Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja forstår dg godt!!! jeg mista mesteparten av mine pga amming... De mista heldigvis ikke fasong men krympa... så d jeg gjorde var å ta me en BH til legen som jeg ville fylle...hadde 70d da jeg hadde litt melk i dem og viste d var en str som så fint ut på mg... og prøvte ulike innlegg i BH... og nå sitter den BH som støpt!!! Jeg er fornøyd... de er ikke kjempe store men passer kroppen min...og de ser liksom ekte ut...tror de fleste vil tro de mine:-) jeg reagerte kun på prisen... 40 000? Jeg betalte 29500 på colosseumklinikken. Trofde d i gjennomsnitt kosta ca 30.000

ÅÅ, kanskje jeg også skal gjøre det! :) Takk for tips!

Ja, jeg reagerte litt jeg også, trodde først han sa 29500, men så var det 39500 :( han sa det var fordi han måtte slakke på muskelbåndene i brystet eller noe slikt, men jeg vet ikke... Blir jeg helt snytt for penger her, eller? Kanskje jeg burde sjekke ut flere kirurger, årh :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter hvor lang tid etter operasjonen tok dere smertestillende ? Må bare vite når jeg kan starte å ta de på en måte :)

TAKK JENTER !

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI !!!!

GRATULERER!!!! :)

Jeg fikk 1000mg paracet med engang jeg våknet, for jeg hadde så vondt.

Når ikke det fungerte etter ca 15 min så fikk jeg noe digg inn i armen min (tror det var morfin og kodein?).... Dette var rundt kl 10:30.

Kl 14 kunne jeg ta en Pinex Forte, og det gjorde jeg for at jeg ikke skulle få kjempe vondt igjen :fnise:

En sykepleier sa til meg at jeg trengte ikke spare på smertestillende etter en operasjon, da var det om å gjøre å være mest mulig smertefri :)

Kos deg masse med dine nye boobs :klemmer:

Skrevet

ÅÅ, kanskje jeg også skal gjøre det! :) Takk for tips!

Ja, jeg reagerte litt jeg også, trodde først han sa 29500, men så var det 39500 :( han sa det var fordi han måtte slakke på muskelbåndene i brystet eller noe slikt, men jeg vet ikke... Blir jeg helt snytt for penger her, eller? Kanskje jeg burde sjekke ut flere kirurger, årh :P

En vennine av meg tok på samme plass som deg, for ikke lenge siden.

Hun tok 450ml under muskel, betalte 37 000,-

Men, dette er jo litt forskjellig i forhold til hvordan kroppen er osv.

Om du likte kirurgen og føler deg komfortabel med han, så ville jeg tenkt at noen få tusen fra eller til er verdt det.

Det er jo faktisk noe som skal vare livet ut (forhåpentligvis) :klemmer:

Skrevet

Takk for svar :) så hvilken tape er best da ? Skal sende ut gubben for tapehandel snart :)

Skrevet (endret)

En vennine av meg tok på samme plass som deg, for ikke lenge siden.

Hun tok 450ml under muskel, betalte 37 000,-

Men, dette er jo litt forskjellig i forhold til hvordan kroppen er osv.

Om du likte kirurgen og føler deg komfortabel med han, så ville jeg tenkt at noen få tusen fra eller til er verdt det.

Det er jo faktisk noe som skal vare livet ut (forhåpentligvis) :klemmer:

Hmm, kanskje han bare er litt dyr i drift da, hehe :P men tror ikke det ble dyrere om jeg la inn mer, han sa bare at han ikke trodde det kom til å bli fint og naturlig...

Ja, for jeg er jo ikke akkurat så veldig stor, og han nevnte ofte at jeg var veldig tynn, og det gjorde hun narkosedamen som ringte idag også, så ja, jeg vet ikke om det blir mer jobb, men tror jeg bare ringer i morgen og hører med han! Tenkte også på å bestille time på Klinikk Bergen for å høre hva de vil gjøre og pris osv...

Ja, de skal jo tross alt det! Og jeg vil heller punge ut noen ekstra tusen da. Følte meg veldig trygg hos Bugge og at han ville det beste for meg. Vet ikke hvordan Klinikk Bergen er da, så angrer litt på at jeg ikke sjekket det ut før. Er jo anbefalt med 3 konsultasjoner på forskjellige klinikker.

Hvor opererte du? Måtte du vente lenge på time?

Tusen takk for hjelp forresten, er glad det er noen so har peiling og jeg kan være åpen med uten at de tenker jeg er teit! :klemmer:

Endret av enleen
Skrevet

Hei alle sammen :) Da er jeg hjemme !

HURRA ! FERDIG !

Jeg føler ubehag, men ikke direkte smerte, kjenner det siger litt på og at smertene kommer litt mer, men so far so good !

Mannen min er helt overassket over i hvor fin form jeg er hehe !

Så da er det bare å håpe på at det vedvarer !

Noen av dere som våknet og ikke hadde smerter og var i superfin form ??

Endte opp med 335 og 360, ser superbra ut og er kjempefornøyd så langt !

Skal holde dere oppdatert ! YEeeeeeeeeeeeeeeeeeei !

Vil du sende bilder?:) Schistad har jo anbefalt ca 265 gram til meg. Så lurer på hvor store de blir. Selvom jeg vet det er store forskjeller på hver og en da:) Har du noen før bilder også:)? Sender deg gjerne når det er min tur:D

Skrevet

Jeg LOVER å sende bilder så snart jeg har kommet meg litt og får tatt noen alrighte bilder. Denne hvite sportsbh'en virker litt stor faktisk, så de ser ikke helt riktige ut på bilde. En annen ting er at de er kjempehovne nå, men absolutt ikke store. Viktig at dere husker at jeg hadde NULL utgangspunkt, så ut som en 6 år gammel gutt !

Stol på schistad - han vet hva han gjør :)

Til dere andre - hvordan lå dere første natten ? Senga ? Sofaen ? Go'stol ??

Skrevet

Ps : svar gjerne på det med tape noen :)

jeg ble anbefalt mepiform tape av kirurgen min.den er visst bra.hjelper med å gjøre arret penere og sånn. jeg er ikke operert ennå,så jeg har ikke brukt den. men kjøpte i dag. :)

Skrevet

Oki

Må sende ut mannen på torsdag ! Det knitrer vann mellom puppene om jeg rører, vanlig ???

Skrevet

Oki

Må sende ut mannen på torsdag ! Det knitrer vann mellom puppene om jeg rører, vanlig ???

ja, oppdaget det også. Noen som opplevde dette??

Skrevet

Til dere andre - hvordan lå dere første natten ? Senga ? Sofaen ? Go'stol ??

Jeg lå tre netter i hvilestol, i natt - 4 timer i senga men da flyttet i hvilestol igjen

Skrevet (endret)

Oki

Ingenting å uroe seg for :-) ta kun kontakt me legen hvis det ene brystet får mye mer hevelse enn det andre eller blir rødt. Jeg sov først i senga..bygde opp med puter..slet me ryggen..prøvte sofaen...jeg fikk beskjed om å sove på ryggen i 6 uker..syns helt ærlig d er pyton for ryggen min er totalt uenig..men har holdt ut 20 dager og skal holde ut de neste 22.... Alt vi gjør for skjønnheten...hehe

fikk meg nettopp permanent eyeliner også...så nå bør jeg allefall vær klar for sommeren...hehe

Endret av Michelle81
Skrevet

Kun mepiform som virker behandlende på arret så ville brukt den selv om den blir litt "slapp" etter et par dager. men du trenger ikke stresse for du skal ha på den tapen du har nå i ca 2 uker så du har ikke bruk for mepiformen før da :-)

Skrevet

MepiCare? eller noe het den teipen jeg kjøpte.

Vanlig hvit teip.

Mepiform teipen som er arrbehandlende kan jeg bruke etter 3 uker sa legen min.

Jeg skiftet teip etter 2 dager da, men ser jo at det er veldig forskjell fra klinikk til klinikk hva de praktiserer :)

Du har uansett tid på deg å kjøpe teip :klemmer:

Skrevet

Oki

jeg ble fortalt at det er helt vanlig med lyder den første stunden. skvulpe og knitrelyder fordi

det ligger litt luft rundt implantatet,men lydene vil forsvinne etterhvert

Skrevet

Ehm, når jeg dusjer så trenger jo jo ikke å fjerne tapen.

Men er det ikke slik at den skal holdes tørr? Eller hva?

Hvordan gjør dere dette og hvor ofte skifter dere tape?

Skrevet

Ehm, når jeg dusjer så trenger jo jo ikke å fjerne tapen.

Men er det ikke slik at den skal holdes tørr? Eller hva?

Hvordan gjør dere dette og hvor ofte skifter dere tape?

du må tørrke teipen med føn ;)

Skrevet

Jeg er forresten superhappy over å ha følelsen i begge brustvortene ! Fantastisk !!!!! På dag en :D

Skrevet

du må tørrke teipen med føn ;)

Hahaha, må jeg? Hehe... Og jeg som ikke har føner engang :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...