Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet
GRESSHOPPE!!!

Gå på cubus og kjøp Triumph Tri Action sports BH med to hekter foran og borelås på stroppene! Den er den beste!!!

hvordan ser denne ut? og hvordan ser den ut under klær?

-Winona_

Videoannonse
Annonse
Gjest puselabb
Skrevet

Jeg har aldri hørt annet enn positivt om Fornebuklinikken, så her tror jeg det er forskjellige opplevelser. Hvis ikke man har noe konkret å komme med synes jeg det er unødvendig å slenge ut sånne bemerkninger. På alle klinikker vil det alltid forekomme et og annet mislykket tilfelle. Fornebuklinikken er faktisk en av de klinikkene i Norge med minst misfornøyde kunder, få klager.

Skrevet

Hej puselabb..

Det vil jeg give dig fuldstændig ret i. Er du selv blevet opereret på fornebu? Og kunne du i såfald fortælle lidt omkring det.

Det jeg er redd for er bedøvelsen. Jeg lider af sygdomsangst..Så du kan tænke dig at man er redd..

maria

Gjest puselabb
Skrevet
Hej puselabb..

Det vil jeg give dig fuldstændig ret i. Er du selv blevet opereret på fornebu? Og kunne du i såfald fortælle lidt omkring det.

Det jeg er redd for er bedøvelsen. Jeg lider af sygdomsangst..Så du kan tænke dig at man er redd..

maria

Hei maria!

Jeg skal opereres på Forbebu tirsdag 19. juni, altså om to uker. Så jeg har ikke noe å fortelle om enda, men det blir det første jeg gjør når jeg er ferdig:) Jeg er bekymret for bedøvelsen jeg også, men jeg har blitt beroliget av alle som har fortalt at det ikke er noe å grue seg for. Jeg er vel redd fordi jeg ikke vet hva som venter meg, følelsen man har når man blir sløv og før man sovner. Men alle sier at det bare er behagelig, så husker man ikke mer før oppvåkningen. Og da er du jo ferdig:)

Skrevet

Har du været igennem et helse tjek inden? Hvor gammel er du og ryger du?

:-)

Er der stor vente tid der ude..? Og har du været til din konsulation?

Jeg er 30 år - ingen børn - men har ønsket dette veldig længe - det eneste som holder mig tilbage er bedøvelsen..uff

Skrevet
Jeg har aldri hørt annet enn positivt om Fornebuklinikken, så her tror jeg det er forskjellige opplevelser. Hvis ikke man har noe konkret å komme med synes jeg det er unødvendig å slenge ut sånne bemerkninger. På alle klinikker vil det alltid forekomme et og annet mislykket tilfelle. Fornebuklinikken er faktisk en av de klinikkene i Norge med minst misfornøyde kunder, få klager.

Hei!

Det er klart man blir litt skremt når man får høre litt rare ting her og der. Jeg er klar over at man ikke bør la seg skremme av rykter men jeg kunne ikke la være å gjøre nettopp det da min venninne sa hun helst ville opereres på Colosseum da hun hadde hørt en del negativt om Fornebuklinikken. Jeg vet også om en jente som fikk skikkelig rare pupper etter hun opererte seg der, men jeg har unngått å nevne det med tanke på at det kan være hennes bryster i førsteomgang som var litt annerledes, og hun kan ha valgt litt mye ML over muskel f.eks.

Man blir ofte skremt av skrekkhistorier, desverre.

Jeg mente aldri å gå ut og advare mot klinikken, jeg skrev(mente) kun at jeg selv hadde blitt det, og at jeg selv tok et valg om å velge bort denne klinikken.

Etter min mening er det heller feil å komme å svare på mine innlegg ved å bruke følgende betengelser: "slenge ut med bemerkninger". Her kommer jeg med seriøse innlegg og meninger og får en sånn kald skulder tilbake på et lite punkt i innlegget mitt som ikke skulle være vesentlig i mine spørsmål.

Og jeg forstår at du kansje reagerte men da hadde det kansje vært fint å svare mitt innlegg på en annen måte kansje?

-Winona-

Skrevet

Nå ble det mye innlegg fra meg her.. ikke meninga å skrive så mye! :P man lurer jo ofte på mye rart i denne situajsonen da ;)

Fint om du kan se igjennom de to siste sidene før du evt svarer her ceeCee ;)

Forresten.. jeg leste nettopp denne :

http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/004978.html

Etter å ha googla litt på "gwen stefani + implants" .

Z-tv stod på i bakgrunnen her og jeg la merke til at hun plutselig hadde pupper, og hun har jo alltid vært veldig flatbrystet.

Det jeg reagerer på er det som står i den linkede artikkelen:

"this former A cup cutie has gotten implants. The horror. Flat girls who get implants never look good with them (unless they keep them covered up) because they don't have enough breast tissue to hide the outline of the implant."

Ja vel? Jeg har alltid tenkt at jeg er ca like flatbrystet som Gwen jeg.. Isåfall er det rart at legen mente jeg hadde nok vev til at det vil se bra ut og at protesen ikke vil synes selv med 300 ML..

merkelig..

-Winona-

Gjest puselabb
Skrevet

Maria: Jeg har vært til konsultasjon, men har ikke foretatt helsesjekk. Det er nok ikke nødvendig, med mindre man er usikker på om noe er galt. Før konsultasjonen fylte jeg bare ut en egenerklæring på helsetilstand, og så lenge alt er greit der (ingenting som feiler meg) så er en operasjon heller ikke farlig. Jeg er 21 år og røyker, men maks 5 om dagen. Nå har jeg sluttet, siden det bare er to uker igjen før min operasjon. Fornebuklinikken prøver å holde sin ventetid på under en måned. Men jeg vil anbefale deg å ta konsultasjon i god tid før du vil ha en eventuell operasjon, da er du sikker på å få den dagen du vil ha. Jeg hadde min konsultasjon i midten av april.

Winona: Jeg forstår godt at man lar seg skremme av rykter. Det gjør jeg også. Men her er ikke stedet for å legge dem ut og spre usikkerhet. Jeg har hørt diverse negative ting om flere klinikker (sånn tror jeg det alltid vil være), men jeg legger ikke inn noen kommentar her, med mindre det hadde vært en alvorlig anklage.

Vi velger forskjellige klinikker, det er individuelt hvilken man får best følelse for, jeg mente bare at innlegget kunne vært spart for den negative setningen om Fornebu. Du valgte Colosseum fordi DU har bedre følelse for den, ferdig med det. Beklager hvis jeg formulerte meg litt krass i det forrige innlegget.

Skrevet

Hei på dere jenter :)

Får jeg lov å være med her?

Jeg skal til konsultasjon på Fornebuklinikken i dag klokken 1415 og skal opereres den 19.06.

Gleder meg helt utrolig mye!

Jeg er 30 år og mamma til 2 gutter på 4 og 11 år.

Jeg bruker i dag en B cup og ønsker meg en D cup.

Har litt heng,så er veldig spent på hva legen sier i dag.

Har snakket med han på tlf for ikke lenge siden,og han sa da at jeg har 2 valg.

Enten brystløft med innlegg.

Eller kun store brystinnlegg.

Jeg ønsker ikke brystløft pga at det blir så mye arr.

Så jeg vil gå for store innlegg.

Det blir spennende i dag å høre hvor mye det eventuelt blir.

Jeg er ingen liten jente,jeg er 176cm høy og veier 78 kg.

Håper det er ok at jeg blir med her?

Gjest puselabb
Skrevet

Velkommen amn :)

Jeg skal også opereres på Fornebuklinikken den 19.! Så moro at vi skal samme sted på nøyaktig samme dag! Da får vi dele erfaringer når vi sitter her med hovne pupper og vondt både her og der ;)

Du må fortelle etter du har vært på konsultasjon, hvor mye du skal legge inn og slikt. Blir spennende!

Klem

Skrevet

Jeg skal også opereres på Fornebuklinikken den 19.! Så moro at vi skal samme sted på nøyaktig samme dag! Da får vi dele erfaringer når vi sitter her med hovne pupper og vondt både her og der ;)

Du må fortelle etter du har vært på konsultasjon, hvor mye du skal legge inn og slikt. Blir spennende!

Klem

Hvordan synes dere det er å opereres midt på sommeren?

Man må jo gå med "kjerring-bhen" under sommerplagg og hva skjer med bikini? Ligge langflat på senga et par uker er vel heller ikke noe særlig på sommeren..? Og spesielt det å unngå soling på brystet? Forklar gjerne hva dere har tenkt :)

(Selv har jeg lyst å ta fortest mulig men tenkte det ville bli vanskelig med sommeren..)

Skrevet
Hvordan synes dere det er å opereres midt på sommeren?

Man må jo gå med "kjerring-bhen" under sommerplagg og hva skjer med bikini? Ligge langflat på senga et par uker er vel heller ikke noe særlig på sommeren..? Og spesielt det å unngå soling på brystet? Forklar gjerne hva dere har tenkt :)

(Selv har jeg lyst å ta fortest mulig men tenkte det ville bli vanskelig med sommeren..)

Nå skal ikkje jeg svare for andre her inne men jeg regner med at de som planlegger operasjon om sommeren har regnet med en sesong uten bading, bikini og ikke de mest sexy sommerkjolene og toppene.... De er voksne og fornuftige mennesker og skjønner at de må følge kirurgens instrukser til punkt og prikke for å oppnå optimalt resultat. Det nytter ikke å komme gråtende til kirurgen dersom man selv er skyld i at resultatet blir dårlig. Dersom man har tenkt å bade og bruke bikini de neste 6 ukene bør man vente med operasjon. Så enkelt!

Arrene bør heller ikke utsettes for sollys med det første. Da nytter det ikke med bikini, for solen vil skinne gjennom tøyet. Hvis man da ikke bruker pushup eller dekker de til med noe ugjennomtrengelig.

Hilsen

-CeeCee-

Skrevet
Nå skal ikkje jeg svare for andre her inne men jeg regner med at de som planlegger operasjon om sommeren har regnet med en sesong uten bading, bikini og ikke de mest sexy sommerkjolene og toppene.... De er voksne og fornuftige mennesker og skjønner at de må følge kirurgens instrukser til punkt og prikke for å oppnå optimalt resultat. Det nytter ikke å komme gråtende til kirurgen dersom man selv er skyld i at resultatet blir dårlig. Dersom man har tenkt å bade og bruke bikini de neste 6 ukene bør man vente med operasjon. Så enkelt!

Arrene bør heller ikke utsettes for sollys med det første. Da nytter det ikke med bikini, for solen vil skinne gjennom tøyet. Hvis man da ikke bruker pushup eller dekker de til med noe ugjennomtrengelig.

Hilsen

-CeeCee-

Tusen takk for hurtig svar Ceecee!

Du sier noe der.. det er også disse tankene jeg har gjort meg rundt det å ta det på sommeren.. så jeg får heller bare gå å syte litt med litt ekstra silikoninnlegg i bhen hele sommeren og vente tålmodig til "sikrere tider" ;)

Det er grusomt å vente, og gå rundt i bryster jeg hater nå på sommeren..men jeg vil heller det enn å ødelegge sommeren min :)

Hadde forresten vært fint om du kunne gått igjennom de siste innleggene som ble skrevet siden du sist svarte her inne, jeg tror jeg har overfylt deg med spørsmål så du får bare svare på det du orker :P hehe

Skrevet

Klem

Hei igjen :)

Da har jeg vært på konseltasjon.

Er så glad for at jeg er ferdig med det og at jeg ble klarert til å kunne få brystinnlegg uten å måtte ha et løft.

Legen mente at jeg skulle ha 300 ml på ene og 320 på den andre.

Hvor mye er det dere andre har i eller skal legge i?

Operasjonen min er som sakt den 19.06.07 kl 13 :)

Skrevet
Hei igjen :)

Da har jeg vært på konseltasjon.

Er så glad for at jeg er ferdig med det og at jeg ble klarert til å kunne få brystinnlegg uten å måtte ha et løft.

Legen mente at jeg skulle ha 300 ml på ene og 320 på den andre.

Hvor mye er det dere andre har i eller skal legge i?

Operasjonen min er som sakt den 19.06.07 kl 13 :)

Hei amn!

Skulle ikke du ta så du fikk ganske store bryster, eller husker jeg feil? For jeg skal ha 300 ML og jeg vil bare ha noe naturlig (stor B til liten C) og jeg fikk høre at 300 over muskel vil bli fint på meg (prøvde proteser inni en bh også.

har fra før av en 70 A..

Skrevet
Hei amn!

Skulle ikke du ta så du fikk ganske store bryster, eller husker jeg feil? For jeg skal ha 300 ML og jeg vil bare ha noe naturlig (stor B til liten C) og jeg fikk høre at 300 over muskel vil bli fint på meg (prøvde proteser inni en bh også.

har fra før av en 70 A..

Mine er fra før 85 B,og jeg sa til legen at jeg ønsket meg en D..så regner med han veit hva han gjør ;)

Men kommer til å si i fra til han at om han står mellom 2 str under op at han bør velge den største ;)

Gjest puselabb
Skrevet

amn: Så bra at du er fornøyd etter konsultasjonen:) Jeg skal legge inn 320g i hver. Jeg er nå en b-cup og kirurgen sa jeg ville ende opp med ca. en d-cup. Så her har vi mye felles ja:)

winona: Jeg har valgt å operere meg nå på sommeren fordi det er min eneste mulighet. Jeg går på skolen, og har ikke mulighet til noe særlig fri derfra, og nå har jeg også penger nok (bruker feriepengene), samtidig som det klaffer med jobben. Jeg har planlagt dette lenge, så det at jeg valgte denne tida er veldig bevisst. Det blir kjedelig å gå med sports-bh hele sommeren, men det er jeg villig til å ofre. Det kommer jo mange somre etter denne:) Jeg orker ikke tanken på enda en misfornøyd bikinisesong, og nå må jeg jo pent holde meg hjemme ;) Jeg kommer nok til å ergre meg litt på fantastisk varme soldager, men nye pupper er en lykke som overstiger det.

Skrevet
amn: Så bra at du er fornøyd etter konsultasjonen:) Jeg skal legge inn 320g i hver. Jeg er nå en b-cup og kirurgen sa jeg ville ende opp med ca. en d-cup. Så her har vi mye felles ja:)

winona: Jeg har valgt å operere meg nå på sommeren fordi det er min eneste mulighet. Jeg går på skolen, og har ikke mulighet til noe særlig fri derfra, og nå har jeg også penger nok (bruker feriepengene), samtidig som det klaffer med jobben. Jeg har planlagt dette lenge, så det at jeg valgte denne tida er veldig bevisst. Det blir kjedelig å gå med sports-bh hele sommeren, men det er jeg villig til å ofre. Det kommer jo mange somre etter denne:) Jeg orker ikke tanken på enda en misfornøyd bikinisesong, og nå må jeg jo pent holde meg hjemme ;) Jeg kommer nok til å ergre meg litt på fantastisk varme soldager, men nye pupper er en lykke som overstiger det.

Så artig da :)

Hvor høy og sånn er du?

Jeg er som sakt 176 og 78 kg og er ca 85 B,selv om legen mente jeg er en C :overrasket:

Men har nå alldrig passet C helt da,kun når jeg var gravid :legrine:

Ikke for det,jeg har 1 bh her som er i 90 C,og den passer sånn någenlunde da..hmm blir spennende dette her.

Gjest puselabb
Skrevet
Så artig da :)

Hvor høy og sånn er du?

Jeg er som sakt 176 og 78 kg og er ca 85 B,selv om legen mente jeg er en C :overrasket:

Men har nå alldrig passet C helt da,kun når jeg var gravid :legrine:

Ikke for det,jeg har 1 bh her som er i 90 C,og den passer sånn någenlunde da..hmm blir spennende dette her.

Jeg er 1.60 og veier 54 kg. Hvilken kirurg skal operere deg? Jeg opereres av dr. Schistad, så det gjør kanskje du også, siden vi har samme dag.

Ja, det blir kjempespennende. Man har jo en forestilling om hvordan man gjerne vil ha det, men så er det jo umulig å si på forhånd eksakt hvordan resultatet vil bli. Men etter all sannsynlighet blir vi nok fornøyde :)

Vienna: Hvordan går det med deg nå? Hvordan er formen og hva/hvor mye er du istand til å gjøre etter 2 uker? Jeg hadde blitt glad for en "tilstandsrapport" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...