Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når merket du at puppene hadde droppet? Jeg prøvde en spileløs bh i butikken i dag og jeg fikk helt fnatt av at puppene står så innmari av seg selv "høyt oppe". Jeg vil at de skal henge mer, hehe ;)På bloggen din ser det ut som om puppene dine på en måte har sluppet seg litt hvis du skjønner hva jeg mener?

På bildene jeg har tatt så ser de enda mer trillrunde ut og høye enn hva jeg syne sjeg ser i speilen.

Vel det har gått ganske gradvis egentlig, så er ikke helt sikker.. :) Men de er fortsatt ganske høyt oppe og vil nok droppe litt mer tenker jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestemt meg for å gå for Fornebu ! Operasjon 5 des - gleder meg !

Skal faktisk på en konsultasjon til hvor jeg skal ha med meg mamma, føler at jeg trenger et objektivt øye som kan se litt i tillegg. Spurte de som jobber der om dette var veldig dumt med tanke på at man jo faktisk bruker av kirurgens tid, men det syntes de var heeeelt greit. Føler at det må være bedre å ha dobbelsjekket at 360 ikke blir for mye slik at jeg vet inni meg at dette blir bra og riktig før jeg gjør det :)

Veldig koselig at de synes det var ok. I tillegg får man jo en ny konsultasjon med legen på samme dag som operasjonen. Noen andre her som har tatt rundt 350 gram +/- som har bilde ? Det er vel kanskje ikke så lett med disse bildene, fordi man har jo det vanvittig store forskjellen i utgangspunkt, som nesten avgjør alt vil jeg tro.

Jeg er jo virkelig helt flat, eller som kirurgen sa "du har samme utgangspunkt som de som har fått fjernet hele brystet pga brystkreft...", så jo jeg kan faktisk si at jeg er flat !

Vel, ikke lenge ;) DETTE GLEDER JEG MEG TIL !

Så bra, Fornebuklinikken er allrighte :)

Jeg la inn 390gram og du kan se bilder på bloggen min hvis du vil. Før og etterbilder ligger der :)

Skrevet

Caroline:)

Har du tatt noen nye bilder nå? Har fått bilder fra deg før, men det er en stund siden. Jeg er nå 2 uker post op og er så utålmodig på forandring ;) Kunne du tenkt deg å sende nye bilder av deg? Du kan gjerne få bilder i retur altså. Vi har lagt inn det samme :)

Har sendt bilder til deg nå :)

Skrevet

Har dere hørt om noen som i ettertid av operasjon har følt at de fikk for store bryster ? Altså noen som faktisk har innrømmet at de var ufornøyde ?

Skrevet

Har hørt om folk som skulle ønske de tok større, men aldri om noen som tok for store! ;)

Skrevet

Okidoki :) Takk for svar ! Blir som sagt superglad om noen vil sende før og etterbilder til meg ! Det er virkelig spennende å se for oss som skal operere !

Skal prøve på det selv når jeg har operert :)

Skrevet

Kan bare sende bilder får å vise hva har jeg nå og si at jeg planleger å lege in 325-350cc anatomiske proteser eller ca like mye runde proteser. Hadde akurat tatt noen bilder i går kveld.

Bare lurer - hørte at anatomiske proteser med f.eks 350cc, ser ut mye større ut enn runde proteser med 350cc. Er det sånn?

Skrevet

[quote name=Caroline :)' timestamp='1321054978' post='9987235]

Har sendt bilder til deg nå :)

Skrevet

Ja gjør det :) Alle bilder taes i mot med et STORT takk !! Har jo i grunn forstått at utgangspunktet nesten betyr ALT !

Jeg har bare hørt av to kirurger at anatomiske ikke er så stor vits når man legger under musklen da nettopp det at muskelen ligger over vil ta bort den effekten og skape samme effekt i runde, men dette er det to kirurger som har sagt til meg, jeg personlig har ikke anelse =/

Skrevet

Har dere hørt om noen som i ettertid av operasjon har følt at de fikk for store bryster ? Altså noen som faktisk har innrømmet at de var ufornøyde ?

Nei, tror ikke det :) Heller motsatt - at de ønsker de tok litt større, hehe :)

Skrevet

Ja sant, det hører man ofte faktisk ! Alle jeg kjenner som har tatt sier at de kunne ønske de tok liiiitt mer !!! Og der står jeg og tenker: jøye meg du har MER enn nok, så jeg tror nok kanskje det gjør blind !

Skrevet

Hei!

Jeg er ei ungjente på 22 år som har fulgt med på forumet her en stund.

Etter å ha gått en del runder med meg selv har jeg funnet ut at jeg ønsker å legge inn silikon for å "løfte" eller "fylle" puppene igjen.

Jeg fikk pupper tidlig og man kan si at jeg har arvet massen fra min mor :tongue: Det er altså relativt grei størrelse på de, men jeg synes de henger for mye.

Kall meg overfladisk, men jeg ønsker meg struttepupper :Nikke:

Planen er at dersom det går skal jeg fylle opp igjen med silikon (så da er det bare å håpe at man ikke har for mye heng..), er i utgangspunktet ikke intr i brystløft. Det må jeg i såfall tenke litt på.

Men som alle andre, så har jeg hundrevis av spørsmål om både det ene og det andre i forbindelse med dette.

Jeg har ikke vært til konsultasjon enda, men planlegger å bestille time hos Nobel Clinic og Fornebuklinikken nå snart.

Jeg er ikke store jenta, rundt 155 cm og 45-47 kg. Jeg har ikke bare vært heldig og fått pupper, Gud unnet meg både hofter, rumpe og lår i tillegg. Jeg tenker, kanskje, å legge under muskelen. Dette synes jeg gir det peneste resultatet.

Og siden jeg har former fra før, tenker jeg at jeg heller legger inn litt for mye fyllmasse enn litt for lite :ler:

Vel, men så var det disse spørsmålene, da. Burde vel kanskje tatt de til en kirurg, men jeg er så nysgjerring nå at jeg klarer ikke vente : p

Burde jeg vente med å fylle opp til jeg har fått barn? Ønsker meg veldig, men samboeren er sta og står på sitt om å vente hvertfall 1-2 år til.

Dersom jeg legger inn før barna kommer, vil det gi meg trøbbel f.eks. med amming?

Kommer puppene til å endre utseende dramatisk?

MÅ man mer eller mindre slutte å røyke før operasjonen? Tror en røyk hadde vært veldig godt for å roe nervene fem minutter før "deadline".

må man bytte innlegg etter 10 år, eller er man forbi dette stadiet?

Er det noen som har vært hos Nobel eller Fornebu, og gi rede for dette med finasnisering? Tilbyr de noe nedbetaling? Kan man ta lån der?

Nå ble det mange spørsmål, men håper dere bærer over med meg! :)

Ha en fin kveld alle sammen!

_Tvillingjenta_

Skrevet

Ja sant, det hører man ofte faktisk ! Alle jeg kjenner som har tatt sier at de kunne ønske de tok liiiitt mer !!! Og der står jeg og tenker: jøye meg du har MER enn nok, så jeg tror nok kanskje det gjør blind !

Jeg tror også man blir litt blind ja. Ihvertfall sånne jenter som har 600gr i hver pupp og klager på at puppene ikke er store nok! Haha :biggrin:

Skrevet (endret)

Hei!

Etter å ha gått en del runder med meg selv har jeg funnet ut at jeg ønsker å legge inn silikon for å "løfte" eller "fylle" puppene igjen.

Jeg fikk pupper tidlig og man kan si at jeg har arvet massen fra min mor :tongue: Det er altså relativt grei størrelse på de, men jeg synes de henger for mye.

Planen er at dersom det går skal jeg fylle opp igjen med silikon (så da er det bare å håpe at man ikke har for mye heng..), er i utgangspunktet ikke intr i brystløft. Det må jeg i såfall tenke litt på.

Men som alle andre, så har jeg hundrevis av spørsmål om både det ene og det andre i forbindelse med dette.

Jeg har ikke vært til konsultasjon enda, men planlegger å bestille time hos Nobel Clinic og Fornebuklinikken nå snart.

Jeg er ikke store jenta, rundt 155 cm og 45-47 kg. Jeg har ikke bare vært heldig og fått pupper, Gud unnet meg både hofter, rumpe og lår i tillegg. Jeg tenker, kanskje, å legge under muskelen. Dette synes jeg gir det peneste resultatet.

Og siden jeg har former fra før, tenker jeg at jeg heller legger inn litt for mye fyllmasse enn litt for lite :ler:

Vel, men så var det disse spørsmålene, da. Burde vel kanskje tatt de til en kirurg, men jeg er så nysgjerring nå at jeg klarer ikke vente : p

Burde jeg vente med å fylle opp til jeg har fått barn? Ønsker meg veldig, men samboeren er sta og står på sitt om å vente hvertfall 1-2 år til.Dersom jeg legger inn før barna kommer, vil det gi meg trøbbel f.eks. med amming?

Kommer puppene til å endre utseende dramatisk?MÅ man mer eller mindre slutte å røyke før operasjonen? Tror en røyk hadde vært veldig godt for å roe nervene fem minutter før "deadline". må man bytte innlegg etter 10 år, eller er man forbi dette stadiet? Er det noen som har vært hos Nobel eller Fornebu, og gi rede for dette med finasnisering? Tilbyr de noe nedbetaling? Kan man ta lån der?

_Tvillingjenta_

Puppene vil strekke seg ved graviditet og amming, så om du legger inn silikon før du har fått barn vil de endre seg en del.Kjenner et par stykker som har tatt før de fikk barn, og de har begge reoperert seg etterpå.Selv har jeg ventet til etter at jeg fikk barn, men så ble det vel egenlig også først aktuelt da, siden det ikke ble noe igjen av allerede bittesmå pupper, som også da så helt tragisk ut... mine pupper endret seg så mye etter svangerskap at de ikke var til å kjenne igjen.

Ja, man skal ikke røyke 1 uke før operasjon (tror jeg det var) og ikke to uker etter. Røyking øker faren for blødning.

Hos Fornebuklinikken er det livstidsgaranti på innleggene. De skal vare livet ut.

Tror ikke Fornebu har finansiering. Man kan betale med mastercard da.

Endret av Jenny A
  • Liker 1
Skrevet

to dager til min operasjon!! Er så spent :danse:

Noen andre som har kjøpt sports-BH på cubus, og syntes de var bra?

Skrevet

Hei!

Burde jeg vente med å fylle opp til jeg har fått barn? Ønsker meg veldig, men samboeren er sta og står på sitt om å vente hvertfall 1-2 år til.

Dersom jeg legger inn før barna kommer, vil det gi meg trøbbel f.eks. med amming?

MÅ man mer eller mindre slutte å røyke før operasjonen? Tror en røyk hadde vært veldig godt for å roe nervene fem minutter før "deadline".

Er det noen som har vært hos Nobel eller Fornebu, og gi rede for dette med finasnisering? Tilbyr de noe nedbetaling? Kan man ta lån der?

_Tvillingjenta_

Hei :)

Ved nobel tilbyr de finansiering , samt betalingsutsettelse .

Er også samme garanti som på fornebu .

Lykke til :)

• Liker 1
Skrevet

Hei!

_Tvillingjenta_

Hei, ved Nobel og Colosseum (begge går under Teres medical group) så kan de hjelpe deg med å søke finansiering, tror de også kan gjøre det ved Fornebu. De tilbyr altså ikke finansiering selv, men sammarbeider med en bank slik at man lettere kan få innvilget finansiering.

Pga streng lovgivining knyttet til markedsføring av kosmetisk kirurgi, så har de ikke anledning til å flagge dette på nettsidene sine. Bare ta en tlf, så tipper jeg det ordner seg.

Vil i grunn anbefale deg å vente med operasjon til etter barn dersom du tenker å få barn i nær fremtid, du får økt risiko for kapselbinding ved graviditet og kosmetisk er det mange som opplever at resultatet forandrer seg. Men- du skal jo ha det i bra med deg selv i dag også, så da blir det vel en vurderingssak som bare du kan avgjøre:)

• Liker 1
Skrevet

Kjøper dere sportsbhåer FØR operasjonen '? Er det ikke lurt å vente til etterpå ?

HVa med plaster, slik alle anbefaler her inne, det burde man vel skaffe på forhånd ? Merkelig at de de anbefaler på klinikken ikke er bra nok da =/

Skrevet

Kjøper dere sportsbhåer FØR operasjonen '? Er det ikke lurt å vente til etterpå ?

HVa med plaster, slik alle anbefaler her inne, det burde man vel skaffe på forhånd ? Merkelig at de de anbefaler på klinikken ikke er bra nok da =/

Du får sportsbh på Fornebuklinikke Den sitter ferdig på når du våkner etter operasjon :)

Jeg bruker den tapen som klinikken anbefalte.

Skrevet (endret)

Hei.

Etter har lest mange sider igjen og igjen, det dukket op for meg at de fleste velger runde proteser. Hvorfor? :)

Er det mange her som har anatomiske proteser?

Endret av .monika.d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...