Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet :) Er bare litt utålmodig da vet du ;)

Det forstår jeg godt at du er:)

Jeg var veldig utålmodig selv etter første operasjon i fjor. Nå er jeg utålmodg ifht reoperasjon i desember..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også høy profil, men som du jo har sett så stikekr de ikke så veldig ut:)

Høy profil har mer projeksjon ifht vidde, og er dermed egnet for jenter med smale bryster/smal profil. Mine pupper er opprinnelig 12,2 cm brede, noe som matcher vidden på 400c hp perfekt. Skulle jeg hatt mod+ profil måtte jeg gått ned til 335cc for å få riktig vidde og skulle jeg hatt mod. profil måtte jeg et sted under 300cc.

Jeg tror høy profil forbindes med silikon-looken fordi at når jenter ønsker veldig store pupper, så må de nødvendigvis velge hp elller uhp for å få plass til så mange cc som de ønsker. En mod. profil blir for bred for veldig mange hvis de skal opp i de større størrelsene.

Jenny A: Har du bilder av resultatet ditt? Jeg har også vurdert 335cc mod+, står mellom det og 400/450cc hp. Har ca samme høyde og vekt som deg (171cm, 57kg, to barn her også).

Skal se om jeg får tatt bilder og sendt på pm i morgen. I morgen er det 1 uke siden op.

Skrevet

Skal se om jeg får tatt bilder og sendt på pm i morgen. I morgen er det 1 uke siden op.

1 uke, synes det går fort jeg (har sneket litt her inne en stund...):)

Kan sende deg noen bilder i retur om du ønsker, har 325cc hp nå (kan sende noen fra rett etter operasjon og noen fra nå, så kan du se forskjellen)

Skrevet

Det forstår jeg godt at du er:)

Jeg var veldig utålmodig selv etter første operasjon i fjor. Nå er jeg utålmodg ifht reoperasjon i desember..:)

Hva la du inn i fjor da?

Schistad sa at jeg var ganske bred over brystet selv om jeg ellers er slank i midjen og ellers. Schistad prøvde 390ml moderat + under op, men mente jeg fikk puppene for langt opp i halsen,hehe :) Tror og håper jeg blir fornøyd med størrelsen. Uten klær ser de mye større ut enn med klær. Tror faktisk ikke folk vil se det på meg, nå når jeg bare går i sportsbh og tykke høstklær.

Skrevet

1 uke, synes det går fort jeg (har sneket litt her inne en stund...):)

Kan sende deg noen bilder i retur om du ønsker, har 325cc hp nå (kan sende noen fra rett etter operasjon og noen fra nå, så kan du se forskjellen)

Ja, gjerne det! Du skal fortsatt ha høyprofil, eller hva tenker du å legge inn? Hva ønsker du å oppnå ved reoperasjon?

Skrevet

Ja, gjerne det! Du skal fortsatt ha høyprofil, eller hva tenker du å legge inn? Hva ønsker du å oppnå ved reoperasjon?

Har egentlig tenkt å hp ja, men har ikke helt slått fra meg 335cc mod+ heller. Reopererer først og fremst fordi ene puppen ikke faller helt på plass (du vil se det på bildene). Ettersom jeg først skal inn igjen og operere, så tenkte jeg å endre str i samme slengen. Ikke lyst på så veldig mye større, men ønsker litt mer vidde, at puppene skal fylle ut brystkassen litt bedre på en måte:)

Skrevet

Har egentlig tenkt å hp ja, men har ikke helt slått fra meg 335cc mod+ heller. Reopererer først og fremst fordi ene puppen ikke faller helt på plass (du vil se det på bildene). Ettersom jeg først skal inn igjen og operere, så tenkte jeg å endre str i samme slengen. Ikke lyst på så veldig mye større, men ønsker litt mer vidde, at puppene skal fylle ut brystkassen litt bedre på en måte:)

Ok, håper mine dropper likt for å si det sånn.. det har jeg egentlig ikke tenkt på...! Hvor og hvem opererte deg sist, og hvor skal du nå? Må du betale full pris?

Skrevet

Ok, håper mine dropper likt for å si det sånn.. det har jeg egentlig ikke tenkt på...! Hvor og hvem opererte deg sist, og hvor skal du nå? Må du betale full pris?

Opererte på collosseum i oslo, skal reoperere der også. Full tillit til legen, og får en veldig god deal på reoperasjon. Jeg hadde litt asymetri før operasjonen, tror det er årsaken til asymetrien nå også.

Skrevet

Opererte på collosseum i oslo, skal reoperere der også. Full tillit til legen, og får en veldig god deal på reoperasjon. Jeg hadde litt asymetri før operasjonen, tror det er årsaken til asymetrien nå også.

Ja, det sies jo at asymetri på alle måter blir mer fremtredende når man legger inn silikon. Venstre brystet mitt var jo større før operasjon. Schistad la derfor inn 25ml mindre i det. Men det er fortsatt den som er størst. Bra han la inn mindre, for hadde han ikke gjort det så hadde det hverfall blitt synlig.

Jeg skal få til å sende bilder til deg i morgen. Kan godt sende både før og etterbilder. Huff, før-bildene er ikke et pent syn altså! Ser frem til å se dine også :)Alltid morro å sammenligne og se på pupper, vet du,hehe ;)

Skrevet

Ja, det sies jo at asymetri på alle måter blir mer fremtredende når man legger inn silikon. Venstre brystet mitt var jo større før operasjon. Schistad la derfor inn 25ml mindre i det. Men det er fortsatt den som er størst. Bra han la inn mindre, for hadde han ikke gjort det så hadde det hverfall blitt synlig.

Jeg skal få til å sende bilder til deg i morgen. Kan godt sende både før og etterbilder. Huff, før-bildene er ikke et pent syn altså! Ser frem til å se dine også :)Alltid morro å sammenligne og se på pupper, vet du,hehe ;)

Samme har jeg hørt, at asymmetri blir mer fremtredende med silikon. Legen min mener størrelsesforskjellen er så liten at det vil gjøre vondt værre med ulik str på innleggene, men jeg vet sannelig ikke. Sender deg en pm nå jeg, og legger ved før-bilder jeg også (fysj og fy, hva skjedde etter ammingen??!)

Spent på å se resultatet ditt:)

Skrevet

Hei damer!

Jeg er en jente fra Bergens området som nå endelig skal ta skrittet å få større bryster :)

Jeg har 3 barn, og etter min tredje så forsvant brystene mine.

De er nå blitt slappe sokker med småstein i, og venstre bryst er en del større enn høyre :/ Nydelig!

Det jeg lurer på er om dere har noen erfaringer å dele med meg rundt de forskjellige klinikker i Bergen?

Jeg vet om:

KlinikkBergen

Fana Medisinske

Aleris

Volvat

Kirurgisk institutt?

Privatklinikken

Lurer på pris, resultat, om du ble ivaretatt og oppfølging? Eventuelt negativt om de forskjellige klinikker?

Jeg jobber i butikk som fruktansvarlig, det kan jo bli ett problem da jeg løfter 16kg+ ganske mange ganger om dagen.

Tar det lang tid før jeg kan fungere som normalt der?

Håper på noen svar, til en totalt forvirret jente som endelig skal få boobs igjen :):goodbye:

Skrevet

Hei damer!

Jeg er en jente fra Bergens området som nå endelig skal ta skrittet å få større bryster :)

Jeg har 3 barn, og etter min tredje så forsvant brystene mine.

De er nå blitt slappe sokker med småstein i, og venstre bryst er en del større enn høyre :/ Nydelig!

Det jeg lurer på er om dere har noen erfaringer å dele med meg rundt de forskjellige klinikker i Bergen?

Jeg vet om:

KlinikkBergen

Fana Medisinske

Aleris

Volvat

Kirurgisk institutt?

Privatklinikken

Lurer på pris, resultat, om du ble ivaretatt og oppfølging? Eventuelt negativt om de forskjellige klinikker?

Jeg jobber i butikk som fruktansvarlig, det kan jo bli ett problem da jeg løfter 16kg+ ganske mange ganger om dagen.

Tar det lang tid før jeg kan fungere som normalt der?

Håper på noen svar, til en totalt forvirret jente som endelig skal få boobs igjen :):goodbye:

Hei, og velkommen hit!

Jeg har ikke erfaring fra området ditt da jeg er operert på Fornebuklinikken. Men jeg vet at det bakover i dagboken er folk som er operert i Bergens- området. Jeg er selv nylig operert og venter spent på det endelige resultatet :)

Lykke til med alle valg, og ikke mist ventetiden frem til den store dagen!

Skrevet

Hmm..ny her jeg. Har snoket litt her en stund da :)

Kort fortalt..tok reop. for 4 uker siden til onsdag. La inn 420cc under muskel. For 7 år siden la jeg inn 300cc over muskel, men syns de var blitt litt vel slappe etter amming av min tvillinger. De hadde ikke heng eller noe, men mistet litt fylde liksom. Også har jeg veldig lite fett på overkroppen, så det var veldig brå overgang til puppen.

Syns den ene ser litt tung ut nå på en måte, men håper det retter seg eller så håper jeg legen retter det opp ;) Begge ganger har jeg operert på Fornebuklinikken, da jeg føler de tar seg bedre tid og virker mer seriøse der.

Syns alt gikk veldig fint..våknet kjapt og følte meg i fin form. Brukte smertestillende i 2 dager og har egentlig hatt veldig lite smerter, men syns på en måte jeg kjenner muskelen sklir over protesen når jeg bruker den muskelgruppen.

Er dette vanlig i flere uker? Eventuelt hvor lenge?

Ser noen skal opereres igjen pga div ting..er det da kostnadsfritt? Tenker da om resultatet ikke er som forventet.

Og sist men ikke minst:

Jeg hadde etter lang tid funnet den perfekt bh str hos Lindex før jeg opererte..70DD, men nå er jeg 70E og sliter helt vilt med å finne spileløs bh. Kan noen komme med tips??

Har vært på Change, men fasongen på den spileløse passet ikke :riste:

Ellers storfornøyd med livet som silikon bærer og har ikke angret en dag på at jeg la inn proteser :hoppendeglad:

Skrevet

Hmm..ny her jeg. Har snoket litt her en stund da :)

Kort fortalt..tok reop. for 4 uker siden til onsdag. La inn 420cc under muskel. For 7 år siden la jeg inn 300cc over muskel, men syns de var blitt litt vel slappe etter amming av min tvillinger. De hadde ikke heng eller noe, men mistet litt fylde liksom. Også har jeg veldig lite fett på overkroppen, så det var veldig brå overgang til puppen.

Syns den ene ser litt tung ut nå på en måte, men håper det retter seg eller så håper jeg legen retter det opp ;) Begge ganger har jeg operert på Fornebuklinikken, da jeg føler de tar seg bedre tid og virker mer seriøse der.

Syns alt gikk veldig fint..våknet kjapt og følte meg i fin form. Brukte smertestillende i 2 dager og har egentlig hatt veldig lite smerter, men syns på en måte jeg kjenner muskelen sklir over protesen når jeg bruker den muskelgruppen.

Er dette vanlig i flere uker? Eventuelt hvor lenge?

Ser noen skal opereres igjen pga div ting..er det da kostnadsfritt? Tenker da om resultatet ikke er som forventet.

Og sist men ikke minst:

Jeg hadde etter lang tid funnet den perfekt bh str hos Lindex før jeg opererte..70DD, men nå er jeg 70E og sliter helt vilt med å finne spileløs bh. Kan noen komme med tips??

Har vært på Change, men fasongen på den spileløse passet ikke :riste:

Ellers storfornøyd med livet som silikon bærer og har ikke angret en dag på at jeg la inn proteser :hoppendeglad:

Hei! Kan jeg spørre hva for mål du har under bysten og over? Jeg er 74 under og 95 over. Har sjekket ut en tabell http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden som mener jeg da er en 75 DD størrelse. Synes det høres meget stort ut, med tanke på at jeg var 75A før op og kun lagt inn 360 og 335ml!

Skrevet

Hei jenter! Har testet ut hvilken bh- størrelse jeg er ved bruk av en tabell i følgende link:

http://www.bubbleroom.no/nn/størrelseguiden

Jeg fikk differanse mellom målene på 21 cm, som da tilsvarer DD- cup. ALtså i følge den er jeg 75DD. Er det en lett str. å finne tro? Kan ikke dere sjekke hva dere er her og si noe om det stemmer med hva dere bruker? Synes det hørtes stort ut siden jeg var en a- cup før, og har lagt inn 335 og 360ml under muskel....

Skrevet

Nonesin: Vil anbefale spileløse bh`er fra Victorias Secret. Koster en del i frakt, moms og toll, men så definitivt verdt det! Har en del bh`er derfra, og bare elsker de!:) (men om de går til E...ikke sjekket, men mål deg etter oppskriften på siden deres, så ser u hva du blir i deres bh´er:) )

Hvordan synes du forresten forskjellen fra 300cc til 420cc er? Jeg har 325cc hp nå , og skal reoperer om en måned. Står mellom 400cc og 450cc, klarer ikke å bestemme meg...

Skrevet

Ang. str og div. kalkulatorer på nett, så måler de en del ulikt. Jeg har blitt målt til 70E, 75DD, 75D...den str som passer meg best i de fleste merker jeg har prøvd er 70 D/DD, og det stemmer overens med måleinstruksene til VS:)

Skrevet (endret)

Ang. str og div. kalkulatorer på nett, så måler de en del ulikt. Jeg har blitt målt til 70E, 75DD, 75D...den str som passer meg best i de fleste merker jeg har prøvd er 70 D/DD, og det stemmer overens med måleinstruksene til VS:)

forklar meg hvordan man bruker VS sin målemetode? Tror ikke jeg skjønte den jeg! Jeg var ca 92,5 i band size og 95 i bust measurement. Man skulle runde opp. og da blir jo differansen kun på 2 cm, altså jeg skal være en B- cup?!!! Kan vel ikke stemme?

Målte på nytt nå og fikk 92, så da blir det c- cup, men jeg vet ikke jeg altså... Kjipt å betale masse i toll og moms også er det feil str.

Hva slags mål har du og stemte det bra med vs? Og størrelsene hos vs i forhold til andre merker/bhr?

Og 92,5 cm, hva er det oversatt til i amerikansk band size?

Endret av Jenny A
Skrevet

forklar meg hvordan man bruker VS sin målemetode? Tror ikke jeg skjønte den jeg! Jeg var ca 92,5 i band size og 95 i bust measurement. Man skulle runde opp. og da blir jo differansen kun på 2 cm, altså jeg skal være en B- cup?!!! Kan vel ikke stemme?

Målte på nytt nå og fikk 92, så da blir det c- cup, men jeg vet ikke jeg altså... Kjipt å betale masse i toll og moms også er det feil str.

Hva slags mål har du og stemte det bra med vs? Og størrelsene hos vs i forhold til andre merker/bhr?

Og 92,5 cm, hva er det oversatt til i amerikansk band size?

Lenge siden jeg målte, kan gjøre et nytt mål nå:)

Skrevet

Lenge siden jeg målte, kan gjøre et nytt mål nå:)

Er jo store forskjeller ute og går i de forskjellige tabeller og metoder. Kan du sjekke i den tabellen jeg la ut link til over her også? Se hvordan du kommer ut i den målingen? Jeg er i følge VS c-cup, men bubbleroom DD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...