Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Michelle81 - uuuuuuuuu!! Fine pupper! :jepp: og fin bh-en. Vill spørre hva betalte du? Har den bh-en puter?

Hvitt Ønske- i morgen er det din tur!!!!! :danse:

Endret av .monika.d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tenk ! Endelig - jeg har ikke nerver i det hele tatt egentlig - bare drittnervøs for å få for store pupper ! Og betalingen, håper det går fint å betale den summen med kort. De sa det ikke skal være noe problem, så da håper jeg de har rett. Andre her som betalt med kort samme dag som operasjonen ? Har Sparebank1 så det er jo en helt vanlig bank. Ja så der har dere mine bekymringer liksom :P

Takk Monika ! Jeg er nok ikke hjemme før i 18 tiden.

Skrevet

Hvor lenge var dere på klinikken fra dere kom / hadde oppmøte til dere dro hjem ?

Skrevet

Hvor lenge var dere på klinikken fra dere kom / hadde oppmøte til dere dro hjem ?

Jeg betalte me kort samme dag :-) jeg opererte ca kl 12.30 og dro hjem litt over 15. Masse lykke til imorgen..dette blir så bra!!! Gled dg :-)

Skrevet (endret)

Jeg betalte med Mastercard samme dag.

Jeg opererte kl 10:00. var hjemme ca kl 13:30 :) hva kl skal du opereres?

Endret av .monika.d
Skrevet

Oki :) oppmøte kl 13:45 så det er dessverre sent på dagen, men sånn blir det jo bare !

Skrevet

Michelle81 - uuuuuuuuu!! Fine pupper! :jepp: og fin bh-en. Vill spørre hva betalte du? Har den bh-en puter?

Hvitt Ønske- i morgen er det din tur!!!!! :danse:

vel BH har små puter men har tatt vekk puten på den ene siden for å se... klarer ikke se forskjell da..

Nå ble jeg usikker på om du spurte hva BHen kosta eller puppene...hehe så svarer på begge to... pupper 29500 og BH ca 300

Skrevet

Jeg betalte med kort samme dag, har Dnb. :)

Oppmøtet mitt var kl 08:15.

Ble hentet rundt kl 11:30 mener jeg :)

Men jeg tok meg god tid med mat, saft & kaffe da.

IOg extra smertestillende som jeg fikk. :klemmer:

Skrevet

Hei alle sammen! Får jeg også melde meg inn? :)

Var på konsultasjon på Fana medisinke i Bergen for 2 uker siden hos Bugge. Han var veldig hyggelig og visste hva han drev med. Anbefalte meg først 240ml, men da jeg prøvde det ville jeg ha større. Fikk da prøve 280ml som jeg syntes virket passe.

Jeg skal ha de under muskelen og operasjonsdatoen er 13.12, altså om bare 9 dager!!

Begynner å grue meg litt når jeg leser her siden alle sier man burde legge inn mer siden de "krymper" litt, og vertfall siden jeg skal ha dem under muskelen.

Er 164cm høy og veier 50-51kg, bruker str 70a. Vil gjerne ha en full c-cup eller liten d-cup i 70. Blir det nok med 280ml, eller burde jeg legge inn mer? Da jeg spurte Bugge sa han at han ikke visste noe siden om du gikk i 3 forskjellige undertøysbutikker fikk du 3 ulike bhstørrelser. Noen som vet eller som er ca på min størrelse og som kan gi meg råd? :)

Håper på svar, jeg blir heelt tullete og usikker på hva jeg skal gjøre! :(

Hei og velkommen!

Så skal vi opereres samme dato! Jeg skal være i Oslo kl. 10.30 og opereres kl.11. Jeg er ca. 165 cm. høy og veier ca. 52 kg. Bruker nå 75A. Jeg prøvde forskjellige størrelser hos kirurgen, og vi har avtalt mellom 350 og 450cc. Selv synes jeg det virker for voldsomt til meg med 450cc, så det blir nok 350cc. Jeg skal opereres under muskelen. Når jeg prøvde størrelsene, synes jeg 350 virket akkurat passe, og det så ikke voldsomt ut med klær utenpå. Men jeg synes det er svært å bedømme med str. man putter oppi bh'en. Synes kirurgene anbefaler veldig forskjellige str. Ble litt i tvil selv, og vil ikke ha et for voldsomt "look"...

Skrevet

Ja tenk ! Endelig - jeg har ikke nerver i det hele tatt egentlig - bare drittnervøs for å få for store pupper ! Og betalingen, håper det går fint å betale den summen med kort. De sa det ikke skal være noe problem, så da håper jeg de har rett. Andre her som betalt med kort samme dag som operasjonen ? Har Sparebank1 så det er jo en helt vanlig bank. Ja så der har dere mine bekymringer liksom :P

Takk Monika ! Jeg er nok ikke hjemme før i 18 tiden.

Masse lykke til!!!! :klemmer:

Skrevet

Masse lykke til!!!! :klemmer:

Tuuusen takk :) Da er jeg nyvasket i DEILIG deifisirende såpe :P og føler meg fresh haha !

Tatt antibiotikaen min og ble kvalm av den faktisk !

Ellers så bare gleder jeg meg til å få det overstått. Gleder meg til konsultasjonen før operasjonen så jeg får mulighet til å vise han bildet av meg da jeg hadde melkespreng, samt et bilde jeg har fått tilsendt her inne som jeg synes er perfekt :) Jenny A !!!!

JEg kommer tilå si at alt er ok, bare det ikke blir større enn det.

Så da har han jo litt spesifikt å gå etter, det vil gjøre slik at jeg føler meg litt bedre.

JENNY A du må si hvor du har kjøpt den svarte bh'en, den var SÅ FIN !

Ellers så tar jeg gjerne imot tips til hvor man kan kjøpe gode, støttende bh'er uten spiler.

Skrevet

Hei og velkommen :-)

Vel jeg er nesten som deg :-) jeg er 162cm og 54kg var 70b. jeg tok operasjon for 18dager siden 260cc og 280cc. Jeg var i en undertøysforetning igår for hjelp til korrekt bh str og vi fant ut at jeg er blitt en 70d/65E. str ser veldig naturlig ut.. :-)

Åå, høres bra ut da! Er du fornøyd? :)

Jeg har vel egentlig aldri vært og målt størrelse i en slik undertøysforretning, eller jeg var for 2 år siden, og da sa de jeg var en 65b, som blir det samme som en 70a. Finner aldri noen bher som passer ordentlig og som jeg er fornøyd med, årh... Vil bare ha pupper!!

Skrevet

Hei :)

Jeg har en vennine som er på samme str din, kroppsmessig. Noen cm høyere kanskje.

Hun la inn 290, under muskel.

De skulle ta mer, men de fikk rett & slett ikke plass til mer under operasjonen.

Hun er nå en 70dd.

MEN, hun var en 70d før operasjonen, og hun hadde ikke noe særlig til bryster.

Så det kommer litt an på bredden på brystene dine, om du i det hele tatt bruker riktig bh str nå osv.

Så jeg ville ikke hengt meg så mye opp i hvilken str du ender opp med, for det sier egentlig ikke så mye om hvordan de ser ut på deg uansett.

Min vennine har hvertfall fått veldig pene bryster.

Passser hennes kropp veldig godt :)

Oi, ja, hvis hun hadde 70d FØR operasjonen, kan jeg vel ikke heeelt sammenlignes, eller? Hun er hvertfall heldig som har fått fine bryster da! :D

Da jeg var på konsultasjon spurte jeg om jeg kanskje kunne få mer, men da sa han at det ikke kom til å se helt naturlig ut, og det virket som han mente det kom til å bli vanskelig å få "inni" mer i puppene mine, hvis du skjønner :P hehe, er bare så redd for at jeg kommer til å synes de er aaaaltfor små når jeg først skal ut med 40 000kr :(

Skrevet

Hei og velkommen!

Så skal vi opereres samme dato! Jeg skal være i Oslo kl. 10.30 og opereres kl.11. Jeg er ca. 165 cm. høy og veier ca. 52 kg. Bruker nå 75A. Jeg prøvde forskjellige størrelser hos kirurgen, og vi har avtalt mellom 350 og 450cc. Selv synes jeg det virker for voldsomt til meg med 450cc, så det blir nok 350cc. Jeg skal opereres under muskelen. Når jeg prøvde størrelsene, synes jeg 350 virket akkurat passe, og det så ikke voldsomt ut med klær utenpå. Men jeg synes det er svært å bedømme med str. man putter oppi bh'en. Synes kirurgene anbefaler veldig forskjellige str. Ble litt i tvil selv, og vil ikke ha et for voldsomt "look"...

Åå, da er vi ikke alene hvertfall! ;) hehe

Oi,, 450cc høres mye ut! Men er jo så forskjellig på personer, så jeg blir helt frustrert her! :P

Da jeg prøvde 280 under klærne så det liksom naturlig størrelse ut, ikke store med helt ok, kunne hatt de litt større liksom...

Da jeg spurte om det ble forskjellig pris om jeg ville legge inn mer, så sa han at han ikke trodde det kom til å bli fint om jeg gjorde det, at det kunne se unaturlig ut. Har bare vært på én konsultasjon siden jeg hørte litt negative ting om de andre klinikkene i Bergen, så jeg har bare hørt hans mening.

MEN jeg sendte mail til en lege der jeg beskrev kroppsfassong og sånn, og han trodde at om jeg la inn 240-280ml så ville jeg få en 75b/c - eller en 70c/d, som jeg vil ha, så lurer på om jeg bare skal stole på de og ta 280ml... er bare redd jeg blir misfornøyd etterpå :(

Skrevet

Tuuusen takk :) Da er jeg nyvasket i DEILIG deifisirende såpe :P og føler meg fresh haha !

Tatt antibiotikaen min og ble kvalm av den faktisk !

Ellers så bare gleder jeg meg til å få det overstått. Gleder meg til konsultasjonen før operasjonen så jeg får mulighet til å vise han bildet av meg da jeg hadde melkespreng, samt et bilde jeg har fått tilsendt her inne som jeg synes er perfekt :) Jenny A !!!!

JEg kommer tilå si at alt er ok, bare det ikke blir større enn det.

Så da har han jo litt spesifikt å gå etter, det vil gjøre slik at jeg føler meg litt bedre.

JENNY A du må si hvor du har kjøpt den svarte bh'en, den var SÅ FIN !

Ellers så tar jeg gjerne imot tips til hvor man kan kjøpe gode, støttende bh'er uten spiler.

Skulle du til Schistad, eller skulle du et helt annet sted?

Bhn har jeg kjøpt på www.bubbleroom.no

Masse lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har gått :):)

Glad for at bildene fra meg hjalp deg:) Håper du får et resultat du blir fornøyd med, og at størrelsen da blir lik det jeg har :) Bh`n jeg kjøpte fra bubbleroom er forresten i str. 75D. Har ikke vært i undertøysbutikk og målt meg ennå, men vet at man som regel da får andre størrelser enn hva man må bestille fra vanlige nettbutikker ol.

Snakkes senere i dag, hvis du orker å oppdatere. Ble også forresten kvalm av antibiotikaen, men det gikk ganske fort over. jeg ble superdopa av Oxynorm, så det tok jeg bare den ene gangen jeg fikk det på klinikken. Orket ikke føle meg drita hele tiden, det var ubehagelig...

Skrevet

Åå, høres bra ut da! Er du fornøyd? :)

Jeg har vel egentlig aldri vært og målt størrelse i en slik undertøysforretning, eller jeg var for 2 år siden, og da sa de jeg var en 65b, som blir det samme som en 70a. Finner aldri noen bher som passer ordentlig og som jeg er fornøyd med, årh... Vil bare ha pupper!!

Ja forstår dg godt!!! jeg mista mesteparten av mine pga amming... De mista heldigvis ikke fasong men krympa... så d jeg gjorde var å ta me en BH til legen som jeg ville fylle...hadde 70d da jeg hadde litt melk i dem og viste d var en str som så fint ut på mg... og prøvte ulike innlegg i BH... og nå sitter den BH som støpt!!! Jeg er fornøyd... de er ikke kjempe store men passer kroppen min...og de ser liksom ekte ut...tror de fleste vil tro de mine:-) jeg reagerte kun på prisen... 40 000? Jeg betalte 29500 på colosseumklinikken. Trofde d i gjennomsnitt kosta ca 30.000

Skrevet (endret)

Ja jeg skal til Schistad :) Ja den antibiotikaen var ikke helt fin nei hehe, var kvalm i et par timer jeg.... æsj !

Jeg har fått et preparat til å ta etterpå som heter Arcoxia, noen av dere som brukte det ?

Jeg fikk Oxynorm da jeg opererte ut galleblæren min for noen år siden, da jeg var 25. Og da ble jeg heeelt fjern, altså jeg hallisunerte og tok helt av. Verste pillen ever, har enormt respekt for det medikamentet.

Husker at sykepleierne måtte le litt, for jeg trodde seriøst at det hadde vært folk inne på rommet mitt og tatt lommeboken min og tatt tester av meg mens de holdt meg. Rabla for meg... samtidig visste jeg at jeg hadde feil, men var alikevel fjern. Nei vet du hva, det var helt forferdelig hehe !

Alikevel bedre enn smerte, for den tok smerten !

Da skal jeg vasme meg i "favorittsåpen" min igjen (not), og begynne å gjøre meg klar til å dra. Avreise kl 13 herfra, oppmøte 13:45 !

Kommer inn og oppdaterer i kveld, ganske sikkert tenker jeg, med mindre jeg er heeeelt lost hehe ! :)

Jiiiiiiii nå skjer det snart !

Endret av Hvitt ønske
Skrevet

Lykke til i dag Hvitt ønske!!:)

Min operasjon på torsdag henger i en tunn tråd. Har vært syk i 2 uker, bedre nå men venter svar på mycoplasma-prøver. Får jeg utslag der, så er det bare å glemme operasjonen, så jeg krysser fingre og tær og det som er for at jeg ikke får utsalg på noe som helst! Og for at hosten gir seg, så jeg kan operereuten å være redd for at jeg kanskje skulle ventet til formen var 100% igjen.

Skrevet

Tuuusen takk ! Dere er så søte og HVA skulle man GJORT uten dette forumet

:dagens-rose:

:smilyblomst:

Da har jeg tatt på meg joggedressen og har en bh under bare, og truse da hehe ! Rart å tenke på at alle bh'ene mine skal gå i søpla nå ! Samt bikinier ! Weird !

Den såpen man vasker seg i er grusom, jeg blir så sykt tørr i ansiktet av den, helt forferdelig ! :sinnatagg:

Monika hvordan er det med deg nå som det har gått noen dager ? Var det fredag du opererte deg ? Hvordan er du hjemme liksom, hva klarer du, hva klarer du ikke ?

Pusse tenna ? Kle på deg ? Kle av deg ? Stå opp/reise deg opp fra senga alene ? Etc. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...