Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble anbefalt Micropore

Det var DET de het ja!

Hehe, jeg skrev mepicare eller noe. Herrefred....!

Men ja, Micropore var det jeg også mente :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke et slikt bånd, heller ikke hørt at noen av mine venniner har hatt det heller.

Noen har hatt bandasjer på brystene, noen opptil 2 uker før de fikk sett brystene faktisk :gjeiper:

Jeg har kun sportsbh, ingenting annet.

Det har nok helt sikkert noe med hvordan brystene dine er i utgangspunktet, om det er behov for slike bånd.

Godt å høre at det ikke bare er meg :) Følte du at du har en for markant kant oppe ? Eller går det greit ?

Skrevet

De som får nedpressbånd har lagt under muskel, og noen ganger en muskelen så ''sterk'' at man trenger nedpressbånd. Dette ser kirurgen an under operasjonen, og det er helt individuelt hvor lenge man må ha det på. Noen trenger det ikke i det hele tatt, rett og slett fordi muskelen ''slipper'' av seg selv fordi den ikke er så sterk. Håper du ble litt klokere ihvertfall :)

Synes det hørtes fornuftig ut, samtidig så skjønner jeg ikke om musklen min slipper lettere tak, hvorfor jeg da har en såpass markant kant oppe. Skikkelig "silikonrand" på en måte, ikke noe jeg håper vedvarer :P men så er jeg på dag EN dag, må nok gi det liiiiiiiiiiiiitt mer tid :P

Skrevet

Synes det hørtes fornuftig ut, samtidig så skjønner jeg ikke om musklen min slipper lettere tak, hvorfor jeg da har en såpass markant kant oppe. Skikkelig "silikonrand" på en måte, ikke noe jeg håper vedvarer :P men så er jeg på dag EN dag, må nok gi det liiiiiiiiiiiiitt mer tid :P

hehe, ja!! :P men jeg skjønner deg godt, alt jeg ville den føste uken var at de ikke skulle være så ''voldsomme''

Men etter ca 4 uker så var de helt anderledes, og så veldig naturlig ut! :) ting tar litt lenger tid enn man tror, og man føler at det aldri blir bedre, men det blir det! Nå etter 11 uker både ser og føles de veldig naturlig ut :)

Skrevet

:sjenert: Her er mine!

Kjempefine ! Du har ikke sengen flotte kanten jeg har oppe - les : ironi ! Hvor og når opererte du ? Og hva la du inn og hvilket utgangspunkt hadde du ? Virkelig flotte :)

Skrevet

Bianca : ja sant :) jeg må nok gi det mer tid. Det brystet som har størst innlegg gjør vondest også. Lurer på når man kan regne med at man begynner å bli bedre, altså smertene avtar noe :)

Skrevet

Denne flotte kanten* ordlisten på mobilen lever sitt eget liv hehehehehhe !

Skrevet

:sjenert: Her er mine!

Kjempefint resultat, hvor mye har du lagt inn og hvor store var de før operasjonen?

Hvitt ønske: du må nok gi det litt mer tid ja;) Det kan ta noen uker før muskelen begynner å slippe innleggene, og frem til da kan de sitte ganske høyt på brystet, se litt kantete og rare ut. Når muskelen etterhvert slipper og tyngden faller i bunn av brystet, så blir det veldig bra skal du se;)

Skrevet

Bianca : ja sant :) jeg må nok gi det mer tid. Det brystet som har størst innlegg gjør vondest også. Lurer på når man kan regne med at man begynner å bli bedre, altså smertene avtar noe :)

Jeg la over muskel, så hadde egentlig aldri ordentlig smerter. Bare veldig øm og støl. Men jeg hadde også mest ubehag i den jeg la mest i, og det hadde jeg lenge. Jeg hadde veldig vondt når den puppen ''skiftet stilling''. Begynte å bli redd for at det ikke skulle bli bra.

Men når det hadde gått 4 uker husker jeg ihvertfall at da begynte ting å bli som normalt. Da kunne jeg sove på siden, ta klær over hodet osv.

Skrevet

i morgen tidlig (09.30) er det miiiiin tur! ^^

shit! Gleder meg! xD

Skrevet

Lykke til, Mia!! :klemmer: Glem ikke å oppdatere hvordan gikk det :goodbye:

Skrevet

Siden i går morges og i dag kveld tokk jeg bare 3 tbl paracet 400(eller 500) :sjenert: . Selfølgelig, det gjør litt vond, men jeg klarer det ganske greit.

Skrevet

Så flott :) Jeg har bare tatt paracet og oxynorm bare EN gang :) Fornøyd me det !

Skrevet

Lykke til, Mia!! :klemmer: Glem ikke å oppdatere hvordan gikk det :goodbye:

skal IKKE glemme det ^^

er spent på hvordan formen min er etter operasjonen. forventer det værste. men skal ta over muskelen,så håper på at det ikke gjør så VELDIG vondt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...