Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, ved Nobel og Colosseum (begge går under Teres medical group) så kan de hjelpe deg med å søke finansiering, tror de også kan gjøre det ved Fornebu. De tilbyr altså ikke finansiering selv, men sammarbeider med en bank slik at man lettere kan få innvilget finansiering.

Pga streng lovgivining knyttet til markedsføring av kosmetisk kirurgi, så har de ikke anledning til å flagge dette på nettsidene sine. Bare ta en tlf, så tipper jeg det ordner seg.

Vil i grunn anbefale deg å vente med operasjon til etter barn dersom du tenker å få barn i nær fremtid, du får økt risiko for kapselbinding ved graviditet og kosmetisk er det mange som opplever at resultatet forandrer seg. Men- du skal jo ha det i bra med deg selv i dag også, så da blir det vel en vurderingssak som bare du kan avgjøre:)

Tusen takk for svaret ditt, StellinaX :)

Jeg kommer til å ringe å høre med klinikkene hva de kan tilby meg, så får vi se hva som skjer :Nikke:

Vel, uansett hvor mye jeg ønsker det, så blir det nok ingen barn riktig enda. Så da vet jeg ikke helt hva som skjer enda.

Konsultasjon neste, kanskje, for å høre om det er noe håp for meg :eeeh:

Hehehehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som valgte snittet rund brystvorten? Lurer om kanskje det er mindre synlig da :)

Skrevet

Hei

Noen her inne som har lagt inn ca 300 gram i hvert bryst?

Jeg har lagt inn 275 gr.

Skrevet

Hei

Jeg har 290 g i hvert bryst

Skrevet

Zaya : har du noe bilde man kanskje kunne fått se ? :)

Skrevet

Jeg har 290 g i hvert bryst

Maser på deg også jeg, har du noe bilde du har lyst å vise ? Evtl til innboks ? :)

Skrevet

Hei

Jeg skal legge inn 320 i dag,om to timer!! :D

Men jeg er 166cm, 61 kg og har B-cup fra før.Legen sier jeg får D etetrpå:)

Skrevet (endret)

LYKKE TIL !!!! =D hvor skal du opereres ???

Endret av Hvitt ønske
Skrevet

Jeg har lagt inn 325, og på meg ser det stort ut. Har ei vennine som har lagt inn 400, hun er tynnere og spedere enn meg å på henne ser 400 nesten litt lite ut! Og utgangspungtet vårt var temmelig likt. Det beste å gjøre - som ihvertfall er min mening er å høre på PKen og ikke legge seg opp noen mening om ml/cc selv, for vi har faktisk ikke peiling hehe :) Finn heller bilder av ca str dere ønsker, mye enklere siden vi ikke har x antall år med utdanning og erfaring!

Gratulerer til alle med nye pupper! Og lykke til alle dere andre !

Skrevet

Maser på deg også jeg, har du noe bilde du har lyst å vise ? Evtl til innboks ? :)

Kan sende deg bilde, men ikke akkurat nå skal få gjort det i løpet av noen dager. (er ikke hjemme) Vil du ha rett etter operasjon eller nå seks uker etterpå?

Skrevet

Kan sende deg bilde, men ikke akkurat nå skal få gjort det i løpet av noen dager. (er ikke hjemme) Vil du ha rett etter operasjon eller nå seks uker etterpå?

Ja takk begge deler =D Du skjønner jeg skal på den konsultasjonen pga størrelse på torsdag så må på en måte finne ut frem til da hva jeg egentlig vil ! Så bilder hjelper meg veeeeldig !!!!

Tusen takk på forhånd, veldig snilt :klemmer:

Skrevet

Da er det 1 uke til jeg skal på konsultasjon.

Jeg har brukt evigheter på å finne ut hvor jeg skal dra, i Bergen's området.

Valget falt til slutt på Privatklinikken, siden jeg kjenner 4 stk med god erfaring fra de :skravle:

Jeg har hørt at der får man en liten coctail før man skal opereres, også etterpå husker man INGENTING! Hehe... Noen her som har hatt operasjon med denne tye medikament?

Jeg er jo livredd narkose, men jeg er søren meg redd den coctail'en også :fnise:

De som har tatt den syns det var supert, men de er sikkert ikke like pinglete som denne dama.

Hopper innom når jeg har vært på konsultasjon, så får vi se om det blir operasjon på meg der eller at jeg velger en ny konsultasjon en annen plass.

Ha en fin kveld ladies! :goodbye:

0

Skrevet

Da er det 1 uke til jeg skal på konsultasjon.

Jeg har brukt evigheter på å finne ut hvor jeg skal dra, i Bergen's området.

Valget falt til slutt på Privatklinikken, siden jeg kjenner 4 stk med god erfaring fra de :skravle:

Jeg har hørt at der får man en liten coctail før man skal opereres, også etterpå husker man INGENTING! Hehe... Noen her som har hatt operasjon med denne tye medikament?

Jeg er jo livredd narkose, men jeg er søren meg redd den coctail'en også :fnise:

De som har tatt den syns det var supert, men de er sikkert ikke like pinglete som denne dama.

Hopper innom når jeg har vært på konsultasjon, så får vi se om det blir operasjon på meg der eller at jeg velger en ny konsultasjon en annen plass.

Ha en fin kveld ladies! :goodbye:

0

Narkosen er da ingen ting å grue seg til :) Det er jo akuratt som å sove! Narkosen var det beste med hele den dagen, og når jeg våknet hadde jeg såå lyst til å spørre om jeg kunne få litt mer.. syntes jeg hadde sovet så godt :)

Skrevet

Er så sår i huden på puppene! Er nå over 2,5 uker siden operasjon. Fryktelig sår i huden og på brystvortene? Andre som har opplevd det? Og når gir det seg? Plagsomt å ha på sportsbhn!!!

Skrevet

Er så sår i huden på puppene! Er nå over 2,5 uker siden operasjon. Fryktelig sår i huden og på brystvortene? Andre som har opplevd det? Og når gir det seg? Plagsomt å ha på sportsbhn!!!

Jeg var sår på huden ganske lenge, brystvortene hadde jeg ikke mye følelse i men:p hjelper og lufte de litt og smøre med fet krem:)

Skrevet

Jeg var sår på huden ganske lenge, brystvortene hadde jeg ikke mye følelse i men:p hjelper og lufte de litt og smøre med fet krem:)

Men når gikk det over? Holder på å bli sprø av det! ;) Ja, jeg lufter puppa etter at ungene har lagt seg og frem til jeg skal legge meg. deilig :) Ble det bedre da du kunne bytte til vanlig bh uten spile og push? Lurer på om sportsbh er ekstra ille. Må kjøpe meg en vanlig bh den neste uken. Bare en drøy uke igjen med sportsbh nå.

Skrevet

Men når gikk det over? Holder på å bli sprø av det! ;) Ja, jeg lufter puppa etter at ungene har lagt seg og frem til jeg skal legge meg. deilig :) Ble det bedre da du kunne bytte til vanlig bh uten spile og push? Lurer på om sportsbh er ekstra ille. Må kjøpe meg en vanlig bh den neste uken. Bare en drøy uke igjen med sportsbh nå.

husker ikke helt når det gikk over, men hjalp definitivt og slippe sportsbh'n. tror det er sømmene som gjør huden så sår. husker jeg klødde noe veldig på siden av puppene, fet krem hjalp endel hvertfall:) du kan eventuelt ta en bomullspad eller noe der hvor det er mest sårt og se om det hjelper. jeg brukte sånne tynne innlegg fra en trekant bikini. hjalp også på at jeg slapp den sportsbh looken :P

Skrevet

Jeg skal legge inn 320 i dag,om to timer!! :D

Men jeg er 166cm, 61 kg og har B-cup fra før.Legen sier jeg får D etetrpå:)

Lurer om hvordan gikk det? :)

Skrevet

Zaya : har du noe bilde man kanskje kunne fått se ? :)

Jeg har desverre ikke lagt inn noen bilder på pc'n :sukk:

Skrevet

Et spørsmål til. Noen som fikk vondt på ribbeina rett under puppene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...