. Jeg har nå spart i et år og endelig har jeg nådd målet. Endelig kan dette skje for meg også! jeg er så glad! Håper på å få operasjon så fort som mulig etter nyttår :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...