Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja jeg tror mine blir hakket mindre enn det der faktisk ! Vet du hvor mye som er lagt inn der da ? Hvor har du funnet bildet ?

bilde nr 2. med 375cc. vet desverre ikke om den andre. Fant her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare si gled dere jenter!! Jeg er så fornøyd...prøvte nettopp på en bikini jeg alltid har likt men synes jeg så flat ut i og tok den derfor aldri på stranda. Tok den på nå 7dager etter operasjon.. tok over muskel så nesten all hevelse er borte... nå sprenger jeg hele bikini toppen!!! den forskjellen på før og etter bilde =) =) =)

• Liker 1
Skrevet

22_after_01.jpg

er dette normalt resultat?!???!! :sjokkert: ligger som et bra job eksempel på internett

Skrevet

22_after_01.jpg

er dette normalt resultat?!???!! :sjokkert: ligger som et bra job eksempel på internett

Vel resultatet er avhengig av utgangspunktet det tar det du har fra før og forstørrer det og fasongen blir noe rundere. Sett mange som har hatt stygge silkonpupper men det er bare sånn kroppen deres er... de som jeg har synes har sett finest ut så også fine ut på før bilde.

Skrevet

Vel resultatet er avhengig av utgangspunktet det tar det du har fra før og forstørrer det og fasongen blir noe rundere. Sett mange som har hatt stygge silkonpupper men det er bare sånn kroppen deres er... de som jeg har synes har sett finest ut så også fine ut på før bilde.

Spør du meg så burde hun kanskje hatt mer vidde på implantatene slik at de ikke stod så langt fra hverandre, annet enn det er de vel ikke sååå stygge ?!

Skrevet

Spør du meg så burde hun kanskje hatt mer vidde på implantatene slik at de ikke stod så langt fra hverandre, annet enn det er de vel ikke sååå stygge ?!

Men er enig med Hvitt ønske..sko hatt mer bredde mens fins mye verre enn det

post-53793-0-73727500-1322081099_thumb.j

Skrevet

Bredden på implantatet er med andre ord viktig...jeg har høy profil for er så smal i overkroppen og det er jeg sykt glad jeg gjorde for kunne ikke hatt bredere. Kjenner ei som tok for brede og de stikker nesten under armene...ikke fint...

Skrevet

Ikke stygge, men jeg synes de kunne velge andre størelse eller type. Disse ser ikke som ekte pupper. Og man kad se silikon kanter veldig tydelig. Kanskje pasient ville ha større enn det var mulig?

Skrevet

22_before_01.jpg

Før bilde av henne. tok 425cc, høy profil. ca 170 høyd og veier 58kg.

Skrevet (endret)

22_after_01.jpg

Ser ut som hun har hard kapsel i høyre bryst...(?)

Evt. at det er tidlig etter operasjonen og at høyre bryst ikke har droppet helt ennå.

Endret av StellinaX
Skrevet

Cecilie20: resultatet ditt ser kjempefint ut!

Hvor mye mer tenker du å legge inn ved neste operasjon? Jeg har 325 nå (høy profil) og skal reopereres 8.des. Står mellom 400 og 450 for min del, klarer ikke å bestemme meg;p

Hvor høy er du og hva veier du? Tenkte jeg kunne sammenligne meg selv med ditt resultat, jeg er 171cm og 57kg:)

Tusen takk for det! Jeg er litt usikker på hvor mye.. Men om jeg først skal betale flere tusen for å legge inn på nytt, å gå igjennom samme smerten igjen, velger jeg å gå opp litt i størrelse, fra 375 cc til 500 eller noe rundt det. Jeg skal snakke med kirurgen min om dette på 6mnd kontrollen. Man vet liksom aldri hva som er mye eller liten på personen. Noen kan ha 500cc og at det ser digert ut, mens andre kan passe mye bedre til det.

Jeg ville valgt 450 om jeg var deg. Jeg vet jo ikke utgangspunktet ditt osv, men et flott tips fra mange kirurger er å velge den største størrelsen om man står mellom to. Det er jo ikke SÅ mye forskjell på 50cc fra eller til :)

Får du rabatt for at du opererer på nytt, i tilfelle: Hvor mye koster det for operasjonen din?

Jeg er nok litt lavere enn deg, jeg er 161 cm og 55 kg :)

Skrevet

De var rett og slett DØDSfine, fantastisk fin størrelse på de !!! Mine vil jo da bli noe mindre vil jeg tro, alene fordi jeg skal legge inn 360, men også fordi jeg har et helt flatt utgangspunkt !

Spennende ! TUSEN takk for at du la det ut, hvor gjorde du det igjen ?

Tusen takk for det! Jeg er jo egentlig dødsfornøyd, de er jo runde og flotte som bare det! :) Hadde de bare vært litt større. Hihi.

Om de vil bli mindre på deg eller ikke, varierer veldig fra person til person. Noen kan de virke større på, fordi de er smalere over skuldrene, mindre hofter osv. Så det er nesten umulig å si hvilken størrelse du vil ende opp med, ved mindre du er godt utdannet innen faget. Men det er lite forskjell på 360-375cc :) Jeg håper isåfall du blir like fornøyd!

Bare hyggelig! Jeg vet hvor vanskelig det av og til kan være å finne bilder man kan sammenligne seg med. Takk for at dette forumet finnes, for her kan man jo dele erfaringer samt bilder! :)

Jeg la inn hos Nobel Clinic i Oslo hos Dr. Morten Haug. Han er vanvittig flink!! Jeg kunne ikke hatt en bedre kirurg. :)

Kan noen som har lagt inn 450 cc legge ut et bilde her inne om det er i orden, evt innboks? :)

Skrevet

Tips. MEPIFORM tape

etter å ha søkt litt på internett har jeg sett flere bruke mepiform så tok en tur til apoteket igår. Fra klinikkene anbefales det å bruke micropore tape på sårene, dette er en billig kirugisk tape som beskytter sårene MEN d har ingen behandlende effekt op arret...mepiform derimot har en behandlende effekt på arr dannelse. den er mye dyrere.. men anbefaler innkjøp av denne for finest mulig arr ;-)

Skrevet

Tips. MEPIFORM tape

etter å ha søkt litt på internett har jeg sett flere bruke mepiform så tok en tur til apoteket igår. Fra klinikkene anbefales det å bruke micropore tape på sårene, dette er en billig kirugisk tape som beskytter sårene MEN d har ingen behandlende effekt op arret...mepiform derimot har en behandlende effekt på arr dannelse. den er mye dyrere.. men anbefaler innkjøp av denne for finest mulig arr ;-)

Takk :) Hvor kjøper man denne tapen ? Hvor mye bør man kjøpe ? Aner jo ikke hvor ofte man skifter på tape osv.

Skrevet

Kjøper den på apotek..usikker på apotehvilke som har den. jeg fant den iallefall på vitus apotek. Den skal være på i en uke før den skiftes. finnes ulike typer så pass på du får den for arr. Vi skal jo bruke tape i flere mnd så du kan godt kjøpe flere pakker. De er litt store så du må klippe dem til. Skal se om jeg finner link

Skrevet

Ringte nettopp colosseumklinikken for på bruksanvisningen til mepiform står d du skal ta av bandasjen en gang til dagen og inspisere såreg og vaske.. men colosseumklinikken sa jeg skulle bare la tapen være på og ikke røre arret og bytte en gang i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...