Grayangel Skrevet 18. november 2011 #20461 Skrevet 18. november 2011 Ehm. har ett spørsmål til deg Eplekake Du sa du opererte for andre gang? Nå har det gått 7uker siden opp. Og jeg er ikke så fornøyd med str. Tenkte de kom til å bli mye større. Men de har synket så mye, og er ikke den str jeg regnet med de skulle bli. Hva gjore du / sa du til legen, for få igjenom operasjon nr 2? Betalte du mye?
Grayangel Skrevet 18. november 2011 #20462 Skrevet 18. november 2011 La inn 400 cc. Hadde 70a, og hadde ikke plass til mer. Men de er virkerlig ikke så store..
-C- Skrevet 18. november 2011 #20463 Skrevet 18. november 2011 Grayangel : er det mulig å få se et bilde ???? :D
Grayangel Skrevet 18. november 2011 #20464 Skrevet 18. november 2011 Kan vel fikse ett Kan sende imorgen?
.monika.d Skrevet 18. november 2011 #20466 Skrevet 18. november 2011 Kan vel fikse ett Kan sende imorgen? kan jeg også få bilder?
*Wenche* Skrevet 18. november 2011 #20467 Skrevet 18. november 2011 8 uker siden operasjonen. Tiden har gått utrolig fort. Tenker ikke så mye over det lengre, de er liksom bare mine pupper. Det værste er at jeg ikke husker hvordan de "gamle" så ut. Nå ser jeg bare frem til å begynne med spilebhèr igjen
little Skrevet 18. november 2011 #20468 Skrevet 18. november 2011 Kan vel fikse ett Kan sende imorgen? Jeg vil gjerne ha bilder også, om jeg kan få
little Skrevet 18. november 2011 #20469 Skrevet 18. november 2011 Ja har bare gode ord og si om de helt fantastiske!! Han som op meg begge gangene og jeg ville ikke omgjort valget mitt, selv om sikkert schistad er like flink Høres strålende ut:=) Send meg gjerne bilder altså
eplekak1 Skrevet 18. november 2011 #20470 Skrevet 18. november 2011 Ehm. har ett spørsmål til deg Eplekake Du sa du opererte for andre gang? Nå har det gått 7uker siden opp. Og jeg er ikke så fornøyd med str. Tenkte de kom til å bli mye større. Men de har synket så mye, og er ikke den str jeg regnet med de skulle bli. Hva gjore du / sa du til legen, for få igjenom operasjon nr 2? Betalte du mye? Nå sier de jo at når innleggene slipper muskelen litt så kommer de mer frem, så vet ikke hvor mye de har sunket hos deg. Jeg sa jeg ikke var fornøyd med mitt resultat, og ble tilbydd ny operasjon, selvfølgelig ikke gratis da nå ser det veldig bra ut, til tross for at 500gr høres mye ut til en kropp på 176 cm og 59 kg
Peggy Sue Skrevet 19. november 2011 #20471 Skrevet 19. november 2011 Jeg fikk tilbud om å operere mine på nytt for 17000kr hvis jeg gjør det innen 1 år.
Peggy Sue Skrevet 19. november 2011 #20473 Skrevet 19. november 2011 Jeg syns ikke de ble store nok. Men jeg kommer nok ikke til å operere de på nytt ennå. Vil vente til jeg er ferdig med å få barn før jeg eventuellt tar større proteser.
Grayangel Skrevet 19. november 2011 #20474 Skrevet 19. november 2011 Hvor store tok du? Jeg ville opprinnelig ha 450cc, men samme dagen jeg opererte sa han det ikke var plass. Men ser nå, att jeg kunne trengt de 50cc ++ mer..
-C- Skrevet 19. november 2011 #20475 Skrevet 19. november 2011 Aaah ja jeg skjønner ! Har du bilde av de da ? Du gjør nok lurt i å vente
Grayangel Skrevet 19. november 2011 #20476 Skrevet 19. november 2011 Eplekake, hvor mye betalte du? Opp nr 2?
Michelle81 Skrevet 20. november 2011 #20478 Skrevet 20. november 2011 8 uker siden operasjonen. Tiden har gått utrolig fort. Tenker ikke så mye over det lengre, de er liksom bare mine pupper. Det værste er at jeg ikke husker hvordan de "gamle" så ut. Nå ser jeg bare frem til å begynne med spilebhèr igjen Så kjekt!!! Gleder meg til jeg også til det har gått 8uker!! Men hvor tok du operasjonen? Jeg tok det på colosseumklinikken og de sa jeg kunne bruke spilebh etter 6 uker....
Michelle81 Skrevet 20. november 2011 #20479 Skrevet 20. november 2011 I dag går det mye bedre, faktisk! Har tilogmed kjørt bil! litt støl og stiv enda, men fullt overkommelig! Hevelsen er også gått litt ner, og følelsen er kommet litt tilbake :D Jeg er så fornøyd!! Men sover enda litt dårlig på natta; max to timer i slengen.. tar enda morfin før jeg legger meg. men trenger lite smertestillende på dagtid. Så dette går virkelig rette veien! Bare å glede seg til jul, så jeg kan bruke vanlig BH t finkjolen Ønsker deg god bedring! Blir nok bedre for hver dag som går nå Lit tips; Jeg var innom klinikken og fikk flere morfin-tabletter når jeg gikk tom, siden jeg sov så dårlig og hadde smerter.. var ikke nå problem.. God helg til alle! Jeg hadde foresten ikke nå bandasje på, annet enn over arrene, så jeg kunne snike på "de" med en gang etter operasjon! Jeg hadde også en god dag igår... va en drøm å ta av støttebandasjen.. måtte ha den på i 3 dager..så fikk endelig se hvordan jeg så ut,,, sier bare wow pupper!!! de så litt ut som da jeg hadde melkespreng så gleder meg til de "roer seg" litt men utenpå klær går det ikke ann å se jeg har silikon og det jeg ville... mest mulig naturlig. Jeg mistet brystene mine pga amming...alt volum forsvant....var en medium c-cup og fornøyd me brystene mine..men etter 18mnd med amming mista jeg alt... var til og med så stressa at jeg testa ut Brava for de som har hørt om det...funka litt..klarte å ¨få dem fra nesten flat til 70b... men nå flere år senere er jeg lei av innlegg i BH for å føle meg vel... I de forholdene jeg har vært har jeg blitt fortalt jeg ser fin ut som jeg er men beste måten å forklare hvorfor jeg gjør det til en mann er: hvordan hadde du følt et hvis penisen din krympet 5cm..hadde du klart å leve med det? og hvis det fantes en metode for å fikse det..hadde du da gjort det?
-C- Skrevet 20. november 2011 #20480 Skrevet 20. november 2011 Hvor mye la du inn sa Michelle ? Helt likt som deg her - amming har tatt ALT ! Egentlig helt sprøtt at det er mulig !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå