Michelle81 Skrevet 5. desember 2011 #20701 Skrevet 5. desember 2011 Tuuusen takk ! Dere er så søte og HVA skulle man GJORT uten dette forumet Da har jeg tatt på meg joggedressen og har en bh under bare, og truse da hehe ! Rart å tenke på at alle bh'ene mine skal gå i søpla nå ! Samt bikinier ! Weird ! Den såpen man vasker seg i er grusom, jeg blir så sykt tørr i ansiktet av den, helt forferdelig ! Monika hvordan er det med deg nå som det har gått noen dager ? Var det fredag du opererte deg ? Hvordan er du hjemme liksom, hva klarer du, hva klarer du ikke ? Pusse tenna ? Kle på deg ? Kle av deg ? Stå opp/reise deg opp fra senga alene ? Etc. ? masse masse lykke til!!! Nå er d jammen ikke lenge til... regner me du har store sommerfugler i magen !!!! Nå har d gått 19dager siden jeg gjorde d og skal si tiden har gått fort!!!!
Mia88 Skrevet 5. desember 2011 #20702 Skrevet 5. desember 2011 Ja jeg skal til Schistad Ja den antibiotikaen var ikke helt fin nei hehe, var kvalm i et par timer jeg.... æsj ! Jeg har fått et preparat til å ta etterpå som heter Arcoxia, noen av dere som brukte det ? Jeg fikk Oxynorm da jeg opererte ut galleblæren min for noen år siden, da jeg var 25. Og da ble jeg heeelt fjern, altså jeg hallisunerte og tok helt av. Verste pillen ever, har enormt respekt for det medikamentet. Husker at sykepleierne måtte le litt, for jeg trodde seriøst at det hadde vært folk inne på rommet mitt og tatt lommeboken min og tatt tester av meg mens de holdt meg. Rabla for meg... samtidig visste jeg at jeg hadde feil, men var alikevel fjern. Nei vet du hva, det var helt forferdelig hehe ! Alikevel bedre enn smerte, for den tok smerten ! Ja jeg må nesten få bestilt meg en slik bh, så jeg har noe til romjulen for den ene dagen du vet. Kanskje jeg skulle satse på å kjøpe to str, slik at jeg kan sende tilbake en om den ikke passer. Har du link på den ? Da skal jeg vasme meg i "favorittsåpen" min igjen (not), og begynne å gjøre meg klar til å dra. Avreise kl 13 herfra, oppmøte 13:45 ! Kommer inn og oppdaterer i kveld, ganske sikkert tenker jeg, med mindre jeg er heeeelt lost hehe ! Jiiiiiiii nå skjer det snart ! Masse lykke til!håper du blir fornøyd med resultatet! :D
Mia88 Skrevet 5. desember 2011 #20703 Skrevet 5. desember 2011 2 dager igjen til det er miiin tur ^^ gleder meg! :D
Chicka Skrevet 5. desember 2011 #20704 Skrevet 5. desember 2011 Ja jeg skal til Schistad Ja den antibiotikaen var ikke helt fin nei hehe, var kvalm i et par timer jeg.... æsj ! Jeg har fått et preparat til å ta etterpå som heter Arcoxia, noen av dere som brukte det ? Jeg fikk Oxynorm da jeg opererte ut galleblæren min for noen år siden, da jeg var 25. Og da ble jeg heeelt fjern, altså jeg hallisunerte og tok helt av. Verste pillen ever, har enormt respekt for det medikamentet. Husker at sykepleierne måtte le litt, for jeg trodde seriøst at det hadde vært folk inne på rommet mitt og tatt lommeboken min og tatt tester av meg mens de holdt meg. Rabla for meg... samtidig visste jeg at jeg hadde feil, men var alikevel fjern. Nei vet du hva, det var helt forferdelig hehe ! Alikevel bedre enn smerte, for den tok smerten ! Ja jeg må nesten få bestilt meg en slik bh, så jeg har noe til romjulen for den ene dagen du vet. Kanskje jeg skulle satse på å kjøpe to str, slik at jeg kan sende tilbake en om den ikke passer. Har du link på den ? Da skal jeg vasme meg i "favorittsåpen" min igjen (not), og begynne å gjøre meg klar til å dra. Avreise kl 13 herfra, oppmøte 13:45 ! Kommer inn og oppdaterer i kveld, ganske sikkert tenker jeg, med mindre jeg er heeeelt lost hehe ! Jiiiiiiii nå skjer det snart ! Åååh, nå er du på vei. Eller gjør deg klar:D MASSE LYKKE TIL! Gleder meg til å høre fra deg når du er ferdig:D Når du sjekker inn hit igjen, har du fått deg pupper:D!!!
-C- Skrevet 5. desember 2011 #20705 Skrevet 5. desember 2011 (endret) , Endret 12. desember 2011 av Hvitt ønske
.monika.d Skrevet 5. desember 2011 #20706 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Den såpen man vasker seg i er grusom, jeg blir så sykt tørr i ansiktet av den, helt forferdelig ! Monika hvordan er det med deg nå som det har gått noen dager ? Var det fredag du opererte deg ? Hvordan er du hjemme liksom, hva klarer du, hva klarer du ikke ? Pusse tenna ? Kle på deg ? Kle av deg ? Stå opp/reise deg opp fra senga alene ? Etc. ? det var ikke nødvendig å bruke den såpen på ansiktet. Bare halsen og resten av kropen. Ja, opererte på fredag. Lørdag var det dårligste. Pusset tennene i går morges for første gang, klarte ikke å gjøre det før. Fikk stor hjelp av mannen ang kle på/av, stå opp/ligge ned helt til søndag morges. Og siden da er det mye bedre. Klarer å stå opp selv, ta på bukser. Fortsatt sover i sittende stilling. Er det noen her som fikk vond i hodet etter operasjon? Siden i går kveld jeg har skikkelig hodepin. Og kaster opp når jeg beveger meg litt mer Endret 5. desember 2011 av .monika.d
Pusetøsa Skrevet 5. desember 2011 #20707 Skrevet 5. desember 2011 Oi, ja, hvis hun hadde 70d FØR operasjonen, kan jeg vel ikke heeelt sammenlignes, eller? Hun er hvertfall heldig som har fått fine bryster da! :D Da jeg var på konsultasjon spurte jeg om jeg kanskje kunne få mer, men da sa han at det ikke kom til å se helt naturlig ut, og det virket som han mente det kom til å bli vanskelig å få "inni" mer i puppene mine, hvis du skjønner hehe, er bare så redd for at jeg kommer til å synes de er aaaaltfor små når jeg først skal ut med 40 000kr Men hun såg ikke ut som en 70D i det heeeele tatt. Det er det jeg mener, en bh str sier ikke så veldig mye om hvor store brystene egentlig er. Hun har målt seg i en bh butikk, og det går etter bredden på brystet. Ikke fyllet som er i på en måte. Nå har hun fått fyll i og er 70dd. Skjønner? Før hun målte seg i butikk brukte hun også 70a, men det var feil str ifølge butikken Spilen skal gå rett under armhulen din, ikke lengre frem som det gjør på de aller aller fleste.
-C- Skrevet 5. desember 2011 #20708 Skrevet 5. desember 2011 Hei alle sammen Da er jeg hjemme ! HURRA ! FERDIG ! Jeg føler ubehag, men ikke direkte smerte, kjenner det siger litt på og at smertene kommer litt mer, men so far so good ! Mannen min er helt overassket over i hvor fin form jeg er hehe ! Så da er det bare å håpe på at det vedvarer ! Noen av dere som våknet og ikke hadde smerter og var i superfin form ?? Endte opp med 335 og 360, ser superbra ut og er kjempefornøyd så langt ! Skal holde dere oppdatert ! YEeeeeeeeeeeeeeeeeeei !
.monika.d Skrevet 5. desember 2011 #20710 Skrevet 5. desember 2011 Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!! Gratulerer!! Jeg var i god form rett etter operasjon. Etter noen få timer var det ikke så bra lenger, men glem ikke ta smertestillende så blir det bra. Og etter 2-3 dager blir det supert. Så- ligner disse pupper på amme pupper?
MyBoobJob Skrevet 5. desember 2011 #20711 Skrevet 5. desember 2011 Hei alle sammen Da er jeg hjemme ! HURRA ! FERDIG ! Jeg føler ubehag, men ikke direkte smerte, kjenner det siger litt på og at smertene kommer litt mer, men so far so good ! Mannen min er helt overassket over i hvor fin form jeg er hehe ! Så da er det bare å håpe på at det vedvarer ! Noen av dere som våknet og ikke hadde smerter og var i superfin form ?? Endte opp med 335 og 360, ser superbra ut og er kjempefornøyd så langt ! Skal holde dere oppdatert ! YEeeeeeeeeeeeeeeeeeei ! Åååh, velkommen i klubben! hehe.. Håper alt er bra - bare pass på å ta smertestillende når du skal selv om du ikke har vondt så går det så fint så..
-C- Skrevet 5. desember 2011 #20712 Skrevet 5. desember 2011 Kan prøve å sende deg bilder i morgen Har allerede tatt noen, de sa at ammepuppene mine var som anatomiske proteser. Og det ønsket jeg ikke da, jeg ville ha runde hihi ! Hvordan gjorde du det med smertestillende etter du kom hjem ? Kjenner jo at smerten øker liiitt på, hvor lenge ventet du til du tok noe ?
-C- Skrevet 5. desember 2011 #20713 Skrevet 5. desember 2011 Etter hvor lang tid etter operasjonen tok dere smertestillende ? Må bare vite når jeg kan starte å ta de på en måte TAKK JENTER ! JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI !!!!
.monika.d Skrevet 5. desember 2011 #20714 Skrevet 5. desember 2011 (endret) Jeg tokk 1 tbl 4 timer etter oppvåkning god bedring, og send bildene så fort som mulig . Så spennende!! Yesss!!! Kanskje det er bedre hvis du tar 2 tbl. I hvert fall jeg tokk x1tbl om morges og midags tid og x 2 tbl om kvelds og nats tid Endret 5. desember 2011 av .monika.d
.monika.d Skrevet 5. desember 2011 #20716 Skrevet 5. desember 2011 Jeg trodde det var Pinex forte, men det var Paralgin forte
-C- Skrevet 5. desember 2011 #20717 Skrevet 5. desember 2011 Oki Kjenner at jeg må ta noe nå snart nemlig. Tror jeg ble operert kanskje rundt 16:30. Har nå tatt to stk 500mg paracet, så øker jeg på med oxynorm rundt 22 tiden tenker jeg. Smerten skal vel øke, gjør litt vondt å hoste for å si det sånn MEN GLAAAAAD !!!!
Michelle81 Skrevet 5. desember 2011 #20718 Skrevet 5. desember 2011 Oki Kjenner at jeg må ta noe nå snart nemlig. Tror jeg ble operert kanskje rundt 16:30. Har nå tatt to stk 500mg paracet, så øker jeg på med oxynorm rundt 22 tiden tenker jeg. Smerten skal vel øke, gjør litt vondt å hoste for å si det sånn MEN GLAAAAAD !!!! du må bare føle dg frem me medisinen...dag nr to var verst på mg..null lokalbedøvelse igjen... Men gratulere og velkommen i klubben..hehe
Michelle81 Skrevet 5. desember 2011 #20719 Skrevet 5. desember 2011 Myboobjob: har nettopp begynt me Mepiform..nå fatta jeg hva du mente..jeg har hatt den på i 5 dager og måtte rett og slett bytte for den hang og slang.... syns nå den kunne holdt litt bedre når den er så dyr!!!
MyBoobJob Skrevet 5. desember 2011 #20720 Skrevet 5. desember 2011 Myboobjob: har nettopp begynt me Mepiform..nå fatta jeg hva du mente..jeg har hatt den på i 5 dager og måtte rett og slett bytte for den hang og slang.... syns nå den kunne holdt litt bedre når den er så dyr!!! Hehe, ja ikke sant!? Den henger og slenger litt hos meg også, men så lenge den liksom "er der" så venter jeg med å bytte til det har gått en uke Også krysser jeg fingrene for at den hjelper og at arrene blir fiiiine!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå