Gjest lambada Skrevet 28. mai 2007 #2041 Del Skrevet 28. mai 2007 Når hadde du vært i form til å fly? så tredje dagen etter så kan man sitte en stund opreist? å bevege seg? men hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lambada Skrevet 30. mai 2007 #2042 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei! Til dere som lurer på div ang, flyreise dagen etterpå... Jeg tror ikke jeg hadde vært i stand til å fly dagen etterpå, desverre. Må man, så må man, men for min del hadde det vært umulig, tror jeg. Og jeg var i relativt god form, til å være nyoperert. I tillegg er det ikke så bra for selve implantatet med så mye bevegelse så tidlig, man skal jo helst ligge bom stille de to første døgnene bla. for å minske faren for kapsel... Uff, det var sikkert ikke dette dere ville høre, men.. Ang alkohol, så sies det så mye forskjellig synes jeg. På enkelte amerikanske nettsteder anbefales det å slutte med alkohol seks uker før operasjonen, mens jeg fikk kun beskjed om å ikke drikke dagen før operasjonen. Jeg var selv på fest forrige lørdag, og ble operert på fredag, seks dager etterpå. Spør klinikken som skal operere deg om dette! Hilsen Vienna som skal ta av bandasjen i morgen:) Hvordan går det med deg? syns alle er så slapp inne på denne dagboken:) Er spendt på om du er blitt fornøyd med resultatet?? hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2043 Del Skrevet 30. mai 2007 Når hadde du vært i form til å fly? så tredje dagen etter så kan man sitte en stund opreist? å bevege seg? men hvor mye? Det er ikke så lett å svare på et sånt spørsmål, fordi smerte er individuelt, og alle heles forskjellig. Noen bruker lengre tid enn andre. Jeg fløy selv en måned etter operasjonen og selv da var jeg bekymret.. Særlig for landingen. Jeg tror ikke jeg hadde orket å fly før en uke etter operasjon, men som sagt, det er veldig individuelt.. -CeeCee- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2044 Del Skrevet 30. mai 2007 syns alle er så slapp inne på denne dagboken:) Vel, det er vel bare slik at ikke alle er innpå her hver dag. Kanskje ikke engang pr. uke. Alle har et liv utenom KG, og noen perioder er mer stressende enn andre. Etter en operasjon er det ikke alltid man er i form til å sitte ved en datamaskin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lambada Skrevet 30. mai 2007 #2045 Del Skrevet 30. mai 2007 å? er det noe annet å gjøre enn å sitte å lese på forumet :-D neida, men å spørre å grave litt uansett:) tro om det er bedre med tog da? (lenge siden jeg har tatt tog da men) det bli jo vesentlig lengre.. jeg holder på å planlegge når jeg skal ta operasjonen å må vite hvor lenge jeg blir bort å blir litt bekymra når alle sier at de ikke vile ha flydd dagen etter... de på klinikken sa at nei det gikk bare bra, det gjore alle. så kanje jag skal bare ta en dag til på hotell da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 31. mai 2007 #2046 Del Skrevet 31. mai 2007 å? er det noe annet å gjøre enn å sitte å lese på forumet :-D neida, men å spørre å grave litt uansett:) tro om det er bedre med tog da? (lenge siden jeg har tatt tog da men) det bli jo vesentlig lengre.. jeg holder på å planlegge når jeg skal ta operasjonen å må vite hvor lenge jeg blir bort å blir litt bekymra når alle sier at de ikke vile ha flydd dagen etter... de på klinikken sa at nei det gikk bare bra, det gjore alle. så kanje jag skal bare ta en dag til på hotell da.... Jeg har tre venniner som har operert brystene sine, og de tok fly dagen etter operasjonen alle sammen. De lå på hotell en natt etter operasjonsdagen og så reiste de me fly dagen etter. Dette skal jeg også gjøre i sommer siden vi ikke bor i Oslo der vi har valgt og bli operert. Vennindene mine hadde ikke noe problem med og fly dagen etter, litt sånn ugne kanskje men ingen smerter og ikke for slappe til og gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienna Skrevet 31. mai 2007 #2047 Del Skrevet 31. mai 2007 Hei igjen! Du har rett Lambada, jeg har nok vaert litt fravaerende! Men naa er jeg her igjen;) Jeg begynte paa job igjen paa tirsdag ser du, saa da har det ikke blitt saa mye tid til aa "henge ut" her inne. En uke siden jeg ble operert i dag, og formen er forholdsvis bra. Jeg opplever ogsaa denne gang, som jeg gjorde med keisersnittet, at formen stiger raskt de foerste tre dagene, for saa aa flate litt ut foer den igjen forhaapentligvis blir knallbra om kun kort tid:) Jeg bruker fremdeles smertestillende, ikke saa mye, men maa ha det i lopet av en 8 timers arbeidsdag kjenner jeg. Det er smerte i selve arrene som plager meg mest naa, og det har jeg faatt hoere at er pga tyngdekraften, siden jeg naa beveger meg normalt omkring. Den tredje dagen etter operasjonen var jeg veldig eplekjekk der jeg laa uten noe smerter nesten, saa jeg dro og grillet med familien og tenkte at pyttsann, dette var da ingenting....det fikk jeg angre paa naar kvelden kom, for da verket og sved det noe vanvittig i arrene, som hadde faatt kjenne tyngdekraften for foerste gang. Etter fem dager begynte jeg paa jobb, og det gaar helt fint (sitter mest stille foran en datamaskin), men det er faktisk ganske vondt aa gaa til t-banen om morgenen og det river godt i arrene naar jeg maa bevege meg rundt paa kontoret. Ellers er jeg svaert lite hoven og oem generelt, har ikke blaamerker og foeler meg i god form, men lider ogsaa under den velkjente morgen-smerten. Hedigvis blir det mindre og mindre vondt for hver dag! Mest vondt i arret paa venstre pupp, mens BARE vondt i hoeyre naar jeg staar opp om morgenen. Pussig...jaja, fint aa fordele smerten. Jeg ser uansett fantastisk ut, hehe...! Saa smerte meg her og meg der, jeg kunne hatt ti ganger vondere og likevel la meg sjarmere av mitt eget speilbilde;) Saa til flyspoersmaalet: Jeg hadde klart aa fly den tredje dagen, men hadde hatt vanvittig vondt og vaert veldig shaky. Og hadde knapt nok klart aa holde mitt eget boardingkort, samt vaert livredd for at noen skulle dunke borti puppene mine...saa de sa du kunne fly dagen etter? Ja, da kan du vel det, da. Jeg tror man klarer det meste dersom man MAA. Siden du vil ha saapass vondt er det kanskje litt dumt aa ligge alene paa et hotell ogsaa, uten noen til aa bistaa deg med det tyngst av alt: Aa komme seg ut av sengen! Hi hi... Hva gjoer man ikke , sier jeg bare. Men du verden saa fine vi blir:) Ok, saa er jeg kanskje ikke veldig lekker i sports-BH'eb min her jeg sitter, men faktisk er det ganske goey bare det, tidligere hadde en sports-BH betydd det samme som total utslettelse av den minste antydning til pupper, mens naa ser jeg i det minste proporsjonal ut:) Jeg er for oevrig veldig fornoeyd med resultatet, naa ser jeg omtrent ut slik jeg gjorde foer amming og slanking. Ok, litt stoerre da. Men de ser ut som "mine", liksom, de ser ikke ut som to fremmedlegemer noen har plantet paa kroppen min! Foeles deilig aa ha dem der igjen etter fem aars fravaer. Kunne nok hatt dem litt stoerre, men er opptatt av at de skal se ut som de er "mine" i forhold til familie/venner etc. saa da tror jeg ikke jeg kunne hatt mer enn de 280 jeg la inn. Gleder meg til jeg ikke har vondt mer og skal paa undertoeysshopping! Klem, Vienna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puselabb Skrevet 1. juni 2007 #2048 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på hva dere her inne som har operert/skal operere har fått beskjed om angående sminke på operasjonsdagen? Jeg har nemlig lest litt forskjellig. Noen får ha på sminke, siden det ikke er i ansiktet man skal opereres, mens andre vil at alt skal være helt "rent". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2049 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg lurer på hva dere her inne som har operert/skal operere har fått beskjed om angående sminke på operasjonsdagen? Jeg har nemlig lest litt forskjellig. Noen får ha på sminke, siden det ikke er i ansiktet man skal opereres, mens andre vil at alt skal være helt "rent". Dette er noe du må ta opp med din kirurg da det er forskjellig hvilken praksis hver enkelt kirurg har. Neglelakk og leppestift er stort sett aldri lov. Grunnen til dette er at dersom det oppstår en kritisk situasjon under opersasjonen må de kunne se den naturlige fargen på lepper og negler. Hilsen, -CeeCee- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 1. juni 2007 Forfatter #2050 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei igjen! Du har rett Lambada, jeg har nok vaert litt fravaerende! Men naa er jeg her igjen;) Jeg begynte paa job igjen paa tirsdag ser du, saa da har det ikke blitt saa mye tid til aa "henge ut" her inne. En uke siden jeg ble operert i dag, og formen er forholdsvis bra. Jeg opplever ogsaa denne gang, som jeg gjorde med keisersnittet, at formen stiger raskt de foerste tre dagene, for saa aa flate litt ut foer den igjen forhaapentligvis blir knallbra om kun kort tid:) Jeg bruker fremdeles smertestillende, ikke saa mye, men maa ha det i lopet av en 8 timers arbeidsdag kjenner jeg. Det er smerte i selve arrene som plager meg mest naa, og det har jeg faatt hoere at er pga tyngdekraften, siden jeg naa beveger meg normalt omkring. Den tredje dagen etter operasjonen var jeg veldig eplekjekk der jeg laa uten noe smerter nesten, saa jeg dro og grillet med familien og tenkte at pyttsann, dette var da ingenting....det fikk jeg angre paa naar kvelden kom, for da verket og sved det noe vanvittig i arrene, som hadde faatt kjenne tyngdekraften for foerste gang. Etter fem dager begynte jeg paa jobb, og det gaar helt fint (sitter mest stille foran en datamaskin), men det er faktisk ganske vondt aa gaa til t-banen om morgenen og det river godt i arrene naar jeg maa bevege meg rundt paa kontoret. Ellers er jeg svaert lite hoven og oem generelt, har ikke blaamerker og foeler meg i god form, men lider ogsaa under den velkjente morgen-smerten. Hedigvis blir det mindre og mindre vondt for hver dag! Mest vondt i arret paa venstre pupp, mens BARE vondt i hoeyre naar jeg staar opp om morgenen. Pussig...jaja, fint aa fordele smerten. Jeg ser uansett fantastisk ut, hehe...! Saa smerte meg her og meg der, jeg kunne hatt ti ganger vondere og likevel la meg sjarmere av mitt eget speilbilde;) Saa til flyspoersmaalet: Jeg hadde klart aa fly den tredje dagen, men hadde hatt vanvittig vondt og vaert veldig shaky. Og hadde knapt nok klart aa holde mitt eget boardingkort, samt vaert livredd for at noen skulle dunke borti puppene mine...saa de sa du kunne fly dagen etter? Ja, da kan du vel det, da. Jeg tror man klarer det meste dersom man MAA. Siden du vil ha saapass vondt er det kanskje litt dumt aa ligge alene paa et hotell ogsaa, uten noen til aa bistaa deg med det tyngst av alt: Aa komme seg ut av sengen! Hi hi... Hva gjoer man ikke , sier jeg bare. Men du verden saa fine vi blir:) Ok, saa er jeg kanskje ikke veldig lekker i sports-BH'eb min her jeg sitter, men faktisk er det ganske goey bare det, tidligere hadde en sports-BH betydd det samme som total utslettelse av den minste antydning til pupper, mens naa ser jeg i det minste proporsjonal ut:) Jeg er for oevrig veldig fornoeyd med resultatet, naa ser jeg omtrent ut slik jeg gjorde foer amming og slanking. Ok, litt stoerre da. Men de ser ut som "mine", liksom, de ser ikke ut som to fremmedlegemer noen har plantet paa kroppen min! Foeles deilig aa ha dem der igjen etter fem aars fravaer. Kunne nok hatt dem litt stoerre, men er opptatt av at de skal se ut som de er "mine" i forhold til familie/venner etc. saa da tror jeg ikke jeg kunne hatt mer enn de 280 jeg la inn. Gleder meg til jeg ikke har vondt mer og skal paa undertoeysshopping! Klem, Vienna Så flott at du er fornøyd Vienna! Jeg hadde vondt i den ene puppen i ca. 14 dager. Ikke så vondt at jeg ikke kunne gjøre noe og måtte ta smertestillende alle dagene, men det var ubehagelig. Helt normalt altså. Hilsen, -CeeCee- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 1. juni 2007 #2051 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei CeeCee! Jeg har den siste uka lest en del i dagboken/forumet ditt, og har fått samlet masse informasjon, mye nyttig hjelp og råd. Dette må jeg bare si at jeg er utrolig takknemmelig for! Jeg har hatt lyst til å ta silikon i flere år nå. Jeg er en 86' modell, altså enda ung, men samtidig for "gammel" til å ha forhåpninger om å utvikles noe mer.. Jeg føler rett og slett at noe gikk galt da brystene mine ble utviklet.. som om de stanset opp rett etter prosessen hadde begynt liksom! Er så utrolig misfornøyd med dem.. jeg er ganske så slank (57-58kg) og 171 cm høy, men jeg har litt mage og bittelitt ekstra på bena. Før var jeg nærmest spinkel så det er vel ikke så rart det var mangel på bryster da, men nå som jeg har fått litt mindre forbrenning og lagt på meg litt synes jeg det er synd at det ikke har skjedd noe med brystene mine. Det er uansett ikke alltid sammenheng med å være naturlig tynn og ha små bryster. En av mine nærmeste venninner er veldig spinkel og hengslete, men har utrolig store bryster ifhorhold til kroppen (*misunnelig*). Tanken om å gå til konsultasjon hos plastisk kirurg hadde for lengst slått meg da jeg første gang tittet inn på forumet ditt, men jeg fikk huket tak i meg selv og bestilt time ganske så fort etter å ha lest her og litt rundt på nettet da jeg fikk "utdannet" meg selv litt i emnet silikon, og lærte en del om inngrep og ulike proteser. Så i dag hadde jeg altså time hos Dr. Roald på Colosseumklinikken. Det gikk veldig bra, han virket som en hyggelig fyr og en god kirurg. Jeg fikk kjenne på ulike protesetyper, prøve dem i en bh og snakket en del med han. Vi ble enige om at følgende ville passe til meg og min kropp: Cristaccine Paragel - Soft Kohesiv gel , 300 ml , rund, ru tekstur overflate, high profil, over muskel. Fra før av har jeg en liten 70A. Hadde gjort meg litt kjent med ML og størrelser på nettet og tenkt at noe som 260-280 hadde passet meg fint, og også lest at man bør ta litt mer en planlagt fordi det ser mindre ut. Så 300 hørtes meget greit ut (jeg er forøvrig veldig opptatt av at det skal se naturlig ut). Når det gjelder teksturen hadde jeg mest lyst på glatt, ettersom jeg hadde hørt at den rue hadde en tendens til å "riple" litt, men etter å ha forhørt meg med Dr.Roald fikk jeg vite at så lenge den ru protesen var godt nok fylt var det svært lite fare for ripling. Derimot var det større sansynlighet for kapsel ved bruk av glatt protese enn den rue, så der ble jeg ganske overbevist. Jeg bestilte ingen time ettersom jeg fortsatt må tenke litt på dette (jeg er fast bestemt på å gjennomføre operasjonen altså, det er ikke der jeg er usikker). Og nå lurer jeg på om jeg kansje skal oppsøke en ny lege på en annen klinikk for konsultasjon ettersom du anbefalte dette. Tenker kansje høre med Fornebuklinikken.. Grunnen til at jeg må tenke litt er forresten fordi jeg ikke vil ta operasjonen i sommer pga at jeg vil være oppegåend ei ferien + ha muligheten til å kle meg i bikini , sole meg og slippe "kjerring-bh" under sommerplagg. Dessuten sparer jeg som bare rakkern nå og iløpet av sommeren regner med at jeg får nok til å betale for operasjonen (27000 koster den på Colosseum). Uansett.. Jeg kan ikke vente med å få større bryster! Jeg har allerede tatt fram "topper man ikke kan ha bh under" og ulike plagg som vil se nydelige ut på meg med "nye pupper". Igjen.. tusen takk for denne dagboken din full av råd og info!! -Winona- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvelerslangen Skrevet 1. juni 2007 #2052 Del Skrevet 1. juni 2007 heia Winona! Det virker som du har gjort litt research allerede, som meg:) Men jeg har ikke kommet meg til konsultasjon ennå, er litt mer tungvint når man ikke bor i Oslo. Jeg er mye eldre enn deg da, men er fortsatt i tenkeboksen. For øyeblikket er jeg mest opptatt av det med flere barn. Vil gjerne ha flere, og lurer på om det er best å vente (med tanke på faren for innkapsling). Hvilke tanker har du gjort deg om evt senere graviditet med silikonpupper? Spurte du kirurgen om det? Hva kostet det for konsultasjonstimen? Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 2. juni 2007 #2053 Del Skrevet 2. juni 2007 heia Winona! Det virker som du har gjort litt research allerede, som meg:) Men jeg har ikke kommet meg til konsultasjon ennå, er litt mer tungvint når man ikke bor i Oslo. Jeg er mye eldre enn deg da, men er fortsatt i tenkeboksen. For øyeblikket er jeg mest opptatt av det med flere barn. Vil gjerne ha flere, og lurer på om det er best å vente (med tanke på faren for innkapsling). Hvilke tanker har du gjort deg om evt senere graviditet med silikonpupper? Spurte du kirurgen om det? Hva kostet det for konsultasjonstimen? Lykke til videre! Hei Hei! Jepp. virkelig gått grundig til verk for å skaffe info og gjøre research. er jo tross alt en stor avgjørelse å ta! Konsultasjon kostet 500,- kr. Når det gjelder amming/senere graviditet stilte jeg ikke noen spm til Dr. Roald, men jeg hadde på forhånd lest at dette skal gå helt greit, det er mange ammende med silikon;) Takk for det, lykke til med valgene du også!=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #2054 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei CeeCee! Jeg har den siste uka lest en del i dagboken/forumet ditt, og har fått samlet masse informasjon, mye nyttig hjelp og råd. Dette må jeg bare si at jeg er utrolig takknemmelig for! Jeg har hatt lyst til å ta silikon i flere år nå. Jeg er en 86' modell, altså enda ung, men samtidig for "gammel" til å ha forhåpninger om å utvikles noe mer.. Jeg føler rett og slett at noe gikk galt da brystene mine ble utviklet.. som om de stanset opp rett etter prosessen hadde begynt liksom! Er så utrolig misfornøyd med dem.. jeg er ganske så slank (57-58kg) og 171 cm høy, men jeg har litt mage og bittelitt ekstra på bena. Før var jeg nærmest spinkel så det er vel ikke så rart det var mangel på bryster da, men nå som jeg har fått litt mindre forbrenning og lagt på meg litt synes jeg det er synd at det ikke har skjedd noe med brystene mine. Det er uansett ikke alltid sammenheng med å være naturlig tynn og ha små bryster. En av mine nærmeste venninner er veldig spinkel og hengslete, men har utrolig store bryster ifhorhold til kroppen (*misunnelig*). Tanken om å gå til konsultasjon hos plastisk kirurg hadde for lengst slått meg da jeg første gang tittet inn på forumet ditt, men jeg fikk huket tak i meg selv og bestilt time ganske så fort etter å ha lest her og litt rundt på nettet da jeg fikk "utdannet" meg selv litt i emnet silikon, og lærte en del om inngrep og ulike proteser. Så i dag hadde jeg altså time hos Dr. Roald på Colosseumklinikken. Det gikk veldig bra, han virket som en hyggelig fyr og en god kirurg. Jeg fikk kjenne på ulike protesetyper, prøve dem i en bh og snakket en del med han. Vi ble enige om at følgende ville passe til meg og min kropp: Cristaccine Paragel - Soft Kohesiv gel , 300 ml , rund, ru tekstur overflate, high profil, over muskel. Fra før av har jeg en liten 70A. Hadde gjort meg litt kjent med ML og størrelser på nettet og tenkt at noe som 260-280 hadde passet meg fint, og også lest at man bør ta litt mer en planlagt fordi det ser mindre ut. Så 300 hørtes meget greit ut (jeg er forøvrig veldig opptatt av at det skal se naturlig ut). Når det gjelder teksturen hadde jeg mest lyst på glatt, ettersom jeg hadde hørt at den rue hadde en tendens til å "riple" litt, men etter å ha forhørt meg med Dr.Roald fikk jeg vite at så lenge den ru protesen var godt nok fylt var det svært lite fare for ripling. Derimot var det større sansynlighet for kapsel ved bruk av glatt protese enn den rue, så der ble jeg ganske overbevist. Jeg bestilte ingen time ettersom jeg fortsatt må tenke litt på dette (jeg er fast bestemt på å gjennomføre operasjonen altså, det er ikke der jeg er usikker). Og nå lurer jeg på om jeg kansje skal oppsøke en ny lege på en annen klinikk for konsultasjon ettersom du anbefalte dette. Tenker kansje høre med Fornebuklinikken.. Grunnen til at jeg må tenke litt er forresten fordi jeg ikke vil ta operasjonen i sommer pga at jeg vil være oppegåend ei ferien + ha muligheten til å kle meg i bikini , sole meg og slippe "kjerring-bh" under sommerplagg. Dessuten sparer jeg som bare rakkern nå og iløpet av sommeren regner med at jeg får nok til å betale for operasjonen (27000 koster den på Colosseum). Uansett.. Jeg kan ikke vente med å få større bryster! Jeg har allerede tatt fram "topper man ikke kan ha bh under" og ulike plagg som vil se nydelige ut på meg med "nye pupper". Igjen.. tusen takk for denne dagboken din full av råd og info!! -Winona- Hei Winona og skal du være Det høres ut som du har gjort alt du bør gjøre. Akkurat det med overflate kan du ikke gjøre så mye med da norske kirurger kun bruker implantater med ru overflate.... Men du skal vite det at Cogel implantater (Cohesive gel - "gummibjørn"-implantater) ripler mindre enn vanlig silikon implantater, da cogels er fastere. Du bør kanskje gå til enda en konsultasjon, men det høres ut som om du får alt du håper på, utenom glatte implantater, noe du ikke får i Norge likevel. Det er selvfølgelig opp til deg å vurdere det til syvende og sist. det viktigste er at du har nok kunnskap og føler deg 110% trygg i ditt valg. Vær sikker på at du er klar over alle risikoene, og kjenner symptomene på eventuell komplikasjoner som kan oppstå Lykke til!! Hilsen -CeeCee- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 4. juni 2007 #2055 Del Skrevet 4. juni 2007 Hei Winona og skal du være Det høres ut som du har gjort alt du bør gjøre. Akkurat det med overflate kan du ikke gjøre så mye med da norske kirurger kun bruker implantater med ru overflate.... Men du skal vite det at Cogel implantater (Cohesive gel - "gummibjørn"-implantater) ripler mindre enn vanlig silikon implantater, da cogels er fastere. Du bør kanskje gå til enda en konsultasjon, men det høres ut som om du får alt du håper på, utenom glatte implantater, noe du ikke får i Norge likevel. Det er selvfølgelig opp til deg å vurdere det til syvende og sist. det viktigste er at du har nok kunnskap og føler deg 110% trygg i ditt valg. Vær sikker på at du er klar over alle risikoene, og kjenner symptomene på eventuell komplikasjoner som kan oppstå Lykke til!! Hilsen -CeeCee- Hei CeeCee! Tusen takk for svar! Begynner nå vurdere droppe ny konsultasjon på fornebuklinikken. Ble ganske fornøyd hos Dr.Roald, dessuten har jeg hørt litt negative ting om fornebu.. Jeg føler meg "utdannet" nok i emnet silikon til å gjenomføre operasjonen med alle bivirkninger og komplikasjoner i bakhodet.. dette er noe jeg helst vil unngå men man kan jo aldri vite.. bedre å være føre var..! uansett.. så sterkt jeg hater de brystene jeg har nå er dette en risk jeg mer enn gjerne ønsker å ta! =) Min beste venninne har det helt likt som meg. Hun har ikke hatt konsultasjon enda men ønsker så gjerne å ta silikon. Jeg håper det kansje er mulig å ta det samtidig som henne så kan vi gå igjennom alt sammen..så jeg skal se an hva som skjer med hennes evt operasjon før jeg bestiller time.. uansett tenker jeg bestille time på Colosseum ganske snart..og det blir nok i August en gang..! Skal holde dere oppdatert hvordan alt går jeg:) -Winona- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariacand Skrevet 4. juni 2007 #2056 Del Skrevet 4. juni 2007 Hej Winona Nu overvejer jeg selv en BFO snarst. Og havde tænkt på fornebu. Hvad har du hørt af negativ ting om denne? Hej hej fra Maria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 4. juni 2007 #2057 Del Skrevet 4. juni 2007 Hej Winona Nu overvejer jeg selv en BFO snarst. Og havde tænkt på fornebu. Hvad har du hørt af negativ ting om denne? Hej hej fra Maria Først og fremst har de 18 års grense.. noe som virker svært useriøst fra mitt synspunkt.. for det andre skal det bare litt kjapp googling til før du finner forumer med jenter som advarer mot denne klinikken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariacand Skrevet 4. juni 2007 #2058 Del Skrevet 4. juni 2007 Uff mig - sådan har jeg ikke fundet når jeg har søgt på fornebu. Jeg har kun hørt gode ting..:-) men men vil tage et ekstra kig. Maria takker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 4. juni 2007 #2059 Del Skrevet 4. juni 2007 Eneste jeg ikke har fått med meg er; jeg har tenkt å flytte/reise utenlands ganske kort tid etter operasjonen.. Er det ikke noe som sier at man må vente en stund med å fly pga trykket? -Winona- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winona Skrevet 4. juni 2007 #2060 Del Skrevet 4. juni 2007 uff.. jeg har så lyst å få gjort dette nå.. få det overstått..jeg kan greie få det til økonomisk så vidt nå.. bare mikse og trikse litt..eneste hindringen er sommer.. er det dumt å ta det på sommeen med tanke på "leging" , kjerring-bh og soling? Vet man skal være tålmodig før man "forhaster" seg men jeg har liksom venta lenge nok...!! Er helt gira og innstilt.. hva synes du jeg bør gjøre CeeCee? kan jeg opereres denne måneden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå