Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mia88: masse lykke til imorgen !!!

Jeanettehelen: så kjempe bra ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt ønske: Grattis med nye pupper! :)

Jeg tar også gjerne imot bilder :) Bare ta paracet til faste tider så unngår du smerter. Jeg hadde aldri direkte smerter, bare ubehag. La merke til i dag at puppene bare de siste dagene er blitt mye mer bevegelige og mykere :)

Hadde ikke nedpressbånd.

Skrevet

Tusen takk,alle sammen! er nøyaktig 3 uker i dag siden jeg la inn 320g ("vanlig runde"). Hadde 75B og har nå 80D. 80 er litt stort rundt, så må kanskje ha 75DD. :D

Skrevet

Tusen takk,alle sammen! er nøyaktig 3 uker i dag siden jeg la inn 320g ("vanlig runde"). Hadde 75B og har nå 80D. 80 er litt stort rundt, så må kanskje ha 75DD. :D

Da er du nesten likt som mg :-) de er nøyaktig 3uker imorgen... endelig halveis... gleder mg sånn til å kunne sove på ryggen og ikke minst TRENE!!!

Merker de blir mer og mer myke og klarer nå og lage skikkelig bra kløft :-)

Skrevet

Da er du nesten likt som mg :-) de er nøyaktig 3uker imorgen... endelig halveis... gleder mg sånn til å kunne sove på ryggen og ikke minst TRENE!!!

Mine nye pupper er snart 6 uker gamle og jeg har ligget på siden i nesten 3 uker. Schistad sa til meg at jeg kunne ligge sånn som jeg ville etter 1 uke, dersom det ikke var vondt. Lå til og med litt på magen i morges.

Har du fått eksplisitt beskjed om å ikke ligge på siden eller magen?

Skrevet

Mine nye pupper er snart 6 uker gamle og jeg har ligget på siden i nesten 3 uker. Schistad sa til meg at jeg kunne ligge sånn som jeg ville etter 1 uke, dersom det ikke var vondt. Lå til og med litt på magen i morges.

Har du fått eksplisitt beskjed om å ikke ligge på siden eller magen?

Ja det ser ut som alle får ulike beskjeder om det meste!!!

Jeg fikk beskjed om å ikke ligge på siden eller magen på 6uker...å jeg har en rygg som ikke liker det noe særlig så er ganske desperat etter å få sove på siden :(

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg :) Følte du at du har en for markant kant oppe ? Eller går det greit ?

Ja i begynnelsen var det en kant, som jeg drev å trykte litt på så kom det en slik klikk lyd! Hehe... Men kjenner at det er luft under huden, legen har lagt litt større lomme rundt på en måte så gror det seg til.

For nå har jeg ikke den kanten mer, nå er det en fin overgang og jeg greier ikke å kjenne noe til innlegget :) For det har jeg vært litt bekymret for :fnise:

Skrevet (endret)

Er det normalt at puppene begynner å klø oppå ?

Endret av Hvitt ønske
Skrevet

tror ikke det er så unormalt at de klør.de holder på å gro.og da klør det ofte. :)

Men er du usikker så kan du jo alltids ringe klinikken å høre med dem :)

Skrevet

Er det normalt at puppene begynner å klø oppå ? Føler de er superhovne her og blir nå redd for at de er fulle av betennelse siden de klær så !?

Det er normalt å klø pga hevelse..d er ikke farlig :-) mine klødde og hadde stikke smerter og føltes ut som de skulle eksplodere og det blir verre jo mer du rører på deg...hvis d virkelig er noe galt er jeg ganske sikker på man ikke er i tvil.

Skrevet

Kan jeg spørre dere hvor mange av dere som fikk på dere et slikt "bånd" som skal være rundt brystene i starten ? Som foreksempel dytter brystene ned eller opp osv osv.

Har en del venninner som har tatt silikon og de har alle fått slikt "bånd" på etterpå. Jeg derimot har ikke fått noenting. Jeg ringte Fornebu i dag og spurte og de sa at noen får og andre ikke. Alt etter behov. Jeg føler jo at det kanskje er litt rart at man ikke får det for åp resse de ned, men hva vet jeg ?

Hadde satt kjempepris på om dere hadde fortalt om dere fikk dette eller ei og hvor lenge dere evlt måtte bruke det og om dere følte det hjalp noe ?

Jeg fikk et slik nedpressbånd som jeg brukte i 6 uker. Var fordi protesene skulle "feste" seg. Har under muskel.

Skrevet

1 time igjen til operasjon og jeg er klar! ^^

vi snakkes senere! :D

Skrevet

1 time igjen til operasjon og jeg er klar! ^^

vi snakkes senere! :D

LYKKE TIL!!!!!!

Skrevet

Er det normalt at puppene begynner å klø oppå ? Føler de er superhovne her og blir nå redd for at de er fulle av betennelse siden de klær så !?

Hehe, jeg fikk også en sinnsyk kløe! Men det forsvant, heldigvis.

Tror det er normalt :)

Skrevet

Ja det ser ut som alle får ulike beskjeder om det meste!!!

Jeg fikk beskjed om å ikke ligge på siden eller magen på 6uker...å jeg har en rygg som ikke liker det noe særlig så er ganske desperat etter å få sove på siden :(

Jeg har også fått beskjed om at jeg kan ligge på siden etter 1 uke, så lenge det ikke gjør vondt.

Gjør det vondt, skal man vente litt før man prøver igjen :)

Skrevet

Jeg har også fått beskjed om at jeg kan ligge på siden etter 1 uke, så lenge det ikke gjør vondt.

Gjør det vondt, skal man vente litt før man prøver igjen :)

Hmm vel det er gått 3uker....prøvte å se om d gjorde vondt....gjorde ikke d

så ringte og spurte...de sa vent 6uker for selv om de ikke gjorde vondt skulle de "vokse seg fast" men de sa også at de sa 6 uker pga de ville sikre seg itilfelle noe skulle skje.. så de er litt strenge...men samtidig sier de at jeg kan bruke spile BH etter 6 uker mens andre sier 3eller 6mnd...kunne ikke disse klinikkene være litt mer samkjørte..??? Bler ikke helt klok på hva som er best!!!

Skrevet

Da er jeg ferdig operert!Formen er overraskende bra. har ingenting vondt og føler meg pigg. blir rastløs av å ligge på sofan.for jeg føler ikke at jeg egentlig trenger det. men er vel best å følge ordre om å holde meg i ro. blir v el værre når bedøvelsen går ut :P

Skrevet (endret)

Gratulerer Mia! :klemmer: Ta det med ro, enda hvis du føler deg bra nå. Det blir verre etter hvert, desverre. Men bare for noen få dager.

Føler at implanten på en side beveger seg. Flyter litt for mye til bryst kanten, og det gjør skikkelig vond. hvis dere forstår hva mener jeg. Noen som oppdager/oppdaget dette? Bekymrer meg litt..

Endret av .monika.d
Skrevet

Så heldig du er mia88 . !!

Jeg har 27 dager igjen til operasjon .. Håper vi får full info om hvordan dagen under operasonen var.

Du får bare kvile deg !:)

Skrevet (endret)

I mine papirer står det at du kan sove på siden etter en uke. men er det fortsatt litt ubehagelig, skal man vente et par dager til før man prøver igjen :)

Jeg gleder meg skikkelig til å kunne gå i vsnlig BH!!!!!! Er så d*** lei sportsbh'n :gjeiper:

Endret av Jeanettehelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...