Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

til dere som allerede har hatt operasjon; hvor mange dager i forveien skulle dere ta antibiotika?jeg fikk vite det på konsultasjonen,men har glemt det igjen.og det står ikke i papirene mine. mener det var 2 eller 4 dager?

opereres på onsdag og har ennå ikke fått resepten i posten :/

har ringt klinikken,men ikke fått svar på hvor resepten min er ennå. stress! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen :) Har nettop vært på kontroll, og fikk sett resultatet uten bh. Herrefred de er fine blitt! Og de er helt like! De var jo asymetrisk og str forskjell før jeg fikk tatt silikon, og forventet at de ville være ganske ulike nå.

Men nei, de er like :rodmer:

Legen tror jeg blir en 75/80 D når hevelsen er gått ned. Men det er jo igjen litt forskjellig fra bh til bh osv.

Jeg er ikke så opptatt av bh str, for den sier ikke nødvendigvis så mye om str på brystene. Har venniner som har str 70D foreksempel, men ikke store bryster. Har noe med bredden på dem å gjøre? :)

Min mor var med på kontrollen min i dag, og hun syns de var kjempe fine! Hun fikk sett før bildene også, det var en anelse flaut :gjeiper:

Legen forklarte henne at ene brystet mitt var det de kalte et "tubebryst"?. Det var liksom ikke helt ferdig utviklet i puberteten, så derfor var de så asymetriske. :skratte:

Men nå er de fiiiiiine, jeg elsker dem!!! :rodmer:

Gleder meg evig mye til jeg kan bruke fine kjoler, topper og alt! Shopping, here I come!!!!

SÅ BRAAAAA!!!! Er så gøy når man blir så fornøyd!! Gleder meg også masse til å handle nytt undertøy, flere kjoler og topper! :P Nå er det 17 dager siden jeg opererte, og de er blitt mye mykere enn de først var, og mesteparten av hevelsen er blitt borte..(om ikke alt??) Våkner av og tilpå natten av at jeg har prøvd å finne en stilling på magen! :skratte: Men er nok en stund til det blir komfertabelt nok... Har kjøpt to BH'er, i 80B (for å få cup'en til å passe under..Men som sagt kan det jo hende 75DD passer også..

Med BH på, får jeg ikke til å "presse" puppene sammen,eller høyere..men er nok litt for tidlig enda. Hååper det "løsner" med tiden! :gjeiper: Er SÅ lei av å gå med sports-BH!! Er litt mer komf. å gå meg vanlig BH...

Så bra at dine ble like!! Ville vært skeptisk før op, vess mine hadde vært forskjellig. Dyktige kirurger, sier bare jeg! :yvonne:

Skrevet (endret)

til dere som allerede har hatt operasjon; hvor mange dager i forveien skulle dere ta antibiotika?jeg fikk vite det på konsultasjonen,men har glemt det igjen.og det står ikke i papirene mine. mener det var 2 eller 4 dager?

Jeg tok to kvelden før (til mat), og en om morgen (til et halvt glass vann...)

Endret av Jeanettehelen
Skrevet

Jeg tok to kvelden før (til mat), og en om morgen (til et halvt glass vann...)

ok :) da får jeg satse på at det går greit hvis jeg klarer å skaffe resepten på mandag da :) får vel bare dra innom klinikken å hente den hvis den ikke har kommet i posten :)

Skrevet (endret)

Hei hei!! Jeg er hjemme!! litt svimmel, litt vond som minner melkespreng men ellers går det helt greit. Rett etter oppvåkning begynte jeg å skjelve, men legene sa det var helt normal reaksjon. Litt dumt kanskje, men er utrolig glad for at jeg har våknet. Og for at i går var det ikke den siste kose kvelden med barna mine :klemmer:

Har lagt inn 320cc anatomiske proteser :sjenert: er 171cm høy, veier ca 55-56 kg. Fikk lov for å ta sports bh-en på mandag. Og dusje for første gang. Men tror skal ta noen bilder søndag, og sende de til Hvitt ønske bare for å gi en viss innsikt i hva kan hun forvente med å ta 365cc. Hun skal jo opereres på mandag. :klemmer:

Jeg har tatt bare 2 tbl kvelden før. Spurte i dag om jeg bør bruke noe mer, men kirurgen sa, at disse tabletene virker som ca 3-4 dager, og det er helt nok.

Endret av .monika.d
Skrevet

Heeeeei ! SOM JEG HAR TENKT PÅ DEG !!!!!!!!!

Du aner ikke ! SÅ glad for å høre at alt har gått bra, så fint å høre at det går bra med deg !

Jeg skal jo legge inn 335 og 360 så det hadde vært kjempefint å få se ja. Føler du selv at de ser store ut ? Eller ser de passe ut ? Selv om det sikkert er kjempevanskelig å se nå da.

Gruer meg litt til å se mine for første gang. Så utrolig utrolig snill du er som tenker på å ta bildene så jeg får se. Gleder meg til å vise deg mine også. Hadde vært til stor hjelp å se dine før jeg skal inn <3 du er god du !

God bedring videre og kom gjerne inn å fortelle underveis :)

GRATULERER ! Du har pupper :D

Skrevet

Gratulerer og godt å høre at alt gikk fint! :klemmer:

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne begynne å skjelve masse når jeg våknet, men det gjorde jeg ikke.

Hakket litt tenner, men det var bare fordi jeg var kald og det ga seg når jeg ble pakket godt inn i dynen og fikk en god, varm kopp kaffe :kaffekopp:

Kos deg masse med de nye brystene!

Jeg fikk se mine i dag uten bh, var på kontroll.

Utrolig fine har de blitt, jeg elsker de! :yvonne:

Skrevet

takker alle som svarer på mine spørsmål :)

Kjekt å ha et forum der man kan få svar på alt man lurer på fra personer som skal eller har gjennomgått det samme selv. ^^

7 Desember 09.30 skal jeg opereres! Grugleder meg :D

er nervøs for resultatet!vet liksom ikke hva jeg kan forvente meg i det heletatt.

skal legge inn 300g. veldig redd for å få "bimbo pupper" da dette ikke er den looken jeg er ute etter.

men kiruren foreslo 300g,så da får jeg vel stole på henne :)

blir rart å få pupper. jeg er ca heeelt flat fra før.

nå sitter jeg å kikker på stroppløse kjoler (noe jeg aldri i mitt liv har hatt på meg før)

og drømmer meg bort. hehe.

Fin julegave dette ^^

Skrevet

SÅ BRAAAAA!!!! Er så gøy når man blir så fornøyd!! Gleder meg også masse til å handle nytt undertøy, flere kjoler og topper! :P Nå er det 17 dager siden jeg opererte, og de er blitt mye mykere enn de først var, og mesteparten av hevelsen er blitt borte..(om ikke alt??) Våkner av og tilpå natten av at jeg har prøvd å finne en stilling på magen! :skratte: Men er nok en stund til det blir komfertabelt nok... Har kjøpt to BH'er, i 80B (for å få cup'en til å passe under..Men som sagt kan det jo hende 75DD passer også..

Med BH på, får jeg ikke til å "presse" puppene sammen,eller høyere..men er nok litt for tidlig enda. Hååper det "løsner" med tiden! :gjeiper: Er SÅ lei av å gå med sports-BH!! Er litt mer komf. å gå meg vanlig BH...

Så bra at dine ble like!! Ville vært skeptisk før op, vess mine hadde vært forskjellig. Dyktige kirurger, sier bare jeg! :yvonne:

Hehe, jeg var faktisk ikke så skeptisk til det for brystene mine har jo alltid vært ulike så jeg tenkte at de ble nok ulike, bare med fyll i :fnise:

Og legen sa at de kom nok til å se ulike ut.

Så derfor ble jeg virkelig overrasket over at de var så like når jeg så de i dag, helt utrolig lykkelig nå.

Rart hva et par pupper kan gjøre! hehe...

Dyktige kirurger, ære være!!! :romeo:

Skrevet

Alle sammen-takk for gratulasjoner!!

Pusetøsa-har du tatt noen bilder kanskje? Vill gjerne få de :sjenert:

takker alle som svarer på mine spørsmål :)

Kjekt å ha et forum der man kan få svar på alt man lurer på fra personer som skal eller har gjennomgått det samme selv. ^^

7 Desember 09.30 skal jeg opereres! Grugleder meg :D

er nervøs for resultatet!vet liksom ikke hva jeg kan forvente meg i det heletatt.

skal legge inn 300g. veldig redd for å få "bimbo pupper" da dette ikke er den looken jeg er ute etter.

men kiruren foreslo 300g,så da får jeg vel stole på henne :)

blir rart å få pupper. jeg er ca heeelt flat fra før.

nå sitter jeg å kikker på stroppløse kjoler (noe jeg aldri i mitt liv har hatt på meg før)

og drømmer meg bort. hehe.

Fin julegave dette ^^

oh nei, du skal ikke få 'bimbo pupper' med 300cc hvis du er nesten flat fra før. Med mindre du er 100cm høy ;)

Skrevet (endret)

oh nei, du skal ikke få 'bimbo pupper' med 300cc hvis du er nesten flat fra før. Med mindre du er 100cm høy ;)

Endret av Mia88
Skrevet

hehe.er 172 og veier 55 kg. så hååper på at det ikke kommer til å se dumt ut.

er vel kanskje bare uvant i begynnelsen ^^

Skrevet

GRATULERER ! Du har pupper :D

Jaa!!!!!!! bare tenk på det!! :danse: Kikket litt under bh-en.. nyyyyydelig :hjerte:

Skrevet

Jaa!!!!!!! bare tenk på det!! :danse: Kikket litt under bh-en.. nyyyyydelig :hjerte:

Gratulerer ^^ hvor mye har du lagt inn?

Skrevet (endret)

Gratulerer ^^ hvor mye har du lagt inn?

320cc, anatomiske proteser, under muskelen ;) er 171 cm og veier ca 55-56kg.

Må tilføye- de er ikke store, nei. I det hele tatt. jeg ønsket meg fine pupper, med mest naturlig utseende. :sjenert:

Endret av .monika.d
Skrevet

320cc, anatomiske proteser, under muskelen ;) er 171 cm og veier ca 55-56kg.

Må tilføye- de er ikke store, nei. I det hele tatt. jeg ønsket meg fine pupper, med mest naturlig utseende. :sjenert:

så bra at du er fornøyd da!

merker at jeg gleder meg veldig nå :D

Skrevet

Jeg har ikke tatt noen bilder enda nei, men kan se om jeg får tatt i morgen.

Da er det visst tid for dusj, om jeg ikke husker feil :gjeiper:

Jeg viste de til min mann i dag, tok av bh'en. Han bare "WOOOW".... hehe.. De ser jo mye større ut når man slipper de fri, enn når de er i bh'en.

:skratte:

Skrevet

Oh great, fant det ut på nettet nå.

Ser nok ut til at jeg må tilbake i dusjen for ansikts, hår og nedentil vask ja! :fnise:

Hehe, jaa :) Litt sent svar, men regner med at alt gikk fint. Skal lese videre i tråden her nå :)

Skrevet

Veldig fin blogg! Det ser kjempefint ut. Når er det snart bare 13 dager igjen. I natt drømte jeg at jeg skulle opereres, også trodde legene at jeg sov i narkose, men jeg sov egentlig ikke osv... masse tanker!!!

Takk for det :) Greit å ha et sted å legge ut litt bilder og tanker så jeg kan se tilbake senere :)

Uff da, den drømmen hørtes ikke mye gøy ut. Men det kommer til å gå helt fint! Jeg var også litt nervøs, men det gikk over all forventning :)

Skrevet

Hei jenter.

Pusetøsa-hvordan føler du deg i dag? I går kveld var det skikkelig vond. og jeg besvimte på baderomet. uff.. men ellers går det greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...