Pusetøsa Skrevet 22. november 2011 #20501 Skrevet 22. november 2011 Da har jeg endelig vært på konsultasjon! Og jeg grein som en unge etter konsultasjonen, for svaret jeg fikk der var absolutt ikke det jeg forventet. Jeg var på privatklinikken i Bergen. Kirurgen var ikke der, det var sykepleier (konen til kirurgen om jeg har forstått det riktig) som hadde konsultasjonen. Hun snakket litt med meg først, veldig hyggelig dame. Det skal hun ha! Men så kom det til å vise henne brystene mine da. Jada joda, her kunne de ikke bare forstøtte brystene mine. Det ble brystløft og 250 gram silikon. For den nette sum av 55 000,- !!! Jeg ble skikkelig lei meg, for brystløft er jeg ikke mye intr i, og syns da selv at jeg ikke har behov for det. De henger litt, for all del. Men ikke så mye. Hun sa at hun kunne søke lån for meg om jeg ville, men det er ikke det som er problemet. Jeg følte meg ikke vel med at de skulle skjære opp brystvorten min, under brystet og ta en for meg ganske stor operasjon. Jeg sa til henne at dette måtte jeg virkelig tenke på, og trasket ut av lokalet som var ganske traust i seg selv og grein i bilen på veien hjem. Når jeg var kommet halveis hjem, tenkte jeg at jeg skulle søren meg ringe noen andre klinikker, høre om det var NOEN mulighet for å komme innom i dag. Ringte til Klinikk Bergen, og de greide å skvise meg inn 1 time etterpå Fikk møte en kjempe hyggelig lege! Snakket litt om hva jeg ønsket, og jeg sa at jeg håååpet ikke at jeg måtte ta brystløft! (nevnte ingenting om den andre klinikken) Han tok en titt på brystene mine, forklarte underveis mens han tegnet osv. Konklusjon, jeg trenger absolutt ikke brystløft!! HAH! Så Torsdag 1 Desember, skal jeg få inn 375g i høyre bryst og 350 i venstre bryst siden jeg har ganske ulike bryster på både fasong og str. De vil fortsatt være ulike etter operasjon, men det har de vært hele livet mitt så det bryr jeg meg ingenting om :D Str vil være mer riktige på de hvertfall. Fikk også prøve proteser, i de str han skal ta på brystene. Og bare da kunne jeg se at de var mere like i str, og de passet kroppen min. Jeg skal få over muskelen, høy profil lurer jeg på om han sa? Husker ikke alt, for jeg var så utrolig gla der jeg sto! Han sa at resultatet kommer til å bli veldig naturlig, ikke rene ungpikebryst som står rett opp men det er heller ikke det jeg ønsker. Jeg har jo bært frem 3 barn og resten av kroppen min ser ut deretter med strekkmerker. Gleder meg noe helt utrolig! JIPPIIIIIII!!!!!!!!!!!!
-C- Skrevet 22. november 2011 #20502 Skrevet 22. november 2011 Da har jeg endelig vært på konsultasjon! Og jeg grein som en unge etter konsultasjonen, for svaret jeg fikk der var absolutt ikke det jeg forventet. Jeg var på privatklinikken i Bergen. Kirurgen var ikke der, det var sykepleier (konen til kirurgen om jeg har forstått det riktig) som hadde konsultasjonen. Hun snakket litt med meg først, veldig hyggelig dame. Det skal hun ha! Men så kom det til å vise henne brystene mine da. Jada joda, her kunne de ikke bare forstøtte brystene mine. Det ble brystløft og 250 gram silikon. For den nette sum av 55 000,- !!! Jeg ble skikkelig lei meg, for brystløft er jeg ikke mye intr i, og syns da selv at jeg ikke har behov for det. De henger litt, for all del. Men ikke så mye. Hun sa at hun kunne søke lån for meg om jeg ville, men det er ikke det som er problemet. Jeg følte meg ikke vel med at de skulle skjære opp brystvorten min, under brystet og ta en for meg ganske stor operasjon. Jeg sa til henne at dette måtte jeg virkelig tenke på, og trasket ut av lokalet som var ganske traust i seg selv og grein i bilen på veien hjem. Når jeg var kommet halveis hjem, tenkte jeg at jeg skulle søren meg ringe noen andre klinikker, høre om det var NOEN mulighet for å komme innom i dag. Ringte til Klinikk Bergen, og de greide å skvise meg inn 1 time etterpå Fikk møte en kjempe hyggelig lege! Snakket litt om hva jeg ønsket, og jeg sa at jeg håååpet ikke at jeg måtte ta brystløft! (nevnte ingenting om den andre klinikken) Han tok en titt på brystene mine, forklarte underveis mens han tegnet osv. Konklusjon, jeg trenger absolutt ikke brystløft!! HAH! Så Torsdag 1 Desember, skal jeg få inn 375g i høyre bryst og 350 i venstre bryst siden jeg har ganske ulike bryster på både fasong og str. De vil fortsatt være ulike etter operasjon, men det har de vært hele livet mitt så det bryr jeg meg ingenting om :D Str vil være mer riktige på de hvertfall. Fikk også prøve proteser, i de str han skal ta på brystene. Og bare da kunne jeg se at de var mere like i str, og de passet kroppen min. Jeg skal få over muskelen, høy profil lurer jeg på om han sa? Husker ikke alt, for jeg var så utrolig gla der jeg sto! Han sa at resultatet kommer til å bli veldig naturlig, ikke rene ungpikebryst som står rett opp men det er heller ikke det jeg ønsker. Jeg har jo bært frem 3 barn og resten av kroppen min ser ut deretter med strekkmerker. Gleder meg noe helt utrolig! JIPPIIIIIII!!!!!!!!!!!! HERLIG ! Gratulerer =D når skal du opereres da ?
Pusetøsa Skrevet 22. november 2011 #20503 Skrevet 22. november 2011 HERLIG ! Gratulerer =D når skal du opereres da ? Hehe, glemte visst å skrive det i all min iver :D Torsdag 1 Desember, kun 9 små dager til
.monika.d Skrevet 22. november 2011 #20504 Skrevet 22. november 2011 Hehe, glemte visst å skrive det i all min iver :D Torsdag 1 Desember, kun 9 små dager til gratuleler!! jeg har kun 10 små dager til Men duuu-det var fort! konsultasjon idag, operasjon etter 9 dager! nesten null tid for bekymring. Og det er enda bedre, synes jeg :D
Jenny A Skrevet 22. november 2011 #20505 Skrevet 22. november 2011 Da er min første spileløse bh uten push-up klar til henting på posten/mypack Så gjenstår det å se om 75 D passer... Håper det... Trenger man større blir det jo vanskeligere å få tak i bh. Bestilte denne: http://www.bubbleroom.no/nn/dame/bh/bh-utan-bygel-svart
-C- Skrevet 22. november 2011 #20506 Skrevet 22. november 2011 Den var dødsfin ! VIL HA ! Da vet jeg i allefall om et sted jeg kan se når min tid er inne... når er det man kan begynne med dette ca da ?
Pusetøsa Skrevet 22. november 2011 #20507 Skrevet 22. november 2011 gratuleler!! jeg har kun 10 små dager til Men duuu-det var fort! konsultasjon idag, operasjon etter 9 dager! nesten null tid for bekymring. Og det er enda bedre, synes jeg :D Ja det gikk veldig fort, så dette var bare supert Jeg er faktisk ikke noe bekymret nå, legen var så utrolig rolig og grei. Føler meg virkelig trygg på at dette er riktig klinikk og lege. Syns fremdeles det er skrekkelig at klinikkene kan se så forskjellig på dette. Fra å ta brystløft, 250g silikon og 55 000,- til 375g silikon, 32 000,- og INGEN brystløft! Jeg grein såååå sinnsykt i bilen hjemm etter første konsultasjon, men så var jeg bare et evig glis som sang i bilen etter andre konsultasjon :D Hvor mye skal du ta osv? Hvor?
Cecilie20 Skrevet 23. november 2011 #20508 Skrevet 23. november 2011 Hei Peggy Sue! Hvor opererte du? Jeg skal legge inn på nytt jeg. Jeg opererte hos Nobel Clinic for 6 mnd siden, la inn 375 gram. Men det er veldig åpenbart at 375 kan være mye på en kvinne, og lite på en annen. Jeg hadde ikke plass til mer, men skal operere innen et halvt år, så jeg får litt mer rabatt. Håper jo på å lande på 17.000 jeg også.
-C- Skrevet 23. november 2011 #20509 Skrevet 23. november 2011 Cecilie20: Har du noe bilde av dine med 375gram? Går utifra at de endte opp med å føles litt for små for deg siden du vil reoperere? Jeg skal legge inn 360 gram den 5 des, derfor jeg spør
Jenny A Skrevet 23. november 2011 #20510 Skrevet 23. november 2011 Den var dødsfin ! VIL HA ! Da vet jeg i allefall om et sted jeg kan se når min tid er inne... når er det man kan begynne med dette ca da ? Etter 4 uker kan man begynne med spileløs bh uten push-up. For meg er det nå til fredag Tenk at det er gått 4 uker allerede! Jeg kan jo ta bilde med ny bh på og et bilde med singlet uten bh under, så kan du jo se hvordan det ser ut.
-C- Skrevet 23. november 2011 #20511 Skrevet 23. november 2011 Spennendeeee !!! Herregud hva skulle vi gjort uten dette forumet <3 blir kjempeglad for bilde ! 12 dager igjen !
Jeanettehelen Skrevet 23. november 2011 #20512 Skrevet 23. november 2011 Da er min første spileløse bh uten push-up klar til henting på posten/mypack Så gjenstår det å se om 75 D passer... Håper det... Trenger man større blir det jo vanskeligere å få tak i bh. Bestilte denne: http://www.bubbleroom.no/nn/dame/bh/bh-utan-bygel-svart Jeg var å prøvde BH'er i går. Og legen sa jeg kom til å få liten D etter hevelsen er gått ned. Fra før hadde jeg 75B. vell, 75D var for LITEN! nå skal det jo sies at det er bare 8 dager siden operasjon, men mye helvelse er gått ned. Jeg måtte opp i 80D for at cup'en skulle passe rundt, og dæsken kor artig det var Enda, så var den kanskje litt for litn...men det går seg vel til når hevelsen er helt borte... Men et lite spm til ALLE; Jeg kjøpte en kjempe god push-up fra Triumph (kostet 270,-) og den var myyyye mer behagelig å ha på en sportsbh, og støttet mye mer..hvorfor må man vente i 6 uker for å kunne bruke vanlig bh da?? var ikke akkurat sånn at det gnegde nå mer på arret en sportsbhn, tvert i mot.....
Cecilie20 Skrevet 23. november 2011 #20513 Skrevet 23. november 2011 Cecilie20: Har du noe bilde av dine med 375gram? Går utifra at de endte opp med å føles litt for små for deg siden du vil reoperere? Jeg skal legge inn 360 gram den 5 des, derfor jeg spør Ja, det har jeg Jeg kan forsøke å legge ved et bilde her Jeg hadde 75 a/b før, og la inn 375 gram under muskelen. Bildet ble tatt i går
StellinaX Skrevet 23. november 2011 #20514 Skrevet 23. november 2011 Cecilie20: resultatet ditt ser kjempefint ut! Hvor mye mer tenker du å legge inn ved neste operasjon? Jeg har 325 nå (høy profil) og skal reopereres 8.des. Står mellom 400 og 450 for min del, klarer ikke å bestemme meg;p Hvor høy er du og hva veier du? Tenkte jeg kunne sammenligne meg selv med ditt resultat, jeg er 171cm og 57kg:)
-C- Skrevet 23. november 2011 #20515 Skrevet 23. november 2011 De var rett og slett DØDSfine, fantastisk fin størrelse på de !!! Mine vil jo da bli noe mindre vil jeg tro, alene fordi jeg skal legge inn 360, men også fordi jeg har et helt flatt utgangspunkt ! Spennende ! TUSEN takk for at du la det ut, hvor gjorde du det igjen ?
.monika.d Skrevet 23. november 2011 #20516 Skrevet 23. november 2011 (endret) Syns fremdeles det er skrekkelig at klinikkene kan se så forskjellig på dette. Hvor mye skal du ta osv? Hvor? Ja.. du har rett.. Uff.. Jeg er ikke helt sikker hvor mye skal jeg legge in. Kirurgen min sa han skal prøve forskjelige prøveimplanter gjennom operasjon. Jeg bare sa, jeg vil ha ca en 75C cup. Men det var snakk om 280\325cc anatomiske eller 325cc runde. Jeg er 171 høyd. idag veier 54kg Synes disse pupper er fine disse er litt for store. også fine. Jeg ønsker meg ca 'mellom' resultat Skal operere meg i Spesialistsenter. Hvis jeg skal ikke ombestemme meg :D Endret 23. november 2011 av .monika.d
-C- Skrevet 23. november 2011 #20517 Skrevet 23. november 2011 Ja.. du har rett.. Uff.. Jeg er ikke helt sikker hvor mye skal jeg legge in. Kirurgen min sa han skal prøve forskjelige prøveimplanter gjennom operasjon. Jeg bare sa, jeg vil ha ca en 75C cup. Synes disse pupper er fine disse er litt for store. også fine. Jeg ønsker meg ca 'mellom' resultat Skal operere meg i Spesialistsenter. Hvis jeg skal ikke ombestemme meg :D Herregud de øverste der er perfekte ! Håper jeg med mine 171,5 cm + 50 kg kan få dette med 360 gram og NULL utgangspunkt !!
.monika.d Skrevet 23. november 2011 #20518 Skrevet 23. november 2011 Herregud de øverste der er perfekte ! Håper jeg med mine 171,5 cm + 50 kg kan få dette med 360 gram og NULL utgangspunkt !! Ja, helt enig i det. De øverste er perfekte! Håper kan få et lignende resultat. Men.. snakket med andre kirurger, sendte mine bildene og disse bildene. Sååå- alle sa jeg trenger ca mellom 370cc-420cc får å få dette. Er 75A nå (eller rettere sagt 75 AA, synes jeg). Men selfølgelig, det var bare email prat. Kanskje min kirurg vet bedre, siden han så meg i virkeligheten.
-C- Skrevet 23. november 2011 #20519 Skrevet 23. november 2011 Ja jeg tror mine blir hakket mindre enn det der faktisk ! Vet du hvor mye som er lagt inn der da ? Hvor har du funnet bildet ?
Jenny A Skrevet 23. november 2011 #20520 Skrevet 23. november 2011 Jeg hadde disse som favoritt i forkant av operasjon: http://www.realself.com/photo/116131?offset=174&topic_id=46666 http://www.realself.com/photo/275508?offset=209&topic_id=46666
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå