.monika.d Skrevet 6. desember 2011 #20741 Skrevet 6. desember 2011 Hahaha, må jeg? Hehe... Og jeg som ikke har føner engang ok ok, skal rette på meg du bør bruke føn men hvis du har ikke, så kanskje burde du vente med å ta på bh-en og klærne
Grayangel Skrevet 6. desember 2011 #20742 Skrevet 6. desember 2011 Ingen av dere som vil svare meg da? Noen som er kjent med 500cc +? Jeg tok 400, og de er ikke store overhodet. Jeg føler liksom att det syns for lite. Er kanskje kravstor men.. Så vil operere inn mer. Men er så usikker på hvor mye jeg trenger. Forslag? Var 70aa, er nå ca 70dd, eller 65 f i change, men det er ikke så mye som det høres ut som..
Grayangel Skrevet 6. desember 2011 #20743 Skrevet 6. desember 2011 Skal til Knut idag igjen skjønner du, så er usikker på hva jeg skal be om!
Pusetøsa Skrevet 6. desember 2011 #20744 Skrevet 6. desember 2011 ok ok, skal rette på meg du bør bruke føn men hvis du har ikke, så kanskje burde du vente med å ta på bh-en og klærne Hehe, ja jeg lo ikke fordi du sa jeg måtte det. Men atg jeg faktisk bør tørke teipen på en slik måte, og det har jeg ALDRI tenkt på Jeg får vel kanskje kjøpe meg en føner da eller? :gjeiper:
Michelle81 Skrevet 6. desember 2011 #20745 Skrevet 6. desember 2011 Hehe, ja jeg lo ikke fordi du sa jeg måtte det. Men atg jeg faktisk bør tørke teipen på en slik måte, og det har jeg ALDRI tenkt på Jeg får vel kanskje kjøpe meg en føner da eller? :gjeiper: Vel du må ikke..men hvordan i all verden klarer du deg uten? Jeg er helt avhengig av min!
Michelle81 Skrevet 6. desember 2011 #20746 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Ingen av dere som vil svare meg da? Noen som er kjent med 500cc +? Jeg tok 400, og de er ikke store overhodet. Jeg føler liksom att det syns for lite. Er kanskje kravstor men.. Så vil operere inn mer. Men er så usikker på hvor mye jeg trenger. Forslag? Var 70aa, er nå ca 70dd, eller 65 f i change, men det er ikke så mye som det høres ut som.. Sorry men tror d er få me så store innlegg inne her akkurat nå... Men ja 70dd er mindre enn d hørres ... Jeg har 70d nå og vil si de er ikke store..mer "medium" i str. Endret 6. desember 2011 av Michelle81
Michelle81 Skrevet 6. desember 2011 #20747 Skrevet 6. desember 2011 Jeg er forresten superhappy over å ha følelsen i begge brustvortene ! Fantastisk !!!!! På dag en :D Hehe ja jeg fikk også litt panikk av at noen kan miste litt følelse i dem. jeg fikk gradvis følelse helt tilbake..men nå har de faktisk blitt mer følsom enn normalt...det er vist mer vanlig...
Michelle81 Skrevet 6. desember 2011 #20748 Skrevet 6. desember 2011 Jeg begynner å bli blek..skulle tatt sol.. holder d at tape er på eller bør jeg dekke til mer?
Pusetøsa Skrevet 6. desember 2011 #20749 Skrevet 6. desember 2011 Vel du må ikke..men hvordan i all verden klarer du deg uten? Jeg er helt avhengig av min! Hehe, jeg vet. Alle vennene mine bir alltid like sjokkerte over det faktum at jeg ikke eier, eller noengang har eid en hårføner Min mor og søster er avhengige, så lurer på hvorder dette har gått meg hus forbi? Jeg får anskaffe meg en, så får vi se om jeg faktisk kommer til å tørke håret med den og ikke bare teipen
-C- Skrevet 6. desember 2011 #20750 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kan jeg spørre dere hvor mange av dere som fikk på dere et slikt "bånd" som skal være rundt brystene i starten ? Som foreksempel dytter brystene ned eller opp osv osv. Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
StellinaX Skrevet 6. desember 2011 #20751 Skrevet 6. desember 2011 Ingen av dere som vil svare meg da? Noen som er kjent med 500cc +? Jeg tok 400, og de er ikke store overhodet. Jeg føler liksom att det syns for lite. Er kanskje kravstor men.. Så vil operere inn mer. Men er så usikker på hvor mye jeg trenger. Forslag? Var 70aa, er nå ca 70dd, eller 65 f i change, men det er ikke så mye som det høres ut som.. Jeg tenker å ta 450cc når jeg skal reoperere (utsatt fra 8.des til 21.des pga mycoplasma infeksjon), har sett masse masse bilder på nett, og er helt enig med deg i at 400cc ofte ser veldig naturlig og slett ikke stort ut. På www.justbreastimplants.com/forum er det mange jenter med større implantat, anbefaler deg å melde deg inn der. Har veldig lyst å se hvordan du ser ut nå forresten:) Hvitt ønske: Grattis med boobs!:-) Er du fornøyd med resultatet så langt? Send meg gjerne bilder når du får tatt det, er spent;) Som nevnt over så er min operasjon utsatt, arg! Kjipt, men bedre å vente til jeg er helt frisk enn å utsette meg og puppene for en operasjon nå.
-C- Skrevet 6. desember 2011 #20752 Skrevet 6. desember 2011 Hei !! Ja det med å måtte utsette er enormt kjipt, men altså, må man så må man som du sier !!! Ja jeg er veldig fornøyd, og skal sende dere bilder når jeg bare får tatt noen. Har enda ikke tatt av bh'en helt og gjør det nok heller ikke før jeg "får lov", da kan jeg ta ordentlige bilder og vise frem. De er veldig hovne og "kantete" så gleder meg til det hele roer seg litt. Hadde du på slikt bånd etter operasjon? Andre her ? Lurer så fælrt på det Jeg har 360 gram og det er iallefall ikke stort, meeeen så var jeg helt flat da. Kirurgene sa som sagt at jeg hadde 0 utgangspunkt. Blir ikke flatere. Så min personlige smak vil nok si at dersom man har litt pupper fra før og opererer inn 400 + så får man store pupper. Man bør kanskje spørre seg om pupper er fine bare fordi de er store, eller om pupper er pene da de har "pen form" osv. Hva ønsker man seg ? Store pupper betyr IKKE automatisk pene pupper, laaaaaaaaaaangt ifra, iallefall min erfaring. Men igjen så kommer det jo frem til utgangspunktet og kroppen som skal bære de. Jeg er 171,5 cm og veier 49/50 kg, 360 er flott på meg, men da må dere huske at 360 på meg IKKE er det samme som hos en som hadde omså bare litt pupp fra før ! Jeg har akkurat 360 gram liksom
.monika.d Skrevet 6. desember 2011 #20753 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Kan jeg spørre dere hvor mange av dere som fikk på dere et slikt "bånd" som skal være rundt brystene i starten ? Som foreksempel dytter brystene ned eller opp osv osv. Har en del venninner som har tatt silikon og de har alle fått slikt "bånd" på etterpå. Jeg derimot har ikke fått noenting. Jeg ringte Fornebu i dag og spurte og de sa at noen får og andre ikke. Alt etter behov. Jeg føler jo at det kanskje er litt rart at man ikke får det for åp resse de ned, men hva vet jeg ? Hadde satt kjempepris på om dere hadde fortalt om dere fikk dette eller ei og hvor lenge dere evlt måtte bruke det og om dere følte det hjalp noe ? kirurgen min sa, at de, som tar anatomiske proteser må bruke en presse bånd. Du har tatt runde, kanskje derfor fikk du ikke denne. fortsatt venter po bildene. det kan vare med bh-en Endret 6. desember 2011 av .monika.d
-C- Skrevet 6. desember 2011 #20754 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Ingen av mine venninner har anatomiske og de hadde alle slikt bånd. Ja kan sende deg noen jeg Monika Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
Jeanettehelen Skrevet 6. desember 2011 #20755 Skrevet 6. desember 2011 Ps : svar gjerne på det med tape noen Ble anbefalt Micropore
Bianca91 Skrevet 6. desember 2011 #20756 Skrevet 6. desember 2011 Kan jeg spørre dere hvor mange av dere som fikk på dere et slikt "bånd" som skal være rundt brystene i starten ? Som foreksempel dytter brystene ned eller opp osv osv. Har en del venninner som har tatt silikon og de har alle fått slikt "bånd" på etterpå. Jeg derimot har ikke fått noenting. Jeg ringte Fornebu i dag og spurte og de sa at noen får og andre ikke. Alt etter behov. Jeg føler jo at det kanskje er litt rart at man ikke får det for åp resse de ned, men hva vet jeg ? Hadde satt kjempepris på om dere hadde fortalt om dere fikk dette eller ei og hvor lenge dere evlt måtte bruke det og om dere følte det hjalp noe ? De som får nedpressbånd har lagt under muskel, og noen ganger en muskelen så ''sterk'' at man trenger nedpressbånd. Dette ser kirurgen an under operasjonen, og det er helt individuelt hvor lenge man må ha det på. Noen trenger det ikke i det hele tatt, rett og slett fordi muskelen ''slipper'' av seg selv fordi den ikke er så sterk. Håper du ble litt klokere ihvertfall
StellinaX Skrevet 6. desember 2011 #20757 Skrevet 6. desember 2011 Hvitt ønske: Vårt utgangspunkt er jo nesten identisk, så sånn str.messig så bør nok lik mengde cc gi ganske likt utfall til slutt. Men formen er jo ulik da, og profilen på innleggene, så.. Jeg hadde på nedtrykksbånd i 2 uker forresten:)
MyBoobJob Skrevet 6. desember 2011 #20758 Skrevet 6. desember 2011 Vel du må ikke..men hvordan i all verden klarer du deg uten? Jeg er helt avhengig av min! Haha, jeg og!!
Pusetøsa Skrevet 6. desember 2011 #20759 Skrevet 6. desember 2011 Kan jeg spørre dere hvor mange av dere som fikk på dere et slikt "bånd" som skal være rundt brystene i starten ? Som foreksempel dytter brystene ned eller opp osv osv. Har en del venninner som har tatt silikon og de har alle fått slikt "bånd" på etterpå. Jeg derimot har ikke fått noenting. Jeg ringte Fornebu i dag og spurte og de sa at noen får og andre ikke. Alt etter behov. Jeg føler jo at det kanskje er litt rart at man ikke får det for åp resse de ned, men hva vet jeg ? Hadde satt kjempepris på om dere hadde fortalt om dere fikk dette eller ei og hvor lenge dere evlt måtte bruke det og om dere følte det hjalp noe ? Jeg hadde ikke et slikt bånd, heller ikke hørt at noen av mine venniner har hatt det heller. Noen har hatt bandasjer på brystene, noen opptil 2 uker før de fikk sett brystene faktisk :gjeiper: Jeg har kun sportsbh, ingenting annet. Det har nok helt sikkert noe med hvordan brystene dine er i utgangspunktet, om det er behov for slike bånd.
-C- Skrevet 6. desember 2011 #20760 Skrevet 6. desember 2011 (endret) Hvitt ønske: Vårt utgangspunkt er jo nesten identisk, så sånn str.messig så bør nok lik mengde cc gi ganske likt utfall til slutt. Men formen er jo ulik da, og profilen på innleggene, så.. Jeg hadde på nedtrykksbånd i 2 uker forresten:) Ja jeg er nok noe mindre enn deg i utgangspunktet, men hadde du anatomisk ? Jeg hadde tror jeg har high profile. I grunn så aner jeg ikke hehe ! Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå