Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er det 1 uke til jeg skal på konsultasjon.

Jeg har brukt evigheter på å finne ut hvor jeg skal dra, i Bergen's området.

Valget falt til slutt på Privatklinikken, siden jeg kjenner 4 stk med god erfaring fra de :skravle:

Jeg har hørt at der får man en liten coctail før man skal opereres, også etterpå husker man INGENTING! Hehe... Noen her som har hatt operasjon med denne tye medikament?

Jeg er jo livredd narkose, men jeg er søren meg redd den coctail'en også :fnise:

De som har tatt den syns det var supert, men de er sikkert ikke like pinglete som denne dama.

Hopper innom når jeg har vært på konsultasjon, så får vi se om det blir operasjon på meg der eller at jeg velger en ny konsultasjon en annen plass.

Ha en fin kveld ladies! :goodbye:

0

Coctail? Hmm.. Aldri hørt om.. Det hadde kanskje vært noe for meg det da? Hihi.. Jeg er nemlig veldig redd for sprøyter og nåler, men det gikk faktisk veeeldig fint å ta narkose da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal legge inn 320 i dag,om to timer!! :D

Men jeg er 166cm, 61 kg og har B-cup fra før.Legen sier jeg får D etetrpå:)

Oj oj oj! Hvordan gikk det?? Alt bra? :)

Skrevet

LYKKE TIL !!!! =D hvor skal du opereres ???

Opererte ved Teres Bodø, 325 i hver. han prøvde med 350, men var ikke plass :P har tatt en liten sniktitt, og de ble rålekker!!!! :D

Skrevet

Et spørsmål til. Noen som fikk vondt på ribbeina rett under puppene?

jepp :)kjentes nesten som om de hadde vært bortpå og pirka der:p kan jo hende det ble noen blåmerker der også:)

Skrevet

Opererte ved Teres Bodø, 325 i hver. han prøvde med 350, men var ikke plass :P har tatt en liten sniktitt, og de ble rålekker!!!! :D

Gratuleler!!!! :klemmer: Er det vond? hvordan føler du deg? Sååå spenende! God bedring nå og glem ikke ta noen bilder når du føler deg bedre.

Skrevet

det skal jeg gjøre :)

var ganske vondt når jeg voknet, men fikk mere morfin og noe intravinøst greier, og da gikk det mye bedre. Nå kjenner jeg ingenting hvis jeg ligger eller sitter HELT i ro. Satser på at morgendagen blir mye bedre :D

Skrevet

Er det noen her som kunne tenke seg å sende meg noen bilder på innboksen min eller noe? :sjenert:

Ja jeg tenkte på dere som er ferdig operert :gjeiper:

Jeg tenker på å legge inn ca 300 i hvert bryst, men er jo litt usikker på om det er grei strl. Jeg er 165 og ca 50 kilo.

Noen som er ca som meg?

Skrevet

Mastercard må du bare sjekke kredittlimiten din på, la oss si du har 30 000, da kan du dra det på 30 000. Å ta ut pengene for så å betale er dyrere, det lønner seg alltid å dra kredittkortene. Dette gjør du også har du som regel en kode til mastercardet ditt.

Funker i bunn og grunn som et vanlig bankkort, bare med litt verre "etterfølger" :P som du sikkert allerede vet. De fleste har som regel også en mnd rentefritt.

Var det til hjelp ? :)

Takk for svar:D Men jeg har en grense på kun 5000. Vet du hvordan man høyer grensa?

Må man ikke betale klinikken 1-2 uker før selve operasjonen? Og da gjør man det vel gjennom nettbank. Hvordan kan jeg da "dra" kortet?:sjenert:

Skrevet

Er det noen her som kunne tenke seg å sende meg noen bilder på innboksen min eller noe? :sjenert:

Jeg tenker på å legge inn ca 300 i hvert bryst, men er jo litt usikker på om det er grei strl. Jeg er 165 og ca 50 kilo.

Noen som er ca som meg?

Jeg er 168 (kanskje litt høyere), og veier ca 52. Legen sa at 265 hadde sett perfekt ut på meg. Men nå ville jeg ikke ha så store pupper heller da. Bare ha noe der:D Men jeg har plass til mer enn det. Kunne klart å presse inn over 300:)

Skrevet

Noen som er ca som meg?

Jeg er som deg! Hehe. Jeg er ca 168 og 51 kg. Kirurgen mente 335 ville bli superbra på meg :) Han ville ikke gå noe særlig høyere enn det. Han sa jeg hadde ganske lite fett på brystkassa hehe. Jeg har veldig små bryster, finner 0 BHer som passer :(

Men jeg føler det er riktig (og viktig) å høre på hva kirurgen mener. Jeg føler meg veldig trygg iallfall :)

Skal ha op. 10. feb på Fornebuklinikken hos dr Schistad. Gleder meg masse!

Skrevet

Det der er så rart, jeg skal også opereres av Schistad, men jeg er 171,5 cm høy og 50 kg ! Han ville legge inn 360 og 335 på meg !

Hva er det som utgjør forskjell ? Dere er lavere enn meg, men ikke SÅ mye lavere og gudene skal vite at jeg ikke har mye fett på kroppen !!! Kanskje det er det at jeg generelt er "større - bredere over skuldrene - har bedre plass på "brystet" på en måte" ?? Noen som vet hva som utgjør denne forskjellen ??

Og jeg spurte jo ikke etter store pupper, jeg sa bare: Jeg vil at du skal finne en str som du mener er perfekt til meg og passer kroppen min. Jeg sa også ifra at jeg ikke vil se ut som en playboydame og at det ikke kler meg.

Skrevet (endret)

Det der er så rart, jeg skal også opereres av Schistad, men jeg er 171,5 cm høy og 50 kg ! Han ville legge inn 360 og 335 på meg !

Hva er det som utgjør forskjell ? Dere er lavere enn meg, men ikke SÅ mye lavere og gudene skal vite at jeg ikke har mye fett på kroppen !!! Kanskje det er det at jeg generelt er "større - bredere over skuldrene - har bedre plass på "brystet" på en måte" ?? Noen som vet hva som utgjør denne forskjellen ??

Og jeg spurte jo ikke etter store pupper, jeg sa bare: Jeg vil at du skal finne en str som du mener er perfekt til meg og passer kroppen min. Jeg sa også ifra at jeg ikke vil se ut som en playboydame og at det ikke kler meg.

kommer vel ann på bh-str fra før av, og hvor mye plass du har... :)

Jeg hadde bare plass til 325, og jeg er 166 og 62 kg meg B-kopp fra før.. ble en D etterpå :D

også kommer det vel ann på hvilken protese..

Endret av Jeanettehelen
Skrevet

Takk for svar:D Men jeg har en grense på kun 5000. Vet du hvordan man høyer grensa?

Må man ikke betale klinikken 1-2 uker før selve operasjonen? Og da gjør man det vel gjennom nettbank. Hvordan kan jeg da "dra" kortet?:sjenert:

På Fornebuklinikken kunne man enten betale 1-2 uker før og da må man vel overføre fra nettbank, men man kan dra VISA- eller mastercardet sitt på operasjonsdagen. Men da må du ha penger på konto/høy nok grense på kortet. Ring de og hør :)

Husker jeg synes det var litt rart å se "30.800" på kortterminalen og kode + OK liksom :biggrin:

Skrevet

Det kommer helt ann på beinbygning, hvor bred brystkasse du har, hvor mye brystvev og kjertler det er i brystet og hvilken protese osv.. :) Kirurgen vet som regel best! Men kan være lurt å ha med bilde som viser omtrent hva du synes er fint og kanskje hva du absolutt ikke vil ende opp med da :)

Skrevet

Det kommer helt ann på beinbygning, hvor bred brystkasse du har, hvor mye brystvev og kjertler det er i brystet og hvilken protese osv.. :) Kirurgen vet som regel best! Men kan være lurt å ha med bilde som viser omtrent hva du synes er fint og kanskje hva du absolutt ikke vil ende opp med da :)

Enig her. Det har rett og slett med benbygning og hvor stor man er i selve skjelettet og gjøre, tror jeg...

Og hvor bred man er i selve brystkassen ol....

Skrevet

Er det noen her som har operert seg hos Dr.Barstad på Fornebu klinikken?

Og er dere fornøyd?

Jeg har hørt at han og Schistad er veldig dyktige begge to. Så spiller vel egentig ingen rolle hvem av de man velger kanskje... :sjenert:

Skrevet

Coctail? Hmm.. Aldri hørt om.. Det hadde kanskje vært noe for meg det da? Hihi.. Jeg er nemlig veldig redd for sprøyter og nåler, men det gikk faktisk veeeldig fint å ta narkose da :)

Ja det er visst en bitteliten drink man får, så blir man som om man er dritings og husker ingenting etterpå :gjeiper:

Jeg er ikke redd for sprøyter og nåler, kunne gjerne operert med kun lokalbedøvelse jeg. Kun fordi jeg er redd for narkose og andre ting som gjør at jeg mister kontrollen :fnise:

Skrevet

Narkosen er da ingen ting å grue seg til :) Det er jo akuratt som å sove! Narkosen var det beste med hele den dagen, og når jeg våknet hadde jeg såå lyst til å spørre om jeg kunne få litt mer.. syntes jeg hadde sovet så godt :)

Hehe, jeg er litt kontrollfreak der. Det at andre skal bestemme at nå skal jeg sove, syns jeg er ekkelt :tristbla: Tenk om jeg ikke våkner? Jeg VET at sjangsen er lik null, og at det sikkert er greit med narkose.

Men jeg skulle gjerne operert med kun lokalbedøvelse jeg :jepp:

Skrevet

Et spørsmål til. Noen som fikk vondt på ribbeina rett under puppene?

Jeg merket det, at jeg hadde vondt i venstre øverste ribbein litt etter operasjonen

Skrevet

Hehe, jeg er litt kontrollfreak der. Det at andre skal bestemme at nå skal jeg sove, syns jeg er ekkelt :tristbla: Tenk om jeg ikke våkner? Jeg VET at sjangsen er lik null, og at det sikkert er greit med narkose.

Men jeg skulle gjerne operert med kun lokalbedøvelse jeg :jepp:

Hei :)

Jeg opererte nå på fredag, og var også utrolig skeptisk til narkose.. Er redd for nåler og det å ikke ha kontroll..

Jeg kom inn, ble lagt på bordet og anestesisykepleieren satte kanyle i armen min, dette gjorde litt vondt, men var også det verste med hele greia :gjeiper: Etter kanylen var satt i, sa han at jeg straks kom til å bli litt svimmel. Jeg såg opp i taket, og det neste jeg husker var at jeg våknet opp i verdens mest behagelige seng, føltes som om jeg aldri hadde sovet så godt :gjeiper:

Så narkosen er absolutt ingenting å tenke på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...