Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

juhuuuu, ferdig!

gikk kjempe fint, narkosen var awesome.

vondere enn forventet ettrpå, men fikk noen doser med smertestillende i armen heldigvis.

brystene er perfekt str, så jeg er utrolig fornøyd.

kommer innom når jeg greier å bevege meg mer, sorry for skrivefeil!

Skrevet

juhuuuu, ferdig!

gikk kjempe fint, narkosen var awesome.

vondere enn forventet ettrpå, men fikk noen doser med smertestillende i armen heldigvis.

brystene er perfekt str, så jeg er utrolig fornøyd.

kommer innom når jeg greier å bevege meg mer, sorry for skrivefeil!

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer ! Herlig å høre at folk er såpass "okei" etterpå at de klarer å komme innom her om ikke annet ! GRÆTS ! =D

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Så bra! Gratulerer!!

Skrevet

Jeg ble også operert av Busch :)

Artig :)

Når ble du operert, hvor mye og alt det der? Hehe...

Kjenner jeg er ganske gla i den mannen i dag! :klemmer:

hehe

Skrevet

Gratulerer!!!!!!!!!!!!!!! :klemmer: var du veldig bekymret i morges? Jeg føler ikke noe bekymring ennå, lurer om jeg skal få bekymrings bombe i morgen :fnise:

I morgen er det min tur!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg er i vesentlig bedre fomr nå ja :)

Rart å tenke på at det er knappe 11 timer ca siden operasjonen.

Men jeg er flink jente, tar det helt med ro.

Sitteligger i senga, bruker armene minst mulig osv.

Jeg kan fortelle kjapt om dagen.

Ble hentet inn av legen, tatt bilder av og tegnet på.

Så kom det en sykepleier som forklarte en hel masse, og tok meg inn på operasjonsstuen.

Jeg var sååå redd narkosen, men sykepleieren var fantastisk så jeg ble det fort rolig og sovnet som en stein :sovne:

Når jeg våknet maste jeg i ett sett om fruktbestillingen, og spurte om sykepleieren var ferdig med frukten til kl 10?! (jeg er fruktansvarlig, vel å merke)

De holdt på å le seg ihjel :fnise:

Anyways, kom til meg selv og ble kjørt inn på oppvåkningsrommet.

Kjente da at jeg hadde sinnsykt vondt og fikk noe paracet.

Fikk saft, kaffe og rundstykke før jeg ble trillet inn på eget rom.

Fremdeles med mye vondt, og sykepleieren ga meg noe sterke intravenøst :klemmer:

Da ble alt så mye bedre!

Brystene mine ser ut slik de gjorde når jeg ammet mine barn.

Så det var egentlig ikke noe helt nytt og ukjent for meg når jeg såg de (i den lekre sportsbhen vel å merke)

Det var bare " hey hey girls, dere er tilbake!" hehe

Jeg er så evig fornøyd, og gleder meg sinnsykt mye til jeg skal på kontroll i morgen. Håper jeg får se de uten bh da :D :D

• Liker 1
Skrevet

TENK ! Skal tenke på deg, hvilket klslett skjer dette ?

Skrevet

TENK ! Skal tenke på deg, hvilket klslett skjer dette ?

kl 10 :jepp:

Skrevet

Artig :)

Når ble du operert, hvor mye og alt det der? Hehe...

Kjenner jeg er ganske gla i den mannen i dag! :klemmer:

hehe

Jeg er en smule glad i han jeg også :rodmer:

Jeg er 166, 60 kg og hadde 75B før. La inn 325cc, som var max da han ikke fikk i større :O

Nå har jeg 80D.. Har ikke fått prøvd 75DD, siden jeg ikke har funnet den størrelsen enda i butikk.. Men er bare 16 dager siden op, så har ikke letet så mye heller :P

Enn du da?? :D

Skrevet

Hvitt ønske!! Jeg har dårlig samvittighet siden jeg har lovet deg bilder, men enda ikke sendt noen... Hvor lenge er det til op nå? Vet jeg har sagt det før, men i morgen skal jeg virkelig få tatt noen bilder!!

I morgen er boobsa 5 uker, og jeg har sovet på siden og delvis over på magen(favorittstiling) i ca 1,5 uke :) Puppene blir stadig mykere, og det er null problem å få til fin kløft :) Har kjøpt spileløs bh og passet perfekt i 75 D. Veldig fornøyd med det :)

Skrevet

Hvitt ønske!! Jeg har dårlig samvittighet siden jeg har lovet deg bilder, men enda ikke sendt noen... Hvor lenge er det til op nå? Vet jeg har sagt det før, men i morgen skal jeg virkelig få tatt noen bilder!!

I morgen er boobsa 5 uker, og jeg har sovet på siden og delvis over på magen(favorittstiling) i ca 1,5 uke :) Puppene blir stadig mykere, og det er null problem å få til fin kløft :) Har kjøpt spileløs bh og passet perfekt i 75 D. Veldig fornøyd med det :)

Heeeeeeei :D Nå ble jeg glad - det blir interessant ! Jeg skal opereres på mandag og er helt rolig faktisk, litt for rolig kanskje ? Er bare så inneforstått med at jeg skal operere og gleder meg. Nervene kommer nok sigende til søndag tenker jeg.

Blir kjempespennende med bilder ! Og så herlig at du kan ligge på siden, jeg ligger alltid i fosterstilling så det der kan bli en utfordring vet jeg !

Hvor fant du bhåene da ? Må nok også ut å shoppe etterhvert å greit å ta med tips om hvor :)

75D høres jo perfekt ut, satser på en 75 C jeg ! Så får vi se :D Artig å se bildene dine imorgen iom at jeg har sett bilder fra deg før !!!

Skrevet

Ok jenter, god natt :klemmer:

Skal opdatere i morgen hvordan gikk det :goodbye:

Dere må krysse fingrene :)

Skrevet

Ok jenter, god natt :klemmer:

Skal opdatere i morgen hvordan gikk det :goodbye:

Dere må krysse fingrene :)

Masse lykke til!!! :klemmer:

Jeg ble egentlig ikke så veldig nervøs før jeg var der, har aldri operert før eller tatt narkose.

Så i ca 30 min kjente jeg at jeg svettet i hendene, men de roet meg godt ned.

Gled deg til å våkne! :D

Skrevet

Jeg er en smule glad i han jeg også :rodmer:

Jeg er 166, 60 kg og hadde 75B før. La inn 325cc, som var max da han ikke fikk i større :O

Nå har jeg 80D.. Har ikke fått prøvd 75DD, siden jeg ikke har funnet den størrelsen enda i butikk.. Men er bare 16 dager siden op, så har ikke letet så mye heller :P

Enn du da?? :D

Jeg er på samme høyde ca, noen få kg opp :fnise:

Jeg hadde 75C før, og aner ikke hva jeg har blitt nå.

Han la inn 375 & 350 på meg.

Og brystene ser bare ut slik de såg ut når jeg ammet barna/hadde melk i dem :)

Så blir spennende å se hvordan de ser ut etterhvert, når de blir mykere.

Nå er de jo som stein!

Hehe....

Skrevet

Jeg er på samme høyde ca, noen få kg opp :fnise:

Jeg hadde 75C før, og aner ikke hva jeg har blitt nå.

Han la inn 375 & 350 på meg.

Og brystene ser bare ut slik de såg ut når jeg ammet barna/hadde melk i dem :)

Så blir spennende å se hvordan de ser ut etterhvert, når de blir mykere.

Nå er de jo som stein!

Hehe....

Du må si i fra når du vet str! ;)

Jeg ble litt skuffet når jeg ikke kunne få mer enn 325... Puppene er i grunn kjempepene og fin fasong og størrelse uten klær, men skal jeg være HELT ærlig, så kunne de vært hakke større! :P Men fint lite Busch kunne gjøre med det, siden det ikke var plass til nå større...

Var nettopp på Kjolesalongen og prøvde en lang, vinrød kjole som jeg skal ha til Vennejulebordet, og den har bar rygg helt ned til nederst på ryggen. Det var fantastisk å se at der faktisk var litt volum, sell uten BH!!! :P Dyr kjole med dyre pupper! heheheh

Skrevet

Tenkte jeg bare måtte dele dette med dere, for jeg synes dette var en veldig god nyhet. Jeg er selv operert med silikon på Fornebuklinikken for noen år siden, og anbefalte ei venninne dit nå. Hun var på konsultasjon der igår, og da hadde de fått en ny maskin som kunne ta biler av henne for så å se på en skjerm hvordan de forskjellige protesene og størrelsene ville se ut på akkurat hennes bryster. HELT GENIALT?? Vet ikke om det er noen andre som har en sånn maskin, men Fornebuklinikken hadde visstnok fått dette nå nylig. Hun sa det var en slags 3D simulering av brystene hennes, og at hun kunne prøve seg frem med diverse størrelser. :hakeslepp: Fikk også med seg hjem et utskrift av før og etterbildet.

Noen andre som har prøvd dette? Jeg tror dette kan være hjelpen de fleste trenger for å kunne ta en sikker og mer bevisst avgjørelse. Man får selvsagt ikke et 100% true to life-bilde, men ihvertfall en viss pekepinn :)

Masse lykke til med avgjørelsene til dere andre! :vinke:

Skrevet

Du må si i fra når du vet str! ;)

Jeg ble litt skuffet når jeg ikke kunne få mer enn 325... Puppene er i grunn kjempepene og fin fasong og størrelse uten klær, men skal jeg være HELT ærlig, så kunne de vært hakke større! :P Men fint lite Busch kunne gjøre med det, siden det ikke var plass til nå større...

Var nettopp på Kjolesalongen og prøvde en lang, vinrød kjole som jeg skal ha til Vennejulebordet, og den har bar rygg helt ned til nederst på ryggen. Det var fantastisk å se at der faktisk var litt volum, sell uten BH!!! :P Dyr kjole med dyre pupper! heheheh

Hei igjen :) Har nettop vært på kontroll, og fikk sett resultatet uten bh. Herrefred de er fine blitt! Og de er helt like! De var jo asymetrisk og str forskjell før jeg fikk tatt silikon, og forventet at de ville være ganske ulike nå.

Men nei, de er like :rodmer:

Legen tror jeg blir en 75/80 D når hevelsen er gått ned. Men det er jo igjen litt forskjellig fra bh til bh osv.

Jeg er ikke så opptatt av bh str, for den sier ikke nødvendigvis så mye om str på brystene. Har venniner som har str 70D foreksempel, men ikke store bryster. Har noe med bredden på dem å gjøre? :)

Min mor var med på kontrollen min i dag, og hun syns de var kjempe fine! Hun fikk sett før bildene også, det var en anelse flaut :gjeiper:

Legen forklarte henne at ene brystet mitt var det de kalte et "tubebryst"?. Det var liksom ikke helt ferdig utviklet i puberteten, så derfor var de så asymetriske. :skratte:

Men nå er de fiiiiiine, jeg elsker dem!!! :rodmer:

Gleder meg evig mye til jeg kan bruke fine kjoler, topper og alt! Shopping, here I come!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...