StellinaX Skrevet 7. november 2011 #20281 Skrevet 7. november 2011 Nå skrev jeg "look" så mange ganger at jeg hørtes helt fjortis ut...hjelpemeg;s
StellinaX Skrevet 7. november 2011 #20282 Skrevet 7. november 2011 Kirurgen sa det samme til meg - at det kunne bli vondt verre med å legge inn ulik størrelse på protesene, så jeg fikk like store i begge.. PS: du kan gjerne sende bilder til meg også hvis du vil..? Ja, det er klart jeg kan:)
StellinaX Skrevet 7. november 2011 #20283 Skrevet 7. november 2011 Har tittet litt på sidene til VS, men ut i fra hva jeg skjønte så har de ikke E cup..skal sjekke litt til. Svigerinna mi bor i california, så slipper billig unna Jeg hadde jo mine over muskel før, så etter amming fikk de utseende som en hp. De jeg har nå stikker ikke så mye lenger ut fra kroppen, men har blitt mye breiere. Det kommer jo ann på hvorfor du skal reoperere hvor mye du bør legge inn. Trenger du å fylle opp? Eller er det fasongen du vil gjøre noe med? Litt usikker på om jeg ville hatt større..vil liksom ikke ha begrensninger pga puppene heller..ikke lett altså. Jeg hadde ikke plasse til mersiden det var første gang under muskel, så det avgjore jo saken..ikke tørte han å legge inn 420 i hp heller..vet ikke om det ville blitt bedre med det. Hehe..du ble kansje ikke klokere av det babbelet mitt? Ønsker bittelitt mer vidde, uten å miste projeksjonen jeg har nå. Kunne også hatt bittelitt mer projeksjon. Klarer fremdeles ikke å bestemme meg, 400 eller 450, blir helt tullete av dette;) Kjipt VS ikke går til E-cup da. Kunne du gått opp en str i båndvidde og ned en str i cup`en kanskje? Mange som synes det funker:)
Jeanettehelen Skrevet 8. november 2011 #20284 Skrevet 8. november 2011 Nå er puppene over 5 uker og jeg er så fornøøøøøyd!!!!! ))) Blir bare bedre og bedre dette her!!!!! Noen som skal under kniven i nærmeste framtid som jeg må krysse fingrene for da? Jeg skal om under 7 døgn Gleder meg masse! Har lest om mange som gruer seg til op, når den begynner og nerme seg.. Men det gjør ikke jeg!
-C- Skrevet 8. november 2011 #20285 Skrevet 8. november 2011 Hvilken lege var du hos på Collosseum? Jeg har vært så og si der du er nå. Er 28, to barn, 171 cm og 57 kg, flat (!!!) etter amming. Hadde konsultasjoner på Collosseum, Nobel og Fornebu. Mitt inntrykk var at Nobel og Fornebu var mer konservative enn Collosseum. Jeg fikk også best kjemi med legen på Collosseum, og valgte derfor å stole på han og operere der. Vi stod den gangen (1 år siden) mellom 325 og 350cc høy profil. De to andre legene mente jeg ville se håpløs ut med høy profil, og anbefalte mod i stedet begge to, med en maks-grense på ca 280cc. På tross av at høyre muskel ikke helt vil slippe taket og jeg skal få dette rettet nå (+ større innlegg), så er jeg SÅ glad jeg valgte Collosseum! Jeg hadde endt opp megaskuffet hvis jeg hadde gått for 280cc i moderat profil. Dessuten er servicen jeg får av legen og de andre ansatte på Collosseum helt fantastisk! De er kanskje litt raskere i svingene enn de to andre klinikkene, men jeg liker stemningen der, de er så proffe. (det er jo de andre også, så dette er nok en smakssak) At høy profil= to runde tennisballer (som legene på Nobel og Fornebu sa det ville se ut som på meg pga lite fettvev i brystene og på overkroppen generelt), er beviselig bare tull! Høy profil har mer projeksjon ifht vidde hvis man sammenligner med moderat profil, og i mine øyne kan denne profilen gi en sexy "perky" look som overhodet ikke trenger å se Silikon ut. Høy profil er også bare fyllt til 85%, slik at de får en litt anatomisk look når de legges under muskelen, dog med mer projeksjon/spenst. Det kommer i bunn og grunn an på personlige preferanser, hvilken look man liker, samt mål/vidde på brystene dine. Har du smale bryster, så må du ha høy profil dersom du vil litt opp i str. I mitt tilfelle kan jeg ikke gå høyere enn 280 cc (moderat profil) og 335cc (moderat+ profil) før jeg må over på høy profil- pga målene mine. Personlig synes jeg de 325cc som jeg har nå er litt små. Har aldri vært begeistret for veldig store silikonpupper, men der er rart hvordan mange er redde for å velge for stort før operasjon, for så å tenke "søren, hvorfor valgte jeg ikke litt større" etter operasjon. Tenk hvis jeg hadde lagt inn 280cc! Tror forresten legen din mente omvendt ang det med at et mindre innlegg ser større ut under muskel. Det sies at man mister ca 25-50 cc ved å legge en protese under muskelen, så liker du looken på 325cc, så ville jeg gått opp til minst 350cc for å få samme resultat etter operasjon. Ville gentlig gått opp 25cc til fordi man venner seg så fort til de nye puppene og fordi så utrolig mange ønsker de hadde lagt inn litt mer. Kan godt sende deg bilder for å vise deg hva jeg mener med at høy profil kan se veldig naturlig ut, og at 325cc ikke er stort, gi meg en lyd om du ønsker det:) Vil ellers råde deg til å finne bilder av pupper du synes er fine, det har i hvertfall hjulpet meg mye når jeg nå skal reoperere og velge størrelse på nytt. Jeg står for øvrig mellom 400cc og 450cc (høy profil) nå, og jeg ønsker fortsatt å se realtivt naturlig ut, bare med bittelitt ekstra bæhm!-effekt;) Lykke til! HEI Å lese svaret ditt var som å lese om meg selv, alt stemmer 100% forutenom at jeg er 7-8 kg lettere enn deg da, ellers er alt VELDIG likt. Helt sprøtt ! Vel, jeg snakket i dag igjen med Knut Skolleborg, og fikk roet meg VELDIG ned ! Han pratet leeenge med meg og forklarte meg at han uansett sørger for at jeg ser strålende ut. Det at han ikke rørte ved meg hadde ingenting å si mente han, fordi han ikke trengte det. Han kunne med øyemål se på skulderbredde, samt hva slags "brystfasong" man har, og hvor bred man er - hvordan han kan operere og ikke. Han forklarte også at man ikke kan si at man ikke kan operere en jente fordi hun er for tynn. Da kan man i grunn aldri operere noen, for ALLE kan potensielt gå ned i vekt, på lik linje som de kan gå opp. Da kan de liksågjerne ikke operere en jente da hun vil få MYE større bryster dersom hun går opp i vekt.... Hva angår brystvev, så er ikke det like relevant når man operere under muskel sa han. I tillegg så mente han at om jeg i 2008 hadde nok brystvev for å bære 325 cc så går det ikke an at jeg ikke kan ha det nå. Brystvevet kan bli slappere, men det forsvinner ikke. Han sa at han LOVDE at de skulle ta godt vare på meg, han lovte også at de kom til å se an str på selve operasjonsdagen. Han lar medarbeidere "synse" sammen med han, og han får en slimringsmonn på +/- slik at det blir best mulig resultat. Vel, alt i alt så sa han akkurat det du sier til meg, dette med høyprofil og fasongen osv. Jeg tenker at du kanskje har vært hos samme lege ? Jeg takker GJERNE ja til å se bilder ! Det hadde jeg syntes var superartig å få se !!! Har en annen venninne som er operert av Skolleborg som er kjeeeeeeeeeeempefornøyd. Hun er myyyyyyye lavere enn meg, men rundere og har 450 cc. Så mye vil ikke jeg ha da, men på henne ser det strålende ut. Han er nok flink Jeg har uansett bestilt meg time til konsultasjon på fornebu hos Schistad, eller hva han heter, i morgen tidlig. Bare for å få en tredje opinion. Det kan jo hende jeg får samme svar som på Nobel, men nå er jeg alikevel sikker på at jeg stoler på Colosseum da. Synes uansett at det ikke kan skade å høre hva Fornebu sier. Da har jeg til sammen vært på 4 konsultasjoner OG snakket med Skolleborg leeeenge på tlf i dag ! Som han selv sa: han vil jo IKKE risikere å gjøre en dårlig jobb selv, han har omdømmet sitt å tenke på, han har meg å tenke på, han har helsen min å tenke på, han har også i beste interesse at det blir bra på alle måter. Så hvorfor skulle han orke å si at han mener jeg kan ha 325 - 350 cc, hvis kan egentlig ikke syntes det ?! Selv om Nobel ser sine begrensninger på 290 cc betyr jo ikke at ikke andre kan klare det. Til syvende og sist så lovde han meg at jeg kommer til å se strålende ut Og det fokuserer jeg på !!! Blir superglad for bilder hvis dere vil sende !!!! Si gjerne hva dere hadde før og hvor mye dere la inn !! Og til deg : TUSEN TAKK for svar !!!! Jeg skal opereres 16 desember
-C- Skrevet 8. november 2011 #20286 Skrevet 8. november 2011 Jeg har foreløpig bare positive ting å si om Fornebuklinikken. Ingen andre som har like god garanti heller. Jeg ble operert av Schistad og synes han forstod veldig godt hva jeg ville ha, og kom med gode forslag ut i fra det. Kanskje det kan være lurt med en tredje konsultasjon for å se om den er mer lik en av de du allerede har hatt? Schistad nevnte aldir at det ikke var plass til mer enn så og så mye hos meg. Han sa bare at dersom jeg ønsket større enn 390ml måtte jeg gå over fra moderat profil til høyprofil. Jeg har ikke mye pupp fra før jeg heller. Kan sende deg bilder om du vil se. I signaturen min kan du se hva jeg har lagt inn. Lykke til med valget! Ikke greit når man har fått forskjellig svar nei. Jeg gikk kun til Fornebuklinikken (Schistad) og angrer ikke på at jeg ikke var til andre for å di det sånn Jeg har time hos Schistad i morgen =D Så da tar jeg meg en tredje konsultasjon, så får vi se da ! Send meg GJERNE bilde ! Blir suuuperglad for det !!!!
StellinaX Skrevet 8. november 2011 #20287 Skrevet 8. november 2011 Veldig glad for å høre at du føler deg trygg på legen og klinikken, det er så viktig å kjenner på den tryggheten før man legger seg under kniven:) Jeg sender deg bilder nå snart, så kan du få se resultatet mitt. Jeg hadde forresten også time til operasjon 16.des (0930), men måtte bytte time pga eksamen. Jeg skal inn 8.des i stedet nå. Gleder meg til å følge deg i mål:) HEI Å lese svaret ditt var som å lese om meg selv, alt stemmer 100% forutenom at jeg er 7-8 kg lettere enn deg da, ellers er alt VELDIG likt. Helt sprøtt ! Vel, jeg snakket i dag igjen med Knut Skolleborg, og fikk roet meg VELDIG ned ! Han pratet leeenge med meg og forklarte meg at han uansett sørger for at jeg ser strålende ut. Det at han ikke rørte ved meg hadde ingenting å si mente han, fordi han ikke trengte det. Han kunne med øyemål se på skulderbredde, samt hva slags "brystfasong" man har, og hvor bred man er - hvordan han kan operere og ikke. Han forklarte også at man ikke kan si at man ikke kan operere en jente fordi hun er for tynn. Da kan man i grunn aldri operere noen, for ALLE kan potensielt gå ned i vekt, på lik linje som de kan gå opp. Da kan de liksågjerne ikke operere en jente da hun vil få MYE større bryster dersom hun går opp i vekt.... Hva angår brystvev, så er ikke det like relevant når man operere under muskel sa han. I tillegg så mente han at om jeg i 2008 hadde nok brystvev for å bære 325 cc så går det ikke an at jeg ikke kan ha det nå. Brystvevet kan bli slappere, men det forsvinner ikke. Han sa at han LOVDE at de skulle ta godt vare på meg, han lovte også at de kom til å se an str på selve operasjonsdagen. Han lar medarbeidere "synse" sammen med han, og han får en slimringsmonn på +/- slik at det blir best mulig resultat. Vel, alt i alt så sa han akkurat det du sier til meg, dette med høyprofil og fasongen osv. Jeg tenker at du kanskje har vært hos samme lege ? Jeg takker GJERNE ja til å se bilder ! Det hadde jeg syntes var superartig å få se !!! Har en annen venninne som er operert av Skolleborg som er kjeeeeeeeeeeempefornøyd. Hun er myyyyyyye lavere enn meg, men rundere og har 450 cc. Så mye vil ikke jeg ha da, men på henne ser det strålende ut. Han er nok flink Jeg har uansett bestilt meg time til konsultasjon på fornebu hos Schistad, eller hva han heter, i morgen tidlig. Bare for å få en tredje opinion. Det kan jo hende jeg får samme svar som på Nobel, men nå er jeg alikevel sikker på at jeg stoler på Colosseum da. Synes uansett at det ikke kan skade å høre hva Fornebu sier. Da har jeg til sammen vært på 4 konsultasjoner OG snakket med Skolleborg leeeenge på tlf i dag ! Som han selv sa: han vil jo IKKE risikere å gjøre en dårlig jobb selv, han har omdømmet sitt å tenke på, han har meg å tenke på, han har helsen min å tenke på, han har også i beste interesse at det blir bra på alle måter. Så hvorfor skulle han orke å si at han mener jeg kan ha 325 - 350 cc, hvis kan egentlig ikke syntes det ?! Selv om Nobel ser sine begrensninger på 290 cc betyr jo ikke at ikke andre kan klare det. Til syvende og sist så lovde han meg at jeg kommer til å se strålende ut Og det fokuserer jeg på !!! Blir superglad for bilder hvis dere vil sende !!!! Si gjerne hva dere hadde før og hvor mye dere la inn !! Og til deg : TUSEN TAKK for svar !!!! Jeg skal opereres 16 desember
-C- Skrevet 8. november 2011 #20288 Skrevet 8. november 2011 Da har jeg sett ! DU SER RÅBRA UT ! Også med denne muskelen som ikke helt har sluppet taket ! Altså det der er noe av det bedre jeg har sett. Nå er kanskje mine litt mindre enn dine i utgangspunktet da, vanskelig å si for sikkert, men jeg er virkelig ekstremt flat ! Folk tror det liksom ikke før de ser det, da man er så flink å skjule det. Jeg bare vet at jeg vil opp i den str ca og da må jeg ha protese på 350 cc ca. Når jeg først skal gjøre dette vil jeg gjøre det ordenlig, så to konsultasjoner på Nobel, en på Colosseum med tlfsamtale med kirurg i dag, samt Fornebuklinikken i morgen bør være nok research ! Da føler jeg at jeg har vært flink å gjort jobben min hihi ! 16 desember er dagen det store skal skje ! Og jeg GLEDER MEG !
StellinaX Skrevet 8. november 2011 #20289 Skrevet 8. november 2011 Tusen takk! Lykke til på konsultasjon i morgen!
-C- Skrevet 8. november 2011 #20290 Skrevet 8. november 2011 Tusen takk Kommer så klart inn med en rapport !!! Klem
-C- Skrevet 8. november 2011 #20291 Skrevet 8. november 2011 Jeg lurer forresten på en ting... Hvor lenge må man gå med denne sportsbh'en ca ? Og fom. når kan man begynne å gå med normale bhåer ? Blir jo ikke så kult å feks gå på byen i en sportsbh haha ! Jaja, den tiden skal jeg LETT svelge, men hadde vært ok å vite hva man har i vente
.monika.d Skrevet 8. november 2011 #20292 Skrevet 8. november 2011 (endret) Hei jenter! Må si på forhånd- unskyld for alle feil jeg skal ta. Jeg er ikke fra Norge (Polen) så fortsatt lærer hvordan man snaker bra norsk Sååå.. Ble ferdig med amming noen måneder siden og mine pupper ser nesten helt flat ut.. Har aldri vært store men nå er de flatte.. Har altid hatt st 75 A uten push up. Er 1.71 høyd og veier ca 54-56kg. Bestemte meg å ha silikon. Har vært på konsultasjon noen dager siden så legen anbefalte meg anatomiske proteser 280g eller runde proteser 330g under muskelen. Ønsker meg 75C cup med mest naturlig resultat. Jeg var litt i tvil ang de anatomiske proteser for de så litt lite ut, så da sa han vi kan gå op til.... 325g hvis jeg husker det riktig (det var mellom 320-335 hvertfall). Vet ingenting om profil desverre. Bare glemte å spørre. Hva synes dere? Egentlig var litt skuffa om hvordan gikk selve konsultasjon Tokk bare 25 minuter. Legen var ganske stille. Måtte å spørre om alt selv. Hvis ikke jeg skulle ha hatt lista med spørsmålene så skulle det ha tatt 5 minuter og lite informasjon (Håper det var ikke pga jeg er ikke fra norge). Ellers hørte den legen er dyktig og noen få jenter var kjempe glade med resultat. Hørte ingen dårlige kommentarer hvertfall. Men oppførselen hans hindrer å stole på han 100%. Fra andre side- kanskje arbeider hans taler for seg selv når man får se endelig resultat. Hvis dere forstår hva mener jeg Endret 9. november 2011 av .monika.d
bee:) Skrevet 8. november 2011 #20293 Skrevet 8. november 2011 Hei alle sammen, jeg trenger desp litt veiledning ! Status 29 år, to barn (5 og 2 år), alltid hatt små bryst, gikk opp 30 kg i begge graviditetene, og ned 30 kg etter begge fødsler. Jeg har målt brystet mitt hos lege, på det ytterste punktet måler jeg 3,5 cm, YTTERSTE... ergo jeg har ikke bryst ! Er ikke snakk om å ha lite bryst, jeg har ikke bryst så og si. Hatt lyst på silikon siden jeg var 19, men valgte å vente til etter jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Var på konsultasjon i 2008, men valgte å vente til etter barn nr 2. Da er jeg her 2 år senere etter barn nr to ble født. Vært på to konsultasjoner i dag : Colosseum og Nobel - klinikkene. Jeg er 170 cm og 52 kg. På colosseum kom jeg inn, han så på meg, rørte og klemte ikke, men så: Ga meg raskt en protese han trodde og mente ville være bra, 325gram, han mente at en proteste på 325 gram ville tilsvare utseendemessig det 350 gram ville være når det kom under brystmusklen. Jeg var fornøyd, mannen min syntes det så bra ut. Puppene var ikke SVÆRE, de var ikke SMÅ, men det var pupp der liksom ! Så hadde jeg time etterpå på Nobelklinikken : Han kjente, klemte, målte og styrte. Jeg var for tynn og hadde for lite brystvev og underhudsfett for å i det hele tatt nærme meg noe over 290, så det han maks ville gjøre for meg var 290, helst ville han at jeg skulle ta 250 gram. Jeg syntes dette så litt lite ut, følte at 325 var MYE mer riktig for meg utseendemessig. Mannen min er enig med meg. Det han på Nobelklinikken sier var at kroppen min pga lite fett og lite brystvev ikke vil kunne tåle NOE over 290. Han var SYKT bestemt på det og mente jeg ikke ville få noe mer hos han. Nå skal det sies at jeg ikke er spinkel, jeg har skuldre, jeg har rumpe og lår, men ja jeg er smal og slank ! Men jeg bare ER sånn ! Da jeg var der i 2008, anbefalte samme klinikk meg 320 gram.... mens nå kunne jeg ikke få mer enn 290. Og ja jeg var 5 kg tyngre da, så det kan hende det hadde noe å si, men alikevel.. Han snakket om hvordan jeg sikkert kom til å få kapsling og "rippling" potensielt om jeg tok over 290. Hva gjør man ? Går til en tredje klinikk ? Eller velger utifra magefølelsen og håper på det beste ? Jeg vurderer å gå til Fornebu for å få en tredje mening, og SÅ ta avgjørelsen utifra det. Samtidig så synes jeg at de to klinikkene jeg har vært hos burde klare å gi meg en noenlunde lik mening. Ganske sprøtt dette Og jeg er SUPERfortvilet ! Skal operere meg ganske snart, så dette var ikke så artig gitt ! Håper dere vil komme med råd jenter, setter STOR pris på det ! Klemmer fra en frustrert flatbrystet jente ! Hei Jeg har ca. samme utgangspunkt som deg, er 173 høy og veier 53 kg og har så å si ingen bryst. Jeg skal opereres av Morten Haug nå på fredag, legger inn 290 under muskel. Jeg fikk også beskjed om at dette var alt jeg hadde plass til, jeg bruker nå str 70a, så er ikke så bred rundt brystkassen, så jeg synes dette så stort nok ut på meg.. Jeg er ikke på jakt etter store pupper, bare noen som passer bedre til meg :gjeiper: Jeg kan sende bilder når jeg er ferdig om du ønsker, så du ser ca hvordan det blir med 290... Jeg valgte Nobelklinikken da jeg har flere venner som har operert der, de var veldig flinke der og resultatet deres har blitt kjempe bra. Jeg ville nok hørt med en klinikk til om jeg var deg, siden du fikk så ulikt svar fra klinikkene... Når skal du operere deg?
-C- Skrevet 8. november 2011 #20294 Skrevet 8. november 2011 Hei Jeg har ca. samme utgangspunkt som deg, er 173 høy og veier 53 kg og har så å si ingen bryst. Jeg skal opereres av Morten Haug nå på fredag, legger inn 290 under muskel. Jeg fikk også beskjed om at dette var alt jeg hadde plass til, jeg bruker nå str 70a, så er ikke så bred rundt brystkassen, så jeg synes dette så stort nok ut på meg.. Jeg er ikke på jakt etter store pupper, bare noen som passer bedre til meg :gjeiper: Jeg kan sende bilder når jeg er ferdig om du ønsker, så du ser ca hvordan det blir med 290... Jeg valgte Nobelklinikken da jeg har flere venner som har operert der, de var veldig flinke der og resultatet deres har blitt kjempe bra. Jeg ville nok hørt med en klinikk til om jeg var deg, siden du fikk så ulikt svar fra klinikkene... Når skal du operere deg? Hei du og takk for at du svarte Jeg har i dag snakket med kirurgen igjen om du leser litt over, og fått en del erfaringer så jeg går nok uansett for colosseum, men har virkelig snakket med kirurgen og fortalt han hva nobel sa og han mener at dette skal gå bra alikevel. Bare les over så ser du Når det er sagt, jeg skal operere 16 des, og jeg blir KJEMPEglad om du vil vise meg før og etterbilder ! Det hadde vært kjempeartig å se hvordan 290 ser ut, men vi må huske at utgangspunktet spiller stor rolle. Gleder du deg ??? Synes dette er så gøy og gleder meg veldig, jeg kan faktisk nesten ikke vente. I morgen skal jeg altså på konsultasjon nr 4, på fornebu, så da håper jeg at jeg blir klokere ! Skal komme inn her og fortelle dere hvordan det gikk
Jenny A Skrevet 8. november 2011 #20295 Skrevet 8. november 2011 Når man skal skifte tape. Skal man skifte før eller etter at man har dusjet?
majtine Skrevet 8. november 2011 #20296 Skrevet 8. november 2011 Jeg lurer forresten på en ting... Hvor lenge må man gå med denne sportsbh'en ca ? Og fom. når kan man begynne å gå med normale bhåer ? Blir jo ikke så kult å feks gå på byen i en sportsbh haha ! Jaja, den tiden skal jeg LETT svelge, men hadde vært ok å vite hva man har i vente Hvis man opererer seg på fornebuklinikken får man beskjed om å ha på sportsbhen 24/7 i 4 uker. Og anbefaler etter det å bruke BH så mye som mulig. Etter 6mnd kan man begynne med vanlig bh/push up. Er nå litt over 2 uker siden jeg opererte meg der, så er under 2 uker til jeg kan slutte å bruke den stygge sportsbhen :D
majtine Skrevet 8. november 2011 #20297 Skrevet 8. november 2011 Når man skal skifte tape. Skal man skifte før eller etter at man har dusjet? Står at man skal gjøre det etter man har dusjet. Men tror det skal være tørt før man bytter
majtine Skrevet 8. november 2011 #20298 Skrevet 8. november 2011 Hei jenter! Må si på forhånd- unskyld for alle feil jeg skal ta. Jeg er ikke fra Norge (Polen) så fortsatt lærer hvordan man snaker bra norsk Sååå.. Ble ferdig med amming noen måneder siden og mine pupper ser nesten helt flat ut.. Har aldri vært store men nå er de flatte.. Har altid hatt st 75 A uten push up. Er 1.71 høyd og veier ca 54-56kg. Bestemte meg å ha silikon. Har vært på konsultasjon noen dager siden så legen anbefalte meg anatomiske proteser 280g eller runde proteser 330g under muskelen. Ønsker meg 75C cup med mest naturlig resultat. Jeg var litt i tvil ang de anatomiske proteser for de så litt lite ut, så da sa han vi kan gå op til.... 325g hvis jeg husker det riktig (det var mellom 320-335 hvertfall). Vet ingenting om profil desverre. Bare glemte å spørre. Hva syns dere? Egentlig var litt skuffa om hvordan gikk selve konsultasjon Tokk bare 25 minuter. Legen var ganske stille. Måtte å spørre om alt selv. Hvis ikke jeg skulle ha hatt lista med spørsmålene så skulle det ha tatt 5 minuter og lite informasjon (Håper det var ikke pga jeg er ikke fra norge). Ellers hørte den legen er dyktig og noen få jenter var kjempe glad med resultat. Hørte ingen dårlige kommentarer hvertfall. Men oppførselen hans hindrer å stole på han 100%. Fra andre side- kanskje arbeider hans taler for seg selv når man får se endelig resultat. Hvis dere forstår hva mener jeg Synes norsken din er veldig bra Anatomiske proteser har vel bare en profil? Hvis du sitter igjen med en litt dårlig følelse kan du jo prøve å dra på konsultasjon et annet sted også da, og se hvor du føler er best.
bee:) Skrevet 8. november 2011 #20299 Skrevet 8. november 2011 Ja, jeg gleder meg faktisk. Noe jeg ikke hadde trodd, da jeg er litt pysete :gjeiper: Er bare noen få dager igjen nå, men regner nok med at jeg blir en smule nervøs når jeg kommer på klinikken.. Jeg skal sende deg bilder så snart jeg føler meg ok Lykke til i morgen Hei du og takk for at du svarte Jeg har i dag snakket med kirurgen igjen om du leser litt over, og fått en del erfaringer så jeg går nok uansett for colosseum, men har virkelig snakket med kirurgen og fortalt han hva nobel sa og han mener at dette skal gå bra alikevel. Bare les over så ser du Når det er sagt, jeg skal operere 16 des, og jeg blir KJEMPEglad om du vil vise meg før og etterbilder ! Det hadde vært kjempeartig å se hvordan 290 ser ut, men vi må huske at utgangspunktet spiller stor rolle. Gleder du deg ??? Synes dette er så gøy og gleder meg veldig, jeg kan faktisk nesten ikke vente. I morgen skal jeg altså på konsultasjon nr 4, på fornebu, så da håper jeg at jeg blir klokere ! Skal komme inn her og fortelle dere hvordan det gikk
.monika.d Skrevet 8. november 2011 #20300 Skrevet 8. november 2011 Majtine - takk for svaret . Jeg bor liksom i nærheten der jeg tenker jeg skal opereres. Og som jeg sa- hørte den legen er dyktig. Uff.... ikke så lett å bestemme. Til dere som har tatt operasjon allerede - kan jeg også få noen bilder? Før og etter. plyyzzzz:) Skal sende selfølgelig i retur etter min operasjon for jeg har ingenting å vise akurat nå )))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå