Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei hei!! Jeg er hjemme!! litt svimmel, litt vond som minner melkespreng men ellers går det helt greit. Rett etter oppvåkning begynte jeg å skjelve, men legene sa det var helt normal reaksjon. Litt dumt kanskje, men er utrolig glad for at jeg har våknet. Og for at i går var det ikke den siste kose kvelden med barna mine :klemmer:

Har lagt inn 320cc anatomiske proteser :sjenert: er 171cm høy, veier ca 55-56 kg. Fikk lov for å ta sports bh-en på mandag. Og dusje for første gang. Men tror skal ta noen bilder søndag, og sende de til Hvitt ønske bare for å gi en viss innsikt i hva kan hun forvente med å ta 365cc. Hun skal jo opereres på mandag. :klemmer:

Jeg har tatt bare 2 tbl kvelden før. Spurte i dag om jeg bør bruke noe mer, men kirurgen sa, at disse tabletene virker som ca 3-4 dager, og det er helt nok.

Gratulerer så mye! Håper formen er bra og at du er fornøyd og glad :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jenter.

Pusetøsa-hvordan føler du deg i dag? I går kveld var det skikkelig vond. og jeg besvimte på baderomet. uff.. men ellers går det greit

Uff da, nå leste jeg dette. Stakkars deg - det å besvime er jo ikke noe allright! :(

Skrevet

Hei jenter.

Pusetøsa-hvordan føler du deg i dag? I går kveld var det skikkelig vond. og jeg besvimte på baderomet. uff.. men ellers går det greit

Uff da, besvimte du? Hørtes absolutt ikke bra ut :/

Formen min er bare bedre og bedre.

Hvilke smertestillende tar du?

Jeg tar Pinex Forte, da ren paracet fungerer ikke på meg.

Derfor jeg måtte få extra smertestillende i armen etter operasjonen, for da var det intenst vondt og paraceten de gav meg ga ingen effekt :/

Nå er jeg bare mere øm egentlig, men er forsiktig med å bevege armene.

Var hos legen i går, og da strammet han bh'en min godt til.

Så kjenner at jeg må ofte dra den ut litt, over sårene fordi det presser sånn på de :/

I dag var vi ute å shoppet julegaver faktisk.

Gikk bare fint, men kjenner at jeg er ekstremt redd for at noen skal dulte borti meg så vi ga oss etter et par timer.

Du må ha masse god bedring, husk å bare slapp av de 2 første døgnene :klemmer:

Skrevet

Noen fler enn meg som har/skal operere på Tønsberg privatklinikk?

Skrevet

Er det noen som vet om det er forskjell på feks en 300 gram anatomisk protese mot en vanlig rund ? Altså vil de begge utseendemessig etter operasjon tilsvare 300, eller er det slik at anatomiske ser "større ut" enn runde. Dvs om man feks skal få samme "størrelse" så må man med en rund en opp litt ?

Altså feks at en anatomisk på 300 gram vil tilsvare ca 330 på runde ?

Skrevet

MyBoobJob - takk for gratulasjoner! :klemmer: og ja, det var ikke noe gøy å besvimme. Begriper ikke hvordan skjedde dette. Husker bare ett øyebliket jeg gled mot veggen, og plutselig våknet opp på gulvet ved siden av manen min.

Uff da, besvimte du? Hørtes absolutt ikke bra ut :/

Formen min er bare bedre og bedre.

Hvilke smertestillende tar du?

Jeg tar Pinex Forte, da ren paracet fungerer ikke på meg.

Derfor jeg måtte få extra smertestillende i armen etter operasjonen, for da var det intenst vondt og paraceten de gav meg ga ingen effekt :/

Nå er jeg bare mere øm egentlig, men er forsiktig med å bevege armene.

Var hos legen i går, og da strammet han bh'en min godt til.

Så kjenner at jeg må ofte dra den ut litt, over sårene fordi det presser sånn på de :/

I dag var vi ute å shoppet julegaver faktisk.

Gikk bare fint, men kjenner at jeg er ekstremt redd for at noen skal dulte borti meg så vi ga oss etter et par timer.

Du må ha masse god bedring, husk å bare slapp av de 2 første døgnene :klemmer:

Jeg tar Pinex Forte også.

Waa!! imponerende! Shopping allerede??!! Nei nei, det går ikke så bra med meg da :fnise: I hvert fall jeg kan ikke gå lenger enn til toaletter og tilbake.

Er det noen som vet om det er forskjell på feks en 300 gram anatomisk protese mot en vanlig rund ? Altså vil de begge utseendemessig etter operasjon tilsvare 300, eller er det slik at anatomiske ser "større ut" enn runde. Dvs om man feks skal få samme "størrelse" så må man med en rund en opp litt ?

Altså feks at en anatomisk på 300 gram vil tilsvare ca 330 på runde ?

anatomiske proteser har høyere profil. Snakket med flere kirurger og alle sa, 280ml anatomiske proteser = 325ml runde proteser. ;)

Skrevet

Aaaah så da er faktisk ikke mine 335/360 noe større enn dine 320 (anatomisk) :)

Skrevet

Hei alle sammen:)

Har endelig bestemt meg helt for att jeg kommer til å operere igjen for å legge inn mer! Skal til Skolleborg på Tirsdag for ny konultasjon. Noen her som har 500 cc + innlegg?

Mine 400cc syns jeg ble så små.. Det syns ikke noe særlig igjennom klær, og uten syns jeg fremdeles de kunne vært endel større. Gidder ikke betale 31000 for en operasjon jeg er misfornøyd med :(

Skrevet

Hvitt ønske: Da er bilder sent deg på pm!!! Lykke til med operasjon om noen dager!!

Skrevet

Hei alle sammen! Får jeg også melde meg inn? :)

Var på konsultasjon på Fana medisinke i Bergen for 2 uker siden hos Bugge. Han var veldig hyggelig og visste hva han drev med. Anbefalte meg først 240ml, men da jeg prøvde det ville jeg ha større. Fikk da prøve 280ml som jeg syntes virket passe.

Jeg skal ha de under muskelen og operasjonsdatoen er 13.12, altså om bare 9 dager!!

Begynner å grue meg litt når jeg leser her siden alle sier man burde legge inn mer siden de "krymper" litt, og vertfall siden jeg skal ha dem under muskelen.

Er 164cm høy og veier 50-51kg, bruker str 70a. Vil gjerne ha en full c-cup eller liten d-cup i 70. Blir det nok med 280ml, eller burde jeg legge inn mer? Da jeg spurte Bugge sa han at han ikke visste noe siden om du gikk i 3 forskjellige undertøysbutikker fikk du 3 ulike bhstørrelser. Noen som vet eller som er ca på min størrelse og som kan gi meg råd? :)

Håper på svar, jeg blir heelt tullete og usikker på hva jeg skal gjøre! :(

Skrevet

er forresten snart 20 år, hehe :P

Hei og velkommen :-)

Vel jeg er nesten som deg :-) jeg er 162cm og 54kg var 70b. jeg tok operasjon for 18dager siden 260cc og 280cc. Jeg var i en undertøysforetning igår for hjelp til korrekt bh str og vi fant ut at jeg er blitt en 70d/65E. str ser veldig naturlig ut.. :-)

Skrevet

Hehe, jeg var faktisk ikke så skeptisk til det for brystene mine har jo alltid vært ulike så jeg tenkte at de ble nok ulike, bare med fyll i :fnise:

Og legen sa at de kom nok til å se ulike ut.

Så derfor ble jeg virkelig overrasket over at de var så like når jeg så de i dag, helt utrolig lykkelig nå.

Rart hva et par pupper kan gjøre! hehe...

Dyktige kirurger, ære være!!! :romeo:

Ja jeg ble også overrasket det ene brystet mitt hang mer enn det andre så brystvorta va liksom litt lengre nede enn det andre... nå når jeg har fått fyllt ulik str i dem har de blitt så mye mer symmetriske.

Skrevet

5,5 dager igjen !!!!!!!!!!!! :romeo:

Lurer på en ting: Etter hvor lang tid er hevelsen gått ned sånn at man kan tenke at "dette er det ca endelige resultatet" ?

Altså hvor lenge er de hovne ? Fra og med når kan man si: slik forblir de ca ?

Jeg er også forkjølet....kjempetette bihuler, gått sånn i 8 dager i dag...var hos legen tidligere i dag og fikk beskjed om at dette kun er et virus, så med andre ord er det ikke infeksjon.

Jeg håper og satser på at jeg til mandag 5 desember er bedre - og da opererer jeg meg faktisk !

Så lenge jeg føler meg i ok form og ikke er tett sier jeg ikke noe heller, for jeg tar ikke ibux (kun paracet) og jeg går ikke på noen medisiner pga dette, så da ser jeg for å være helt ærlig ikke helt problemet.

:sjenert:

vel har lest at man kan se 99% av resultatet etter 6uker. under muskel får man mer hevelse spesielt i øverste del. Jeg er på dag 18 og har tatt over muskel..ser ikke noe hovne ut lenger...men vil tro at slik hevelsen var etter operasjon har de nå blitt ca en cup mindre...

Skrevet

hehe.er 172 og veier 55 kg. så hååper på at det ikke kommer til å se dumt ut.

er vel kanskje bare uvant i begynnelsen ^^

[/quote

de vil ikke bli bimbo pupper i det hele tatt!! jeg la inn 280 og 260 men hadde bittelitt fra før og er nå blitt 70d... det er faktisk ikke så stort som det hørres ut og ser veldig naturlig ut!!! Jeg har nå gjennom gått alle BHene på victoria secret...gjett om jeg skal handle masse fint!!! Før har jeg alltid stressa me å finne BH me mest innlegg i nå kan jeg kjøpe akkurat den jeg vil ha og vær kjempe happy :-)

Skrevet (endret)

Måtte bare komme med skrytebilde for er sååååå happy... fikk nettopp en bestilt skam fin BH fra victoria secret i str 32D og jeg sier bare I got boobs =)

Endret av Michelle81
  • Liker 1
Skrevet

Hei alle sammen! Får jeg også melde meg inn? :)

Var på konsultasjon på Fana medisinke i Bergen for 2 uker siden hos Bugge. Han var veldig hyggelig og visste hva han drev med. Anbefalte meg først 240ml, men da jeg prøvde det ville jeg ha større. Fikk da prøve 280ml som jeg syntes virket passe.

Jeg skal ha de under muskelen og operasjonsdatoen er 13.12, altså om bare 9 dager!!

Begynner å grue meg litt når jeg leser her siden alle sier man burde legge inn mer siden de "krymper" litt, og vertfall siden jeg skal ha dem under muskelen.

Er 164cm høy og veier 50-51kg, bruker str 70a. Vil gjerne ha en full c-cup eller liten d-cup i 70. Blir det nok med 280ml, eller burde jeg legge inn mer? Da jeg spurte Bugge sa han at han ikke visste noe siden om du gikk i 3 forskjellige undertøysbutikker fikk du 3 ulike bhstørrelser. Noen som vet eller som er ca på min størrelse og som kan gi meg råd? :)

Håper på svar, jeg blir heelt tullete og usikker på hva jeg skal gjøre! :(

Hei :)

Jeg har en vennine som er på samme str din, kroppsmessig. Noen cm høyere kanskje.

Hun la inn 290, under muskel.

De skulle ta mer, men de fikk rett & slett ikke plass til mer under operasjonen.

Hun er nå en 70dd.

MEN, hun var en 70d før operasjonen, og hun hadde ikke noe særlig til bryster.

Så det kommer litt an på bredden på brystene dine, om du i det hele tatt bruker riktig bh str nå osv.

Så jeg ville ikke hengt meg så mye opp i hvilken str du ender opp med, for det sier egentlig ikke så mye om hvordan de ser ut på deg uansett.

Min vennine har hvertfall fått veldig pene bryster.

Passser hennes kropp veldig godt :)

Skrevet

de vil ikke bli bimbo pupper i det hele tatt!! jeg la inn 280 og 260 men hadde bittelitt fra før og er nå blitt 70d... det er faktisk ikke så stort som det hørres ut og ser veldig naturlig ut!!! Jeg har nå gjennom gått alle BHene på victoria secret...gjett om jeg skal handle masse fint!!! Før har jeg alltid stressa me å finne BH me mest innlegg i nå kan jeg kjøpe akkurat den jeg vil ha og vær kjempe happy :-)

Skrevet (endret)

Måtte bare komme med skrytebilde for er sååååå happy... fikk nettopp en bestilt skam fin BH fra victoria secret i str 32D og jeg sier bare I got boobs =)

det så jo kjempe bra ut! ^^

Endret av Mia88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...