Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette høres jo kjempe bra ut :danse:

Jeg regner med at det blir hos Barstad jeg opererer meg også, for er han jeg har vært på konsultasjon hos osv:=)

Er faktisk på tur til å ringe Fornebu nå! :nisseblunk:

Ja har bare gode ord og si om de :) helt fantastiske!! Han som op meg begge gangene og jeg ville ikke omgjort valget mitt, selv om sikkert schistad er like flink :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kult! Er no sånt jeg skulle hatt :tongue:

Men det gikk jo helt fint så.. :)

Jeg er også litt kontrollfrikk og ble litt stressa av å vær i narkose, man har liksom ikke kontroll og syns det var ekkelt å tenke på!!!

Men jeg opererte på onsdag...fikk narkosen med gassmaske... kjente en skikkelig deilig rus og så forvant jeg... var faktisk ganske digg...så fatter ikke hva jeg grua meg sånn til. Jeg var heldig og var ikke kvalm eller uvel heller etterpå. Så nå syns ikke jeg narkose virker skummelt lengre!!!

Skrevet

Gleder meg sånn når jeg hører fra andre som har operert seg! :biggrin:

Er to hele mnd igjen til jeg skal! Tenker jo ikke på noe annet! Vil ha det NÅ! :grine:

Men imens loker jeg på nettet for å finne bher som jeg må bruke før jeg kan bruke spiler:) Er det sånn at man skal bruke bher med formpressede skåler den første mnd?:)

Skrevet

Eplekak1: Kunne du tenke deg å dele noen bilder? Jeg er 171cm, 57kg, 2 barn...har 325cc hp nå og skal ha ny operasjon om et par uker. Står mellom 400cc og 450cc, klarer ikke å velge:/

Er du fornøyd med 500cc?

Hvitt ønske: Så bra, da blir det perfekte til jul;-)

Skrevet

Er det noen her som kunne tenke seg å sende meg noen bilder på innboksen min eller noe? :sjenert:

Ja jeg tenkte på dere som er ferdig operert :gjeiper:

Jeg tenker på å legge inn ca 300 i hvert bryst, men er jo litt usikker på om det er grei strl. Jeg er 165 og ca 50 kilo.

Noen som er ca som meg?

Hei! Kan sende deg bilder etterhvert, har ikke tilgang akkurat nå.. Jeg la inn 375 i hvert bryst. har en BH nå med 75D, er suuuuuper-fornøyd!!!!! :):) nå skal det sies at mine pupper var tomme amme-pupper, derfor han kunne/måtte legge inn såpass mye for å fylle ut det som var tomt.. (Fysjameg...) haha

Så er vanskelig å sammenligne seg med NOEN, for alle er forskjellig, man er jo bygd forskjellig, og kan ha forskjellig kroppsfasong etc selv om man veier det samme. Jeg er ganske smal og slank, men andre som er som meg har kanskje bare plass til rett under 300...

HØR PÅ KIRURGEN din!! :)

Skrevet

Er det noen her som har operert seg hos Dr.Barstad på Fornebu klinikken?

Og er dere fornøyd?

Jeg har hørt at han og Schistad er veldig dyktige begge to. Så spiller vel egentig ingen rolle hvem av de man velger kanskje... :sjenert:

JAAAA Barstad opererte på meg, og kunne ikke vært mer fornøyd!!!! :) anbefales!! han tar seg god tid til å forklare, og er veldig opptatt av at du skal bli fornøyd, og får deg til å stole på at du blir det også!! :) svarer på mail i ettertid også, veldig kjapt. (sendte noen bilder til han i dagene etter, av arrene, og han beroliget meg med en gang)

Skrevet

Da har jeg vært på ny konsultasjon og er svært fornøyd :) Nå vet jeg ikke hvordan man måler brystvidden (vet du?), men husker i allefall at kirurgen sa at jeg var heldig som hadde så "god plass" fra brystvorte til brystvorte !

Det blir 360 gram i høyre og litt mindre i venstre, og denne gangen er jeg ikke i tvil - det blir KJEMPEfint ! Mamma var med og støttet meg på den, hun sa også at det ikke kunne være noe større. Vi tok oss GOD tid med kirurgen og han viste oss alle protesene hele veien fra 200gram til 360. Så da fikk vi virkelig se, som han sa på 290 (tror jeg): dette er en fin sporty pupp, det blir ikke feil, men det er jo en liten pupp. Liten, men fin pupp.

Mamma tok bilde av meg med 360 gram inni denne bhåen man får på, og det ser virkelig kjempefint ut. Absolutt ikke for stort, jeg føler meg bombesikker på den str.

Var veldig koselig da han så på mamma og sa: Du skal vite det - at det jeg ser på din datter er kun brystvorter, det er ikke mer her. (jeg ville ikke en gang vise meg for mamma.. aldri gjort det før så jeg så ikke hensikten med det nå heller.)

Og som han sa så er det virkelig mange jenter som påstår de er flate, men alikevel har 3-400 gram i hver pupp. Jeg har IKKE det for å si det sånn... så 90% som sier de er flate, er ikke det. Flatt er slik en 6 år gammel gutt ser ut, eller evtl da meg.

Så dette fortjener jeg :)

5 desember er datoen og jeg GLEDER MEG !

Jeg er 50 kg 171,5 cm høy og er på ingen måte ekstremt bred over skuldrene, men langt ifra veldig smal.

Så nå er jeg 100% sikker og gleder meg til operasjon !

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI :romeo:

åååå!!! gratulerer med å finne rett str, og den følelsen man får da.... JUHUUU!!!! :)

ja det er jeg HELT enig i, dette FORTJENER DU!!!!! :) :) :)

Mine ble helt fullstendig ødelagte etter to fødsler og amming, så jeg er i HIMMELEN nå når de ser NORMALE ut, det var ikke et pent syn altså.... fullt av strekkmerker, og nei, FYSJ!!!! :) men NÅ derimot.... NÅ er de fine nå!!!!! :)

Skrevet

åååå!!! gratulerer med å finne rett str, og den følelsen man får da.... JUHUUU!!!! :)

ja det er jeg HELT enig i, dette FORTJENER DU!!!!! :) :) :)

Mine ble helt fullstendig ødelagte etter to fødsler og amming, så jeg er i HIMMELEN nå når de ser NORMALE ut, det var ikke et pent syn altså.... fullt av strekkmerker, og nei, FYSJ!!!! :) men NÅ derimot.... NÅ er de fine nå!!!!! :)

Tuuusen takk :) Ja jeg håper virkelig at dette blir bra, nå er det bare sånn at jeg gleder meg, størrelse bekymrer meg ikke faktisk ! Nå er avgjørelsen tatt og det blir som det blir :fnise:

Skrevet

Eplekak1: Kunne du tenke deg å dele noen bilder? Jeg er 171cm, 57kg, 2 barn...har 325cc hp nå og skal ha ny operasjon om et par uker. Står mellom 400cc og 450cc, klarer ikke å velge:/

Er du fornøyd med 500cc?

Hvitt ønske: Så bra, da blir det perfekte til jul;-)

Så langt fornøyd med det, men opererte i går, så er hoven enda. Glad jeg ikke gikk for mindre, noe han også var enig i med tanke på bredden, og med 450 ville det bli ett unormalt åpenrom mellom puppene..

Kan prøve og send deg et bilde i pm, men bruker nettet på tlf, så ikke sikkert jeg får det til:p

Skrevet (endret)

Mememe:

Har du forresten kanskje et bilde du har lyst å sende meg ??? :hallo:

Endret av Hvitt ønske
Skrevet

Så langt fornøyd med det, men opererte i går, så er hoven enda. Glad jeg ikke gikk for mindre, noe han også var enig i med tanke på bredden, og med 450 ville det bli ett unormalt åpenrom mellom puppene..

Kan prøve og send deg et bilde i pm, men bruker nettet på tlf, så ikke sikkert jeg får det til:p

Jeg vil også suuuupergjerne se om det er lov å spørre(mase) om det :smilorange:

Skrevet

Jeg skal ta av bandasjen imorgen!!! Super spent men vet de vil se litt hovne og rare ut. Noen som vet hvor mye de vil "krympe" og når ca hevelsen er over?

Skrevet

På Fornebu igår så sa de at de går under begrepet "nyoperert" i 5-6 mnd, de tre første mnd er vel verst ca.

Så man må gi det tid :)

Skrevet

Jeg tipper du ser strålende ut!:)

Jeg er så redd for å feige ut, gå for 400 og tenke som sist "f..., skulle gått for en str større!". Med 450 er jeg derimot redd for å ende opp meg for store pupper, at jeg skal se fortung ut...har veldig smale hofter (str 25 i jeans) og ønsker ikke at puppemålet skal overgå hoftemålet noe særlig.

Skrevet

Jeg skjønner deg sååå godt. Har en venninne som tok 450, hun var flat fra før, men ikke like flat som meg. Hun har STORE pupper for å si det sånn, men hun er kanskje 160 høy, OG ikke veldig tynn. Hun har brede hofter og stor rumpe, men veldig petit over skuldrene. Så derfor funker det på henne. På meg hadde det sett hinsides ut tror jeg !

Skrevet

Jeg skjønner deg sååå godt. Har en venninne som tok 450, hun var flat fra før, men ikke like flat som meg. Hun har STORE pupper for å si det sånn, men hun er kanskje 160 høy, OG ikke veldig tynn. Hun har brede hofter og stor rumpe, men veldig petit over skuldrene. Så derfor funker det på henne. På meg hadde det sett hinsides ut tror jeg !

Det er akkurat det, noen har en kropp som kan balansere større innlegg, andre ikke...men så sies det også at høyere jenter trenger flere cc for å oppnå samme resultat som lavere jenter. Og jeg er jo ganske høy. Har sett en del med 325cc som ser ut å ha mye større pupper enn meg til tross for ganske likt utgangspunkt og helt identisk str på implantatene.Det er så vanskelig dette her altså..

Skrevet

Ja sant, jeg kan sende deg bildene mine med innleggene jeg fikk hos kirurgen igår. Bildene er ganske dårlige, men alikevel får du et innblikk i hvordan 360 ser ut på en høy og slank kvinne, hvis du vil da :)

Skrevet (endret)

Heisann =)

Jeg er i samme båt..opererte på onsdag og sitter nå her foran pcen og slapper av.

Tror egentlig ryggen er det mest plagsomme... verker og er slitsomt å sove på ryggen.. så i natt lå jeg på sofaen... et hjalp heldigvis litt. Gleder meg til imorgen for da skal bandasjen av... den strammer voldsomt og presser skuldrene framover... er nok med å lager ryggsmertene så skal bli godt a ta den av.

Er nysjerrig på størrelsen... plagsomt å ikke kunne se resultatet ennå...smule utålmodig.. hehe... Jeg lurer også på hvor lang tid det tar får hevelse går ned... og så blir jeg litt forvirra på når man kan bruke BH med spiler, legen min sa etter 6 uker.. men ser andre har fått beskjed om å vente lengre........

I dag går det mye bedre, faktisk! Har tilogmed kjørt bil! ;) litt støl og stiv enda, men fullt overkommelig! Hevelsen er også gått litt ner, og følelsen er kommet litt tilbake :D Jeg er så fornøyd!! Men sover enda litt dårlig på natta; max to timer i slengen.. tar enda morfin før jeg legger meg. men trenger lite smertestillende på dagtid. Så dette går virkelig rette veien! ;) Bare å glede seg til jul, så jeg kan bruke vanlig BH t finkjolen ;)Ønsker deg god bedring! Blir nok bedre for hver dag som går nå:)

Lit tips; Jeg var innom klinikken og fikk flere morfin-tabletter når jeg gikk tom, siden jeg sov så dårlig og hadde smerter.. var ikke nå problem.. God helg til alle!

Jeg hadde foresten ikke nå bandasje på, annet enn over arrene, så jeg kunne snike på "de" med en gang etter operasjon! :P

Endret av Jeanettehelen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...