Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Jeg operete på tirsdag. Da jeg kom hjem, var jeg skikkelig dårlig pga all medisin og narkose. Var veldig blek og holdt på å besvime flere ganger. Men hjalp på med morfin. Sover ikke mer en to timer i slengen om nettene pga smerter, og da spesielt i ryggen. Siden det er uvant og sove bare på rygg. Med en go dose smertesillende får jeg sove litt til..

i går, på formiddagen, følte jeg meg i kjempeform. seff litt stiv og støl, men ikke noe å klage over. Jeg var på etterkontroll og alt var flott! Senere på ettermiddagen var jeg på innskrivning på skola med datteren min. Jeg tror det ble en del inn og ut av bildøren, ytterdører og generellt inne-dører, som gjorde at når kvelden kom, ble jeg skikkelig støl. kjentes ut som noen satt konstant oppå brøstkassa mi. Sov dårlig i natt også.. Er enda kjempe-stiv, og gleder meg som en onge til dette går over!!!

:D

Hvor mange dager tar dette tro??

Jeg vet i allefall at i dag skal jeg ta det helt med ro; ikke løfte noe, og ha armene mest mulig rett ned :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg operete på tirsdag. Da jeg kom hjem, var jeg skikkelig dårlig pga all medisin og narkose. Var veldig blek og holdt på å besvime flere ganger. Men hjalp på med morfin. Sover ikke mer en to timer i slengen om nettene pga smerter, og da spesielt i ryggen. Siden det er uvant og sove bare på rygg. Med en go dose smertesillende får jeg sove litt til..

i går, på formiddagen, følte jeg meg i kjempeform. seff litt stiv og støl, men ikke noe å klage over. Jeg var på etterkontroll og alt var flott! Senere på ettermiddagen var jeg på innskrivning på skola med datteren min. Jeg tror det ble en del inn og ut av bildøren, ytterdører og generellt inne-dører, som gjorde at når kvelden kom, ble jeg skikkelig støl. kjentes ut som noen satt konstant oppå brøstkassa mi. Sov dårlig i natt også.. Er enda kjempe-stiv, og gleder meg som en onge til dette går over!!!

Jeg vet i allefall at i dag skal jeg ta det helt med ro; ikke løfte noe, og ha armene mest mulig rett ned :P

Du skal jo holde deg i ro den første uken etter operasjon. Det er jo bare et par dager siden du opererte. Jeg synes dag 3 og 4 var verst, tror jeg. Du må nok bare sørge for å holde deg i ro så ikke du gjør vondt verre. Det er det beste for resultatet også. Viktig for ikke å få komplikasjoner, og for å forebygge kapsling. Jeg tok meg fri fra jobben i en uke. Opererte på en fredag, så jeg fikk tatt det med ro i mer enn 1 uke. Mannen tok alt med unger, matlaging og husstell.

Skrevet (endret)

Hvitt ønske: Er som de andre sier; str kommer an på dine spesifikke mål, fettvev, valg av protesetype etc. Dersom du skal ha 335cc mod+, så kan du med samme implantatvidde ha ca 400cc i høy profil. Er brystvidden din 12cm (for å ta et eksempel, går ut fra du ligger rundt dette ut fra valg av str og implantattype) så bør du velge et implantat som matcher dette målet best mulig. Har lest at +/- 1cm er ok, men personlig synes jeg de som treffer best på disse målene får de fineste resultatene.

Endret av StellinaX
Skrevet

Hvitt ønske: Er som de andre sier; str kommer an på dine spesifikke mål, fettvev, valg av protesetype etc. Dersom du skal ha 335cc mod+, så kan du med samme implantatvidde ha ca 400cc i høy profil. Er brystvidden din 12cm (for å ta et eksempel, går ut fra du ligger rundt dette ut fra valg av str og implantattype) så bør du velge et implantat som matcher dette målet best mulig. Har lest at +/- 1cm er ok, men personlig synes jeg de som treffer best på disse målene får de fineste resultatene.

Da har jeg vært på ny konsultasjon og er svært fornøyd :) Nå vet jeg ikke hvordan man måler brystvidden (vet du?), men husker i allefall at kirurgen sa at jeg var heldig som hadde så "god plass" fra brystvorte til brystvorte !

Det blir 360 gram i høyre og litt mindre i venstre, og denne gangen er jeg ikke i tvil - det blir KJEMPEfint ! Mamma var med og støttet meg på den, hun sa også at det ikke kunne være noe større. Vi tok oss GOD tid med kirurgen og han viste oss alle protesene hele veien fra 200gram til 360. Så da fikk vi virkelig se, som han sa på 290 (tror jeg): dette er en fin sporty pupp, det blir ikke feil, men det er jo en liten pupp. Liten, men fin pupp.

Mamma tok bilde av meg med 360 gram inni denne bhåen man får på, og det ser virkelig kjempefint ut. Absolutt ikke for stort, jeg føler meg bombesikker på den str.

Var veldig koselig da han så på mamma og sa: Du skal vite det - at det jeg ser på din datter er kun brystvorter, det er ikke mer her. (jeg ville ikke en gang vise meg for mamma.. aldri gjort det før så jeg så ikke hensikten med det nå heller.)

Og som han sa så er det virkelig mange jenter som påstår de er flate, men alikevel har 3-400 gram i hver pupp. Jeg har IKKE det for å si det sånn... så 90% som sier de er flate, er ikke det. Flatt er slik en 6 år gammel gutt ser ut, eller evtl da meg.

Så dette fortjener jeg :)

5 desember er datoen og jeg GLEDER MEG !

Jeg er 50 kg 171,5 cm høy og er på ingen måte ekstremt bred over skuldrene, men langt ifra veldig smal.

Så nå er jeg 100% sikker og gleder meg til operasjon !

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI :romeo:

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg vært på ny konsultasjon og er svært fornøyd :) Nå vet jeg ikke hvordan man måler brystvidden (vet du?), men husker i allefall at kirurgen sa at jeg var heldig som hadde så "god plass" fra brystvorte til brystvorte !

Det blir 360 gram i høyre og litt mindre i venstre, og denne gangen er jeg ikke i tvil - det blir KJEMPEfint ! Mamma var med og støttet meg på den, hun sa også at det ikke kunne være noe større. Vi tok oss GOD tid med kirurgen og han viste oss alle protesene hele veien fra 200gram til 360. Så da fikk vi virkelig se, som han sa på 290 (tror jeg): dette er en fin sporty pupp, det blir ikke feil, men det er jo en liten pupp. Liten, men fin pupp.

Mamma tok bilde av meg med 360 gram inni denne bhåen man får på, og det ser virkelig kjempefint ut. Absolutt ikke for stort, jeg føler meg bombesikker på den str.

Var veldig koselig da han så på mamma og sa: Du skal vite det - at det jeg ser på din datter er kun brystvorter, det er ikke mer her. (jeg ville ikke en gang vise meg for mamma.. aldri gjort det før så jeg så ikke hensikten med det nå heller.)

Og som han sa så er det virkelig mange jenter som påstår de er flate, men alikevel har 3-400 gram i hver pupp. Jeg har IKKE det for å si det sånn... så 90% som sier de er flate, er ikke det. Flatt er slik en 6 år gammel gutt ser ut, eller evtl da meg.

Jeg er 50 kg 171,5 cm høy og er på ingen måte ekstremt bred over skuldrene, men langt ifra veldig smal.

Høy profil sa han ! Runde proteser :)

Skrevet

Hei :)

Jeg opererte nå på fredag, og var også utrolig skeptisk til narkose.. Er redd for nåler og det å ikke ha kontroll..

Jeg kom inn, ble lagt på bordet og anestesisykepleieren satte kanyle i armen min, dette gjorde litt vondt, men var også det verste med hele greia :gjeiper: Etter kanylen var satt i, sa han at jeg straks kom til å bli litt svimmel. Jeg såg opp i taket, og det neste jeg husker var at jeg våknet opp i verdens mest behagelige seng, føltes som om jeg aldri hadde sovet så godt :gjeiper:

Så narkosen er absolutt ingenting å tenke på :)

:gjeiper: Hørtes digg ut det der! Nåler finnes jeg ikke redd for, har tatt Ambulansefaget så jeg er vant med å bli stukket på og stikke andre :lur: Privatklinikken gir ikke narkose, så om jeg velger de så blir det den skumle Coctail'en. Men jeg har skjønt såpass at man husker ingenting, så det går nok fint tenker jeg. Gleder meg bare til jeg blir feridg med alt sammen :jepp:

Skrevet

Ja det er visst en bitteliten drink man får, så blir man som om man er dritings og husker ingenting etterpå :gjeiper:

Jeg er ikke redd for sprøyter og nåler, kunne gjerne operert med kun lokalbedøvelse jeg. Kun fordi jeg er redd for narkose og andre ting som gjør at jeg mister kontrollen :fnise:

Haha, kult! Er no sånt jeg skulle hatt :tongue:

Men det gikk jo helt fint så.. :)

Skrevet

Så bra! Jeg pleide også å si at jeg var "helt flat", men skjønner jo at jeg ikke var det.. :) Du fortjener dette så absolutt! Blir gøy å følge med videre! :biggrin:

Skrevet

Hvitt ønske - gratulerer en gang til med ditt valg :)Er kjempe glad for din vegne :) god følelsen å stole på kirurgen sin, a? :)

Skrevet

p.s. hvitt ønske - kan jeg få de bildene mamma di tokk?

Skrevet

Heisan sveisan :) Takk dere søteste puppedamer hehe !

Monika : jeg skal prøve å redigere de, man ser nemlig så godt hvem jeg er på de :P

...meeeeeeeeen skal prøve :)

Skrevet

Heisan sveisan :) Takk dere søteste puppedamer hehe !

Monika : jeg skal prøve å redigere de, man ser nemlig så godt hvem jeg er på de :P

...meeeeeeeeen skal prøve :)

PUPPEDAMER er kuuult :sol:

Skrevet

Er det noen her som har operert seg hos Dr.Barstad på Fornebu klinikken?

Og er dere fornøyd?

Jeg har hørt at han og Schistad er veldig dyktige begge to. Så spiller vel egentig ingen rolle hvem av de man velger kanskje... :sjenert:

Jeg har vært hos dr. Barstad for operasjon to ganger, veldig fornøyd!! Fikk ikke plass til det jeg ville ha første op, så hadde nr 2 nå nettopp. Kan virkelig anbefale han, og resten av klinikken. Utrolig bra opphold hadde Hvertfall jeg :)

Skrevet

Hei igjen puppejenter!! Og takk for sist :) lenge siden jeg har vært her inne nå..

Tenkte bare komme med en oppdatering (for de som er int i det) :P

Er foresten 176cm og 58 kg, 1 barn, og 23 år :)

Hadde op nr 1 i -09, fikk 300gr, moderat profil, under muskel. Ikke plass til mer. Gikk fra a/b til c/d.

Hadde op nr 2 i går!! ;) det sto mellom 450 og 500, syntes 500 hørtes mye ut, men kirurgen mente det ville passe best med tanke på bredden på implantatet jeg hadde (moderat) og det på 500 (high+ eller hva det heter).

Ser bra ut i dag, mindre smerter enn ved første op:)

Og må bare få skryte av fornebuklinikken!!! For en god service, og snille omtenksomme folk. Ikke i tvil om at jeg tok det rette valget av klinikk :)

Skrevet

Jeg har vært hos dr. Barstad for operasjon to ganger, veldig fornøyd!! Fikk ikke plass til det jeg ville ha første op, så hadde nr 2 nå nettopp. Kan virkelig anbefale han, og resten av klinikken. Utrolig bra opphold hadde Hvertfall jeg :)

Dette høres jo kjempe bra ut :danse:

Jeg regner med at det blir hos Barstad jeg opererer meg også, for er han jeg har vært på konsultasjon hos osv:=)

Er faktisk på tur til å ringe Fornebu nå! :nisseblunk:

Skrevet

På Fornebuklinikken kunne man enten betale 1-2 uker før og da må man vel overføre fra nettbank, men man kan dra VISA- eller mastercardet sitt på operasjonsdagen. Men da må du ha penger på konto/høy nok grense på kortet. Ring de og hør :)

Husker jeg synes det var litt rart å se "30.800" på kortterminalen og kode + OK liksom :biggrin:

Takk for svar:D!

Ringer når jeg er hjemme fra ferie:) Håper det ikke oppstår noe problemer for å høye grensa da:)

Skrevet

Jeg har anatomiske :)

Jeg fikk beskjed fra legen at protesen etter tid kunne snu seg/ vri på seg slik at den tygste delen havnet øverst og anbefalte derfor ikke anatomiske....

Skrevet

På Fornebuklinikken kunne man enten betale 1-2 uker før og da må man vel overføre fra nettbank, men man kan dra VISA- eller mastercardet sitt på operasjonsdagen. Men da må du ha penger på konto/høy nok grense på kortet. Ring de og hør :)

Husker jeg synes det var litt rart å se "30.800" på kortterminalen og kode + OK liksom :biggrin:

Glemte å nevne.. Vet ikke om du husker det. Men jeg har tatt macrolane tidligere. Og det kostet 34.000. Dro det på kortet jeg også. Husker veldig hvordan det var å trykke på OK xD Haha, følte at det var litt for mange nuller der!! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Heisann =)

Jeg er i samme båt..opererte på onsdag og sitter nå her foran pcen og slapper av.

Tror egentlig ryggen er det mest plagsomme... verker og er slitsomt å sove på ryggen.. så i natt lå jeg på sofaen... et hjalp heldigvis litt. Gleder meg til imorgen for da skal bandasjen av... den strammer voldsomt og presser skuldrene framover... er nok med å lager ryggsmertene så skal bli godt a ta den av.

Er nysjerrig på størrelsen... plagsomt å ikke kunne se resultatet ennå...smule utålmodig.. hehe... Jeg lurer også på hvor lang tid det tar får hevelse går ned... og så blir jeg litt forvirra på når man kan bruke BH med spiler, legen min sa etter 6 uker.. men ser andre har fått beskjed om å vente lengre........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...