StellinaX Skrevet 6. november 2011 #20261 Skrevet 6. november 2011 Steg 1, band size: ca 84cm=33 inches (runder da ned til 32 i band size) Steg 2, bust measurement: ca 93/94cm=36,6-37 inches 37-32 = 5 = DD Jeg er litt i mellomskjiktet mellom D og DD, men ved å runde ned i band size så passer DD perfekt.
Jenny A Skrevet 6. november 2011 #20262 Skrevet 6. november 2011 (endret) Steg 1, band size: ca 84cm=33 inches (runder da ned til 32 i band size) Steg 2, bust measurement: ca 93/94cm=36,6-37 inches 37-32 = 5 = DD Jeg er litt i mellomskjiktet mellom D og DD, men ved å runde ned i band size så passer DD perfekt. Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fant du ut at 84 cm er 33 inches? Sjekker du i den tabellen ejg la ut? http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden Tilsvarer 32 i band sixe 70 i eur str? Endret 6. november 2011 av Jenny A
StellinaX Skrevet 6. november 2011 #20263 Skrevet 6. november 2011 Er jo store forskjeller ute og går i de forskjellige tabeller og metoder. Kan du sjekke i den tabellen jeg la ut link til over her også? Se hvordan du kommer ut i den målingen? Jeg er i følge VS c-cup, men bubbleroom DD! På Bubbleroom så havner jeg på det samme, 70DD (eller, havner egentlig midt mellom DD go E) Jeg tror ikke band size målet ditt hos VS kan være helt riktig? Du er definitivt ikke en C hos VS, tipper band size målet ditt er noe lavere. Husk at båndet skal gå overfor brystene og holdes ganske stramt.
StellinaX Skrevet 6. november 2011 #20264 Skrevet 6. november 2011 Sikkert dumt spørsmål, men hvordan fant du ut at 84 cm er 33 inches? Sjekker du i den tabellen ejg la ut? http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden Tilsvarer 32 i band sixe 70 i eur str? Sjekket i innlegget over:) Jeg bare googler på ulike convertere, f.eks "fra cm til inch", så kommer dukker det opp manssevis av kalkulatorer:) F,eks denne: http://www.manuelsweb.com/in_cm.htm
Jenny A Skrevet 6. november 2011 #20265 Skrevet 6. november 2011 På Bubbleroom så havner jeg på det samme, 70DD (eller, havner egentlig midt mellom DD go E) Jeg tror ikke band size målet ditt hos VS kan være helt riktig? Du er definitivt ikke en C hos VS, tipper band size målet ditt er noe lavere. Husk at båndet skal gå overfor brystene og holdes ganske stramt. Klarer ikke få band size mindre enn 90 cm om jeg måler som du sier. Men puppene mine sitter jo fremdeles ganske så høyt (9dager etter op), så kan være at jeg får noen ekstra cm der. Men ut ifra 90 cm i band size så blir det 35,4 inches, avrunder jeg da ned eller opp, så er jeg da 34 eller 36? Så da blir jeg 34 eller 36 DD? 34 tilsvarer 75 i eur og 36 er 80 eller?
StellinaX Skrevet 6. november 2011 #20266 Skrevet 6. november 2011 Klarer ikke få band size mindre enn 90 cm om jeg måler som du sier. Men puppene mine sitter jo fremdeles ganske så høyt (9dager etter op), så kan være at jeg får noen ekstra cm der. Men ut ifra 90 cm i band size så blir det 35,4 inches, avrunder jeg da ned eller opp, så er jeg da 34 eller 36? Så da blir jeg 34 eller 36 DD? 34 tilsvarer 75 i eur og 36 er 80 eller? Tror du skal runde ned (oddetall skal rundes ned), og som du sier så tror jeg nok målet ditt blir litt høyere fordi brystene sitter høyt etter operasjonen. 34 tilsvarer 75 og 36 tilsvarer 80 ja.
MyBoobJob Skrevet 7. november 2011 #20267 Skrevet 7. november 2011 Samme har jeg hørt, at asymmetri blir mer fremtredende med silikon. Legen min mener størrelsesforskjellen er så liten at det vil gjøre vondt værre med ulik str på innleggene, men jeg vet sannelig ikke. Sender deg en pm nå jeg, og legger ved før-bilder jeg også (fysj og fy, hva skjedde etter ammingen??!) Spent på å se resultatet ditt:) Kirurgen sa det samme til meg - at det kunne bli vondt verre med å legge inn ulik størrelse på protesene, så jeg fikk like store i begge.. PS: du kan gjerne sende bilder til meg også hvis du vil..?
Nonesin Skrevet 7. november 2011 #20268 Skrevet 7. november 2011 Hei! Kan jeg spørre hva for mål du har under bysten og over? Jeg er 74 under og 95 over. Har sjekket ut en tabell http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden som mener jeg da er en 75 DD størrelse. Synes det høres meget stort ut, med tanke på at jeg var 75A før op og kun lagt inn 360 og 335ml! Hei. Jeg har ikke målebånd, men ble målt i butikk og de mente ca 70E. Problemet er at det varierer jo litt hos produsentene. Jeg skal få kjøpt et målebånd..ble nysgjerrig på målene mine selv :gjeiper: Er enig med deg at det hørtes stort ut.
Nonesin Skrevet 7. november 2011 #20269 Skrevet 7. november 2011 Hei jenter! Har testet ut hvilken bh- størrelse jeg er ved bruk av en tabell i følgende link: http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden Jeg fikk differanse mellom målene på 21 cm, som da tilsvarer DD- cup. ALtså i følge den er jeg 75DD. Er det en lett str. å finne tro? Kan ikke dere sjekke hva dere er her og si noe om det stemmer med hva dere bruker? Synes det hørtes stort ut siden jeg var en a- cup før, og har lagt inn 335 og 360ml under muskel.... Om det er 75DD du bruker, så har de masse av det på Lindex. Jeg brukte 70DD og Ella M har god kvalitet på sine + at Lindex sitt eget merke har begynt å produsere i den str. De har ofta gode tilbuder på undertøy også..det kommer jo godt med når alt må byttes ut :gjeiper:
Nonesin Skrevet 7. november 2011 #20270 Skrevet 7. november 2011 Nonesin: Vil anbefale spileløse bh`er fra Victorias Secret. Koster en del i frakt, moms og toll, men så definitivt verdt det! Har en del bh`er derfra, og bare elsker de! (men om de går til E...ikke sjekket, men mål deg etter oppskriften på siden deres, så ser u hva du blir i deres bh´er:) ) Hvordan synes du forresten forskjellen fra 300cc til 420cc er? Jeg har 325cc hp nå , og skal reoperer om en måned. Står mellom 400cc og 450cc, klarer ikke å bestemme meg... Har tittet litt på sidene til VS, men ut i fra hva jeg skjønte så har de ikke E cup..skal sjekke litt til. Svigerinna mi bor i california, så slipper billig unna Jeg hadde jo mine over muskel før, så etter amming fikk de utseende som en hp. De jeg har nå stikker ikke så mye lenger ut fra kroppen, men har blitt mye breiere. Det kommer jo ann på hvorfor du skal reoperere hvor mye du bør legge inn. Trenger du å fylle opp? Eller er det fasongen du vil gjøre noe med? Litt usikker på om jeg ville hatt større..vil liksom ikke ha begrensninger pga puppene heller..ikke lett altså. Jeg hadde ikke plasse til mersiden det var første gang under muskel, så det avgjore jo saken..ikke tørte han å legge inn 420 i hp heller..vet ikke om det ville blitt bedre med det. Hehe..du ble kansje ikke klokere av det babbelet mitt?
-C- Skrevet 7. november 2011 #20271 Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen, jeg trenger desp litt veiledning ! Status 29 år, to barn (5 og 2 år), alltid hatt små bryst, gikk opp 30 kg i begge graviditetene, og ned 30 kg etter begge fødsler. Jeg har målt brystet mitt hos lege, på det ytterste punktet måler jeg 3,5 cm, YTTERSTE... ergo jeg har ikke bryst ! Er ikke snakk om å ha lite bryst, jeg har ikke bryst så og si. Hatt lyst på silikon siden jeg var 19, men valgte å vente til etter jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Var på konsultasjon i 2008, men valgte å vente til etter barn nr 2. Da er jeg her 2 år senere etter barn nr to ble født. Vært på to konsultasjoner i dag : Colosseum og Nobel - klinikkene. Jeg er 170 cm og 52 kg. På colosseum kom jeg inn, han så på meg, rørte og klemte ikke, men så: Ga meg raskt en protese han trodde og mente ville være bra, 325gram, han mente at en proteste på 325 gram ville tilsvare utseendemessig det 350 gram ville være når det kom under brystmusklen. Jeg var fornøyd, mannen min syntes det så bra ut. Puppene var ikke SVÆRE, de var ikke SMÅ, men det var pupp der liksom ! Så hadde jeg time etterpå på Nobelklinikken : Han kjente, klemte, målte og styrte. Jeg var for tynn og hadde for lite brystvev og underhudsfett for å i det hele tatt nærme meg noe over 290, så det han maks ville gjøre for meg var 290, helst ville han at jeg skulle ta 250 gram. Jeg syntes dette så litt lite ut, følte at 325 var MYE mer riktig for meg utseendemessig. Mannen min er enig med meg. Det han på Nobelklinikken sier var at kroppen min pga lite fett og lite brystvev ikke vil kunne tåle NOE over 290. Han var SYKT bestemt på det og mente jeg ikke ville få noe mer hos han. Nå skal det sies at jeg ikke er spinkel, jeg har skuldre, jeg har rumpe og lår, men ja jeg er smal og slank ! Men jeg bare ER sånn ! Da jeg var der i 2008, anbefalte samme klinikk meg 320 gram.... mens nå kunne jeg ikke få mer enn 290. Og ja jeg var 5 kg tyngre da, så det kan hende det hadde noe å si, men alikevel.. Han snakket om hvordan jeg sikkert kom til å få kapsling og "rippling" potensielt om jeg tok over 290. Hva gjør man ? Går til en tredje klinikk ? Eller velger utifra magefølelsen og håper på det beste ? Jeg vurderer å gå til Fornebu for å få en tredje mening, og SÅ ta avgjørelsen utifra det. Samtidig så synes jeg at de to klinikkene jeg har vært hos burde klare å gi meg en noenlunde lik mening. Ganske sprøtt dette Og jeg er SUPERfortvilet ! Skal operere meg ganske snart, så dette var ikke så artig gitt ! Håper dere vil komme med råd jenter, setter STOR pris på det ! Klemmer fra en frustrert flatbrystet jente !
Jeanettehelen Skrevet 7. november 2011 #20272 Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen, jeg trenger desp litt veiledning ! Status 29 år, to barn (5 og 2 år), alltid hatt små bryst, gikk opp 30 kg i begge graviditetene, og ned 30 kg etter begge fødsler. Jeg har målt brystet mitt hos lege, på det ytterste punktet måler jeg 3,5 cm, YTTERSTE... ergo jeg har ikke bryst ! Er ikke snakk om å ha lite bryst, jeg har ikke bryst så og si. Hatt lyst på silikon siden jeg var 19, men valgte å vente til etter jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Var på konsultasjon i 2008, men valgte å vente til etter barn nr 2. Da er jeg her 2 år senere etter barn nr to ble født. Vært på to konsultasjoner i dag : Colosseum og Nobel - klinikkene. Jeg er 170 cm og 52 kg. På colosseum kom jeg inn, han så på meg, rørte og klemte ikke, men så: Ga meg raskt en protese han trodde og mente ville være bra, 325gram, han mente at en proteste på 325 gram ville tilsvare utseendemessig det 350 gram ville være når det kom under brystmusklen. Jeg var fornøyd, mannen min syntes det så bra ut. Puppene var ikke SVÆRE, de var ikke SMÅ, men det var pupp der liksom ! Så hadde jeg time etterpå på Nobelklinikken : Han kjente, klemte, målte og styrte. Jeg var for tynn og hadde for lite brystvev og underhudsfett for å i det hele tatt nærme meg noe over 290, så det han maks ville gjøre for meg var 290, helst ville han at jeg skulle ta 250 gram. Jeg syntes dette så litt lite ut, følte at 325 var MYE mer riktig for meg utseendemessig. Mannen min er enig med meg. Det han på Nobelklinikken sier var at kroppen min pga lite fett og lite brystvev ikke vil kunne tåle NOE over 290. Han var SYKT bestemt på det og mente jeg ikke ville få noe mer hos han. Nå skal det sies at jeg ikke er spinkel, jeg har skuldre, jeg har rumpe og lår, men ja jeg er smal og slank ! Men jeg bare ER sånn ! Da jeg var der i 2008, anbefalte samme klinikk meg 320 gram.... mens nå kunne jeg ikke få mer enn 290. Og ja jeg var 5 kg tyngre da, så det kan hende det hadde noe å si, men alikevel.. Han snakket om hvordan jeg sikkert kom til å få kapsling og "rippling" potensielt om jeg tok over 290. Hva gjør man ? Går til en tredje klinikk ? Eller velger utifra magefølelsen og håper på det beste ? Jeg vurderer å gå til Fornebu for å få en tredje mening, og SÅ ta avgjørelsen utifra det. Samtidig så synes jeg at de to klinikkene jeg har vært hos burde klare å gi meg en noenlunde lik mening. Ganske sprøtt dette Og jeg er SUPERfortvilet ! Skal operere meg ganske snart, så dette var ikke så artig gitt ! Håper dere vil komme med råd jenter, setter STOR pris på det ! Klemmer fra en frustrert flatbrystet jente ! Jeg er 166 cm, 60 kg og har B-cup fra før, og ble fortalt at jeg IKKE kunne hya mer en 320...! (under muskel) Enda han sa at jeg hadde "godt utgangspunkt" og mye vev..
Jente-26 Skrevet 7. november 2011 #20274 Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen, jeg trenger desp litt veiledning ! Status 29 år, to barn (5 og 2 år), alltid hatt små bryst, gikk opp 30 kg i begge graviditetene, og ned 30 kg etter begge fødsler. Jeg har målt brystet mitt hos lege, på det ytterste punktet måler jeg 3,5 cm, YTTERSTE... ergo jeg har ikke bryst ! Er ikke snakk om å ha lite bryst, jeg har ikke bryst så og si. Hatt lyst på silikon siden jeg var 19, men valgte å vente til etter jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Var på konsultasjon i 2008, men valgte å vente til etter barn nr 2. Da er jeg her 2 år senere etter barn nr to ble født. Vært på to konsultasjoner i dag : Colosseum og Nobel - klinikkene. Jeg er 170 cm og 52 kg. På colosseum kom jeg inn, han så på meg, rørte og klemte ikke, men så: Ga meg raskt en protese han trodde og mente ville være bra, 325gram, han mente at en proteste på 325 gram ville tilsvare utseendemessig det 350 gram ville være når det kom under brystmusklen. Jeg var fornøyd, mannen min syntes det så bra ut. Puppene var ikke SVÆRE, de var ikke SMÅ, men det var pupp der liksom ! Så hadde jeg time etterpå på Nobelklinikken : Han kjente, klemte, målte og styrte. Jeg var for tynn og hadde for lite brystvev og underhudsfett for å i det hele tatt nærme meg noe over 290, så det han maks ville gjøre for meg var 290, helst ville han at jeg skulle ta 250 gram. Jeg syntes dette så litt lite ut, følte at 325 var MYE mer riktig for meg utseendemessig. Mannen min er enig med meg. Det han på Nobelklinikken sier var at kroppen min pga lite fett og lite brystvev ikke vil kunne tåle NOE over 290. Han var SYKT bestemt på det og mente jeg ikke ville få noe mer hos han. Nå skal det sies at jeg ikke er spinkel, jeg har skuldre, jeg har rumpe og lår, men ja jeg er smal og slank ! Men jeg bare ER sånn ! Da jeg var der i 2008, anbefalte samme klinikk meg 320 gram.... mens nå kunne jeg ikke få mer enn 290. Og ja jeg var 5 kg tyngre da, så det kan hende det hadde noe å si, men alikevel.. Han snakket om hvordan jeg sikkert kom til å få kapsling og "rippling" potensielt om jeg tok over 290. Hva gjør man ? Går til en tredje klinikk ? Eller velger utifra magefølelsen og håper på det beste ? Jeg vurderer å gå til Fornebu for å få en tredje mening, og SÅ ta avgjørelsen utifra det. Samtidig så synes jeg at de to klinikkene jeg har vært hos burde klare å gi meg en noenlunde lik mening. Ganske sprøtt dette Og jeg er SUPERfortvilet ! Skal operere meg ganske snart, så dette var ikke så artig gitt ! Håper dere vil komme med råd jenter, setter STOR pris på det ! Klemmer fra en frustrert flatbrystet jente ! Hei Jeg kan bare si utifra min erfaring etter brystforstørrelse på nobel clinic , men jeg må si at jeg er kjempe glad for at jeg valgte å stole på kirurgen . Jeg hadde nesten ikke brystvev el underhudsfett , så kirurgen anbefalte under muskel , max 275 , men han mente det ville bli best resultat med 235 . Og de var også pga at jeg er ganske smal over brystet . Så jeg valgte å stole på han , 235 under muskel , super glad for at jeg ikke valgte større . Men da må det sies ar jeg ville ha ett naturlig preg på de Brystene mine var helt uten volum etter 2 barn . Hvem kirurg var du hos på nobel?
-C- Skrevet 7. november 2011 #20275 Skrevet 7. november 2011 Han heter Morten H. Haug ! Da kan jeg jo liksågodt stole på han fra Colosseum som betegnes som norges beste kirurg. Derfor dette er SVÆRT vanskelig....
Jente-26 Skrevet 7. november 2011 #20276 Skrevet 7. november 2011 Han heter Morten H. Haug ! Da kan jeg jo liksågodt stole på han fra Colosseum som betegnes som norges beste kirurg. Derfor dette er SVÆRT vanskelig.... Har lest mye her inne , mange som har vært flere steder , men fått veldig forskjellige svar . Så det beste er vel å kjenne på magefølelsen .
Jenny A Skrevet 7. november 2011 #20277 Skrevet 7. november 2011 Han heter Morten H. Haug ! Da kan jeg jo liksågodt stole på han fra Colosseum som betegnes som norges beste kirurg. Derfor dette er SVÆRT vanskelig.... Jeg har foreløpig bare positive ting å si om Fornebuklinikken. Ingen andre som har like god garanti heller. Jeg ble operert av Schistad og synes han forstod veldig godt hva jeg ville ha, og kom med gode forslag ut i fra det. Kanskje det kan være lurt med en tredje konsultasjon for å se om den er mer lik en av de du allerede har hatt? Schistad nevnte aldir at det ikke var plass til mer enn så og så mye hos meg. Han sa bare at dersom jeg ønsket større enn 390ml måtte jeg gå over fra moderat profil til høyprofil. Jeg har ikke mye pupp fra før jeg heller. Kan sende deg bilder om du vil se. I signaturen min kan du se hva jeg har lagt inn. Lykke til med valget! Ikke greit når man har fått forskjellig svar nei. Jeg gikk kun til Fornebuklinikken (Schistad) og angrer ikke på at jeg ikke var til andre for å di det sånn
Mememe Skrevet 7. november 2011 #20278 Skrevet 7. november 2011 Han heter Morten H. Haug ! Da kan jeg jo liksågodt stole på han fra Colosseum som betegnes som norges beste kirurg. Derfor dette er SVÆRT vanskelig.... Kjempevanskelig det der ja!!! Stakkar.. Hadde ca samme opplevelse selv, stod mellom Fornebu og Colosseum.. Fornebu: løft og 280 var d vel jeg fikk pruta meg OPP til. (da kunne han ta løft og innlegg på EN OP, hvis jeg skulle ha større måtte jeg vente 3 mnd) Colosseum: ikke løft og 380 fikk jeg pruta meg NED til (nevnte 410 eller hva det var...) Jeg fikk best magefølelse med Fornebu og bestilte ny kons der, siden han begrunnet str mer enn C gjorde. Dvs målte meg, viste bilder/tabell etc.. Jeg ville ikke ha løft, så da ble det 375 under muskel for å "fylle opp" det som var toooomt.... Jeg er veldig fornøyd!!! Alt i alt så endte de på det samme faktisk, så nå ble det bare rot det her... Haha.. Off sorry! Men uansett! Dra på ny konsultasjon og spør om ALT du lurer på!!! Er mange fler spm man kommer på da (hvertfall for meg), og bare krev svar... Er en stor OP og du SKAL ha en god magefølelse!! Eller bare dra på Fornebu..... masse lykke til!!!!
Mememe Skrevet 7. november 2011 #20279 Skrevet 7. november 2011 Nå er puppene over 5 uker og jeg er så fornøøøøøyd!!!!! ))) Blir bare bedre og bedre dette her!!!!! Noen som skal under kniven i nærmeste framtid som jeg må krysse fingrene for da?
StellinaX Skrevet 7. november 2011 #20280 Skrevet 7. november 2011 Hei alle sammen, jeg trenger desp litt veiledning ! Status 29 år, to barn (5 og 2 år), alltid hatt små bryst, gikk opp 30 kg i begge graviditetene, og ned 30 kg etter begge fødsler. Jeg har målt brystet mitt hos lege, på det ytterste punktet måler jeg 3,5 cm, YTTERSTE... ergo jeg har ikke bryst ! Er ikke snakk om å ha lite bryst, jeg har ikke bryst så og si. Hatt lyst på silikon siden jeg var 19, men valgte å vente til etter jeg hadde fått de barna jeg skulle ha. Var på konsultasjon i 2008, men valgte å vente til etter barn nr 2. Da er jeg her 2 år senere etter barn nr to ble født. Vært på to konsultasjoner i dag : Colosseum og Nobel - klinikkene. Jeg er 170 cm og 52 kg. På colosseum kom jeg inn, han så på meg, rørte og klemte ikke, men så: Ga meg raskt en protese han trodde og mente ville være bra, 325gram, han mente at en proteste på 325 gram ville tilsvare utseendemessig det 350 gram ville være når det kom under brystmusklen. Jeg var fornøyd, mannen min syntes det så bra ut. Puppene var ikke SVÆRE, de var ikke SMÅ, men det var pupp der liksom ! Så hadde jeg time etterpå på Nobelklinikken : Han kjente, klemte, målte og styrte. Jeg var for tynn og hadde for lite brystvev og underhudsfett for å i det hele tatt nærme meg noe over 290, så det han maks ville gjøre for meg var 290, helst ville han at jeg skulle ta 250 gram. Jeg syntes dette så litt lite ut, følte at 325 var MYE mer riktig for meg utseendemessig. Mannen min er enig med meg. Det han på Nobelklinikken sier var at kroppen min pga lite fett og lite brystvev ikke vil kunne tåle NOE over 290. Han var SYKT bestemt på det og mente jeg ikke ville få noe mer hos han. Nå skal det sies at jeg ikke er spinkel, jeg har skuldre, jeg har rumpe og lår, men ja jeg er smal og slank ! Men jeg bare ER sånn ! Da jeg var der i 2008, anbefalte samme klinikk meg 320 gram.... mens nå kunne jeg ikke få mer enn 290. Og ja jeg var 5 kg tyngre da, så det kan hende det hadde noe å si, men alikevel.. Han snakket om hvordan jeg sikkert kom til å få kapsling og "rippling" potensielt om jeg tok over 290. Hva gjør man ? Går til en tredje klinikk ? Eller velger utifra magefølelsen og håper på det beste ? Jeg vurderer å gå til Fornebu for å få en tredje mening, og SÅ ta avgjørelsen utifra det. Samtidig så synes jeg at de to klinikkene jeg har vært hos burde klare å gi meg en noenlunde lik mening. Ganske sprøtt dette Og jeg er SUPERfortvilet ! Skal operere meg ganske snart, så dette var ikke så artig gitt ! Håper dere vil komme med råd jenter, setter STOR pris på det ! Klemmer fra en frustrert flatbrystet jente ! Hvilken lege var du hos på Collosseum? Jeg har vært så og si der du er nå. Er 28, to barn, 171 cm og 57 kg, flat (!!!) etter amming. Hadde konsultasjoner på Collosseum, Nobel og Fornebu. Mitt inntrykk var at Nobel og Fornebu var mer konservative enn Collosseum. Jeg fikk også best kjemi med legen på Collosseum, og valgte derfor å stole på han og operere der. Vi stod den gangen (1 år siden) mellom 325 og 350cc høy profil. De to andre legene mente jeg ville se håpløs ut med høy profil, og anbefalte mod i stedet begge to, med en maks-grense på ca 280cc. På tross av at høyre muskel ikke helt vil slippe taket og jeg skal få dette rettet nå (+ større innlegg), så er jeg SÅ glad jeg valgte Collosseum! Jeg hadde endt opp megaskuffet hvis jeg hadde gått for 280cc i moderat profil. Dessuten er servicen jeg får av legen og de andre ansatte på Collosseum helt fantastisk! De er kanskje litt raskere i svingene enn de to andre klinikkene, men jeg liker stemningen der, de er så proffe. (det er jo de andre også, så dette er nok en smakssak) At høy profil= to runde tennisballer (som legene på Nobel og Fornebu sa det ville se ut som på meg pga lite fettvev i brystene og på overkroppen generelt), er beviselig bare tull! Høy profil har mer projeksjon ifht vidde hvis man sammenligner med moderat profil, og i mine øyne kan denne profilen gi en sexy "perky" look som overhodet ikke trenger å se Silikon ut. Høy profil er også bare fyllt til 85%, slik at de får en litt anatomisk look når de legges under muskelen, dog med mer projeksjon/spenst. Det kommer i bunn og grunn an på personlige preferanser, hvilken look man liker, samt mål/vidde på brystene dine. Har du smale bryster, så må du ha høy profil dersom du vil litt opp i str. I mitt tilfelle kan jeg ikke gå høyere enn 280 cc (moderat profil) og 335cc (moderat+ profil) før jeg må over på høy profil- pga målene mine. Personlig synes jeg de 325cc som jeg har nå er litt små. Har aldri vært begeistret for veldig store silikonpupper, men der er rart hvordan mange er redde for å velge for stort før operasjon, for så å tenke "søren, hvorfor valgte jeg ikke litt større" etter operasjon. Tenk hvis jeg hadde lagt inn 280cc! Tror forresten legen din mente omvendt ang det med at et mindre innlegg ser større ut under muskel. Det sies at man mister ca 25-50 cc ved å legge en protese under muskelen, så liker du looken på 325cc, så ville jeg gått opp til minst 350cc for å få samme resultat etter operasjon. Ville gentlig gått opp 25cc til fordi man venner seg så fort til de nye puppene og fordi så utrolig mange ønsker de hadde lagt inn litt mer. Kan godt sende deg bilder for å vise deg hva jeg mener med at høy profil kan se veldig naturlig ut, og at 325cc ikke er stort, gi meg en lyd om du ønsker det:) Vil ellers råde deg til å finne bilder av pupper du synes er fine, det har i hvertfall hjulpet meg mye når jeg nå skal reoperere og velge størrelse på nytt. Jeg står for øvrig mellom 400cc og 450cc (høy profil) nå, og jeg ønsker fortsatt å se realtivt naturlig ut, bare med bittelitt ekstra bæhm!-effekt;) Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå