.monika.d Skrevet 29. november 2011 #20601 Skrevet 29. november 2011 2 dager igjen gruuuuuuer meg!!!! og gleder meg samtidig
-C- Skrevet 29. november 2011 #20602 Skrevet 29. november 2011 2 dager igjen gruuuuuuer meg!!!! og gleder meg samtidig SÅ SPENNENDE ! Gleder meg til å høre fra deg Monika, håper du vil holde meg oppdatert !!!! Goood klem
.monika.d Skrevet 29. november 2011 #20603 Skrevet 29. november 2011 (endret) SÅ SPENNENDE ! Gleder meg til å høre fra deg Monika, håper du vil holde meg oppdatert !!!! Goood klem Skal gjøre det! vær sikker Endret 29. november 2011 av .monika.d
klokkeblomst Skrevet 29. november 2011 #20604 Skrevet 29. november 2011 SÅ SPENNENDE ! Gleder meg til å høre fra deg Monika, håper du vil holde meg oppdatert !!!! Goood klem Lykke til!
Michelle81 Skrevet 30. november 2011 #20605 Skrevet 30. november 2011 (endret) 2 dager igjen gruuuuuuer meg!!!! og gleder meg samtidig LYKKE TIL IMORGEN:-) Det går kjempe fint. Bare husk å få unna ærend, husarb og innkjøp idag. og seff litt sjokolade som kos når man har litt vondt ;-) Endret 30. november 2011 av Michelle81
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20606 Skrevet 30. november 2011 Nå er det bare 14 timer igjen til jeg opereres! Herrefred det er absolutt ikke lenge til! Kjenner at jeg begynner sakte men veeeldig sikkert å bli nervøs nå :gjeiper: Første gang jeg skal i narkose, det er skummelt i seg selv. Også er jeg sååå nervøs for resultatet! Tenk om de blir helt misformet og rare? Uææææh.... Håper jeg får sove i natt, de siste nettene har gått til vel mye grubling og kjenner i dag at jeg er kjempe trøtt!
MyBoobJob Skrevet 30. november 2011 #20607 Skrevet 30. november 2011 Ja, er spent på hvordan jeg tenker når det er ferdig. Skal se litt til mer på andre bilder, så jeg kan få en ide om hva jeg synes passer. Hvordan kan man se forskjell i bikini? Blir det mer tydelig da? Ja det er myyye mer synlig i bikini eller uten klær! Man kan veldig lett skjule silikonpupper og de ser gjerne mindre ut enn "vanlige" pupper. Har noen før- og etter-bilder på bloggen hvis du vil se..
MyBoobJob Skrevet 30. november 2011 #20608 Skrevet 30. november 2011 Gleder meg til å kunne gå i trekant bikini, har aldri kunnet det før! Jeg og!
MyBoobJob Skrevet 30. november 2011 #20609 Skrevet 30. november 2011 Nå er det bare 14 timer igjen til jeg opereres! Herrefred det er absolutt ikke lenge til! Kjenner at jeg begynner sakte men veeeldig sikkert å bli nervøs nå :gjeiper: Første gang jeg skal i narkose, det er skummelt i seg selv. Også er jeg sååå nervøs for resultatet! Tenk om de blir helt misformet og rare? Uææææh.... Håper jeg får sove i natt, de siste nettene har gått til vel mye grubling og kjenner i dag at jeg er kjempe trøtt! Åh, så spennende! Ingen grunn til å grue seg! Jeg var også ganske redd for narkosen, men det gikk så fint så.. Dusj og vask deg med Hibiscruben og legg deg tidlig så du er uthvilt og tenk at dette går bra!
-C- Skrevet 30. november 2011 #20610 Skrevet 30. november 2011 Ingen som kan svare på dette med hovenhet og hvor legende de er det ? Altså fra og med når kan man si at de er "endelig" resultat ?
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20611 Skrevet 30. november 2011 2 dager igjen gruuuuuuer meg!!!! og gleder meg samtidig Wihiii, skal samme dag vi da! :D Når i morgen skal du under kniven? Jeg skal møte kl 08, kl 08:15 blir det operasjon. Hjeeeelpes det er skummelt! hehe Lykke til i morgen!
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20612 Skrevet 30. november 2011 Åh, så spennende! Ingen grunn til å grue seg! Jeg var også ganske redd for narkosen, men det gikk så fint så.. Dusj og vask deg med Hibiscruben og legg deg tidlig så du er uthvilt og tenk at dette går bra! Tusen takk! Jeg har tatt første tab med antibiotika nå. Så blir det litt tv titting før jeg hiver meg i dusjen. Jeg kjøpte meg joggebukse og hettejakke i går, så denne dama er klar :gjeiper: Håper det ikke gjør altfor vondt etterpå!
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20613 Skrevet 30. november 2011 Den derre mepiform teipen, når kan den brukes? Hvor lenge etter liksom..
MyBoobJob Skrevet 30. november 2011 #20614 Skrevet 30. november 2011 Ingen som kan svare på dette med hovenhet og hvor legende de er det ? Altså fra og med når kan man si at de er "endelig" resultat ? Tror dette er litt individuelt, men de sier jo at det helt endelige resultatet ikke kan sees før det har gått ca ett år.. Men puppene dropper jo en del og blir mykere og faller ganske greit på plass etter noen uker/et par mnd. Mine er nå 10 uker (i morgen) og jeg føler ikke at de er spesielt hovne lenger Arrene begynner å bli bedre også
MyBoobJob Skrevet 30. november 2011 #20615 Skrevet 30. november 2011 Den derre mepiform teipen, når kan den brukes? Hvor lenge etter liksom.. Jeg tror du kan bruke den fra første gang du skal bytte teip, altså etter 10-12 dager. Akkurat som Micropore.. Også bytte en gang i uka
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20616 Skrevet 30. november 2011 Takker for svar ang teipen :D Så et nytt spm! Skal jeg bruke Hibiscrub i håret, ansiktet, nedentil? For det gjorde ikke denne dama nå
Pusetøsa Skrevet 30. november 2011 #20617 Skrevet 30. november 2011 Takker for svar ang teipen :D Så et nytt spm! Skal jeg bruke Hibiscrub i håret, ansiktet, nedentil? For det gjorde ikke denne dama nå Oh great, fant det ut på nettet nå. Ser nok ut til at jeg må tilbake i dusjen for ansikts, hår og nedentil vask ja!
klokkeblomst Skrevet 30. november 2011 #20618 Skrevet 30. november 2011 Åh, så spennende! Ingen grunn til å grue seg! Jeg var også ganske redd for narkosen, men det gikk så fint så.. Dusj og vask deg med Hibiscruben og legg deg tidlig så du er uthvilt og tenk at dette går bra! Veldig fin blogg! Det ser kjempefint ut. Når er det snart bare 13 dager igjen. I natt drømte jeg at jeg skulle opereres, også trodde legene at jeg sov i narkose, men jeg sov egentlig ikke osv... masse tanker!!!
.monika.d Skrevet 30. november 2011 #20619 Skrevet 30. november 2011 Wihiii, skal samme dag vi da! :D Når i morgen skal du under kniven? Jeg skal møte kl 08, kl 08:15 blir det operasjon. Hjeeeelpes det er skummelt! hehe Lykke til i morgen! Jeg skal operere meg den 2.desember. ikke i morgen. men du må ha lykke til!! klem! Så et nytt spm! Skal jeg bruke Hibiscrub i håret, ansiktet, nedentil? For det gjorde ikke denne dama nå nei, ikke i håret, ikke i ansiktet. Men resten av kroppen
.monika.d Skrevet 30. november 2011 #20620 Skrevet 30. november 2011 Har ett spørsmål: jeg fikk skjema fra kirurgen min. Og der stor,at jeg må ta 2 Azitromax tbl. kvelden før operasjonen(antibiotika). Bør jeg drikke disse to tbl. samtidig eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå