klokkeblomst Skrevet 27. november 2011 #20581 Skrevet 27. november 2011 5 dager 2 go! juhuuu! Lykke til!!!!!
Michelle81 Skrevet 27. november 2011 #20582 Skrevet 27. november 2011 Takk for svar!! Jeg skal til Doktor Skolleborg. Han virket veldig avslappet og erfaren, og jeg følte meg trygg. Vi har en plan om at han vil prøve 450, og hvis han synes det ser voldsomt ut, tar han 350 inni. Jeg har sett en del bilder, men synes det er svært å vurdere når en ikke helt vet hvordan ens egne bryster vil forme seg. Men en jeg kjenner, har fått lagt inn 350 og hun kan vi ikke se det så godt på. Helt naturlig og middels str.Men nå skal jeg jo ligge det under muskelen, og da blir silikonen kanskje mindre synlig også...?? Skal du inn igjen på Colosseumsklinikken den 8? Er veldig spent, tenker mer på dagene etter i forhold til barna osv. Men da må jo farmann steppe inn! Også er jeg litt i tvil om hvordan jeg skal forklare operasjonen til den eldste datteren min på 5 år. Hun vil jo komme til å se at jeg har vondt osv. Og synes det er viktig å være ærlig med dem, men selvfølgelig ikke i detaljer. Har du fortalt det til dine barn? Lykke til den 8 desember!!! Vel jeg har en gutt på 9 jeg sa ingenting før etterpå og da firtalte jeg at jeg hadde operert en føflekk rett under brystet... og lar han ikke se mg på badet. Er på dag 11 og så langt har d funka bra. ville ikke si sannheten pga tidligere erfaringer har jeg opplevt at han har litt munndiare og fortelle private ting til ALLE!!
solgave Skrevet 27. november 2011 #20583 Skrevet 27. november 2011 (endret) Hei! Jeg er også ny her... har lest i tråden ca 1 mnd. Funnet svar på mye av det jeg har lurt på... Ble operert på torsdag den 24/11 hos Schistad ved Fornebuklinikken. Opererte inn 265/240 under muskelen + tunge øyelokk!!! Foreløpig veldig fornøyd... håper ikke at jeg kommer til å angre på at jeg ikke la inn mer, ser jo at en del gjør det etterpå. Er 161 cm og 50 kg, og ville ha naturlige bryster, og ikke tomme amme-bryster! Når det kommer til formen er den upåklagelig, jeg er veldig positivt overrasket!!! Brukte kun ketorax første post-operative dag. I dag(3 post.opr.dag) vurderer jeg å slutte med paracet... har ikke noe særlig vondt, bare spreng!! Til dere som har lagt inn under muskelen, hvor lang tid tok det før brystene sluttet å forandre seg etter operasjonen? Endret 27. november 2011 av solgave
Pusetøsa Skrevet 27. november 2011 #20584 Skrevet 27. november 2011 var jeg som spurte henne om jeg kunne endre det hvis jeg ikke ble fornøyd. og hvor mye det isåfall ville koste.så da sa hun at HVIS jeg ikke skulle bli fornøy så ordnet hun det gratis. men hun trodde ikke at det ville bli noe problem.jeg regner jo med at hun vet hva hun snakker om.mulig jeg har mye fettvev der selv om jeg er flat? har vært hos èn kirurg til som også sa at jeg burde ha over.men dette er ganske lenge siden.(1 år siden ikke lenge at jeg hadde fått unge) Så jeg håper jo at det går greit med min kropp. skal opereres om litt over en uke,så tror ikke jeg rekker å høre med flere. :/ Hvor skal du operere?
StellinaX Skrevet 27. november 2011 #20585 Skrevet 27. november 2011 Takk for svar!! Jeg skal til Doktor Skolleborg. Han virket veldig avslappet og erfaren, og jeg følte meg trygg. Vi har en plan om at han vil prøve 450, og hvis han synes det ser voldsomt ut, tar han 350 inni. Jeg har sett en del bilder, men synes det er svært å vurdere når en ikke helt vet hvordan ens egne bryster vil forme seg. Men en jeg kjenner, har fått lagt inn 350 og hun kan vi ikke se det så godt på. Helt naturlig og middels str.Men nå skal jeg jo ligge det under muskelen, og da blir silikonen kanskje mindre synlig også...?? Skal du inn igjen på Colosseumsklinikken den 8? Er veldig spent, tenker mer på dagene etter i forhold til barna osv. Men da må jo farmann steppe inn! Også er jeg litt i tvil om hvordan jeg skal forklare operasjonen til den eldste datteren min på 5 år. Hun vil jo komme til å se at jeg har vondt osv. Og synes det er viktig å være ærlig med dem, men selvfølgelig ikke i detaljer. Har du fortalt det til dine barn? Lykke til den 8 desember!!! Enig at str er vanskelig å vurdere ut fra bilder av andre. Blir spennende å se hvilken str du ender opp med, når er operasjonsdato? Jeg skal inn på Colosseum igjen den 8.ja, er spent:) Mine barn var bare 1 1/2 og 3 da jet opererte sist, forlkarte derfor ingenting om hva jeg hadde gjort. Kommer neppe til å si noe om det denne gangen heller, bare si at jeg har vært hos legen og må ta det litt med ro noen dager.
*Wenche* Skrevet 28. november 2011 #20586 Skrevet 28. november 2011 Hei alle sammen! Jeg er helt ny her, og har lest og lest nå... Deilig med alle rådene og tipsene jeg har lest. Jeg var til konsultasjon i går på Colosseumsklinikken i Oslo. Skal allerede opereres 13 desember! Er veldig spent, og har tenkt på dette i to år nå. Selv har jeg to barn, og er 30 år. Jeg er ca. 1,65 høy og veier omtrent 52 kg. Kirurgen vil legge det under brystmuskelen. Og foreslo enten 350 eller 450. Jeg tenker, er ikke 450 litt vel mye!? Nå har jeg ingenting selv, bare 75a som ikke kan fylles. Og vil gjerne ha en str. C ca., men så naturlig som mulig. :gjeiper: Hei Jeg la inn 450. Var en liten b-cup fra før, og er nå en D-cup. Synes ikke de ble for store for meg, ser naturlig ut
klokkeblomst Skrevet 28. november 2011 #20587 Skrevet 28. november 2011 Enig at str er vanskelig å vurdere ut fra bilder av andre. Blir spennende å se hvilken str du ender opp med, når er operasjonsdato? Jeg skal inn på Colosseum igjen den 8.ja, er spent:) Mine barn var bare 1 1/2 og 3 da jet opererte sist, forlkarte derfor ingenting om hva jeg hadde gjort. Kommer neppe til å si noe om det denne gangen heller, bare si at jeg har vært hos legen og må ta det litt med ro noen dager. Operasjonsdatoen er den 13 desember! =) Er også litt nervøs for narkosen, da jeg ikke vet helt hvordan det fungerer. Virker så unaturlig å bare sovne.. Kan være jeg sier at det holder med 350 til legen, vi får se. Så spennende at du også skal der inn. Da må du gi en lyd her når det er overstått, og masse lykke til! Jeg har vært på apoteket i dag og ordnet med smertestillende, også den sepen jeg skal vaske meg med innen. Får se hva jeg sier til ungene, men er redd for at 5 åringen kommer til å se forandringen.
klokkeblomst Skrevet 28. november 2011 #20588 Skrevet 28. november 2011 Hei Jeg la inn 450. Var en liten b-cup fra før, og er nå en D-cup. Synes ikke de ble for store for meg, ser naturlig ut Hei! Så bra at du er fornøyd. Ja, jeg vet liksom ikke helt. Men siden jeg legger de inn under muskelen, så "mister" jeg vel litt av størrelsen også? Jeg tror jeg går for 400 jeg.
StellinaX Skrevet 28. november 2011 #20589 Skrevet 28. november 2011 Operasjonsdatoen er den 13 desember! =) Er også litt nervøs for narkosen, da jeg ikke vet helt hvordan det fungerer. Virker så unaturlig å bare sovne.. Kan være jeg sier at det holder med 350 til legen, vi får se. Så spennende at du også skal der inn. Da må du gi en lyd her når det er overstått, og masse lykke til! Jeg har vært på apoteket i dag og ordnet med smertestillende, også den sepen jeg skal vaske meg med innen. Får se hva jeg sier til ungene, men er redd for at 5 åringen kommer til å se forandringen. 13.des er ikke lenge til:) Skal absolutt gi en lyd etter operasjonen, så kan du evt få se vbilder om du vil også. Må vel gå 4 dager med sånn mummi-bandasje hvor man ikke ser noen verdens ting da, men du rekker evt en sniktitt dagen før det er din tur;) Med mine 325 som jeg har i dag, så ble både mamma og svigermor overrasket over at de ikke var større, samme med bestevenninnen min. Pappa og brødrene mine la ikke en gang merke til forandringen (pappa vet ingenting den dag i dag), ei heller flere andre venninner av meg...så med 350 er jeg temmelig sikker på at du kan bortforklare en hel del, i hvertfall med klær på
Pusetøsa Skrevet 28. november 2011 #20590 Skrevet 28. november 2011 Skal opereres på Torsdag, hadde feber i helgen og er forkjølet. Følte meg fin i dag morges, men etter noen timer på jobb kjenner jeg at formen ikke er på topp og forkjølelsen henger i enda. Jeg regner med at jeg er i fin form på Torsdag, men bør jeg avlyse operasjonen? Står i papirene mine at man SKAL være infeksjonsfri på operasjonsdagen, og helst 2 uker før? Erfaringer?
StellinaX Skrevet 28. november 2011 #20591 Skrevet 28. november 2011 Skal opereres på Torsdag, hadde feber i helgen og er forkjølet. Følte meg fin i dag morges, men etter noen timer på jobb kjenner jeg at formen ikke er på topp og forkjølelsen henger i enda. Jeg regner med at jeg er i fin form på Torsdag, men bør jeg avlyse operasjonen? Står i papirene mine at man SKAL være infeksjonsfri på operasjonsdagen, og helst 2 uker før? Erfaringer? 2 uke før...? Shit, da står min operasjon neste uke i fare også. Har luftveisinfeksjon nå.. Forrige gang så fikk jeg omgangssyken dagen før operasjonen, og da utsatte vi 5 dager, det gikk helt fint. Håper du slipper å kansellere på torsdag, det er så deilig å bare få operasjonen unna når man først har innstilt seg på det:)
Pusetøsa Skrevet 28. november 2011 #20592 Skrevet 28. november 2011 2 uke før...? Shit, da står min operasjon neste uke i fare også. Har luftveisinfeksjon nå.. Forrige gang så fikk jeg omgangssyken dagen før operasjonen, og da utsatte vi 5 dager, det gikk helt fint. Håper du slipper å kansellere på torsdag, det er så deilig å bare få operasjonen unna når man først har innstilt seg på det:) Ja jeg syns 2 uker før var nå litt i det meste laget. Og jeg kjenner jo at jeg er på bedringens vei, i morgen skal jeg bare bli hjemme og ligge på sofa'en i håp om at det skal gjøre susen... Jeg har virkelig ikke lyst å avlyse den timen, er sååååå innstilt på at Torsdag er dagen med stor D !!!
MyBoobJob Skrevet 28. november 2011 #20593 Skrevet 28. november 2011 13.des er ikke lenge til:) Skal absolutt gi en lyd etter operasjonen, så kan du evt få se vbilder om du vil også. Må vel gå 4 dager med sånn mummi-bandasje hvor man ikke ser noen verdens ting da, men du rekker evt en sniktitt dagen før det er din tur;) Med mine 325 som jeg har i dag, så ble både mamma og svigermor overrasket over at de ikke var større, samme med bestevenninnen min. Pappa og brødrene mine la ikke en gang merke til forandringen (pappa vet ingenting den dag i dag), ei heller flere andre venninner av meg...så med 350 er jeg temmelig sikker på at du kan bortforklare en hel del, i hvertfall med klær på Kjenner meg igjen i den - det er ikke mange som kan se at jeg har silikon heller Jeg jobber kun med mannfolk og her om dagen hadde vi til og med en liten silikondiskusjon rundt lunchbordet uten at noen har spurt/sagt noe om mine. Jeg begynner også å bli så vant til dem at jeg ikke ser det stort lenger, men i bikini kan man virkelig se forskjellen! På en god måte!
klokkeblomst Skrevet 28. november 2011 #20594 Skrevet 28. november 2011 13.des er ikke lenge til:) Skal absolutt gi en lyd etter operasjonen, så kan du evt få se vbilder om du vil også. Må vel gå 4 dager med sånn mummi-bandasje hvor man ikke ser noen verdens ting da, men du rekker evt en sniktitt dagen før det er din tur;) Med mine 325 som jeg har i dag, så ble både mamma og svigermor overrasket over at de ikke var større, samme med bestevenninnen min. Pappa og brødrene mine la ikke en gang merke til forandringen (pappa vet ingenting den dag i dag), ei heller flere andre venninner av meg...så med 350 er jeg temmelig sikker på at du kan bortforklare en hel del, i hvertfall med klær på Jeg synes det er så kjekt at vi kan skrive her inne og dele erfaringer og tanker! Vil gjerne se bilder! Så din far har ikke lagt merke til det, ja der kan man se. Man kan vel skjule hvis man vil. Jeg gleder meg veldig til dette er overstått, men gud hvor merkelig det blir. har aaaaldri hatt noe, også plutselig se ned! hihi
klokkeblomst Skrevet 28. november 2011 #20595 Skrevet 28. november 2011 Kjenner meg igjen i den - det er ikke mange som kan se at jeg har silikon heller Jeg jobber kun med mannfolk og her om dagen hadde vi til og med en liten silikondiskusjon rundt lunchbordet uten at noen har spurt/sagt noe om mine. Jeg begynner også å bli så vant til dem at jeg ikke ser det stort lenger, men i bikini kan man virkelig se forskjellen! På en god måte! Ja, er spent på hvordan jeg tenker når det er ferdig. Skal se litt til mer på andre bilder, så jeg kan få en ide om hva jeg synes passer. Hvordan kan man se forskjell i bikini? Blir det mer tydelig da?
Mia88 Skrevet 28. november 2011 #20596 Skrevet 28. november 2011 Hvor skal du operere? Skal operere på Tønsberg privatklinikk på Nøtterøy. Bor ikke så langt unna og jeg liker kirurgen veldig godt. så det passer meg veldig bra ^^
Michelle81 Skrevet 29. november 2011 #20597 Skrevet 29. november 2011 Ja, er spent på hvordan jeg tenker når det er ferdig. Skal se litt til mer på andre bilder, så jeg kan få en ide om hva jeg synes passer. Hvordan kan man se forskjell i bikini? Blir det mer tydelig da? I Trekant bikini er de mye mer faste enn vanlige.. Så vil tro folk vil få mistanke i sommer når jeg går i bikini.. jeg tok bilde av mg selv i bikini og nå etter 9dager.. men nå vil de jo droppe litt mer da
Mia88 Skrevet 29. november 2011 #20598 Skrevet 29. november 2011 1 uke og 1 dag igjen! Er kjempe spent! ^^ både gruer og gleder meg. XD
klokkeblomst Skrevet 29. november 2011 #20599 Skrevet 29. november 2011 I Trekant bikini er de mye mer faste enn vanlige.. Så vil tro folk vil få mistanke i sommer når jeg går i bikini.. jeg tok bilde av mg selv i bikini og nå etter 9dager.. men nå vil de jo droppe litt mer da Gleder meg til å kunne gå i trekant bikini, har aldri kunnet det før!
-C- Skrevet 29. november 2011 #20600 Skrevet 29. november 2011 5,5 dager igjen !!!!!!!!!!!! Lurer på en ting: Etter hvor lang tid er hevelsen gått ned sånn at man kan tenke at "dette er det ca endelige resultatet" ? Altså hvor lenge er de hovne ? Fra og med når kan man si: slik forblir de ca ? Jeg er også forkjølet....kjempetette bihuler, gått sånn i 8 dager i dag...var hos legen tidligere i dag og fikk beskjed om at dette kun er et virus, så med andre ord er det ikke infeksjon. Jeg håper og satser på at jeg til mandag 5 desember er bedre - og da opererer jeg meg faktisk ! Så lenge jeg føler meg i ok form og ikke er tett sier jeg ikke noe heller, for jeg tar ikke ibux (kun paracet) og jeg går ikke på noen medisiner pga dette, så da ser jeg for å være helt ærlig ikke helt problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå